Baltijas lielākā alkoholisko dzērienu ražotāja, AS "Latvijas balzams" apgrozījums pēc neauditētiem datiem 2007. gada pirmajos sešos mēnešos sasniedzis 48.7 miljonus latu, kas ir par 10.4 miljoniem vai 27.3% vairāk nekā iepriekšējā gada pirmajā pusgadā. Uzņēmuma peļņa 2007.gada pirmajā pusgadā bijusi 1 494 tūkstoši latu, kas ir par 102 % vairāk nekā 2006.gada attiecīgajā periodā.
2007.gada pirmajos sešos mēnešos AS "Latvijas balzams" nodokļos samaksājis 19.4 miljonus latu, kas ir par 0.5 miljoniem latu vairāk nekā 2006.gada pirmajā pusgadā (18.9 miljoni latu).
Šī gada pirmajā pusgadā kopējais eksportētās produkcijas apjoms sasniedzis 17,4 miljonus latu, kas ir par 17% vairāk nekā 2006.gada pirmajā pusgadā.
Vietējā tirgū AS "Latvijas balzams" produkcija stabili ieņem līderpozīcijas, saglabājot tirgus daļu virs 40% stipro un mazalkoholisko dzērienu kategorijās. Šī gada pirmajā pusgadā Latvijas tirgū ieviests jauns produkts - Rīgas Šampanietis bruts 1.5l, bet Lietuvas tirgum ir saražota kokteiļu sērija: Bravo Hit Watermelon 0.275l, Bravo Hit Cherry 0.275l un Bravo Hit Lemon Lime 0.275l, savukārt Igaunijas tirgum saražots stiprais alkoholiskais dzēriens Hektor 0.5l.
Par a/s "Latvijas balzams"
AS "Latvijas balzams" ir lielākais alkoholisko dzērienu ra��otājs Baltijā. Pēdējo gadu laikā a/s "Latvijas balzams" kļuvusi par vienu no nozīmīgākajiem produktu eksportētājiem valstī, ievērojami palielinājusi vieglo alkoholisko dzērienu ražošanu un "S.P.I. Group" eksporta pasūtījumu izpildi. Pavisam uzņēmums ražo vairāk nekā 130 dažādu nosaukumu dzērienus, no kuriem gandrīz 53% veido dzērieni ar zemu alkohola saturu. AS "Latvijas balzams" vadošais akcionārs "S.P.I. Distilleries. B.V.", kam pieder 87.98% akciju, ir "S.P.I. Group" meitas uzņēmums.
Papildinformācija:
Aiga Aizpuriete, sabiedrisko attiecību speciāliste
Tel. 7081295, 29490982, e-pasts: [email protected]