2003. gada janvārī — decembrī no dzīvības apdrošināšanas sabiedrībām savu tirgus daļu visvairāk kāpinājusi Seesam Life Latvia, savukārt straujākais kritums bijis sabiedrībai Balta dzīvība. Savukārt tirgus līderis — Ergo Latvija dzīvība — pērnā gada laikā savu tirgus daļu audzējis nedaudz — par 0,35 procentpunktiem. Gan procentuāli straujākais pieaugums, gan arī tirgus daļas pēc parakstīto bruto prēmiju apjoma būtiskākais palielinājums pērn, salīdzinot ar 2002. gadu, bijis Seesam Life Latvia. Tās ģenerāldirektors Viktors Gustsons norāda, ka lielākais ieguldījums bijis tieši dzīvības apdrošināšanai ar uzkrājumu veidošanu privātai pensijai, kas ir arī kompānijas Latvijā, tāpat kā mātes kompānijas Somijā, mērķprodukts. Viņš uzskata, ka kāpumu, bez jau iepriekš minētiem faktoriem tirgū kopumā, devusi arī kompānijas atpazīstamība. Savukārt trešā lielākā sabiedrība — Balta dzīvība — 2003., salīdzinot ar 2002. gadu, zaudējusi vislielāko tirgus daļu, un tās prēmiju apjoms audzis tikai par 1 %. U. Vorons skaidro, ka 2003. gadā sabiedrība atteicās no nelaimes gadījumu apdrošināšanas biznesa: akcionāri nolēma to atdot nedzīvības apdrošinātājam Balta, bet Balta dzīvība koncentrējās tikai uz dzīvības apdrošināšanas uzkrājošajiem produktiem. Nelaimes gadījumu apdrošināšanas bizness aizņēma ap 30 %, un 2003. gada laikā sabiedrībai izdevies kompensēt to, palielinot dzīvības apdrošināšanas ar uzkrājumu veidošanu produktu prēmiju apjomu par 30 %.