«Halle slēgtā pasākumā tiks atklāta 1. jūlijā, bet publiski - 2. jūlijā,» jautāts, kad tirdzniecības centrā Bērnu pasaule tiks atklāta Blue Shock Race jaunā Rīgas elektrokartingu halle, biznesa portālam db.lv pastāstīja Blue Shock Race dibinātājs un valdes loceklis Artis Daugins. Šobrīd projektā ir investēti 200 tūkstoši eiro.

Kārtojot visas formalitātes, halles atklāšana Matīsa ielā 25 nedaudz iekavējusies - sākotnējais mērķis bija to atvērt maija beigās. «Šis ir milzīgs projekts un nav daudzi, kam ir pieredze šajā lauciņā. Līdz ar to mums kā pionieriem jārisina daudz lietas, par ko neviens nezina, bet tas ir normāls pionieru pienākums, atrisināt, tā, lai nākošajiem un pašiem būtu labāk un vieglāk,» sacīja Blue Shock Race dibinātājs.

Pirmā Blue Shock Race Rīgas elektrokartingu halle atradās modes un izklaides centrā Rīga Plaza, taču tika aizvērta šā gada aprīlī. «Startējot ar šo pilotprojektu, mums telpu līgums bija noslēgts uz vienu gadu, pēc tam šīs telpas bija jāatstāj. Rīga Plaza nāca ar priekšlikumiem pārcelt halli uz blakus telpām, bet, izvērtējot visus piedāvājuma aspektus, iespējas un nākotnes vajadzības, mēs nolēmām veidot lielo kartingu halli un diemžēl tik daudz vietas Rīga Plaza mums nebija.

Rīga Plaza bija mūsu pirmais prototipa centriņš bērniem ar uzdevumu testēt elektrokartingus un apzināt elektrokartingu haļļu potenciālu, kā arī iespēju tās integrēt publiski pieejamās komerctelpās ātri, par saprātīgām izmaksām. Jaunā halle būs vairāk nekā trīs reizes lielāka un paredzēta gan pieaugušajiem, gan bērniem, kopā nodrošinot 8 - 10 elektrokartingus. Šī vieta ir mūsu nākamais evolūcijas posms, kur tiek prezentēti mūsu jaunie risinājumi, produkti un pakalpojumi. Protams, ka vēl visu 2017. gadu tajā notiks pilnveidošana un papildināšana, balstoties uz klientu vēlmēm, ieteikumiem un pieredzi, ko gūsim halles darbības laikā,» skaidroja A. Daugins.

Runājot par jaunās halles atrašānās vietu, viņš saka: «Beidzoties līgumam ar Rīga Plaza, mēs sākām izskatīt potenciālās vietas Rīgā, pēc iespējas tuvāk centram. Tieši tajā brīdī tika paziņota iespēja izmantot telpas Matīsa 25. Apskatot telpu izvietojumu, platību, atrašanās vietu, cenu un citus faktorus, sapratām, ka jāiet un jāmēģina. Tas bija labākais piedāvājums tirgū, tāpēc pie tā nonācām. Vietas plusi ir pati vieta – Rīgas centrs, telpas stabu un citu konstrukciju izvietojums, cena, skats un pieejamība, liela cilvēku plūsma. Mīnusi: Bērnu Pasaules pēdējos piecus līdz desmit gadus raisītās asociācijas, nav tiešā stāvvieta.»

Jaunajā hallē tiešā veidā tiks radītas 6 - 8 jaunas darbavietas. Šobrīd ļoti pozitīva sadarbība ir izveidojusies ar My Fitness klubu, kas atrodas virs halles. «Apvienojot spēkus, tiešām redzam, kā Bērnu pasaule var atdzimt,» ir optimistisks A. Daugins.

Šobrīd projektā ir investēti 200 tūkstoši eiro, bet plānots, ka līdz 2017. gada beigām investīciju apjoms sasniegs gandrīz 300 tūkstošus eiro. «Tā ir vienlaikus mūsu produktu prezentācijas halle un bizness pats par sevi,» uzsver dibinātājs.

Viņš atzīst, ka, aizverot Rīga Plaza halli, uzņēmumam palikušas nenokārtotas saistības pret klientiem: «Aizverot halli Rīga Plaza, vairākiem klientiem palika neizmantotas dāvanu kartes un nācās pārcelt daļu no dzimšanas dienu ballītēm. Visas saistības pret Rīga Plaza klientiem tiek pārņemtas uz jauno halli un ikvienam ir tiesības saņemt savu pakalpojumu 100% apmērā, pat ja termiņš ir beidzies. Nevienu brīdi neesam paredzējuši kādu atstāt «aiz borta», iespējams, aizvēršanās procesā bija par maz komunikācijas ar klientiem, bet tam ir izskaidrojums – ātri un operatīvi lēmumi, lai pilnveidotu biznesu. Vēlos uzsvērt, ka sadarbība ar Rīga Plazu ir bijusi lieliska, tas bija, iespējams, trakākais pilotprojekts gan Rīga Plazai, gan mums.»

Vaicāts, cik lielu un kādu ietekmi uz uzņēmumu atstājis šis pārtraukuma periods starp vienas un otras halles atvēršanu Rīgā, A. Daugins stāsta: «Jāsaprot, ka Blue Shock ir vairāki uzņēmumi, katram sava specifika, katra halle ir atsevišķa SIA, kas rūpējas par savu iekšējo biznesu, bet aiz tā visa stāv Blue Shock Race ražošanas uzņēmums, kas šo visu ir izstrādājis, radījis, uzbūvējis, pilnveidojis. Tas, ko darām Latvijā, ir pilotprojekti un testi, patiesais bizness jau ir to visu pārdot eksportā.»


LASI ARĪ:

Blue Shock Race Rīgas elektrokartingu halle aizvērta

Blue Shock Race Rīgas elektrokartingu hallē gada laikā ieguldīti 100 tūkstoši eiro un mainīta cenu politika

Liepājā atklāts Blue Shock Race elektrokartingu centrs

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra