Kosmētikas ražotāja AS Madara Cosmetics, gatavojoties akciju kotācijai biržā, aptaujā apzinās, kādas priekšrocības vēlētos izmantot tās potenciālie akcionāri, liecina Madara Cosmetics publiskotā informācija.

Tostarp Madara Cosmetics aptaujā vēlas noskaidrot, vai potenciālie akcionāri gribētu iegūt īpašus piedāvājumus un atlaides, iegādājoties uzņēmuma ražoto produkciju, iespēju saņemt testa paraugus, lai varētu iepazīties ar jaunajiem produktiem, iespēju piedalīties jaunu produktu izstrādē un testēšanā, tajā skaitā dermatologa uzraudzībā, iespēju piedalīties semināros par kosmētiku un ādas kopšanu, vai arī citas priekšrocības.

Madara Cosmetics paziņojumā arī piebilsts, ka nereti kompānijas iepriecina akcionārus ar īpašām privilēģijām, tostarp, piemēram, uzņēmums Wrigley pārsteidzis investorus Ziemassvētkos ar 20 košļājamo gumiju iepakojumiem, Lindt & Sprüngli akcionāri saņem kastes ar izmeklētu šokolādi, Starbucks piedāvā baudīt kafiju bez maksas, savukārt Japan Airlines akcionāriem ir iespēja apceļot Japānu ar 50% atlaidi.

AS MADARA Cosmetics sasniedz rekordpeļņu
MADARA Cosmetics aicina potenciālos investorus iepazīties ar uzņēmuma pirmo ESG ziņojumu

Madara Cosmetics šogad plāno sākt akciju kotāciju Nasdaq alternatīvajā vērtspapīru tirgū First North. Akcijas plānots iekļaut biržā, lai nodrošinātu resursus līdzšinējā uzņēmuma attīstības tempa turpināšanai, īpaši koncentrējoties uz attīstību ārvalstu tirgos.

Madara Cosmetics apgrozījums 2017.gada pirmajos sešos mēnešos, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn, audzis par 37,9% - līdz 3,59 miljoniem eiro, savukārt kompānijas peļņa pirms nodokļu nomaksas pieaugusi 2,5 reizes, sasniedzot 810 000 eiro.

Madara Cosmetics dibināta 2006.gadā. Tās īpašnieki ir Lote Tisenkopfa-Iltnere, Iltners, AS ALPS Investments, Zane Tamane, Liene Drāzniece, kā arī Paula Tisenkopfa.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra