Lattelecom grupas peļņa šī gada pirmajos deviņos mēnešos pieaugusi par 8%, kopumā sasniedzot jau 25,6 miljonus eiro, informē uzņēmumā. 

Grupas ieņēmumi sasnieguši 141 miljonu eiro, liecina koncerna neauditētie finanšu rezultāti.

Šogad ieņēmumi palielinājušies televīzijas pakalpojumiem, būtiski - par 66% filmu, seriālu un tiešraižu lietotnei Shortcut. Labi rādītāji sasniegti datu centru biznesā (pieaugums par 23%), kā arī strauji pieaug reklāmas ieņēmumi, ko izdevies dubultot, salīdzinot ar tādu pašu periodu pērn.

«Datu monetizācija, drošības risinājumi, mākslīgais intelekts – katru ceturksni strādājam pie idejām, lai radītu arvien jaunus pievienotās vērtības pakalpojumus,» saka Lattelecom valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis.

Būtisku attīstību šogad uzrāda tehnikas tirdzniecība, ko veicina plašāks preču klāsts, lattelecomveikals.lv attīstība un dalītā maksājuma iespējas. Salīdzinot ar pērnā gada pirmajiem deviņiem mēnešiem, tehnikas tirdzniecības ieņēmumi pieauga par 67%. Par 17% pieauga programmatūras izstrādes ieņēmumi.

Trešais ceturksnis uzņēmumam bija zīmīgs arī ar to, ka elektroenerģijas pakalpojumu tet izvēlējās 12 000 klienti. Septembrī Lattelecom atklāja atvērto datu centru, kurā vietējie un ārvalstu mobilo, telekomunikācijas operatori un interneta pakalpojumu sniedzēji var izvietot savu infrastruktūru, veidojot savienojumus ar citiem operatoriem. Noslēdzies arī Lattelecom un Rīgas domes projekts, kura ietvaros 285 izglītības iestādēs ierīkots bezmaksas WiFi tīkls.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra