Finanses

Bezmaksas konsultācijas par finanšu tēmām saņēmuši 332 banku klienti

Žanete Hāka, 14.04.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konsultāciju un mediācijas centrs (KMC), kas piedāvā banku klientiem bezmaksas konsultācijas, savas darbības piecu mēnešu laikā jau sniedzis atbalstu 332 klientiem, informē Latvijas Komercbanku asociācija.

Centrā vērušies gan banku klienti, kam radušās komunikācijas vai maksājumu grūtības bankā, gan nebanku kreditētāju klienti, kā arī klienti, kam sniegtas citas konsultācijas saistībā ar finanšu tēmām. Centrā ir sākti arī četri mediācijas procesi.

KMC tika atklāts 2015. gada 9. novembrī, tā mērķis ir sniegt bezmaksas konsultatīvu palīdzību banku klientiem, lai palīdzētu sakārtot attiecības ar banku un atgriezties aktīvajā ekonomikā – saņemt oficiālu algu un maksāt nodokļus. Vienkāršākos gadījumos konsultants nodrošina neitrālu situācijas novērtējumu, sniedz padomus tās atrisināšanai un palīdz atjaunot komunikāciju ar banku. Savukārt sarežģītākos gadījumos tiek piesaistīts sertificēts mediators jeb sarunu vedējs, lai atrastu gan klientam, gan bankai piemērotu risinājumu.

Jautājumu loks, ar ko nākas saskarties, ir ļoti plašs – padomus klienti meklē gan veiksmīgākai sadarbībai ar banku, gan nebanku aizdevējiem, gan pat zvērinātiem tiesu izpildītājiem, stāsta KMC konsultante Diāna Kvedere. Lai gan KMC atrodas Rīgā, klienti pārstāv visus Latvijas novadus, piebilst D.Kvedere.

Komentāri

Pievienot komentāru