Apdrošināšana

Aviopasažieriem problēmas ar bagāžu

Elīna Pankovska, 11.01.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Normalizējoties aviosatiksmei Eiropas lidostās, pasažieru nedienas ar ceļošanu tomēr vēl nav beigušas. Daļai pasažieru bagāža kavējoties dienām un pat nedēļām ilgi.

Šī iemesla dēļ pēdējo nedēļu laikā esot dubultojies no If klientiem saņemto zvanu skaits. Ja pirms gadu mijas vairākums zvanu bija saistīti ar klientu konsultēšanu par rīcību atcelto avioreisu dēļ un iespējām turpināt ceļu vai atgriezties mājās, tad pašlaik klienti saskaras ar bagāžas kavēšanos un pazaudēšanu, informē If Apdrošināšana Atlīdzību centra vadītāja Iluta Šķipsna.

Pašlaik aptuveni 50% If Apdrošināšanā saņemto atlīdzību pieteikumu ir saistīti ar atceltajiem un aizkavētajiem reisiem gada nogalē, kā arī nozaudēto vai aizkavēto bagāžu. Savukārt pārējie ir saistīti ar ārstēšanās izdevumiem, kas klientiem radušies ceļojumu laikā.

«Kāds If Apdrošināšana klients, kurš decembra nogalē, atgriežoties Latvijā caur Tegel lidostu Vācijā, reisu kavēšanās dēļ palika bez bagāžas, stāstīja, ka Tegel lidostas darbinieki viņu informējuši, ka pašlaik lidostā ir uzkrāti vairāk nekā 3 tūkstoši aizkavētu un nozaudētu bagāžas vienību, kuras izveidojušās ārkārtas situācijas un lielās noslodzes dēļ. Tā kā Tegel lidosta nebūt nav lielākā lidosta Eiropā, varam tikai minēt, cik daudz aizkavētu un nozaudētu bagāžas vienību ir tādās lidostās kā Frakfurte, Hītrova vai Getvika,» norāda I. Šķipsna.

Apdrošināšanas sabiedrība atlīdzina izdevumus, ja apdrošinātajam ceļojuma laikā ārzemēs ir aizkavējusies, sabojāta vai nozaudēta bagāža vai personiskas mantas, kas ir reģistrēta un atrodas transporta pakalpojuma sniedzēja pārziņā. Atlīdzības apmērs ir atkarīgs no klienta izvēlētā limita un tas var būt 500 un vairāk eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru