Dienas Bizness

  • 30 ceturtdiena,
    marts

    Nanija, Ilgmārs

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8639

    USD: 1.0748

Ekonomika

No Ziemeļu koridora atpakaļ pie Dienvidu tilta  21

Apsver iespēju ar Eiropas miljonu palīdzību likt punktu Dienvidu tilta kompleksa būvniecībai, ceturtdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Lai nezaudētu vairāk nekā 46 milj. eiro no Kohēzijas fonda, kas paredzēti, lai sasaistītu pilsētas infrastruktūru ar TEN-T tīklu un kas iepriekš bija iezīmēti Ziemeļu koridora 1. posma izbūves sākšanai Rīgā, pašvaldība cer tos novirzīt Zemgales virziena maģistrālā transporta mezgla būvniecības turpināšnai jeb Dienvidu tilta ceturtās kārtas īstenošanai. Proti, projekts paredz turpināt Jāņa Čakstes gatves izbūvi no Ziepniekkalna ielas līdz pat Vienības gatvei, kas beidzot atslogotu Pārdaugavas salīdzinoši nelielās ieliņas un arī citus Rīgas tiltus no braucējiem, kam svarīgs Jelgavas virziens. Par daļu no iepriekš Ziemeļu koridora sākšanai paredzētajiem līdzekļiem varētu tikt īstenoti arī Daugavgrīvas ielas un Buļļupes tilta pievedceļu pārbūves un atjaunošanas darbi divos posmos – Bolderājā un tuvāk Rīgas centram.

Pagaidām gan nav pilnīgas skaidrības par to, vai ieceres īstenosies. Kā DB stāsta Rīgas domes Satiksmes departamenta direktora p.i. Emils Jakrins - sākotnējiem projekta atlases kritērijiem tie atbilst, ir iesniegti Satiksmes ministrijā un vērtēšanai ES fondu koalīcijas partneru darba grupā.

Visu rakstu No Ziemeļu koridora atpakaļ pie Dienvidu tilta lasiet 16. marta laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

  • Gudrais Gunārs

    pirms 14 dienām, 2017.03.16 12:35

    Nopietnas problēmas sagādā iebraukšana Rīgas centrālajā daļā, sastrēgumi veidojas Granīta ielā, Brīvības ielā, K.Ulmaņa gatvē uz dzelzceļa pārvada, u.c. Vajadzētu:
    a) nopietnu savienojumu K.Ulmaņa gatvei ar Dienvidu tiltu, tādā veidā veidojot Rīgas iekšējo loku
    b) No Tīnužu jaunās šosejas jāuzlabo iebraukšanas kvalitāte Rīgā. Ne Granīta - Krustpils iela, ne Ulbrokas aplis nepavelk tādu slodzi.

    • Es

      pirms 13 dienām, 2017.03.17 10:37

      +1 -0

      Par a)

      Mārupes iedzīvotāji šo variantu principā iznīcināja. Nezinu kādas tur ir iespējas, jo apbūve tur ir blīva, un neviens nekam negrib piekrist, jo kurš gan gribēs Rīgas apvedceļu gar savas mājas logu?

  • DS

    pirms 14 dienām, 2017.03.16 12:52

    Ierosinu strādāt tur, kur dzīvo, tad nebūs problēmu.

    • aigi

      pirms 14 dienām, 2017.03.16 13:34

      tas būtu ideāli, bet utopiska ideja.

    • Es

      pirms 13 dienām, 2017.03.17 10:38

      +0 -0

      Mjā un ko darīt kad darba vietas mainās?

  • Zemu vērtēts komentārs. Parādīt...

    he

    pirms 14 dienām, 2017.03.16 13:07

    +3 -6

    nja. Ziemeļu koridors būtu daudz vajadzīgāks.
    Pabeigt Dienvidu tilta apbraucamo ceļu, protams, arī ir labi, bet vai tas tiešām ir tik ļoti vajadzīgs, kā kaut vai Brīvības ielas dublieris (Ziemeļu koridora pirmā kārta)?

    • eh

      pirms 14 dienām, 2017.03.16 13:37

      1. Kopējās ZK izmaksas ir zināmā mērā nereālas.
      2. Brīvības ielā, skatoties no centra, aiz gaisa tilta, jau šobrīd nav nekādu milzu sastrēgumu. Ir prognozējams, ka tuvākajā nākotnē Latvijas iedzīvotāju skaits sāks samazinātsies straujāk nekā līdz šim, jo nedzimušām meitenēm bērni nedzimst. Tas ietekmē gan to cilvēku skaitu, kas pārvietojas pa ceļiem, gan to cilvēku skaitu, kam būs jāapmaksā valsts/ pašvaldību aizņēmumi.

    • Es

      pirms 13 dienām, 2017.03.17 10:40

      +5 -0

      Dienvidu tilta pēdējā kārta IR ļoti vajadzīga.

      Tas atvieglotu satiksmi ziepniekalnā, un trako Ulmaņa/Vienības gatves krustojumu, kurš ir viens no lielākajiem un nebeidzamākajiem korķiem Rīgā.

  • uu

    pirms 14 dienām, 2017.03.16 13:34

    +8 -3

    varbūt Kapu tramvaja 100 milj. plus vēl šos 46 milj. EUR vajadzētu novirzīt Ziemeļu šķērsojumam.

  • aga

    pirms 14 dienām, 2017.03.16 14:02

    Beidzot kungiem gaisma Galva iespidejusi!

  • db

    pirms 14 dienām, 2017.03.16 14:03

    Ziemelu koridors sobrid ir nepacelams pasakums! Bet Dienvidu tiltu sen vajag pabeigt!

  • UN LIELAJIEM PLĀNOTĀJIEM

    pirms 14 dienām, 2017.03.16 14:21

    +2 -0

    NEIENĀKS NEMAZ PRĀTĀ DOMA, KA MĀLU IELU JĀPIESLĒDZ JAUNAJAI GATVEI UN TAS ATVIEGLOTU VISU VĒL VAIRĀK...

    • piekrītu

      pirms 14 dienām, 2017.03.16 14:24

      +1 -1

      Jo valdeķu iela tagad jau ir pilna... to izmanto pats Ziepniekalns

    • Peecis

      pirms 13 dienām, 2017.03.17 11:01

      +0 -0

      Sākotnējos plānos jau bija paredzēts savienot Mālu ielu ar jauno D.Tilta trasi, es ceru, ka tas tikai šajās ilustrācijās ir "aizmirsts".

  • stalkers

    pirms 14 dienām, 2017.03.16 14:56

    +3 -1

    Ja grib reāli atbrīvot centru un Rīgas Z daļu no auto, nevis tikai atmazkas par stāvvietu cenām un sapņot par maksas iebraukšanu, tad Z koridoram nav alternatīvu. Nepatīkama cena tur ir dēļ visādiem mr20% un citiem iesaistītajiem parazitiem. Bet nu kā jau pareizi teica, tad tagad ir problēmas Pierīgas ceļu kapacitātē

  • Ziemeļu Koridors

    pirms 14 dienām, 2017.03.16 16:21

    +1 -0

    tam ir nepieciešami ap 2 miljardi eur.
    Jo ir vajadzīgi divi nopietni tuneļi - viens zem kapiem, viens zem Daugavas.
    Ja nebūtu tuneļu (vai kapu un upes pa ceļam), cenas, būtu astronomiski zemākas.

    • uu

      pirms 14 dienām, 2017.03.16 16:38

      +2 -1

      pieredze noderēs Rīgas metro celtniecībai

    • Vērotājs

      pirms 14 dienām, 2017.03.16 17:15

      +1 -1

      Mierīgi var būvēt virs kapiem! Vai otrā līmenī virs esošā ceļa!

  • Opis

    pirms 14 dienām, 2017.03.16 21:27

    +0 -1

    Lubānas ielā ar NĪcgales ielu un Saharova ielu nepieciešams divlīmeņu krustojums. Tās nelielās kreisā pagrieziena kabatas ir stipri par mazu sastrēgumstundās.

  • iedzīvotājs

    pirms 13 dienām, 2017.03.17 15:18

    +1 -0

    Es pa nakti izrakšu caurumus Dignājas ielā. Kā man tas ir apnicis, ka visi no Vienības gatves gāžas uz Dienvidu tiltu pa Dignājas ielu. Nu nav tā mazā vienvirziena iela nekāds autobānis domāts. Ostiet paši savas atgāzes no rīta līdz vakaram pa dzīvokļa logu. Tas tāpēc ka nav pabeigta 4 kārta. Tilts nedarbojas uz pilnu jaudu priekš autobraucējiem, kuri vēlas apbraukt daļu Rīgas. Rezultātā tiek noslogotas mazās Ziepniekkalna ielas un dzīvojamie kvartāli. Arī akmens un Salu tiltam nekādu lielo atvieglojumu šis Dienvidu tilts nesniedz.

  • Liepiņš

    pirms 11 dienām, 2017.03.19 14:58

    +0 -0

    Ceļuprojekts varētu atmaksāt 2 milj. Euro par neizstrādāto zk būvprojektu! Kur knabs skatās? Akceptēja būvvalde skiču kaudzi un šie saņēma piķi kā par 100% būvprojektu. Un viss blāķis miskastē, skaisti!

Reklāma