Martā Finanšu un kapitāla tirgus komisija kopumā saņēmusi 27 sūdzības par 11 bankām un trīs sūdzības nenorādot konkrētu banku, tostarp līdzīgi kā iepriekšējā mēnesī, visvairāk sūdzību saņemtas no lielāko banku - Swedbank un SEB klientiem.

Finanšu un kapitāla tirgus komisija (FKTK) informācija liecina, ka 21 sūdzība saņemta no fiziskām personām, bet sešas sūdzības no juridiskām personām.

 

Banku klienti martā visbiežāk ir sūdzējušies FKTK par kredītu restrukturizācijas Iespējām (8 sūdzības), par dažādu likuma normu piemērošanu un to izpildi, kā arī citiem jautājumiem, piem., divas sūdzības saņemtas par piedziņas procesu.

 

Martā FKTK saņēma arī trīs sūdzības par banku rīcību, kurās sūdzības iesniedzējs nav norādījis konkrētu banku par kuras darbību sūdzība iesniegta. Šāda veida sūdzības komisija pēc būtības nevar izskatīt, jo, izskatot sūdzību, FKTK lūdz konkrētai bankai sniegt savu skaidrojums par sūdzībā minētajiem faktiem.

 

Martā saņemto sūdzību skaits ir tāds pats kā šogad janvārī un ir lielāks nekā februārī (15 sūdzības). Janvārī visvairāk sūdzējās  Swedbank un Parex bankas klienti, februārī Swedbank, SEB Bankas un GE Money Bank klienti.

 

 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra