Šā gada 2.novembrī Rīgā, Skanstes ielā 33, tiks atklāts atjaunotais Volvo autosalons. Autocentra atjaunošanā ieguldītais investīciju apjoms sasniedz 870 000 eiro, informē Mūsa Motors Rīga sabiedrisko attiecību konsultante Inese Lukaševska.

«Mūsu mērķis ir būt starp trīs pārdotākajiem premium klases auto zīmoliem Latvijā,» uzsver Mūsa Motors Rīga direktors, Volvo zīmola pārstāvis Latvijā Roberts Ozoliņš.

Atjaunotajā Volvo salonā tiks veikta tikai jaunākās markas Volvo automašīnu tirdzniecība, rezerves daļu un aksesuāru tirdzniecība, kā arī nodrošināts augstākās klases serviss atbilstoši jaunajam VPS (Volvo personal service) standartam. Kā uzsver Mūsa Motors Rīga direktors, Volvo zīmola pārstāvis Latvijā, Roberts Ozoliņš, pēdējo gadu laikā Volvo zīmols būtiski mainās, attiecīgi līdzi ir jāmainās arī klientu apkalpošanas videi, paradumiem, sajūtām un pieredzei, ko klients gūst, apmeklējot salonu.

«Volvo Cars ir premium klases zīmols, kas ir nopietns konkurents vācu premium auto zīmoliem. Volvo kā skandināvu zīmolam ir citāda izpratne par greznību, jo līdztekus izcilas kvalitātes dizainam, klientu pieredzei un braukšanas dinamikai netiek aizmirstas rūpes par dabu un Volvo leģendāro pieeju drošības risinājumiem. Jau šobrīd Volvo rūpnīca ir paziņojusi, ka neviens autovadītājs nemirs vai nopietni necietīs sākot ar 2020. gadu Volvo ražotās automašīnās. Diez vai vēl kāds cits autoražotājs būtu gatavs nākt klajā ar tikpat skaļu paziņojumu,» akcentē Mūsa Motors Rīga direktors, Volvo zīmola pārstāvis Latvijā Roberts Ozoliņš.

Volvo rūpnīcas plāns paredz, ka līdz 2020. gadam atbilstoši jaunajiem Volvo standartiem (Volvo Retail Experience) tiks pilnībā pārveidoti Volvo Cars autosaloni visā pasaulē. Latvija ir viena no pirmajām, kas realizē jauno konceptu. Uzņēmums uzsver, ka tā mērķis ir nostiprināt savas pozīcijas premium automašīnu tirgū, iekļūstot Top 3 pārdotāko premium klases automašīnu zīmolu vidū Latvijā.

«Pieprasījums pēc Volvo automobiļiem kāpj. Ja kopējais automašīnu tirgus Latvijā neuzrāda izaugsmi, tad, salīdzinot ar 2016. gadu, jaunu Volvo automašīnu pārdošanas apjoms ir palielinājies par 13%. Protams, pieaugums ir vērojams arī pārējiem premium zīmoliem. Tomēr pozitīvie rādītāji apliecina tikai to, ka pircēji ir ne tikai kļuvuši prasīgāki un labāk informēti par produkta īpašībām, bet arī spēj novērtēt zīmola kvalitāti, šajā gadījumā nobalsojot par labu Volvo zīmolam,» informē Mūsa Motors Rīga direktors, Volvo zīmola pārstāvis Latvijā Roberts Ozoliņš.

Mūsa Motors Rīga ir dibināta 1993. gadā. Šobrīd uzņēmums ir Renault, Volvo un Dacia markas automašīnu oficiālais pārstāvis Latvijā.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra