Nepārdomāti ieviešot kopbraukšanas pakalpojumu, regulārajiem pasažieru pārvadātājiem varētu tikt atņemta daļa pasažieru.

Tā intervijā DB norāda AS Liepājas autobusu parks valdes priekšsēdētājs Leonīds Krongorns. «Savulaik es biju taksometru kompānijas Baltic Taxi padomes priekšsēdētājs un varu pateikt, ka šajā situācijā runa nav tik daudz par taksometriem, kā par starppilsētu pasažieru pārvadātājiem. Mēs savos maršrutos ilgus gadus cīnījāmies ar nelegālajiem pārvadātājiem, bet joprojām tiek veiksmīgi apieta esošā likumdošana. Paralēli Liepājas Autobusu parkam darbojas vēl virkne uzņēmumu, kas pārvadā pasažierus,» norāda L. Krongorns.

Viņš arī piebilst, ka, ieviešot kopbraukšanas pakalpojumu Latvijā, problēma ar nelegālajiem pārvadātājiem atkal pieaugs. DB jau rakstīja, ka partijas Vienotība Saeimas deputāti sadarbībā ar Ekonomikas ministriju (EM) ir izstrādājuši un iesnieguši izskatīšanai Saeimā grozījumus Autopārvadājumu likumā, ar kuriem paredzēts Latvijā ieviest kopbraukšanas pakalpojumus. Jāmin, ka populārākais uzņēmums pasaulē, kas sniedz šo pakalpojumu, ir Uber. Savukārt Latvijā darbojas arī uzņēmums Taxify. Tāpat jāmin, ka šie grozījumi kopumā ir izraisījuši negatīvu pasažieru pārvadātāju reakciju.

Visu rakstu Pārmet seku neizvērtēšanu lasiet otrdienas, 27.septembra laikrakstā Dienas Bizness (9.lpp)!

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra