Jaunākais izdevums

Šajā nedēļas nogalē apmeklētājiem durvis vērs t/p Alfa rekonstruētā daļa 6200 m2 platībā. Sešus mēnešus ilgajos rekonstrukcijas darbos t/p Alfa īpašnieks ACTA ieguldījis 1,1 miljonu eiro, bet jau tuvākajā nākotnē t/p paplašināšanā paredzēts ieguldīt vēl vairāk nekā desmit miljonus eiro.

Turpmākajos t/p Alfa paplašināšanas darbos, kas noslēgsies 2008. gada nogalē, ACTA ieguldīšot vēl 12,7 miljonus eiro.

Linstow Center Management tirdzniecības centru komercdirektore Evija Majevska stāstīja: "Rekonstrukcijas rezultātā esam ne tikai uzlabojuši t/p Alfa veikalu sastāvu, piesaistot jaunus un interesantus zīmolus, bet arī uzlabojuši t/p Alfa vecās daļas iekštelpu dizainu un koplietošanas telpas, pietuvinot tās pārējā ēkas daļā dominējošajam mūsdienīgajam dizainam. Celtniecības darbus noslēdzām plānotajā termiņā - pirms mācību gada sākuma un lielā iepirkšanās drudža, kad jebkuri celtniecības darbi ir lieks kavēklis."

Rekonstrukcijas rezultātā t/p Alfa veikalu klāstam pievienojušies apģērbu zīmoli Zara, Pull&Bear, Bershka, Esprit, paplašinātais veikals Monton, pirmais tirdzniecības centrā atvērtais veikals Mango, apavu veikals Trend Express, un Baltijā pirmais aksesuāru veikals PARFOIS.

"Novembrī t/p Alfa atklāsim vēl vairākus veikalus: ievērojami lielāka izmēra veikalu Mosaic, kas piedāvās arī īpašu kolekciju bērniem, bērnu apģērbu vaikalu PO.P, mājas tekstila veikalu Mēness leģenda un paplašināto veikalu Alan Deko," piebilda Evija Majevska.

Tirdzniecības parka Alfa ēkas rekonstrukcijas darbus veica būvkompānija ReRe04.

Būvdarbu 2. kārtā blakus jau esošajai t/p Alfa ēkai tiks izveidots jauns būvapjoms, kura lielākie nomnieki būs elektronikas veikals un moderns 8 zāļu kinoteātris Cinamon, kas apmeklētājiem durvis vērs 2008. gada nogalē. Kopējā t/p Alfa tirdzniecības platība pēc paplašināšanās sasniegs 56 tūkt. m2 līdzšinējo 49 tūkst. m2 vietā.

Linstow Center Management ir nekustamā īpašuma apsaimniekotājs un attīstītājs pieciem tirdzniecības centriem (Alfa, Mols, GALERIJA CENTRS, Origo, Dole) un vienam lielveikalam (Minska) Latvijā, kā arī lielākajam tirdzniecības centram- Ülemiste Igaunijā.

picturegallery.80ab88ec-c34b-45fa-bc05-ca9f5a4bb255

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Principā, tas ir mūsu maizes darbs, jo pateicoties telpu nomai, mēs varam demonstrēt arī kino,» biznesa portālam Db.lv atklāja kinoteātra «Splendid Palace» vadītāja Ieva Sīpola.

Video skatāms zemāk!

Kinoteātra vadītāja pastāstīja, ka pēc Nacionālā Kino centra Latvijas simtgades filmu programmas gan kinoteātris «Splendid Palace», gan citi kinoteātri Latvijā atkal piedzīvoja ziedu laikus. Kinoteātris bija plaši apmeklēts, un interese no skatītājiem bijusi ļoti izteikta. 2018.gadā kopējais kinoteātra skatītāju skaits sasniedza 100 656, kas ir par 60% vairāk nekā 2017.gadā «Gribētos sacīt, ka ir sācies jauns posms, arī šogad ir notikušas Latvijas filmu pirmizrādes, un cilvēki arī pēc kino svētku viļņa vēl joprojām nāk, skatās un interesējas. Tajā pašā laikā izjūtam arī pastiprinātu interesi par autorkino, kas ir viens no mūsu kino repertuāra virzieniem,» komentēja I.Sīpola.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Zīmola stāsts: Kinoteātra Splendid Palace vēsture

Monta Glumane; Lelde Petrāne, 16.01.2019

Lielā zāle: pagājušā gadsimta 20.-30. gadi. Ēkas iekštelpas pārsteidza ar neorokoko stila formu daudzveidību.

Foto: «Splendid Palace»

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Būvniecības vajadzībām ņemot kredītu bankā, 1923. gadā Rīgā durvis vēra pirmklasīgs un grezns kinoteātris «Splendid Palace». 990 strādnieki to uzbūvēja desmit mēnešos.

Aizvadītā gada nogalē kinoteātris nosvinēja savu 95. dzimšanas dienu, tādēļ piedāvājam atskatu uz tā vēsturi.

1881. gadā Pēterburgas nomalē, nabadzīga kurpnieka ģimenē piedzima dēls Vasīlijs Jemeļjanovs. Pēc tēva nāves četrpadsmit gadu vecumā Vasīlijs sāka pelnīt iztiku savam brālim un trim māsām. Pateicoties apķērībai, darba spējām un uzņēmībai, trīsdesmit gadu vecumā viņam izdevās izbūvēt nelielu kinoteātri. Vēlāk viņš atvērta arī opereti un plānoja pārcelties uz pilsētas centru. Vasīlija Jemeļjanova plānus sagrāva boļševiku revolūcija. Juku laikos viņš iepazinās ar savu nākamo sievu - igauņu izcelsmes meiteni Mariju. Ilūzijas bija zaudētas, un viņi pameta Krieviju, dodoties uz Igauniju, kur viņiem piedzima meita Tatjana. Ap 1920. gadu, kad meitai bija astoņi mēneši, viņi pārcēlās uz Rīgu un kļuva par Latvijas pavalstniekiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Pērn bija iebrucis arī Re&Re būvēts jumts tirdzniecības centrā Alfa

LETA, 26.11.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Galactico tirdzniecības centru attīstītājs SIA Linstow Center Management (Linstow) atzīst, ka pērn oktobrī tirdzniecības centrā Alfa iebruka uzņēmuma Re&Re būvēts jumts 90 kvadrātmetru platībā, apliecināja Linstow pārstāve Evija Ansonska.

Viņa pastāstīja, ka negadījums Alfā pērn notika divos posmos. Vispirms 5. oktobra rītā pirms darba laika vētrā tika norauta tirdzniecības parka fasāde, kā rezultātā naktī uz 6.oktobri iebruka jumts.

«Veikalā strādājošo un klientu informēšana nebija nepieciešama, jo negadījumi notika pēc darba laika,» šī fakta noklusēšanu gada garumā skaidroja Ansonska.

Rīgas mērs Nils Ušakovs (SC) raidījumā Panorāma sacīja, ka ar šādu faktu šodien uzzinājis no medijiem. Uz tirdzniecības centru Alfa otrdien brauks būvvaldes pārstāvji, lai apsekotu, kas tur notiek un vai konstrukcijas ir drošas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Nedēļas nogalē atklās rekonstruēto t/p Alfa daļu - pārbūves 1. kārtu T/p Alfa rekonstrukcijā ieguldīts 1,1 miljons eiro

, 16.08.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šajā nedēļas nogalē apmeklētājiem durvis vērs t/p Alfa rekonstruētā daļa 6200 m2 platībā. Sešus mēnešus ilgajos rekonstrukcijas darbos t/p Alfa īpašnieks ACTA ieguldīja 1,1 miljonu eiro. Turpmākajos t/p Alfa paplašināšanas darbos, kas noslēgsies 2008. gada nogalē, ACTA ieguldīs vēl 12,7 miljonus eiro.

Evija Majevska, LCM tirdzniecības centru komercdirektore: "Rekonstrukcijas rezultātā esam ieguvuši ne tikai uzlabojuši t/p Alfa veikalu sastāvu, piesaistot jaunus un interesantus zīmolus, bet arī uzlabojuši t/p Alfa vecās daļas iekštelpu dizainu un koplietošanas telpas, pietuvinot tās pārējā ēkas daļā dominējošajam mūsdienīgajam dizainam.

Domāju, ka ar rezultātu varam būt gandarīti. Celtniecības darbus noslēdzām plānotajā termiņā - pirms mācību gada sākuma un lielā iepirkšanās drudža, kad jebkuri celtniecības darbi ir lieks kavēklis. Šonedēļ atveram gan jaunus apģērbu un apavu veikalus, lai vecāki var iegādāties apģērbu pa vasaru izaugušajiem skolas bērniem, gan grāmatas paplašinātajā Jāņa Rozes grāmatnīcā un citas nepieciešamās lietas."

Komentāri

Pievienot komentāru
Konkursa nolikums

Projekts «Biznesa eskalators»

, 12.05.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Projekts Biznesa eskalators, ko organizē tirdzniecības parks Alfa (t/p Alfa) sadarbībā ar laikrakstu Dienas Bizness un portālu www.db.lv, paredzēts kā unikāla iespēja jaunajiem Latvijas uzņēmējiem viena mēneša laikā piesaistīt pircēju uzmanību savai produkcijai un sekmēt tās pārdošanu populārākajā Rīgas tirdzniecības centrā ar lielāko pircēju plūsmu - tirdzniecības parkā Alfa.

Projekta mērķis ir sniegt jaunajiem Latvijas uzņēmējiem praktisku pieredzi tirdzniecībā īpaši labvēlīgos apstākļos, kur izšķirīga ir produkta pievilcība pircēja acīs un prasme to pasniegt. Projekta dalībniekiem tā ir iespēja sekmēt savas produkcijas atpazīstamību un likt pamatus turpmākai uzņēmējdarbības attīstībai. Projekta ietvaros dalībnieki tiekas ar saviem klientiem - produkta gala patērētājiem, saņemot tūlītēju atgriezenisko saikni.

Projekta dalībnieku sniegumam rūpīgi seko t/p Alfa ekspertu komanda, kuras pārstāvji ir pieredzējuši nozares profesionāļi. Projekta dalībnieku piedāvājums tiek vērtēts un analizēts, iesakot labākos risinājumus katram uzņēmējam individuāli.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2017.gada 3.oktobrī uzsāktie paplašināšanas darbi t/c Alfa strauji tuvojas beigām un jau 5.septembrī tiks atklāta jaunā piebūve.

«Pēc divu gadu intensīvas būvniecības t/c Alfa ir gatava atgūt lielākā Latvijas tirdzniecības centra titulu. Tādēļ ar gandarījumu varu pavēstīt, ka jaunā Alfa durvis vērs jau šī gada 5. septembrī,» skaidro Linstow Center Management valdes priekšsēdētājs Frode Gronvolds. «Esam tiešām pateicīgi gan mūsu apmeklētājiem, gan nomniekiem un sadarbības partneriem par pacietību. Tomēr varu apgalvot – tas ir bijis tā vērts, jo tagad piedāvāsim ne tikai plašāko modes preču zīmolu klāstu vienuviet, bet spēsim nodrošināt mūsu apmeklētājiem arī plašu restorānu zonu, sporta zāli un arī unikālu bērnu izklaižu zonu.»

Jau ziņots, ka projekta kopējās investīcijas sasniedza 55 miljonus eiro un tā ietvaros tirdzniecības centrs paplašināts par 30 000 m2. Līdz ar to nomnieku skaits no pašreizējiem 170 tiks palielināts līdz 250. Šobrīd iznomātas 95% tirdzniecības platību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai gan filmas internetā kļūst arvien pieejamākas, joprojām ir visai stabila daļa cilvēku, kuri dodas uz kino, un Latvija ir viena no retajām Eiropas valstīm, kur apmeklētāju skaits ir audzis

Eiropas kino izplatītāju tīkla Europa Cinemas šā gada konferencē Kannās diskutēja par kino apmeklējuma tendencēm kinoteātros Eiropā. Lielajās valstīs Francijā, Lielbritānijā un Vācijā kino apmeklējums turpina kristies, jo cilvēkiem ir izveidojies pieradums filmas skatīties mājas formātos. «Taču ir nepārprotama tendence, ka savus nacionālos kino hitus cilvēki vēlas skatīties kinoteātros uz lielā ekrāna. Piemēram, Itālijā šogad kinoteātru apmeklējums ir pieaudzis par 7%, jo uz ekrāniem iznāca Paolo Sorentīno filma Dižais skaistums (Eiropas labākā filma 2013. gadā), ko cilvēki gribēja skatīties nevis mājās, bet kinoteātros. Eiropā ir 10 valstu, kurās apmeklējums kinoteātros joprojām aug un starp tām ir arī Latvija, kur tas pieaudzis par 4%,» stāsta Daira Āboliņa, kinokritiķe un kinoteātra Splendid Palace kuratore.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar Kino Lora vadītāju Lindu Leli

Lelde Petrāne, 28.10.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild Siguldā, tirdzniecības centrā Šokolāde izvietotā kinoteātra Kino Lora vadītāja Linda Lele. «Jau 2009. gadā, plānojot kinoteātra Kino Lora konceptu, tika saprasts – lai reģionāls kinoteātris mazpilsētā veiksmīgi darbotos, tam ir jābūt ar pievienoto vērtību un savu unikalitāti. Tādam, lai tas uzrunātu gan vietējos Siguldas iedzīvotājus, gan plašāku auditoriju – lai uz to būtu vērts mērot ceļu. Tā radās ideja Kino Lora veidot kā paaugstināta servisa kinoteātri. Kino Lora ir vienīgais kinoteātris Latvijā, kas piedāvā apkalpošanu sēdvietās. Arī ēdienkarte ir īpaši izstrādāta, lai sniegtu klientiem iespēju tradicionālā popkorna vietā pasūtīt arī dažādas uzkodas, suši, alkoholiskus un bezalkoholiskus kokteiļus, ko ēst un dzert seansa laikā. Kinozālēs ir izvietoti ādas krēsli, pie katra krēsla ir neliels galdiņš un atkritumu tvertne. Jaunajā, tikko atklātajā zālē iekļautas vēl citas inovācijas – galdiņos ir iestrādāts neliels apgaismojums, lai ērtāka uzkodu baudīšana, un servisa poga viesmīļa izsaukšanai. Mēs neesam liels kinoteātris, taču es uzskatu, ka tas ir Kino Lora trumpis, jo varam nodrošināt kinoteātriem neraksturīgas ekstras. Citiem vārdiem - kvalitāte pār kvantitāti,» par savu darbavietu stāsta L. Lele.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kinoteātris «Lora» tirdzniecības centrā «Šokolāde» Siguldā tika atklāts 2009.gadā un šobrīd tajā darbojas trīs kinozāles ar kopējo sēdvietu skaitu 193 skatītājiem. Uzņēmums savu pastāvēšanu reģionā vērtē kā veiksmīgu un plāno attīstīties arī galvaspilsētā.

Kino «Lora» nosaukums radies saistībā ar Lorupīti, kura tek gar Siguldu. «Vienkāršs, saprotams, kinoteātrim atbilstošs nosaukums, turklāt novadpatriotisks,» portālam db.lv stāsta kino «Lora» pārstāve Līga Jansone.

Kinoteātris radīts krīzes laikā un tas izveidots ar konceptuālu mērķi - aizpildīt tukšās tirdzniecības telpas un piesaistīt papildus klientus. Lai atvērtu kinoteātri, bija nepieciešamas ievērojamas investīcijas 350 000 eiro apmērā. «Tolaik tas bija riskants lēmums, tāpat nebija pieredzes šajā jomā. Taču priecājamies, ka risks atmaksājies,» stāsta kinoteātra pārstāve.

«Lai reģionāls kinoteātris mazpilsētā veiksmīgi darbotos, tika pieņemts lēmums, ka tam ir jābūt ar pievienoto vērtību un savu unikalitāti. Tādam, lai tas uzrunātu gan vietējos Siguldas iedzīvotājus, gan plašāku auditoriju – lai uz to būtu vērts mērot ceļu. Tā radās ideja kino «Lora» veidot kā paaugstināta servisa kinoteātri un tas ir vienīgais kino Latvijā, kas nodrošina apkalpošanu sēdvietās,» stāsta L. Jansone.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Akropolis Group iegādāto Alfu vadīs Zane Kaktiņa

Db.lv, 01.12.2021

Pārmaiņas tiks īstenotas arī tirdzniecības centra Alfa pārvaldībā – par t/c vadītāju ir iecelta Zane Kaktiņa, kura divus iepriekšējos gadus ir bijusi Akropole Rīga vadītāja.

Foto: LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Akropolis Group, kas pārvalda iepirkšanās un izklaides centrus Akropolis Viļņā, Klaipēdā un Šauļos, kā arī Akropole Rīgā, pabeidzis tirdzniecības centra Alfa iegādi Rīgā.

Latvijas galvaspilsētā bāzētā tirdzniecības centra iegādes darījums tika noslēgts 30. novembrī, iegādājoties 100% kapitāla daļu uzņēmumā SIA Delta Property, kas ir t/c Alfa īpašnieks.

“Iepirkšanās un izklaides centru paplašināšana pandēmijas laikā ir izaicinājums, tāpēc esam gandarīti, ka veiksmīgais darījums Rīgā vēl vairāk nostiprina mūsu vadošās pozīcijas Baltijas valstīs šajā jomā. Alfa ir ļoti spēcīgs un populārs tirdzniecības centrs Rīgā, kas šogad svin savu 20 gadu jubileju,” stāsta Manfredas Dargužis (Manfredas Dargužis), Akropolis Group izpilddirektors.

Pārmaiņas tiks īstenotas arī tirdzniecības centra Alfa pārvaldībā – par t/c vadītāju ir iecelta Zane Kaktiņa, kura divus iepriekšējos gadus ir bijusi Akropole Rīga vadītāja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar bondiādes kārtējā grāvēja Mierinājuma kvants un krievu filmas Admirālis pirmizrādi Latvijā darbu sāk daudzzāļu kinoteātris Cinamon.

Svinīgā Cinamon atklāšana notiks 6. novembrī, bet oficiāli darbu kinoteātris sāks 7. novembrī. Db.lv jau ziņoja, ka pirmais Cinamon kinoteātris Rīgā atradīsies tirdzniecības parkā Alfa un tajā būs 8 zāles ar kopējo vietu skaitu 1 360 skatītājiem. Kino zālēs vietu skaits ir no 60 līdz 410. Kinoteātrī būs 3 restorāni — IL Patio, Planeta Sushi un Coffee Break, kā arī saldumu veikaliņš un interaktīvo spēļu vieta PlayXone.

Interjera dizainu kinoteātrim veidojis Armands Vecvanags.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums “Akropolis Group”, kura īpašumā un pārvaldībā ir divi tirdzniecības centri Rīgā – “Alfa” un “Akropole”, ir nolēmis paplašināt sava zīmola “Akropole” izmantošanu.

Šī gada pavasarī tirdzniecības centrs "Alfa" mainīs nosaukumu uz "Akropole Alfa", savukārt "Akropole" kļūs par "Akropole Rīga".

Akropolis Group saņem beznosacījumu atļauju Alfas iegādei 

Akropolis Group, kas pārvalda iepirkšanās un izklaides centrus Akropolis Viļņā, Klaipēdā un...

"Gaidāmā vienota zīmola ieviešana abiem tirdzniecības centriem apliecina, ka “Akropolis Group” uzskata Latviju par nozīmīgu tirgu un mēs esam pārliecināti par tā nākotnes potenciālu. Neskatoties uz pandēmijas radītiem izaicinājumiem, mēs ticam tirgus izaugsmei un esam izvirzījuši ambiciozu mērķi, lai Akropole kļūtu par izteiktu tirgus līderi. Strādājot ar vienotu zīmolu, mūsdienīgu pieeju un uz klientu orientētām vērtībām, mēs īstenosim savu labo praksi un uzkrātās zināšanas, inovācijas un visaugstākos darbības standartus," saka “Akropolis Group” izpilddirektors Manfredas Dargužis.

Rimi Latvia nav notikušas pārrunas ar jaunajiem Alfas īpašniekiem 

Mazumtirgotājam SIA "Rimi Latvia" nav bijušas pārrunas ar tirdzniecības centra "Alfa" jaunajiem...

Nosaukumu maiņa un vienotā zīmola ieviešana neietekmēs abu centru ikdienas darbību – tirdzniecības centru darba laiks, veikalu un pakalpojumu klāsts, apkalpošanas un epidemioloģiskās drošības standarti paliks nemainīgi. Vienlaikus nosaukuma maiņa ieviesīs izmaiņas “Alfa” zīmola vizuālajā identitātē un komunikācijas materiālos, kā arī paredz jaunās vienotās mājaslapas izstrādi. Tāpat tiks paplašināta pašreizējā "Akropole" dāvanu karšu programma – dāvanu kartes varēs iegādāties un izmantot abos iepirkšanās centros. Šo iespēju plānots ieviest līdz ar iepirkšanās centru nosaukumu maiņu.

"Tas ir nozīmīgs solis – darbojoties zem vienota zīmola, tiks stiprināta abu iepirkšanās centru konkurētspēja, kas palīdzēs ātrāk un efektīvāk ieviest inovatīvākus un klientiem pievilcīgākus piedāvājumus. Par “Akropole Alfa” mērķi esam noteikuši turpmāko izaugsmi un sevi redzam kā vēl ērtāku un mūsdienīgāku iepirkšanās un izklaides vietu,” uzsver tirdzniecības centra “Alfa” vadītāja Zane Kaktiņa.

TOP 10 nekustamā īpašuma investīciju darījumi Latvijā  

Investīcijas desmit lielākajos nekustamā īpašuma darījumos Latvijā 2021. gadā sasniedza 576 miljonus...

Jau pavasara sākumā “Alfa” un “Akropole” vārdi tiks mainīti uz “Akropole Alfa” un “Akropole Rīga”. Jaunā izkārtne “Akropole Alfa” drīzumā rotās tirdzniecības centra fasādi, tāpat jaunie tirdzniecības centru nosaukumi tiks izmantoti sociālajos tīklos un citos komunikācijas materiālos.

Plānots, ka vienota zīmola ieviešanas process pilnībā noslēgsies šī gada pavasarī.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar 8 zāļu kinoteātra Cinamon atklāšanu šonedēļ tiek pabeigts divu gadu ilgais tirdzniecības parka Alfa pārbūves projekts, raksta laikraksts Dienas bizness.

Tā laikā ir veikta Alfas paplašināšana, tirdzniecības centra (t/c) vecās daļas interjera un fasādes nomaiņa, jaunu nomnieku piesaistīšana, ieskaitot Zara, Mango, Bershka u.c. Tomēr būtiskākais elements jaunajā piebūvē ir kinoteātris.

Cer uz 10. daļu

Lai arī kinogājēju un veikalu apmeklētāju auditorijas īpaši nepārklājas, tomēr, kā stāsta Alfas apsaimniekotāja un attīstītāja SIA Linstow Center Management valdes loceklis Mārcis Budļevskis, citu valstu pieredze liecina, ka vidēji 10 % pārklājoties. Atšķirībā no konkurentiem šajā kinoteātrī lielāka nozīme piešķirta dizainam un interjeram. Cilvēki ar tā palīdzību tiks virzīti gan no, gan uz kinoteātri. Interjers katrā no Cinamon kinoteātriem ir individuāli pieskaņots konkrētai vietai un situācijai. Alfā tā interjeru izstrādājis Armands Vecvanags.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

FOTO: Alfa kļūst par Latvijas lielāko tirdzniecības centru; darbi vēl nav galā

Monta Glumane, 05.09.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrs Alfa pēc divu gadu būvniecības darbiem ver jaunās piebūves durvis apmeklētājiem. Līdz ar paplašināšanas darbu noslēgumu Alfa atkal kļūst par Latvijas lielāko tirdzniecības centru, palielinot iznomājamo tirdzniecības platību līdz 71 000 m².

Projekta kopējās investīcijas veido 55 miljonus eiro. Šobrīd norisinās darbs arī pie esošā tirdzniecības centa interjera renovācijas plāna.

T/c Alfa paplašināšanas darbi tika uzsākti 2017. gada septembrī. To ietvaros uzbūvētas divas jaunas ēkas – daudzstāvu autostāvvieta un trīsstāvu tirdzniecības ēka, kā arī labiekārtota teritorija, iestādot 177 kokus un veidojot Brīvības ielai piegulošo autostāvvietu kā parku. Paplašināšanas ietvaros nomnieku skaits no iepriekšējiem 170 palielināts līdz 210. Savukārt jaunās autostāvvietas ēka un teritorijas labiekārtošana šobrīd apmeklētājiem ļauj nodrošināt autostāvvietas 1750 automašīnām, kā arī velonovietnes.

Komentāri

Pievienot komentāru
Raksti

Bērni iedvesmo biznesam

, 08.09.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 1.septembra lielākajā tirdzniecības parkā Alfa īpašā stendā tirdzniecību uzsāks divi entuziasma pilni jauni zīmoli – Sēklu Muss un Smuklietas. Šāda iespēja radusies, pateicoties dalībai projektā Biznesa Eskalators, ko t/p Alfa jau trešo gadu rīko sadarbībā ar Latvijā vadošo biznesa laikrakstu Dienas Bizness. Jaunajiem uzņēmējiem bez pieredzes tirdzniecības centros šī būs iespēja izmēģināt savas pārdošanas prasmes, kā arī pārbaudīt produkta konkurētspēju intensīvas tirdzniecības apstākļos.

Zīmols Sēklu Muss šobrīd piedāvā 2 veidu produktus – sēkliņu un žāvētu augļu trifeles un batoniņus. Produkts ir īpašs un konkursa Biznesa Eskalators žūriju pārliecināja ar to, ka tā sastāvā netiek pievienots cukurs, milti un olas, kā arī tas nesatur glutēnu. Tā pagatavošanā tiek ievēroti svaigēšanas principi.

«Savus veselīgos produktus īpaši iesakām sportistiem, vegāniem, veģetāriešiem, grūtniecēm, barojošām māmiņām, bērniem, svara vērotājiem, celiakijas slimniekiem. Tas ir lielisks našķis katram, kas ievēro veselīgu dzīvesveidu, uzturā vēlas lietot vitamīniem un minerālvielām bagātu pārtiku,» stāsta veselīgo trifeļu Sēklu Muss radītāja Agnese Nazareca, kuru biznesam iedvesmojusi vēlme radīt veselīgus našķus sev un bērniem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Vismodernākais Cinamon kinoteātru komplekss Baltijā tiks atvērts jaunajā Sakala centrā Tallinā

, 26.06.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vismodernākais Cinamon kinoteātru komplekss Baltijas valstīs tiks atvērts jaunajā Sakala izklaides centrā. Vakar A/S Uus Sakala un Cinamon parakstīja līgumu par septiņu kino ekrānu atvēršanu Sakala centrā. Sakala centra celtniecība izmaksās 71 miljonu eiro, papildus Cinamon investēs 3,5 miljonus eiro kinoteātru kompleksa izveidē.

Cinamon vadītājs Arpads Aboni (Arpad Abonyi) teica, ka kinoteātris Sakala centrā nebūs parasts komplekss, bet pilnvērtīgs izklaides centrs. "Jaunais kinoteātris iepriecinās ikvienu Tallinas iedzīvotāju, jo balstoties uz pieredzi Lietuvā, līdz ar jaunā kompleksa atvēršanu ir sagaidāms biļešu cenu pazeminājums," piebilda Aboni.

Pēc Aboni novērtējuma Cinamon cer pirmajā darbības gadā sagaidīt vairāk kā pus miljonu apmeklētāju. Šāds vērtējums ir balstīts uz iepriekšējo pieredzi Kauņā pagājušajā gadā, kur Cinamon vairāk kā dubultoja filmu izrādīšanu pirmajā darbības gadā. "Mēs redzam labas izredzes Skala Cinamon kompleksā un šis ir nozīmīgs solis ceļā uz Cinamon stratēģijas sasniegšanu tuvāko gadu laikā: kļūt par galveno kinoteātru tīklu Baltijas valstīs," papildināja Aboni.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas kompānija Toyota trešo gadu pēc kārtas ir atzīta par visdārgāko automašīnas zīmolu pasaulē, ziņo NewsRu.

Desmit dargakie automašinu zimoli pasaule

BuDesmit dargakie automašinu zimoli pasaulesinessWeek ziņo, ka Toyotas cena ir 24 miljardi USD, kas ir par 600 miljoniem USD vairāk nekā pērn.

Desmit dārgākie automašīnu zīmoli pasaulē:Desmit dargakie automašinu zimoli pasaule

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iepirkšanās centrā Akropole pēc tā atvēršanas 2019. gadā līdzās modes un dzīvesstila preču veikaliem, kafejnīcām un restorānāniem, būs pieejams Apollo kinoteātris ar 9 auditorijām, tostarp pirmo Imax kinozāli Latvijā.

«Apollo būs pirmais kinoteātris Latvijā, kas pilnībā aprīkots ar lāzerprojektoriem, kuri nodrošina jaunu attēla kvalitātes līmeni, un jaunām, mūsdienīgām skaņas tehnoloģijām pilnvērtīgai kinomākslas baudīšanai,» saka Kaspars Beitiņš, Akropole Rīga vadītājs un Akropolis Group valdes loceklis .

Apollo kinoteātrī būs plašas sēdvietas, kā arī, nepametot sēdvietu, būs iespējams pasūtīt maltīti vai dzērienus no kino restorāna.

«Apollo ir tirgus līderis Igaunijā ar vislielāko kinoteātru skaitu, mūsdienīgām tehnoloģijām un kinozālēm. Šobrīd mūsu pārziņā ir 7 kinoteātri ar 28 kinozālēm, un Akropole ar 9 auditorijām un pirmo Imax kinozāli Latvijā būs mūsu līdz šim lielākais un modernākais kinoteātris Baltijā,» stāsta Kadri Ärm, Apollo Kino OÜ vadītāja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada lielākais pārsteigums ir filma Kriminālās ekselences fonds – visskatītākā gada filma pēc kases ieņēmumiem, un izskatās, ka tāda tā arī paliks, to intervijā DB saka kinoteātra Forum Cinemas direktors Normunds Labrencis

Šogad kinoteātrim Kino Citadele, kas durvis vēris nedaudz vēlāk par lielveikalu Stockmann, ir 15 gadu jubileja. Par paveikto, svētku noskaņu un nākotnes plāniem Dienas Bizness stāstīt aicināja SIA Forum Cinemas direktoru Normundu Labrenci.

Fragments no intervijas, kas publicēta 31. oktobra laikrakstā Dienas Bizness:

Pirms 15 gadiem durvis vēra kinoteātris ar 14 zālēm un 3000 skatītāju vietām. Dažus gadus pēc atvēršanas apmeklējums sasniedza 1,8 miljonus skatītāju gadā, vidēji piecus tūkstošus dienā. Kas bija mainījies, kas bija panākumu pamatā un ir vēl aizvien?

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Sācies 2ANNAS festivāls

, 30.01.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 29. janvāra līdz 20. februārim ar īpašu Eiropas un pasaules īsfilmu izlasi tūrē pa Latviju dosies Starptautiskais īsfilmu festivāls 2ANNAS.

Eiropas un pasaules jauno režisoru kino programmas ietvaros 2ANNAS piedāvā noskatīties festivāla 2008. gada konkursa programmu Frīkvuda, Baltie taustiņi, līdz 16 g. vec. neiesakām un Baltijas īsfilmu skate.

izrāde tudvŠī skate ir jaunas formas un žanra meklējumi, sajaukums un šķietama nesavienojamība, pilnīgs haoss. Putukrējums gan pieredzējušiem kino profesionāļiem, gan vienkāršam ierindas skatītājam. Šajā skatē divritenis no jauna izgudrots vismaz piecas reizes.

2ANNAS Latvijā darbojas jau vairākus gadus un pa šo laiku festivālam ir izdevies apkopot ievērojamu jauno režisoru īsfilmu izlasi, prezentējot to darbus Vācijā, Lielbritānijā, Somijā, Krievijā, Ukrainā un arīdzan tepat Baltijas valstīs. Festivāls 2ANNAS, veidojot savas programmas, uzsvaru liek uz jaunās paaudzes kino, kas līdzās tradicionālajiem filmu veidošanas līdzekļiem meklē jaunas izteiksmes un satura formas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mazumtirgotājam SIA "Rimi Latvia" paziņojums par tirdzniecības centra "Alfa" īpašnieku maiņu nāca kā jaunums, intervijā atzina "Rimi Latvia" valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais.

Jau ziņots, ka tirdzniecības centru "Alfa" iegādājās Lietuvas holdinga "Vilniaus prekyba" kompānija "Akropolis Group". "Vilniaus prekyba" grupā ietilpst arī mazumtirdzniecības kompāniju tīkls "Maxima grupe".

Pārdots tirdzniecības centrs Alfa  

Nekustamo īpašumu kompānija "Akropolis Group", kam pieder iepirkšanās un izklaides centri "Akropolis"...

"Mēs laikam nebijām vienīgie, kuriem šī īpašnieku maiņa bija liels jaunums. Taču mums ir spēkā esoši līgumi, kuri nodrošina attiecības ar ēkas īpašniekiem vairāku gadu garumā," sacīja Turlais.

Pēc viņa teiktā, spēkā esošais līgums nosaka "Rimi" tiesības uz nomu līdz pat 2034.gadam.

Turlais atzina, ka "Rimi Latvia" pārrunas ar jaunajiem "Alfas" īpašniekiem, nav bijušas. "Pašlaik darījuma izvērtējumu veic Konkurences padome, un tikmēr pārrunas neesam ieplānojuši," sacīja Turlais.

Jau vēstīts, ka "Akropolis Group" augusta sākumā ziņoja, ka parakstījusi līgumu ar Norvēģijas uzņēmumu "AMD Holding" par 100% kapitāldaļu iegādi tā Latvijas meitasuzņēmumā "Delta Property". Uzņēmumam "Delta Property" pieder 9,7 hektāru zemes gabals un ēka Brīvības ielā 372, kurā atrodas tirdzniecības centrs "Alfa".

Puses ir vienojušās neatklāt iecerētā darījuma vērtību, kas tiks pabeigts pēc tam, kad būs saņemta KP atļauja.

Tirdzniecības centra "Alfa" kopējā platība ir aptuveni 154 000 kvadrātmetru, tostarp iznomājamā iepirkšanās telpu platība ir 71 000 kvadrātmetru, bet autostāvvietās vienlaikus var novietot 1750 automašīnu. Tirdzniecības centrā darbojas 210 veikalu. "Alfā" atrodas tādu zīmolu veikali kā "Zara", "Reserved", "H&M", "Euronics", "Sportland", "Kidzone", "Cenuklubs.lv", "Cinamon", "Lido", "McDonalds", kā arī citi veikali un pakalpojumu sniegšanas vietas. Tirdzniecības centrā atrodas arī "Rimi" lielveikals.

"Akropolis Group" Latvijā pieder arī tirdzniecības centrs "Akropole". Grupai piederošajos tirdzniecības centros ierasti atrodas "Maxima" lielveikali.

"Rimi Latvia" veikala rekonstrukcijā tirdzniecības centrā "Alfa" ieguldīja 1,9 miljonus eiro.

"Rimi Latvia" pagājušajā gadā strādāja ar 946,508 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 3,2% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa samazinājās par 8,3% un bija 30,409 miljoni eiro.

Kompānija "Rimi Latvia" reģistrēta 1992.gada janvārī, un tās pamatkapitāls ir pieci miljoni eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Zviedrijā reģistrētais uzņēmums "Rimi Baltic".

Komentāri

Pievienot komentāru
Raksti

Biznesa Eskalators jaunajiem uzņēmējiem dos iespēju tirgoties Latvijas lielākajā tirdzniecības centrā

Dienas Bizness, 30.04.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunajiem un topošajiem uzņēmējiem sākas pieteikšanās projektam Biznesa Eskalators, ko rīko tirdzniecības parks Alfa sadarbībā ar Latvijā vadošo biznesa laikrakstu Dienas Bizness. Projekta mērķis ir, nonākot reālā tirdzniecības vidē, dot iespēju Latvijas jaunajiem uzņēmējiem pārliecināties par radītā produkta dzīvotspēju.

«Latvijā ir daudz uzņēmīgu cilvēku, kas gatavi riskēt un kļūt nevis par darbiniekiem, bet par darba devējiem. Populāra kļūst mazo uzņēmumu atvēršana un mājražošana, un arvien biežāk pircējiem tiek piedāvātas nestandarta preces – dažādi dizaina priekšmeti, Latvijā ražoti mājas aksesuāri un apģērbi. T/p Alfa vienmēr ir ieinteresēts saviem klientiem piedāvāt aizvien jaunus produktus un pakalpojumus, un šāda konkursa īstenošana mums kā tirdzniecības centram ir lieliska iespēja piesaistīt tirgotājus, kas, iespējams, citādāk līdz mums nenonāktu. Lai palīdzētu vietējiem uzņēmumiem attīstīties, jau trešo gadu pēc kārtas perspektīvākajiem jaunajiem uzņēmējiem dodam iespēju vienu mēnesi tirgot savu produkciju t/p Alfa speciāli radītā stendā. Šī ir lieliska iespēja pārbaudīt sava biznesa jaudu vienā no lielākajiem tirdzniecības centriem, gūt atsauksmes no klientiem un saprast sava produkta stiprās un vājās puses lielas konkurences apstākļos,» stāsta t/p Alfa vadītāja Liene Apine.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par iepirkšanās un izklaides centra “AKROPOLE Alfa” jauno vadītāju iecelta Sanita Krīgere, kurai ir 20 gadu pieredze mazumtirdzniecībā un nekustamo īpašumu pārvaldībā.

“Mēs uzskatām, ka iepirkšanās centra vadītājam ir jābūt drosmīgam pieņemt izaicinājumus, ar plašu redzesloku un jāspēj mainīties līdzi laikam, lai apmierinātu pircēju vēlmes un vajadzības, kā arī palīdzētu noturēt centra konkurētspēju. Iepirkšanās centrs “AKROPOLE Alfa” ir daudzpusīgs un uz attīstību vērsts objekts, kas prasa lielu profesionālo ieguldījumu. Tieši tādēļ esam patiesi priecīgi mūsu komandā uzņemt Sanitu – viņai ir bagātīga pieredze un pārliecinošs redzējums par nozares attīstību. Novēlam jaunajai vadītājai izdošanos un ar nepacietību gribam redzēt, kas “AKROPOLE Alfa” sagaida nākotnē,” pauž “Akropolis Group” īpašumu pārvaldības vadītāja Rasa Kundušiene.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Elvi Grupas tiesiska strīda dēļ ar Alfa Development par nomas maksas parādu Balvos zvērinātu tiesu izpildītāji mēģinājuši izņemt naudu no grupai piederoša veikala Rīgā.

Elvi Grupas sabiedrisko attiecību vadītāja Vineta Grigāne apliecina, ka šāds mēģinājums bijis, taču šī darbība esot nepamatota.

«Zīmola ELVI un 5 ELVI veikalu īpašniekam SIA ELVI Grupa ir strīds ar šīs informācijas izplatītāju ALFA Development par telpu nomas maksas apmēru vienā no tirdzniecības centriem Balvos, un šīs strīda risināšana notiek tiesiskā ceļā. ELVI Grupa ir cēlusi prasību tiesā, līdz ar to nekāda piedziņa šobrīd nevar notikt,» klāsta V. Grigāne. Viņa skaidro, ka problēmas ar ALFA Development izveidojās jau pašā sadarbības sākumā, kad noslēgts nomas maksas līgumu par tirdzniecības centru Balvos. Taču izrādījies, ka uzņēmums nebija nokārtojis saistības ar celtniekiem, būvfirmu Stats, kā rezultātā notika celtnieku pikets un ievērojami cietis tirdzniecības centra darbs. Alfa Development nenokārtoto saistību dēļ cietām zaudējumus un šobrīd esam nonākuši līdz situācijai, kad attiecības jārisina tiesiskā ceļā, skaidro V. Grigāne.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc interneta portāla Autoscout24 lasītāju aptaujas, kurā piedalījās vairāk nekā 250 tūkst. lietotāju par iecienītāko Eiropas auto vairums respondentu ir nosaukuši vācu vidējās klases modeli Opel Insignia.

Tas nozīmē, ka Opel Insignia trofeju krātuvē tas jau būs 26. nozīmīgais apbalvojums. Par automašīnas popularitāti visvairāk liecina sensacionālie pārdošanas apjomi.

Kopumā 2009. gadā ir pārdoti vairāk nekā 150 tūkst. Insignia modeļu, kas ir ievērojami vairāk nekā Opel iepriekš bija cerējis.

Citās nozīmīgākajās nominācijās, piemēram, par labāko kompaktklases modeli visvairāk balsu interneta balsojumā saņēma jaunais Alfa Romeo Mito. Bavārijas autoražotāja BMW pūrā ir divas balvas.

Komentāri

Pievienot komentāru