Ekonomika

Tirdzniecības centra Dino Zoo Pasaule izveidē investē 800 tūkstošus eiro

Žanete Hāka, 25.04.2017

Jaunākais izdevums

Rīgā, Krasta ielā 52, šodien 25. aprīlī, durvis vēris Baltijā vērienīgākais dzīvnieku pakalpojumu un tirdzniecības centrs Dino Zoo Pasaule.

Jaunā centra attīstīšanā investēts vairāk nekā 0,8 miljoni eiro un tā kopējā platība veido 3000m2, kas apvieno plašāko zoo preču veikalu Latvijā, frizētavu, izstāžu zāli, veterināro aptieku un klīniku.

Dino Zoo Pasaule projektā daudzi servisi apvienoti zem viena jumta, tajā skaitā lielākais veikals ar vairāk nekā 10 000 dažādām precēm suņu, kaķu, putnu, grauzēju, reptiļu un akvāriju saimniekiem. Vasaras beigās plānots atvērt veterināro klīniku, kurā būs piedāvāts arī dienas stacionārs un vairāki unikāli, līdz šim nepieejami pakalpojumi Latvijā – akupunktūru, eksotisko dzīvnieku terapiju un ķirurģiju, par uzņēmuma attīstību stāsta Dino Zoo direktors Kaspars Siļķe.

Unikāls ir 2,3 metru augstais centrālais akvārijs, kura kopējais apjoms veido četras tonnas. Šobrīd akvārijā atrodas vairāk nekā 70 dažāda veida zivis un dzīvie koraļļi visās varavīksnes krāsās no Klusā un Indijas okeāna. Plānots, ka akvārija augu un zivju kolekciju pakāpeniski papildinās.

Jaunā Dino Zoo Arēna ar vairāk nekā 1500 m2 lielo zāli un āra laukumu ir vieta Latvijā, kurā darbosies suņu akadēmija.

Plānots, ka Dino Zoo Pasaule telpās īpaši atvēlētā konferenču zālē regulāri tiks organizēti izglītojoši semināri un nodarbības dažādu dzīvnieku saimniekiem. Atsevišķa programma būs pieejama skolas vecuma bērniem t.sk. par dažādiem veikalā pieejamiem dzīvniekiem – grauzējiem, putniem, eksotiskajiem un akvārijzivtiņām.

Vienviet ir iespēja izmantot arī frizētavas un aptiekas pakalpojumus.

Zooveikalu tīklā pašlaik ir 43 veikali, kas atrodas Rīgā un citās lielākajās Latvijas pilsētās. Zooveikalu tīkls Dino Zoo dibināts 2003. gadā un pilnībā pieder Čehijā reģistrētajai kompānijai Plaček Holding.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Foto: freepik.com/Freepik

Lai kā mēs rūpētos par saviem mājas mīluļiem, diemžēl no dažādām veselības kaitēm nav pasargāts neviens mājdzīvnieks. Īpaši nepatīkami, ja slimība ir ilgstoša jeb hroniska. Tad mājdzīvnieka saimniekam jāpielāgojas un, lai parūpētos par savu mīluli, bieži vien jāmaina ikdienas ritms, mājdzīvnieka uzturs, barošanas, kā arī kopšanas paradumi.

Tāpat tas neizbēgami nozīmē, ka veterinārā klīnika būs jāapmeklē biežāk, kā arī jāvelta laiks, lai apgūtu veterināro medikamentu un līdzekļu pareizu lietošanas gaitu.

Jāatceras, ka gan hronisku, gan akūtu saslimšanu vai traumu gadījumos, rūpes par mīluļa veselību var būt liels finansiāls slogs, jo ne vien veterinārie pakalpojumi, bet arī veterinārās preces, medikamenti un barība nav lēti. Tāpēc pirms mājas mīluļa iegādes vai pieņemšanas ģimenē, rūpīgi jāapdomā, vai finansiālie apstākļi ir gana stabili lai vajadzības gadījumā būtu iespējams par mājdzīvnieku parūpēties.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noslēdzoties Iepirkšanās centrā “Olimpia” pirmā stāvā renovācijai, durvis vēris Latvijā pirmais “Tradehouse” veikals, kas piedāvā kosmētikas un labsajūtas zīmolu izlasi.

“Tradehouse” nodrošina 20 jaunas darba vietas un ir šobrīd lielākais skaistumkopšanas preču veikals Latvijā, ar vairāk kā 1200 kvadrātmetru platību.

Jaunatklātais veikals ir viens no sešiem zīmola veikaliem Baltijā un pirmais Latvijā. "Tradehouse" zīmolam ir vairāk nekā 20 gadu pieredze nozarē, un tas ir lielākais skaistumkopšanas produktu izplatītājs Igaunijā. Veikalā pieejamas preces gan nozares profesionāļiem (frizieriem, kosmetologiem, manikīra un citiem speciālistiem), gan ikdienas lietotājiem. Piedāvājuma klāstā ietilpst vairāk nekā 800 pasaulē zināmi zīmoli un 100 000 skaistumkopšanas produkti.

Iepirkšanās centrs “Olimpia” savu pirmā stāva rekonstrukciju uzsāka šī gada sākumā. Plānots arī uzlabot ēkas fasādi un veikt uzlabojumus autostāvvietā, kā arī labiekārtot skvēru pie iepirkšanās centra galvenās ieejas. Papildus klientiem jau zināmajiem sporta preču un outlet segmenta veikaliem, pēc reorganizācijas modernā konceptā atvēries Rimi hipermārkets, “BENU Aptieka un “Dino Zoo”. Savukārt, starp jaunajiem nomniekiem, zīmolam “Tradehouse” pievienojušies apģērbu veikals “Weekend”, dzērienu veikals “Vynoteka”, solāriju studija “SUNlight” un ziedu veikals “Marta ziedi”.

Komentāri

Pievienot komentāru