«Mums bija skaidrs, ka bankai vajag reālu, nevis jaunizdomātu vārdu nosaukumā,» norāda Citadele banka zīmola stratēģijas veidotājs, starptautiskās zīmolu aģentūras Wolff Olins stratēģis Niks Keppels-Palmers (Nick Keppel-Palmer).

Viņš norāda, ka jaunajai bankai, kura izveidota no Parex bankas labajiem aktīviem pārdošanai, svarīgi ir būt tuvu cilvēkiem un uzņēmējdarbībai draudzīgai.

N. Keppels-Palmers uzsver, ka zīmola stratēģijas mērķis ir palielināt jaunās bankas vērtību, kas ļautu to pārdot par izdevīgu cenu. Kad zīmola vērtība varētu sasniegt optimālo vērtību un būtu īstākais laiks pārdošanai, viņš neprognozēja.

Ekskluzīvu sarunu lasiet rīt žurnālā Lietišķā Diena/Dienas bizness.

 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra