Šogad aprīlī Finanšu un kapitāla tirgus komisija saņēmusi 28 sūdzības par 10 bankām, tostarp visvairāk klienti sūdzējušies par bankas komisijas maksu ieturēšanu un soda naudas procentu aprēķināšanu.

Tostarp divās sūdzībās klients nenorādīja konkrētu banku, DB informēja FKTK biroja vadītāja Anna Dravniece.  Kopumā vēl klienti sūdzējušies par saistību pirmstermiņa izpildi, par sadarbības neuzsākšanu un kontu bloķēšanu, kā arī citiem jautājumiem.

 

Aprīlī, tāpat kā iepriekš, vairāk sūdzības par banku darbību tika saņemtas no fiziskām personām - 19 sūdzības, savukārt no juridiskām personām 9 sūdzības. Līdzīgi kā iepriekšējos mēnešos, arī aprīlī visvairāk sūdzību saņemtas no to banku, kurām ir vieni no lielākajiem privātpersonu kredītportfeļiem - Swedbank un SEB bankas klientiem.

 

Par apdrošināšanas sabiedrību darbību saņemto sūdzību skaits aprīlī ir samazinājies - komisija ir saņēmusi kopā 12 sūdzības (martā - 26 sūdzības) – t.sk. no fiziskām personām 11 sūdzības un no juridiskās personas 1 sūdzība, no kurām viena tika pārsūtīta atbildes sniegšanai Patērētāju tiesību aizsardzības centram. Tāpat kā iepriekšējā mēnesī, arī aprīlī visbiežāk apdrošināšanas sabiedrību klienti sūdzējušies par nepamatotu apdrošināšanas atlīdzības izmaksas atteikumu. Tāpat saņemtas sūdzības par atskaitījumu apmēra nenorādīšanu dzīvības apdrošināšanas ar uzkrājuma veidošanu līgumā un citiem jautājumiem. Sūdzības aprīlī tika saņemtas no BTA, Baltas, Gjensidige Baltic un Compensa Life Vienna Insurance Group SE Latvijas filiāles klientiem.

 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra