Lielākā daļa jeb 79% Latvijas iedzīvotāju iepazīstas ar gaļas produkta sastāvu pirms to iegādājas. Viens no svarīgākajiem rādītājiem, kuriem iedzīvotāji pievērš uzmanību, ir E-vielu daudzums produktā (66%).

Tāpat Latvijas iedzīvotāji seko līdzi sāls (25%) un tauku (19%) daudzumam izvēlētajā produktā – tā secināts jaunākajā Maxima mazumtirdzniecības kompasa pētījumā.

Uz produktu etiķetēm pircēji seko līdzi arī piesātināto taukskābju (15%) un cukura (4,3%) daudzumam, bet vēl daļa (11%) pievērš uzmanību citiem  rādītājiem uz produkta etiķetes. Interesanti, ka sievietes par 9% vairāk nekā vīrieši pievērš uzmanību sāls daudzumam produktā pirms to iegādājas.

Pētot iedzīvotāju viedokļus pa reģioniem, secināts, ka Latgales reģionā šis ir īpaši aktuāli – 87%. Mazāk svarīgi iepazīties ar gaļas produktu sastāvu ir gados jauniem cilvēkiem jeb 69% respondentu. Izvēloties gaļas izstrādājumu produktus, iedzīvotājiem viennozīmīgi vissvarīgākais rādītājs ir, cik daudz gaļas satur gaļas izstrādājuma produkts – to minēja 86% respondentu.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra