No Parex bankas nodalītās labās daļas - Citadele banka - zīmolam trīs gados un 13 bankas tirgos iecerēts tērēt pusmiljonu latu, laikrakstam Diena atklājusi bankas pārstāve Maija Celmiņa.

Iecerētie tēriņi zīmolam tik lielai struktūrai, kāda būs jaunā Citadele banka, laikraksta uzrunāto ekspertu skatījumā neesot lieli. Taču domas daloties, vai šāds zīmols vispār ir jāveido, zinot, ka banka tik un tā agri vai vēlu tiks pārdota.

Minēto summu zīmolam veido izdevumi, kas saistīti ar jaunās bankas zīmola izstrādi un ieviešanu, arī reklāmām. Nozīmīgu izmaksu daļu, pēc bankas pārstāves sacītā, veido arī lietvedība, filiāļu un bankomātu izkārtnes, interneta lapu pārveide, veidlapas, vizītkartes, zīmogi utt.

Šos pakalpojumus nodrošinot divas kompānijas no ārpuses - Wolff Olins un Leo Burnett.

Jaunā zīmola ieviešana iekļauta bankas kopējā restrukturizācijas budžetā, ko apstiprinājusi bankas padome un Finanšu un kapitāla tirgus komisija.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra