Ādažu čipsu ražotāja AS Latfood apgrozījums 2008. gadā bija 9.93 miljoni latu, kas salīdzinājumā ar 2007. gadu ir par 11% vairā. Savukārt uzņēmuma peļņa ir sasniegusi 256 tūkstošus latu, informē Latfood.
Līdzīgi kā citās nozarēs arī sāļo uzkodu tirgū pašlaik ir vērojams kritums. To Latfood izjūt gan Latvijā, gan eksporta tirgos. Februārī un martā sāļo uzkodu tirgus apjoms Latvijā ir samazinājies par 7% salīdzinot ar iepriekšējo gadu, bet Lietuvā pat par 18%. Savukārt Baltijā kopumā sāļo uzkodu tirgus ir samazinājies par 13%.
«Konkurence pašlaik ir ievērojami saasinājusies un kļuvusi agresīvāka. Savā tirgus segmentā saskaramies ar ārvalstu kompāniju ražojumiem, kas cenša līdzināties mūsu produktiem,» tā norāda AS Latfood valdes priekšsēdētājs Valdis Blūms.