BTA apdošinājis par 44% vairāk

Finanses
2007. gada 22. februāris 12:47

2006. gadu BTA apdrošināšanas akciju sabiedrība tāpat kā iepriekšējos gadus ir noslēgusi ar peļņu – tā bijusi Ls 440 505 apmērā, Db.lv informēja uzņēmuma viceprezidente Jeļena Alfejeva.

Kompānija ir īstenojusi aizvadītajam gadam izvirzītos plānus, būtiski palielinot parakstīto apdrošināšanas prēmiju bruto apjomu – līdz Ls 39 900 521, kas ir par 44% vairāk nekā 2005. gadā. Atlīdzībās kompānija BTA pērn izmaksājusi Ls 19 062 840, un atlīdzību apjoms pērn pieaudzis vēl straujāk, salīdzinot ar 2005.gada rādītājiem, – par 69%.

BTA pērn ir kāpinājusi attīstības tempus gan parakstīto prēmiju, gan izmaksāto atlīdzību kopējā apjoma procentuālajā pieaugumā, un BTA apdrošināšanas akciju sabiedrības 2006.gada rādītāji ir pieauguši visos populārākajos apdrošināšanas veidos. Parakstīto prēmiju un izmaksāto atlīdzību kopējais procentuāls pieaugums, salīdzinot ar 2005.gadu, ievērojami pārsniedz visas apdrošināšanas nozares vidējos izaugsmes rādītājus.

Visvairāk pagājušajā gadā BTA ir parakstījusi prēmijas sauszemes transportlīdzekļu apdrošināšanā – Ls 14 352 149 apjomā, kas ir par 82% vairāk nekā 2005.gadā. Arī izmaksātas atlīdzības šajā veidā ir lielākas – Ls 6 943 564 vai gandrīz par 83% vairāk. Obligātajā transportlīdzekļu jeb OCTA apdrošināšanā BTA prēmiju apjoms 2006.gadā bijis Ls 9 297 895 – par 23% vairāk nekā 2005.gadā, bet izmaksāto atlīdzību apjoms – Ls 5 207 942 (attiecīgi pieaugums gandrīz par 42%).

Būtisks pieaugums vērojams arī BTA pērn parakstītajās veselības apdrošināšanas prēmijās – Ls 6 831 882 un gandrīz 51% pieaugums, kā arī izmaksātajās atlīdzībās – Ls 4 012 154 un gandrīz 31% pieaugums. Pagājušajā gadā BTA kļuva par Latvijas veselības apdrošināšanas tirgus līderi.

Pamats sasniegumiem pēc kompānijas vadības domām ir plašais pārdošanas tīkls, regulārā pārdošanas un apdrošināšanas atlīdzību izmaksu procesu uzlabošana, kā arī klientu vajadzībām piemēroti apdrošināšanas produkti. Turklāt BTA savā darbība arvien vairāk uzmanības pievērš riska vadības jautājumiem.

„Esam gandarīti, ka BTA pozīcijas Latvijas apdrošināšanas tirgū pagājušajā gadā turpināja nostiprināties un kompānija ir strādājusi ar peļņu. Tomēr jāatzīmē, ka peļņas līmenis ir sasniegts, galvenokārt pateicoties veiksmīgai investīciju politikai, jo pamatdarbības – apdrošināšanas – rezultāts BTA (līdzīgi kā visai apdrošināšanas nozarei) ir negatīvs. Tādēļ jau kopš pagājušā gada BTA realizē virkni pasākumu, kas ir vērsti uz izdevumu samazināšanu un risku izvērtēšanas sistēmas pilnveidošanu. Esmu pārliecināta, ka tas atspoguļosies 2007.gada finansu rādītājos,” pastāstīja BTA viceprezidente Jeļena Alfejeva.

BTA darbības stratēģija un tuvākās nākotnes mērķi ir vērsti uz to, lai kompānija kļūtu par vadošo apdrošināšanas sabiedrību Baltijas tirgū, būtu dinamiska, profesionāla un arī turpmāk piedāvātu kvalitatīvus apdrošināšanas produktus jebkurā klientam izdevīgā veidā un vietā. Lai BTA kļūtu vēl pieejamāka esošiem un potenciālajiem klientiem, kompānija atver arvien vairāk filiāļu ne tikai Latvijā, bet arī citās valstīs, kā arī stiprina individuālu attieksmi pret katru klientu, radot katrai konkrētai situācijai un klientam piemērotāko apdrošināšanas risinājumu. Klientu apkalpošanai visā uzņēmumā ir ieviesti augsti, ikvienam darbiniekam saistoši standarti.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra