Pagājušajā nedēļas nogalē Berlīnē tika atvērts nu jau otrais Paviljona pop-up projekts - Po Berlin (Paviljons Berlin), kas ir pirmais konceptveikals ārpus Latvijas robežām, kurš fokusējas uz latviešu dizaineru darbiem, informē konceptveikala Paviljons līdzīpašniece Elīza Ceske-Feldmane.

Gūstot pieredzi Berlīnē pagājušajā gadā, ir apstiprinājies Berlīnes tirgus potenciāls, kurā ir daudz patērētāju ar spilgtām personībām un vēlmi izvēlēties dizaineru apģērbu. Šajā gadā Po Berlin mērķis ir audzēt zīmola atpazīstamību Berlines tirgū, piedāvājot alternatīvu Berlīnē jau pieejamajām dizaina precēm. Po Berlin atšķiras ar unikālu produktu selekciju kā arī demokrātiskāku cenu segmentu nekā tas ir vietējā dizaina precēm lidzīgā kvalitātē.

«Pagājušajā gadā sākām stāstīt Berlīnei savu stāstu par Latvijas dizaina identitāti,» stātsta E. Ceske- Feldmane. «Mūsu zīmoli ar katru gadu attīstās arvien straujāk un kļūst starptautiski arvien konkurētspējīgāki, tāpēc arī pārdošanas iespējas ar katru gadu paplašinās,».

Viņa atzīmē, ka gatavību vietējam tirgum apliecina arī publikācija vienā no Berlīnes populārākajiem modes žurnāliem Sleek Magazine.

Po Berlin var atrast tādus zīmolus kā – Keta Gūtmane, Mareunrols, OneWolf, Deeply Personal, BlankBlank, Paviljons Studio, Flash, Vaskala, Room88, Collar swimwear, kā arī starptautiskiem panākumiem bagātos latviešu izcelsmes luksusa zīmolus Victoria/Tomas un Fyodor Golan, no kuriem pirmie bāzēti Parīzē, otrie Londonā. Berlīnes Paviljonā būs pieejami arī žurnālistes Agneses Kleinas veidotais grāmat-žurnāls Benji Knewman un mākslinieka Ata Jākobsona darbi.

Veikals Po Berlin atrodas Augustrsasse 22, tūristu un vietējo iecienītajā Mittes rajonā un būs atvērts no 3.-17.augustam.

TEV VARĒTU INTERESĒT ARĪ:

Po Berlin ar tirdzniecību Berlīnē apmierināti

Papildināts ar foto: Atklāts Paviljona pop-up veikals Berlīnē


Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra