Līdz ar pieczvaigžņu viesnīcas Grand Hotel Kempinski Riga atvēršanu Latvija var sagaidīt jaunus ārvalstu viesus

Tā intervijā Dienas Biznesam teic Grand Hotel Kempinski Riga direktors Georgs Gančevs. Šāda līmeņa viesnīca, starptautisks zīmols rada iespēju uzrunāt jaunu mērķauditoriju.

Fragments no intervijas:

Viesnīca Grand Hotel Kempinski Riga tiks atvērta tūrisma aktīvās sezonas noslēgumā. Jūsuprāt, tas vairāk ir pluss vai tomēr mīnuss?

Ieņēmumu ziņā tas noteikti ir mīnuss, taču tas mums paver iespējas vairāk fokusēties un apmācīt darbiniekus, pievērst lielāku uzmanību detaļām. Kā starptautiskai kompānijai mums ir savi iekšējie standarti, procedūras, kurām jāseko. Aicinām speciālistus no citām Kempinski viesnīcām ierādīt šos standartus, nodemonstrēt, kā Kempinski strādā citviet pasaulē. Esmu priecīgs, ka bija iespēja nosūtīt arī Latvijas viesnīcas darbiniekus uz citām valstīm, kur darbojas Kempinski, tostarp, piemēram, uz Viļņu, Minheni devās mūsu šefpavāre. Šis ir laiks, kad mēs īpaši investējam cilvēkos. Tas mums ir ļoti svarīgi, jo laimīgi darbinieki darīs mūsu viesus laimīgus.

Cik vienkārši vai sarežģīti bija atrast darbiniekus jaunajai viesnīcai?

Atrast kvalificētus speciālistus noteikti nebija vienkāršs process. Kempinski svarīgākais personāla atlases kritērijs ir attieksme, un tad mūsu uzdevums ir attīstīt noteiktas prasmes. Ja cilvēkiem ir pareizā attieksme, mēs investējam viņu attīstībā, pat ja tiem nav pieredzes viesnīcu biznesā. Šajā tirgū esam pirmā starptautiskā pieczvaigžņu viesnīcu grupa. Tādējādi mēs parādīsim vietējiem cilvēkiem, kas ir starptautiski luksusa standarti, kāda ir kompānijas struktūra un darbības stils. Esam pionieri šajā laukā, un esam par to lepni.

Ko nozīmē pareizā attieksme?

Kaislību, aizrautību, kas nāk no sirds, vēlmi attīstīties.

Cik daudz cilvēku strādās Grand Hotel Kempinski Riga?

Atverot viesnīcu, tajā strādās ap 110 cilvēkiem, bet vēlāk, kad bizness tiks pilnībā iedarbināts, nostiprināsies tirgū, darbinieku skaitu nedaudz palielināsim.

Ko īsti nozīmē luksuss viesnīcas gadījumā?

Luksuss ir saistāms ar noteiktu dzīves stilu, standartiem, to, kā viesnīca apkalpo savus viesus, kā viņi sajūtas. Tā ir īpaša attieksme un uzmanības pievēršana dažādām niansēm. Piecu zvaigžņu viesnīca nozīmē noteikta līmeņa produktu, ko nosaka atrašanās vieta, vārds. Rīgas viesnīca atrodas lieliskā vietā, tieši blakus operai. Starp citu, man ir stāstīts, ka šī savulaik ir bijusi pirmā viesnīca Eiropā, kura tika uzbūvēta līdzās operai. Tātad – nākamā lieta ir viesnīcas kultūrvēsturiskais mantojums. Pieminētais zīmols pats par sevi ir vērtība. Viesnīcas produktā ir ieguldīts patiešām daudz. Luksusa produktam ir saistība ar numuru lielumu, mēbeļu izvēli, sniegtajām iespējām istabās un kopumā viesnīcā, pakalpojumu, apkalpošanas, ēdiena kvalitāti, restorānu koncepciju un izvēli. Menedžmentam ir jāstrādā pie tā, lai viesnīca atbilstu sabiedrības gaidām, lai Kempinski zīmola vērtības tiktu sargātas, investīcijas nestu atdevi viesnīcas īpašniekiem. 


Visu rakstu Slīpē dārgakmeni Rīgas kronim lasiet 13. septembra laikrakstā Dienas Bizness.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra