Galvenais mērķis dalībai Restorānu nedēļā ir jaunu klientu piesaiste un atpazīstamības veicināšana, peļņas gūšana tās laikā nav primārais uzdevums

Šoruden Rīgas restorānu nedēļā piedalījās 45 restorāni, kopā apkalpojot teju 16 tūkstošus viesu, kas ir par 28,5% vairāk nekā pagājušajā gadā.

Fotoattēli skatāmi raksta galerijā!

Restorānu nedēļā restorāns Čarlstons piedalās ar mērķi piesaistīt jaunus klientus, atzīst tā vadītājs Artūrs Birnbaums. «Vēlamies parādīt, kas esam un ko varam. Šoruden bijām apmeklētākais restorāns, mums ir lielas telpas, un komanda ļoti labi strādāja. Kopumā apkalpojām gandrīz 700 viesus,» viņš stāsta. Pasākuma atdevi gan varēs mērīt tikai pēc kāda laika. Čarlstons Restorānu nedēļā piedalās jau ceturto reizi, iepriekš šī pasākuma laikā to apmeklēja aptuveni 500 viesu.

Piedalīties restorānu nedēļā ir prestiži, ir pārliecināts restorāna Muusu Terase vadītājs Mārtiņš Bērziņš, atzīstot, ka rezultāti būs redzami ne ātrāk kā pēc mēneša, kad varēs novērtēt, cik pasākuma apmeklētāji ir kļuvuši par pastāvīgiem klientiem. Tā kā Muusu Terase šādā pasākumā piedalījās pirmo reizi, par to interese bija liela – kopumā restorānu Andrejostā apmeklēja 450 viesi. «Uz Restorānu nedēļu skatāmies kā uz reprezentatīvu pasākumu, naudas pelnīšana tā laikā nav galvenais uzdevums,» uzsver M. Bērziņš, norādot, ka atdeve bijusi no dažādām aktivitātēm, kuras tika organizētas Restorānu nedēļas popularizēšanai.

Visu rakstu Restorānu nedēļa uzņem apgriezienus lasiet otrdienas, 7. novembra, laikrakstā Dienas Bizness!

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra