Finanses

Aon Latvija sāk klientu apkalpošanu

Inguna Šķepaste [email protected], 31.01.2003

Jaunākais izdevums

Latvijā klientu apkalpošanu sākusi apdrošināšanas brokeru sabiedrība Aon Latvija, kas ietilpst Aon korporācijā, kura pārstāvēta vairāk nekā 120 valstīs un reģistrēta ASV. Aon Latvija piedāvā apdrošināšanas brokera pakalpojumus, palīdzību apdrošināšanas zaudējumu noregulēšanā, kā arī konsultācijas riska vadības jomā. Uzņēmuma prioritāte ir darbs ar lielajiem klientiem un sākotnēji tā klientu bāzi veidos starptautiskās kompānijas, kas darbojas Latvijā, prognozē Aon Latvija rīkotājdirekjtore Kristīne Sūniņa—Markēviča. Šobrīd Latvijā licences ir izsniegtas 29 apdrošināšanas brokeru sabiedrībām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

AON LATVIA RĪKOS BEZMAKSAS SEMINĀRU PAR RISKIEM, KURUS LATVIJAS RAŽOTĀJI ACĪMREDZAMI NENOVĒRTĒ

, 18.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīga, 18.09.2007. Apdrošināšanas brokeru un risku vadības konsultantu kompānija Aon Latvia 2007.gada 27.septembrī Rīgā rīkos trīs stundas garu izglītojošu semināru "Ražošanas uzņēmumam aktuālie riski un iespējas tos mazināt ar apdrošināšanas palīdzību"*. Eksperti izklāstīs divas tēmas: uzņēmējdarbības pārtraukšanas riski (business interruption) un atbildība par saražoto produkciju, ieskaitot produkcijas atsaukšanu. Piedalīties seminārā tiek aicināti uzņēmumu vadītāji un finanšu direktori, kuriem savā darbā ir principiāli jāsaprot, kāpēc pret šiem riskiem nepieciešams aizsargāties nevis ar vārdiem, bet ar darbiem.

"Semināram izvēlētās tēmas uzskatām par ļoti aktuālām Latvijas ražotājiem. Praksē mēs redzam, ka abas risku grupas kompānijas acīmredzami nenovērtē, ņemot vērā to reālo bīstamību biznesam. Nenovērtēšana izpaužas tādā veidā, ka apdrošināšanas polises vispār netiek pirktas, vai arī noformētas ķeksīša pēc (bez rūpīgas daudzu detaļu, tajā skaitā apdrošināšanas summas, polises darbības teritorijas, pilnas risku uzskaites utt. analīzes), radot tikai pilnīgas aizsardzības ilūziju. Gan apdrošināšana ražošanas piespriedu apturēšanas gadījumā, gan ražotāja atbildības apdrošināšana ir samērā sarežģīti produkti, kurus vajag pārzināt, jo tiem ir ļoti daudz nianšu. Mūsu seminārā mēs dalīsimies ar praktiskām zināšanām, izskatīsim konkrētus apdrošināšanas gadījumu piemērus," paziņoja Aon Latvia vadītāja Ņina Kukuškina, norādot, ka līdzīgus izglītojošus seminārus kompānija rīko jau vairākus gadus (parasti divas reizes gadā) un kā ekspertus vienmēr pieaicina pašus labākos konkrētās nozares speciālistus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apdrošināšanas brokeru kompānija Aon Baltic paziņojusi par uzņēmuma Balto Link iegādāšanos. Darījuma finansiālā puse netiek atklāta, informē uzņēmumu pārstāvji.

Balto Link ir viena no vadošajām apdrošināšanas brokeru kompānijām Baltijas reģionā. Tā specializējas lielu korporatīvo klientu apkalpošanā un apdrošināšanas produktu interneta pārdošanā. Abas kompānijas ir pārstāvētas Igaunijā, Latvijā un Lietuvā. Plānots arī turpmāk veikt darbību Baltijas reģionā, piedāvājot tirgum plašu risku un apdrošināšanas konsultāciju risinājumu klāstu.

«Divu spēku apvienošana radīs jaunas iespējas klientiem, apvienotā pieredze ļaus efektīvāk pārvaldīt risku un piedāvāt jaunus produktus. Aon Baltic pieredzi riska pārvaldībā, izmantojot globālā tīkla potenciālu un strādājot ar lielajiem klientiem, papildinās Balto Link pieredze apdrošināšanas un klientu apkalpošanas tehnoloģiju attīstībā, kā arī augstākā līmeņa speciālisti dažādos uzņēmējdarbības segmentos. Tāpat meklēsim sinerģiju administratīvo un klientu zaudējumu regulēšanas procesu uzlabošanai», - saka Aon Baltic vadītājs Žilvinas Petrauskas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Aon Baltic vadīs Žilvins Petrausks

Žanete Hāka, 15.07.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas apdrošināšanas brokeru sabiedrības Aon Baltic ģenerāldirektors Giedrjus Kazlausks savus amata pienākumus pārtrauks pildīt sākot no 30. augusta, informēja uzņēmuma pārstāvji.

Tādējādi par Aon Baltic jauno ģenerāldirektoru iecelts Žilvins Petrausks, kas līdz šim bijis uzņēmuma Lietuvas reģionālais vadītājs. Jaunajam vadītājam ir 20 gadu pieredze apdrošināšanas nozarē, Aon pievienojies 2006. gadā kā uzņēmuma Lietuvas reģionālais vadītājs. Petrausks studējis biznesa administrāciju un jurisprudenci Vytautas Magnus Universitātē Lietuvā.

Līdz ar jauno Aon Baltic ģenerāldirektoru Žilvinu Petrausku uzņēmuma vadītāju grupā iekļauti arī Latvijas filiāles vadītājs Aigars Milts, Igaunijas filiāles vadītājs Kaido Konsaps un finanšu un administratīvais direktors Baltijas valstīs Marjus Baubkus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Apdrošināšana

Apvieno Aon Baltijas valstu uzņēmumus

Žanete Hāka, 01.07.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apdrošināšanas brokeris un risku vadības konsultants Aon pabeidzis savu trīs Baltijas valstu uzņēmumu apvienošanas juridisko procesu, informēja uzņēmuma pārstāvji.

No 1. jūlija jaunā reģionālā struktūra, kuras galvenais birojs atradīsies Viļņā, nomainīs nosaukumu uz Aon Baltic. Aon klientus Latvijā turpinās apkalpot apdrošināšanas brokeru un risku vadības konsultantu komanda Aigara Milta vadībā. Visi šie speciālisti iepriekš strādāja kompānija Aon Latvia, bet tagad apvienošanas procesā izveidotajā Aon Baltic Latvijas filiālē.

Aon Baltijas biroju apvienošana ilga gandrīz gadu. Tas ļaus vēl efektīvāk organizēt Aon darbību Latvijā, Lietuvā un Igaunijā.

Nekādas izmaiņas kompānijas darbā un attiecībās ar klientiem netiks veiktas, skaidro Aon Baltic Latvijas filiāles vadītājs Aigars Milts.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Aon Latvia 2007.gadā palielinājusi apgrozījumu par 54%

, 28.04.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas apdrošināšanas brokeru un risku vadības konsultantu kompānija Aon Latvia 2007. gadā palielinājusi savu neto apgrozījumu par 54%, sasniedzot 0,63 milj. LVL, Db.lv informēja Aon Latvia vadītāja Ņina Kukuškina.

Peļņa (pirms nodokļu nomaksas) veidojusi 14% no apgrozījuma. 2008. gadā Aon Latvia plāno apgrozījuma pieaugumu par 30%, bet peļņu – 5% apjomā no apgrozījuma.

"Pagājušais gads neapšaubāmi bija ļoti veiksmīgs mūsu kompānijai. Uz to tieši norāda darbības finanšu rādītāji, kā arī tas fakts, ka mums izdevies paplašināt klientu loku ar Latvijas ekonomikai nozīmīgiem uzņēmumiem. Šobrīd Aon Latvia speciālistu štats jau pārsniedz 20 cilvēkus, tāpēc šajā gadā mēs plānojam vēl vairāk paplašināt klientu portfeli. Turklāt kompānijas plānos šajā gadā ir ieviest dažus IT risinājumus, kuri palīdzēs nodrošināt vēl ērtāku un vienkāršāku pieeju mūsu pakalpojumiem un produktiem," atzīmēja apdrošināšanas brokeru un risku vadības konsultantu uzņēmuma Aon Latvia vadītāja Ņina Kukuškina.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Aon Latvia stūrēs jauns vadītājs - Aigars Milts

, 14.09.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apdrošināšanas brokeru kompānijai Aon Latvia mainīts vadītājs – līdzšinējās vadītājas Ņinas Kukuškinas vietā turpmāk būs Aigars Milts.

Aon Latvia informēja, ka ilggadējā kompānijas vadītāja Ņ. Kukuškina saņēmusi piedāvājumu vadīt Aon Corporation projektu Centrāleiropā un no šī mēneša vidus turpinās darbu ārpus Latvijas robežām. A. Milts arī iekļauts Aon Baltijas menedžeru komandā, kuras sastāvs tika apstiprināts šajā vasarā.

Aon Latvia komandai A. Milts pievienojās 2007. gadā, lai vadītu uzņēmuma Starptautisko klientu nodaļu, viņam ir vairāk nekā desmit gadus ilga pieredze apdrošināšanas biznesā, kā arī vadošos amatos, tostarp ārzemēs.

Aon Latvia ietilpst Aon Corporation, kas ir pasaules līderis risku vadības, apdrošināšanas un pārapdrošināšanas brokeru pakalpojumu un konsultāciju par personāla vadību sniegšanas sfērā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Apvienojas apdrošināšanas brokeru sabiedrības

Inguna Šķepaste [email protected], 17.05.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien Aon korporācija paziņo par tās uzņēmuma SIA Aon Latvija apvienošanos ar vadošo vietējo apdrošināšanas brokeru sabiedrību SIA Euro Baltic. Apvienotā kompānija turpmāk nesīs SIA Aon Latvia vārdu. Aon International rīkotājdirektors Martjan van der Knoop komentē: «Līdz ar šo apvienošanos Aon iegūst spēcīgu pārstāvi jaunajā Eiropas Savienības dalībvalstī. Abu kompāniju klientiem tas nozīmē jaunu pakalpojumu kvalitāti, ko veido zināšanas un pieeja starptautiskajam apdrošināšanas tirgum, kas apvienotas ar daudzu gadu laikā uzkrāto pieredzi darbā ar Latvijas uzņēmumiem.» Ņina Kukuškina, agrāk Euro Baltic, bet tagad SIA Aon Latvia rīkotājdirektore pauž gandarījumu: «Mūsu kolektīvs lepojas ar godu kļūt par Aon korporācijas dalībnieku. Mūsuprāt Latvijas tirgū ir vajadzīgs spēcīgs spēlētājs ar starptautiskiem resursiem. Esam gatavi sniegt teicamus pakalpojumus mūsu klientiem un ņemt aktīvu dalību Latvijas apdrošināšanas brokeru darbības kvalitātes līmeņa uzlabošanā.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Apdrošināšanas brokeru sabiedrība «Aon Latvia» atzīmē pirmo dzimšanas dienu

Inguna Šķepaste [email protected], 28.10.2003

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apdrošināšanas brokeru sabiedrība Aon Latvia 28. oktobrī atzīmēs savu pirmo dzimšanas dienu. Aon Latvia pārstāv mūsu valstī starptautisko Aon korporāciju un nodrošina brokeru pakalpojumus dzīvības un nedzīvības apdrošināšanas tirgū, kā arī sniedz risku vadības konsultācijas gan starptautiskajiem, gan arī Latvijas klientiem. Aon Latvia tika reģistrēts 2002.gada 28.oktobrī, saņēma brokeru darbības licenci 27.decembrī un 2003.gada janvārī sāka aktīvu darbību. Šā gada pirmo trīs ceturkšņu laikā Aon Latvia parakstīto prēmiju apjoms sasniedzis 2.694 miljonus latu, tādējādi kļūstot par vienu no vadošajām apdrošināšanas brokeru sabiedrībām Latvijā. Saskaņā ar Finansu un kapitāla tirgus komisijas datiem, šā gada pirmajā pusē apdrošināšanas brokeru sabiedrību kopējais parakstīto prēmiju apjoms bija 8.96 miljoni latu, no tiem Aon Latvia daļa bija 0.82 miljoni latu, jeb 9.2 % no kopējā. Latvijā šobrīd darbojas 39 apdrošināšanas brokeru sabiedrības.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Aon Corportation konsolidē uzņēmuma vadību Baltijā

, 09.07.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apdrošināšanas brokeru un risku vadības pakalpojumu kompānija Aon Corporation, kas šobrīd strādā atsevišķi uz trīs pietiekami maziem tirgiem Baltijas valstīs, konsolidē uzņēmuma vadību Baltijā un ir izveidojusi jaunu menedžeru komandu Baltijas valstīs, ziņo Aon Corporation.

Jauno Panbaltijas Aon vadības komandu turpmāk vadīs Giedrjus Kazlausks (Giedrius Kazlauskas). Par šīm izmaiņām paziņoja Onno Jansens, Aon vadītājs Centrālajā un Austrumeiropā.

«Mūsu klienti šajā reģionā sākuši konsolidēt savu darbību Panbaltijas līmenī. Šāda tendence ir raksturīga arī apdrošināšanas tirgiem kopumā,» – norāda Onno Jansnes, Aon vadītājs Centrālajā un Austrumeiropā. Lēmumi par turpmākajām organizatoriskajām izmaiņām, kuras ļaus Aon darboties Baltijā kā vienotai struktūrvienībai, tiks pieņemti un ieviesti līdz 2009. gada beigām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada maijā apdrošinātāja BALTA un apdrošināšanas brokeru sabiedrības „Aon Baltic” Latvijas filiāles klientam, celtnieku vainas dēļ, remontējot jumtu, aizdegās dzīvojamā māja Pierīgā. Kopējā atlīdzības summa saskaņā ar BALTA speciālistu aplēsēm šajā negadījumā sasniegs pusmiljonu eiro. Tā ir uzņēmuma vēsturē lielākā atlīdzību summa privātpersonu segmentā.

BALTA klientam operatīvi nodrošināja profesionāla celtnieka konsultāciju un palīdzību, kas rekordīsā laikā ne tikai nodrošināja sarežģītas konstrukcijas pagaidu jumta uzstādīšanai, bet arī šobrīd veic visus darbus, kas nepieciešami ēkas atjaunošanai pēc ugunsgrēka, lai jau šogad atjaunoto ēku pagūtu nodod klientam. Pašlaik ir daļēji izmaksāta atlīdzība par pilnībā nodegušo mantu, daļa mantu vēl tiek restaurētas un turpinās atlīdzību izmaksa par ēkas atjaunošanu, jaunā mitekļa īri un cietušās mājas fizisko apsardzi, kas nepieciešama, kamēr ēkai nav ielikti logi un durvis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā pieaug vadošo amatpersonu atbildības apdrošināšana; pievērš uzmanību kiberrisku draudiem

Savu skatījumu un kompetenci, kā servēt apdrošināšanas jautājumus, pauž pēc parakstīto prēmiju apjoma valstī trešā lielākā nozares spēlētāja – brokeru kompānijas UADBB Aon Baltic Latvijas filiāles vadītājs Vitis Nolbergs.

Fragments no intervijas

Pērn Aon Baltic iegādājās vienu no vadošajām apdrošināšanas brokeru kompānijām Baltijas reģionā Balto Link, darījuma summu gan neatklājot. Šāda apvienošanās tomēr saistās ar riskiem satraukt klientus. Kādēļ tas tika darīts?

Tā rezultātā, pēc mūsu apkopotās publiskās informācijas, ar 22% tirgus daļu Baltijā esam izvirzījušies līderos. Nākamais spēlētājs aiz mums ir IIZI ar 8%, bet trešais ir Marsh ar 4%. Šajā kontekstā mūsu atrāviens ir milzīgs. Runājot par Latviju, aina ir nedaudz citāda. Te darbojas piecas līdzvērtīgas apdrošināšanas brokeru kompānijas, kam parakstīto prēmiju apmērs ir virs 15 milj. eiro. Aon ierindojas trešajā pozīcijā, lai gan es teiktu, ka klasiskajā darbībā esam numur viens, jo pirmās divas vietas ieņem nišas brokeri. Viens no tiem pārsvarā strādā ar valsts sektoru, bet otrs vairāk specializējas uz OCTA apdrošināšanas agregatora darbību. Tālab fokuss uz juridiskām personām un starptautiskiem uzņēmumiem izceļ mūs citu starpā. Protams, bažas klientiem bija, jo katra kompānija profesionāli strādāja ar savu stilu, pieeju, procesiem un pārdošanas tehniku. Tomēr pārejas periods izvērtās veiksmīgs. Gadu noslēdzām ar 18% apgrozījuma pieaugumu, salīdzinot ar tādu pat periodu pirms tam, skatot abas kompānijas kopā. Bet kāpēc bija nepieciešama apvienošana? Balto Link daudz ieguldīja apdrošināšanas produktu interneta pārdošanā, klientu apkalpošanā, un uzņēmuma īpašnieki arī tālāku attīstību saredzēja, balstītu vairāk uz IT risinājumiem. Tieši tur nepieciešamas lielas investīcijas. Pasaules apritē esošajai Aon ir visas iespējas veicināt attīstību ar papildu finansējumu. Ja to nedarītu, pēc laika, iespējams, pozīcijas būtu zaudētas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaules izklaides industrijas apdrošināšanas brokeris Aon/Albert G.Ruben publiskojis Pasaules filmu veidotāju risku karti 2007, izgaismojot riskus, ar kādiem saskaras filmu veidotāji 207 pasaules valstīs. Latvija iekļuvusi vidēji riskanto valstu sarakstā.

Saskaņā ar Aon/Albert G.Ruben sagatavoto ikgadējo Pasaules filmu veidotāju risku karti 2007 ekonomiskā un politiskā situācija vairākās pasaules valstīs ir radījusi labvēlīgāku vidi filmu veidotājiem, kas vēlas filmēt ārzemēs. No 207 izvērtētajām valstīm 37 vispārējais risks filmu veidotājiem 2006.gadā ir pazeminājies. Risks tika noteikts skalā no viens līdz pieci, kas ilustrē ļoti augstu, augstu, vidēju, viduvēju un zemu novērtējumu.

"Ņemot vērā ekonomiskā un politiskā stāvokļa uzlabošanos, vairākas valstis attīstās par pievilcīgām filmēšanas vietām," norādījis Aon/Albert G.Ruben riska kontroles direktors un ikgadējās Pasaules filmu veidotāju risku kartes autors Kriss Palmers (Chris Palmer). "Visredzamāk šo tendenci var redzēt uz Rumānijas un Bulgārijas piemēra, kuras cenšas uzlabot infrastruktūru, kas saistīta ar filmu uzņemšanu, lai piesaistītu filmu veidotāju uzmanību."

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aon prezentējis ikgadēji atjaunojamās politisko un ekonomisko risku pasaules kartes jaunāko versiju, Latvija tajā atrodas zema riska zonā un kā vienīgais risks kartē atzīmēta Latvijas ekonomika. Tā pat riski novērtēti arī Igaunijā un Lietuvā, Db.lv informēja apdrošināšanas brokeru un risku vadības konsultantu uzņēmuma Aon Latvia vadītāja Ņina Kukuškina.

Kompānija Aon ir izvērtējusi politiskos un ekonomiskos riskus 209 valstīs un teritorijās, izmērot šādus riskus: valūtas nekonvertējamība un naudas līdzekļu pārvedumi; streiki, protesti un sabiedriskās nekārtības; kari, terorisms; maksājumu neizpilde no valsts puses; politiska iejaukšanās; piegādes kanālu iziršana; riski, kas saistīti ar tirgus likumdošanu un regulēšanu. Katrā valstī risks tiek raksturots pēc šādas skalas: zems, zemāks par vidējo, vidējs, vidēji augsts vai augsts. Par valsti ar paaugstinātu risku tiek uzskatīta ikviena valsts, ja tās risks novērtēts kā zemāks par vidējo, vidējs, virs vidējā vai augsts.

25 no 50 valstīm ar lielāko pasaules ekonomiku daudznacionālās kompānijas saskaras ar paaugstinātiem politiskajiem un ekonomiskajiem riskiem, starp kuriem ir tādi, kas saistīti ar biznesa pārtraukšanu kara darbības rezultātā, terora aktiem un politisko iejaukšanos. Pie šādiem secinājumiem, veidojot jaunāko ikgadēji atjaunojamās politisko un ekonomisko risku pasaules kartes versiju, nonākuši korporācijas Aon, pasaulē lielākā apdrošināšanas brokera un risku vadības konsultanta, eksperti.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Apdrošināšanas brokerim "Aon Latvia" šogad 50% kāpums

Ieva Mārtiņa [email protected], 25.08.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskā apdrošināšanas brokeru un konsultantu sabiedrība “Aon Latvia” šā gada pirmajā pusē par 50% palielinājusi parakstīto prēmiju apjomu, Db informēja kompānijā. Saskaņā ar apkopotajiem datiem par šā gada pirmo pusgadu, ar “Aon Latvia” starpniecību parakstītās prēmijas bija 757,9 tūkst. Ls, salīdzinot ar 509,1 tūkst. Ls šajā periodā pērn. “Aon Latvia” specializējas dažādu nozaru uzņēmumu, kā arī starptautisku korporāciju apkalpošanā - kompānijas apdrošināšanas portfelī dominē veidi, kas raksturīgi uzņēmumiem - īpašuma apdrošināšana – 41%, tai seko darbinieku veselības apdrošināšana – 25%, KASKO – 15 %, civiltiesiskās atbildības apdrošināšana 7%, kā arī kravas un citi apdrošināšanas veidi. Salīdzinājumam jāmin, ka 2004.gadā Latvijā 48,5% ar apdrošināšanas brokeru starpniecību parakstīto prēmiju bija automašīnu apdrošināšana – KASKO un OCTA. Aon Latvia Valdes locekle Ņina Kukuškina: “Aon ir izdevies nostiprināt savas pozīcijas Latvijas tirgū, sniedzot klientiem profesionālus kompleksus apdrošināšanas risinājumus, praktizējot individuālu pieeju, izstrādājot apdrošināšanas programmu katram klientam.”

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Globālā uzņēmumu «baža» – ekonomiskā lejupslīde

Ieva Mārtiņa, Db, 03.06.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaules, tostarp Latvijas uzņēmumi par galveno risku šogad uzskata ekonomisko lejupslīdi.

Jaunākais apdrošināšanas brokera un risku vadības konsultanta Aon veiktais Globālā risku vadības pētījums 2009 liecina, ka ekonomiskās lejupslīdes riskam seko bažas par normatīvo aktu izmaiņām un biznesa pārtraukšanu.

Aptaujātas tika 550 kompānijas un organizācijas no 40 pasaules valstīm, kas pārstāv visplašāko nozaru spektru.

Aon secinājis, ka, salīdzinājumā ar pirmo šāda veida pētījumu 2007. gadā, risku Top 10 piedzīvojis nozīmīgas izmaiņas. Aon Latvia vadītāja Ņina Kukuškina uzskata, ka riski, kas šobrīd satrauc milzīgos transnacionālos uzņēmumus, ir tikpat aktuāli arī Latvijas firmām. «Palaist pašplūsmā risku vadības procesu vai arī risināt šos jautājumus ļoti formāli – tā ir bīstama pieeja no top menedžeru un īpašnieku puses. Ja palūkojamies uz desmit galvenajiem riskiem, tad divi no tiem – atbildība pret trešajām personām un biznesa pārtraukšana – nepārprotami ir Latvijas kompāniju vājās vietas. Ja Aon aptaujātie uzņēmumi atzīst, ka ir gatavi šiem riskiem par 80 %, tas nozīmē, ka viņiem ir iespējamo zaudējumu aprēķini un, visticamāk, viņi ir iegādājušies atbilstošu apdrošināšanu. Taču Latvijas uzņēmumi itin bieži vispār neņem vērā šos divus svarīgos riskus,» saka Ņ. Kukuškina.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kā liecina kompānijas AON Consulting veiktais Eiropas Savienības dalībvalstu pensiju pētījums, vissliktākās pensijas ir Lielbritānijā, Īrijā un Igaunijā. Šajās valstīs vidējās pensijas apjoms ir vismazākais, salīdzinot ar vidējiem ienākumiem valsts iedzīvotājiem, kuri pensiju vēl nesaņem. Latvija šajā sarakstā ieņem 12. vietu.

Attiecība starp valsts vidējo ienākumu līmeni un valsts vidējo pensiju apjomu pētījumā tika aprēķināta, ņemot mēneša vidējos ienākumus cilvēkiem, kuru vecums ir vismaz 65 gadi un vidējo ienākumu līmeni cilvēkiem, kas vēl nesaņem pensiju.

Starp Baltijas valstīm Latvijā ir vislielākās pensijas, salīdzinot ar ienākumiem valsts iedzīvotājiem, kuri pensiju vēl nesaņem. Igaunijā pensija ir mazākā Baltijā, salīdzinot ar valsts vidējo ienākumu līmeni.

Kas attiecas uz Lielbritāniju, kura ir pēdējā vietā šajā sarakstā, BBC ziņo, ka valsts valdība jau plāno jaunus pasākumiem, kas šo lielo atšķirību samazināšot.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Izmaiņas pārdevēju pienākumos ļauj nodrošināt veikalu stabilitāti

Jana Logina, “Tele2” Mazumtirdzniecības departamenta vadītāja, 14.12.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šobrīd pasaulē daudz tiek diskutēts, kā mainīsies veikalu un klientu apkalpošanas centru ikdiena, ņemot vērā pandēmijas izraisītos apstākļus, moderno tehnoloģiju attīstību un klientu paradumu izmaiņas.

Pavasarī ļoti daudz dzirdējām stāstus no Latvijas un ārvalstīm par to, ka uzņēmumi samazina darbinieku skaitu, slēdz veikalus un pārstāvniecības, jo dramatiski samazinājies apmeklētāju skaits. Sastopoties ar klātienes apmeklētāju skaita kritumu, daļa uzņēmumu uzreiz pieņēma lēmumu par veikalu slēgšanu uz nenoteiktu laiku, bet citi uzņēmumi aktualizēja jautājumu, kā maksimāli efektīvi noslogot veikalu darbiniekus, lai viņu pievienotā vērtībā uzņēmumam nemazinātos un klientiem saglabātu iespēju apmeklēt klientu centrus klātienē, lai saņemtu konsultācijas vai apskatītu preces. Arī šobrīd daudzi uzņēmumi noteikti ir līdzīgā situācijā.

Izvērtējot situāciju, “Tele2”, piemēram, kā risinājumu savlaicīgi izvēlējās veikt klientu centru speciālistu pārkvalifikāciju un izmaiņas viņu ikdienas darba pienākumos. Veikalu darbinieku zināšanu un iemaņu paplašināšana ir ļāvusi būtiski nostabilizēt un efektivizēt to centru darbību, kuri visvairāk varētu ciest no klientu plūsmu izmaiņām. Ieguvēji šajā gadījumā ir visi iesaistītie – darbinieks, klients un uzņēmums.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Salesforce Latvijā: kā veidot ciešas attiecības ar klientiem

Andrius Guzaitis, Bluelark Biznesa attīstības vadītājs, 27.10.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārdošanas jomā mēs piesardzīgi svinam uzvaras, kad ierodas jauni klienti.

Tomēr katrā uzņēmējdarbības mācību grāmatā teikts, ka pārdošana jaunam klientam izmaksā trīsdesmit reizes dārgāk nekā pašreizējam. Un mēs joprojām pieliekam vairāk pūļu, lai atrastu jaunus klientus, nevis veidotu ilgtermiņa attiecības ar viņiem.

Varbūt, piesaistot jaunus klientus, mēs jūtam lielāku lepnumu? Vai šampanietis ir garšīgāks, svinot jaunu pārdošanas darījumu? Veiksmīga klientu aiziešanas novēršanas kampaņa reti beidzas ar biroja ballīti.

Kāpēc uzvara ir tikai sākums?

Mūsdienu uzņēmējdarbība ir balstīts uz ilgtermiņa attiecībām ar klientiem. Lielākā daļa veiksmīgu uzņēmumu pielāgojas mainīgajām klientu vajadzībām, nodrošina izcilu klientu apkalpošanu un maksimāli palielina klientu vērtību ilgtermiņā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Nekompetents klients ir izdevīgāks

Ieva Mārtiņa, [email protected], 7084426, 10.11.2006

«Brokerus valsts pasūtījumiem nelaiž klāt. Tas ir pretēji valsts interesēm,» brīdina Aon valdes locekle Ņina Kukuškina.

DB

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Daļa valsts un pašvaldību uzņēmumu, izvēloties apdrošinātāju, maz vērtē riskus, radot bažas par nodokļu maksātāju naudas šķērdēšanu. No risku noteikšanas, izvērtēšanas, no iespējām to samazināt ir atkarīga apdrošināšanas cena un kvalitāte, norāda apdrošināšans brokeri.

Lai to veiktu, valsts un pašvaldību uzņēmumos un iestādēs nepieciešams zinošs cilvēks vai jāpraktizē risku novērtēšanas pakalpojumu piesaistīšana no malas. Pretējā gadījumā konkursos var uzķerties uz apdrošinātāju piedāvātajām lētām cenām, bet vienlaikus nenosegt vajadzīgos riskus, tā neefektīvi šķērdējot valsts naudu. Turklāt var rasties lieki zaudējumi, ja kaut kas notiks, bet apdrošinātājs zaudējumus nesegs.

Latvijā nav prakses sludināt valsts un pašvaldību konkursus apdrošināšanas brokeriem, bet tikai apdrošinātājiem, atzina Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) vadītājs Andrejs Tiknuss. "Brokeri par katru cenu grib piedalīties konkursos, jo tas ir bizness. Tomēr, cik es varu secināt no sarunām, daudzas apdrošināšanas kompānijas nav sajūsmā par brokeriem," viņš atzina. "Pērkot veselības apdrošināšanu, mums pat prātā nav ienācis izmantot apdrošināšanas brokerus, jo par to papildus jāmaksā, tādējādi tērējam valsts budžeta līdzekļus" teica IUB vadītājs. Jautāts, vai brokerim nemaksā apdrošinātājs, viņš atzina: "Tas atkarīgs no līgumiem - brokeri var saņemt gan no vieniem, gan otriem. Tāpēc arī diskusija ar apdrošināšanas kompānijām bija izvērsusies." Viņš uzskata, ka konkurss tieši apdrošināšanas kompānijām ir racionālāk nekā konkurss apdrošināšanas brokerim, kurš sameklētu apdrošinātāju. "Tad iespējams salīdzināt vairāk piedāvājumus, bet brokeris varētu piedāvāt ko vienu. Tāpat nav izslēgts, ka apdrošināšanas brokeris lobē kādu no apdrošināšanas kompānijām," tā IUB vadītājs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Apdrošināšana

Baltai lielākais autoparka apdrošināšanas darījums Baltijā

Lelde Petrāne, 12.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apdrošināšanas sabiedrība Balta (RSA Grupa) sadarbībā ar brokeru kompāniju Aon Baltic ir parakstījusi līgumu ar vienu no Eiropā lielākajiem autoparku vadības un pilna servisa līzinga pakalpojumu sniedzējiem ALD Automotive par tā Latvijā pārvaldītā autoparka apdrošināšanu.

Noslēgtais darījums esot visas Baltijas mēroga, un to palīdzēs realizēt gan Balta māsas kompānijas Lietuvā un Igaunijā, gan Aon Baltic tīkls kaimiņvalstīs. Pašlaik ALD Automotive Baltijā kopā pārvalda vairāk nekā 3 000 spēkratu, tādejādi noslēgtais sadarbības līgums esot lielākais autotransporta apdrošināšanas darījums Baltijā.

Noslēgtā sadarbības līguma ietvaros Balta ar brokera Aon Baltics palīdzību sniegs KASKO un OCTA apdrošināšanu ALD Automotive vairāk nekā 1 200 automašīnu lielajam autoparkam Latvijā, kas pamatā sastāv no vieglajām automašīnām, kas ir nodotas nomā uzņēmuma klientiem. Pakalpojums tiks sniegts visu trīs Baltijas valstu autoparkiem, BALTA to palīdzēs realizēt māsas kompānija Lietuvos Draudimas Lietuvā un RSA Kindlustus Igaunijā, kā arī brokera tīkls visā Baltijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viens no titulētākajiem Anglijas futbola klubiem Mančesteras United noslēdzis visu laiku visdārgāko reklāmas līgumu futbola vēsturē ar ASV apdrošināšanas kompāniju Aon.

Komandas krekliņus turpmākos četrus gadus rotās nevis pašreizējā sponsora AIG iniciāļi, bet gan Aon. Abas puses gan neatklāj, par kādu summu ir noslēgts šis līgums, bet The Times raksta, ka vienā sezonā Aon par reklamēšanos maksās aptuveni 20 miljonus GBP, salīdzinoši AIG maksāja 14 miljonus GBP.

Otrs dārgākais reklāmas līgums ir Minhenes Bavaria klubam, kuram Deutsche Telekom maksā 17 miljonus GBP gadā, bet trešais dārgākais reklāmas līgums futbola pasaulē pieder Madrides Real - 12 miljoni GBP gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Aon Latvia aug teju par 15 %

, 18.05.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas apdrošināšanas brokeru un risku vadības konsultantu kompānija Aon Latvia pērno gadu pabeigusi ar neto apgrozījumu 0.72 milj. LVL, palielinot to par 14.8%.

Kompānijas peļņa pēc nodokļu nomaksas bija 8.5% no apgrozījuma. Turklāt Aon Latvia pēc parakstīto bruto prēmiju rādītāja tiešajā apdrošināšanā kļuvusi par līderi Latvijas apdrošināšanas kompāniju vidū, informē uzņēmums.

„Fakts, ka pagājušais gads ir noslēgts ar peļņu, ļauj apgalvot, ka mēs esam veiksmīgi optimizējuši kompānijas biznesa procesus un esam mācējuši pareizi pārkārtoties tik neierastā ekonomikas periodā. Mūsu apgrozījums ir audzis gandrīz par 15%, kas ir divas reizes vairāk par kopējo Latvijas apdrošināšanas tirgus pieaugumu (+7%) 2008.gadā,” atzīmēja apdrošināšanas brokeru un risku vadības konsultantu uzņēmuma Aon Latvia vadītāja Ņina Kukuškina.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Pētījums: VID klienti visaugstāk novērtē VID darbinieku kompetenci un VID sniegto pakalpojumu klāstu

, 22.08.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai pilnveidotu Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pakalpojumu kvalitāti un apkalpošanas kultūru atbilstoši klientu prasībām un lai palielinātu klientu apmierinātības līmeni, 2007.gada martā un aprīlī tika veikts VID klientu apmierinātības pētījums.

Pētījuma ietvaros tika veikta klientu anketēšana VID klientu apkalpošanas zālēs un muitas kontroles punktos visā Latvijas teritorijā. Kopā tika aptaujāti 2017 respondenti. Šis bija lielākais no līdz šim veiktajiem VID pētījumiem, turklāt tas netika pasūtīts kā ārpakalpojums, bet tika veikts, izmantojot iekšējos resursus, un klientu anketēšanā piesaistot Rīgas un reģionālo izglītības iestāžu studentus.

VID uzskata, ka, lai veicinātu godprātīgu saistību izpildi pret valsti, ir svarīgi veicināt VID sniegto pakalpojumu servisa kvalitāti, kā arī ir jāveido uz savstarpējo cieņu un izpratni balstītas VID un klientu attiecības.

Lai novērtētu klientu attieksmi pret VID, kā arī viedokli par VID darbību, klientiem tika sniegta virkne apgalvojumu, kurus tika lūgts novērtēt, norādot, cik lielā mērā klienti tiem piekrīt vai nepiekrīt. Kopumā visu klientu apmierinātības faktoru novērtētie koeficenti ir salīdzinoši augsti - robežās no 0,7 - 0,8, kur "0" ir absolūta neapmierinātība, bet "1" - ir absolūta apmierinātība.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Beidzoties valstī izsludinātajai ārkārtējai situācijai, sākot no šī gada 10.jūnija, Valsts ieņēmumu dienests (VID) pakāpeniski atsāk klientu apkalpošanu klātienē - apmeklētājiem vērs durvis klientu apkalpošanas centrs Rīgā, Talejas ielā 1.

Klātienes apkalpošana tiks atjaunota pakāpeniski, stingri ievērojot drošības un piesardzības prasības, tādēļ VID aicina arī turpmāk izmantot iestādes pakalpojumus un saņemt konsultācijas attālināti - izmantojot Elektroniskās deklarēšanas sistēmu vai konsultatīvo tālruni.

Kā pirmais šī gada 10.jūnijā darbu atsāks VID Rīgas klientu apkalpošanas centrs Talejas ielā 1, Rīgā. Citās Latvijas pilsētās VID klientu apkalpošanas centri klātienes apkalpošanu atsāks pakāpeniski, pirms tam izvērtējot Rīgas klientu apkalpošanas centra pieredzi drošas un atbilstošas vides nodrošināšanā.

Apmeklējot VID klientu apkalpošanas centru, dienests lūdz apmeklētājus būt piesardzīgiem un atbildīgiem, ievērot visus valstī joprojām noteiktos piesardzības pasākumus - ieturēt 2 metru distanci no citiem cilvēkiem, dezinficēt rokas, ievērot respiratoro higiēnu un citus nosacījumus savai un apkārtējo drošībai. Tāpat dienests aicina atlikt VID apmeklējumu, ja jūtamas elpceļu slimības pazīmes, kā arī nenākt, ja noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai stingrā izolācija.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Salesforce Latvijā: kā novērtēt klientu attiecību vērtību

Jurģis Bakans, Bluelark Pārdošanas nodaļas vadītājs, 20.10.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

CRM ieviešanu ieskauj liels skaits mītu.

Vai mums tiešām ir vajadzīga CRM platforma? Vai ieguldījums atmaksāsies? Bet mums viss ir kārtībā!

Izmantojot Salesforce, mēs atbalstījām daudzu uzņēmumu transformāciju, palīdzot uzlabot veiktspēju un optimizēt uzņēmējdarbības operācijas.

Aplūkosim biežāk uzdotos jautājumus par labāku uzņēmējdarbības pārvaldības praksi.

Mīts: mums nav vajadzīga CRM platforma!

Vai jūs sniedzat saviem klientiem komerciālus piedāvājumus? Vai nedēļas uzdevumu organizēšanai izmantojat kalendāru? Vai kopīgi lietojat sapulces protokolus un citu svarīgu informāciju? Vai jūs sekojat līdzi jums un jūsu kolēģiem uzticēto uzdevumu izpildei?

Apsveicam! Jūs jau izmantojat DIY CRM platformu.

Komentāri

Pievienot komentāru