Ostām ir «jāsadraudzējas» ar dzelzceļu, jāveido vienots investīciju projektu portfelis, lai veicinātu investoru piesaisti, – šie ir daži no premjera Māra Kučinska uzstādījumiem turpmākajam valdības darbam ekonomikas stiprināšanai
Viena no prioritātēm pašlaik ir darbs pie tā saucamā 16+1 formāta darbam kopā ar Ķīnu: «Mums ir jānonāk pie vienota mehānisma investīciju piedāvājumā un Satiksmes ministrijai (SM) ir dots konkrēts uzdevums – «sadraudzināt» ostas ar dzelzceļu,» Dienas Biznesa uzņēmēju klubā atzina Ministru prezidents Māris Kučinskis (ZZS). «Mēs varam gaidīt, gulēt un raudāt par to, ka nespējam noturēt Krievijas kravas,» krāšņi izteicās politiķis, iezīmējot analoģiju ar bankrotējušo Valmieras gaļas kombinātu.
M.Kučinskis uzsvēra, ka ekonomikas plānošanas politikā noteikti nebūšot atkāpšanās no uzstādījuma par nepieciešamību izveidot vienotu investīciju projektu portfeli, lai, piemēram, viņam dodoties ārvalstu vizītēs, būtu skaidrs viss Latvijas ekonomikas potenciāls. «Šobrīd tas nav skaidrs – ko var atļauties ostas, kā tās sasaistītas ar dzelzceļa rīcībā esošajiem līdzekļiem, lai veidotu industriālās teritorijas.»
Uz Latvijas Privātā un riska kapitāla asociācijas (LPRKA) vadītāja Edgara Pīgožņa jautājumu, vai no valsts puses tiek plānots palielināt pretimnākšanu rietumu vai NVS valstu uzņēmējiem, piemēram, tiem, kuri vēlētos savu biznesu pārvietot uz Latviju, M.Kučinskis atbildēja: «Ja mēs nespēsim izmantot šo potenciālu, tad mēs tiešām zināmā mērā esam lūzeri».
Visu rakstu Biznesa piesaistē nedrīkstam būt lūzeri lasiet 4. aprīļa laikrakstā Dienas Bizness.