Preču zīmes Kvalitatīvs produkts Latvija jeb tā sauktās Zaļās karotītes atpazīstamība 2006. gadā pieaugusi par 3,3%, salīdzinot ar 2005. gadu, noskaidrots tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centra SKDS veiktajā pētījumā.
Pērn par 2,2% pieaudzis to cilvēku skaits, kas uzskata, ka Zaļās karotītes preču zīmes ir nepieciešamas. Tā arī pieaugusi uzticamība karotītei iedzīvotāju vidū par 4,4%.
Aptaujājot cilvēkus par iepirkšanās paradumiem saistībā ar preču zīmi Zaļā karotīte, noskaidrojās, ka joprojām lielākā daļa- 42,8%- nepievērš preču zīmei uzmanību. 38,7% atzina, ka meklē produktus ar karotīti vien tad, ja ir izvēles iespējas. 8,6% aptaujāto meklē produktus tieši ar preču zīmi karotīte, 2005. gadā šādu cilvēku bija vien 4,6%.
Vairāk kā pusei- 55,4%- aptaujāto karotīte asociējas galvenokārt ar kvalitāti, 29,7% ar produktu izcelsmi.