Finanses

Mainīta Sampo grupas vadība

, 15.04.2009

Jaunākais izdevums

Sākot no 8.aprīļa Sampo Grupu vadīts Karis Stadigs, informēja SE Sampo Life Insurance Baltic Latvijas filiāles Mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja Ilze Broka.

K. Stadigs šim amatam tika izvirzīts pēc Bjorna Walrosa ieteikuma, kurš šodien ikgadējā pilnsapulcē ievēlēts par Sampo grupas Direktoru padomes priekšsēdētāju.

«Kā Sampo grupas vadītājs, es turpināšu darboties saskaņā ar kompānijas iepriekš izveidoto un uzsākto politiku,» uzsvēra K. Stadigs.

K. Stadigs Sampo grupā strādā no 1998. gada un 2001. gadā iecelts par Sampo grupas vadītāja vietnieku. Viņš ir pildījis valdes priekšsēdētāja pienākumus Mandatum Life un Kaleva Mutual Insurance Company kopš 2001. gada un valdes priekšsēdētāja pienākumus IF P&C Insurance kopš 2002. gada.

K. Stadigs ir Alma Media Corporation valdes priekšsēdētājs, kā arī Somijas Finanšu pakalpojumu federācijas un Marma Mutual Pension Insurance Company valdes loceklis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Apdrošināšana

Sampo Life Baltijas valstīs bizness pieaudzis par 38 %

Ieva Mārtiņa, 02.03.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neskatoties uz sarežģīto ekonomisko situāciju Baltijā, 2009.gadā Sampo Life Insurance Baltic klientu iemaksāto prēmiju apjoms Baltijas valstīs sasniedza 42,48 miljonus eiro (29,86 milj. Ls), kas ir par 38 % vairāk nekā 2008.gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Somijas lielākā apdrošinātāja peļņa teju dubultojusies

Ritvars Bīders, 03.11.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Somijas apdrošināšanas kompānijas Sampo peļņa šā gada trešajā ceturksnī bija 284 miljoni eiro, kas ir par 136 miljoniem eiro vairāk nekā pērn attiecīgajā laika periodā, ziņo Swedish Wire.

Peļņas palielināšanās gan skaidrojama ar statusa maiņu Sampo piederošajai 20,5% lielajai bankas Nordea akciju paketei. Proti, vēl šā gada sākumā šī akciju pakete atspoguļoja veiktos kapitāla ieguldījumus, taču vēlāk tās statuss mainījās, Nordea kļūstot par Sampo asociēto uzņēmumu, kā rezultātā ievērojami auga Sampo peļņa.

Šā gada pirmajā un otrajā ceturksnī Sampo nopelnīja attiecīgi 245 miljonus un 273 miljonus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

If peļņa Baltijā 2016. gadā – 13,6 miljoni eiro

Žanete Hāka, 08.02.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apdrošināšanas sabiedrības If P&C Insurance Igaunijā un tās filiāļu Latvijā un Lietuvā peļņa 2016. gadā bija 13,6 miljoni eiro (2015. gadā – 20 miljoni eiro), informē apdrošinātājs.

Apdrošināšanas sabiedrības parakstītās bruto prēmijas Baltijas tirgū 2016. gadā bija 130,8 miljoni eiro (2015. gadā – 133,2 miljoni eiro).

Savukārt If P&C Insurance AS Latvijas filiāles (If Apdrošināšana) bruto parakstīto prēmiju apmērs 2016. gadā bija 26,6 miljoni eiro (2015. gadā 28,1 miljons eiro).

If kombinētais rādītājs Baltijā pagājušajā gadā bija 90,1 % (iepriekš 86,4 %). Savukārt If P&C Insurance AS zaudējumu rādītājs 2016. gadā bija 64,0 % (iepriekš 59,6 %), bet izdevumu rādītājs 26,0 % (iepriekš 26,8 %).

2016. gadā If Grupas tehniskais rezultāts, iekļaujot ieguldījumu darbību, bija 6 227 miljoni zviedru kronu (2015 .gadā – 5 753 miljoni zviedru kronu), kombinētais rādītājs – 84,4 % (iepriekš – 85,4 %), bet apdrošinātāja peļņa pirms nodokļu samaksas bija 12 387 miljoni zviedru kronu (2015. gadā – 8 589 miljoni zviedru kronu), iekļaujot 4 044 miljonu zviedru kronu peļņu, kas saistīta ar akciju pārdošanu saistītajā uzņēmumā Topdanmark Sampo 2016. gada septembrī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Somijas nodokļu maksātāji var priecāties - If peļņa Baltijā pērn 20,7 miljoni eiro

Ieva Mārtiņa, 13.02.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apdrošināšanas kompānija If P&C Insurance, kas ietilpst Somijas valdībai daļēji piederošajā Sampo Grupā, Baltijas valstīs 2012.gadā strādāja ar 20,7 miljonu eiro (14,5 milj. Ls) peļņu, kas ir par 4% mazāka nekā pirms gada.

If P&C Insurance AS uzņēmuma Igaunijā un tā filiāļu Latvijā un Lietuvā konsolidētā peļņa 2011.gadā bija 21,5 miljoni eiro (15,1 milj. Ls), informēja If Apdrošināšana Komunikāciju vadītāja Daiga Bluķe.

If Baltijas tirgū parakstīto bruto prēmiju apjoms 2012.gadā bija 115 miljoni eiro (80,8 milj. Ls). Salīdzinot ar 2011.gadā parakstīto bruto prēmiju apmēru 113,9 miljonu eiro apmērā (80 milj. Ls), pērn pieaugums Baltijā bijis 1,1%.

If P&C Insurance AS Latvijas filiāles (If Apdrošināšana) parakstīto bruto prēmiju apjoms 2012.gadā bija 18 miljoni Ls, kas ir par 9% vairāk nekā 2011.gadā parakstītajām prēmijām 16,5 miljonu Ls apmērā, atklāja D. Bluķe.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

CleanR Grupa pēc obligāciju emisijas uzņem apgriezienus

Jānis Goldbergs, 24.01.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

CleanR Grupas apgrozījums kopš 15 miljonus eiro lielas obligāciju emisijas 2022. gada decembrī pērnā (2023.) gada deviņos mēnešos ir audzis par 40%, uzlabojušies uzņēmuma finanšu rādītāji, veikti uzņēmumu iegādes un apvienošanas darījumi un uzbūvēta Eiropā modernākā plastmasas pārstrādes rūpnīca, Dienas Biznesam atklāja grupas valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis.

CleanR Grupas izveidošanas stāsts kā priekšnoteikums obligāciju emisijai - kāds tas ir?

CleanR pamatdarbība vēsturiski ir bijusi atkritumu apsaimniekošana. Tomēr uzņēmums laika gaitā ir strauji attīstījies, un gan organiskas izaugsmes, gan M&A darījumu rezultātā zem CleanR cepures tika izveidoti dažādi vides pakalpojumu virzieni. Pirms pāris gadiem, kritiski izvērtējot CleanR struktūru, secinājām, ka vienā uzņēmumā salikti dažādi biznesa virzieni, kas veiksmīgāk strādātu, ja būtu nodalīti neatkarīgos uzņēmumos. Tā arī tika izveidots uzņēmums, ko šobrīd pazīstam ar nosaukumu AS CleanR Grupa, kas darbojas divos uzņēmējdarbības segmentos – atkritumu apsaimniekošana un vides pakalpojumi. Atkritumu apsaimniekošanas virzienā ietilpst divi uzņēmumi – sadzīves atkritumu apsaimniekotājs CleanR un industriālo atkritumu un būvgružu apsaimniekošanas uzņēmums CleanR Verso. Abu uzņēmumu pamatdarbība ir dažādu veidu atkritumu savākšana, šķirošana, kā arī šķiroto atkritumu pārstrāde un produktu radīšana otrreizējai izmantošanai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Investors

Mandatum Life Insurance Baltic SE Latvijas filiāli vadīs Ilona Stare

Žanete Hāka, 27.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot ar šī gada 1.decembri Mandatum Life Latvijas filiāli vadīs uzņēmuma valdes locekle Ilona Stare, informēja uzņēmuma pārstāvji.

Savu karjeru uzņēmumā I. Stare sāka kā Juridiskās nodaļas vadītāja un šobrīd pilda Mandatum Life Baltijas Administrācijas un IT nodaļas vadītājas pienākumus. I. Starei ir maģistra grāds jurisprudencē, kā arī sabiedrības vadībā, ko papildina Zviedru Ekonomikas augstskolā (Stockholm School of Economics - Hanken&SSE un SSE Riga) apgūtās programmas - Servisa un stratēģijas ieviešana un Līderības attīstība.

U. Mucinieks, kurš līdz šim ir darbojies uzņēmuma valdē un vadījis Latvijas filiāli pēdējos piecus gadus, ir nolēmis atstāt Mandatum Life, lai pieņemtu jaunus profesionālus izaicinājumus. U. Mucinieks uzņēmumā nostrādāja vairāk nekā 11 gadus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Apdrošināšana

If Baltijā šogad nopelnījis par 61,1% vairāk

Dienas Bizness, 06.11.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

If P&C Insurance AS uzņēmuma Igaunijā un tā filiāļu Latvijā un Lietuvā peļņa šī gada deviņos mēnešos veido 17,4 miljoni eiro, kas ir par 61,1% vairāk nekā pērn attiecīgajā laika posmā, kad uzņēmums peļņa veidoja 10,8 miljonus eiro, informē If Apdrošināšana komunikācijas vadītāja Daiga Bluķe.

Uzņēmuma bruto parakstītās prēmijas Baltijas tirgū šī gada deviņos mēnešos ir 93,8 miljoni eiro (iepriekš 89,2 miljoni eiro).

Savukārt If P&C Insurance AS Latvijas filiāles (If Apdrošināšana) bruto parakstīto prēmiju apmērs šogad ir 22,2 miljoni eiro (iepriekš 20,5 miljoni eiro).

Uzņēmuma kombinētais rādītājs Baltijā bija 81,7% (iepriekš 87,7%). Savukārt If P&C Insurance AS zaudējumu rādītājs šī gada deviņos mēnešos bija 55,4% (iepriekš 59,9%), bet izdevumu rādītājs 26,4% (iepriekš 27,9%).

Kompānijā informē, ka If Grupas tehniskais rezultāts, iekļaujot ieguldījumu darbību, laika periodā no šī gada janvāra līdz septembra beigām bija 3,987 miljoni zviedru kronu (iepriekš attiecīgajā laika periodā – 3,890 miljoni zviedru kronu). Kombinētais rādītājs šajā laika periodā bija 87,8% (iepriekš 8,2%). Uzņēmuma peļņa laika periodā no janvāra līdz septembra beigām pirms nodokļu samaksas bija 6,436 miljoni zviedru kronu (iepriekš 6,004 miljoni zviedru kronu).

Komentāri

Pievienot komentāru
Apdrošināšana

If peļņa Baltijā 2015. gada pirmajā pusgadā – 9,3 miljoni eiro

Dienas Bizness, 12.08.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apdrošināšanas sabiedrības If P&C Insurance AS Igaunijā un tās filiāļu Latvijā un Lietuvā peļņa 2015. gada pirmajā pusgadā bija 9,3 miljoni eiro (2014. gada attiecīgajā periodā – 10,7 miljoni eiro), informē uzņēmumā.

Apdrošināšanas sabiedrības bruto parakstītās prēmijas Baltijas tirgū 2015. gada sešos mēnešos bija 68,8 miljoni eiro (2014. gada attiecīgajā periodā – 64,8 miljoni eiro).

Savukārt If P&C Insurance AS Latvijas filiāles (If Apdrošināšana) bruto parakstīto prēmiju apmērs 2015. gada sešos mēnešos bija 16,0 miljoni eiro (2014. gada attiecīgajā periodā – 16,1 miljoni eiro).

If P&C Insurance AS kombinētais rādītājs Baltijā 2015. gada pirmajā pusgadā bija 85,5 % (iepriekš 83,9 %). Savukārt If P&C Insurance AS zaudējumu rādītājs 2015. gada pirmajā pusgadā bija 58,7 % (iepriekš 57,2 %), bet izdevumu rādītājs 26,8 % (iepriekš 26,6 %).

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

If peļņa Baltijā samazinājusies

Žanete Hāka, 10.08.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apdrošināšanas sabiedrības If P&C Insurance AS Igaunijā un tās filiāļu Latvijā un Lietuvā peļņa 2016. gadā sešos mēnešos bija 6,7 miljoni eiro (2015. gada atbilstošajā periodā – 9,3 miljoni eiro), informē kompānijas pārstāvji.

Apdrošināšanas sabiedrības bruto parakstītās prēmijas Baltijas tirgū 2016. gada sešos mēnešos bija 69,4 miljoni eiro (2015. gada atbilstošajā periodā – 68,8 miljoni eiro). Savukārt If P&C Insurance AS Latvijas filiāles (If Apdrošināšana) bruto parakstīto prēmiju apmērs 2016. gada sešos mēnešos bija tāds pats kā 2015. gada atbilstošajā periodā – 16,0 miljoni eiro.

If kombinētais rādītājs Baltijā šī gada sešos mēnešos bija 90,7 % (iepriekš – 85,5 %). Savukārt If P&C Insurance AS zaudējumu rādītājs 2016. gada sešos mēnešos bija 65,3 % (iepriekš 58,7 %), bet apdrošināšanas sabiedrības izdevumu rādītājs – 25,4 % (iepriekš 26,8 %).

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Apdrošinātāja If peļņa Baltijā sarukusi līdz 13,8 miljoniem eiro

Žanete Hāka, 05.11.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apdrošināšanas sabiedrības If P&C Insurance AS Igaunijā un tās filiāļu Latvijā un Lietuvā peļņa 2015. gada deviņos mēnešos bija 13,8 miljoni eiro (2014. gada attiecīgajā periodā – 17,4 miljoni eiro), informē uzņēmuma pārstāvji.

Apdrošināšanas sabiedrības parakstītās bruto prēmijas Baltijas tirgū 2015. gada deviņos mēnešos bija 101 miljons eiro (2014. gada attiecīgajā periodā – 93,8 miljoni eiro).

Savukārt If P&C Insurance AS Latvijas filiāles (If Apdrošināšana) parakstīto bruto prēmiju apmērs 2015. gada deviņos mēnešos bija 22,4 miljoni eiro (2014. gada attiecīgajā periodā – 22,2 miljoni eiro).

If P&C Insurance AS kombinētais rādītājs Baltijā 2015. gada deviņos mēnešos bija 85,7% (iepriekš 81,7%). Savukārt uzņēmuma zaudējumu rādītājs bija 59,6% (iepriekš 55,4%), bet izdevumu rādītājs 26,1% (iepriekš 26,3%).

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Apstiprina strukturālas izmaiņas Baltijas Swedbank vadībā

, 19.08.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien sanāksmes laikā Swedbank AS padome ir apstiprinājusi izmaiņas Baltijas Swedbank grupas valdes sastāvā un vadības struktūrā.

No 1. septembra Baltijas Swedbank valdē būs seši valdes locekļi.

Valdes priekšsēdētājs ir Hokans Bergs un valdes locekļi ir Swedbank grupas Baltijā finanšu direktore Kristīna Sīmare, Swedbank Igaunijā vadītājs Prīts Perenss, Swedbank Latvijā vadītājs Māris Mančinskis, Swedbank Lietuvā vadītājs Antanass Daniss un Swedbank grupas Baltijā Biznesa attīstības pārvaldes vadītājs Giedriuss Dusevičiuss.

P. Perenss, M. Mančiskis un A. Daniss ir arī Swedbank grupas augstākās vadības sastāvā.

«Lai skaidrāk un efektīvāk nodalītu stratēģiskās un ikdienas pārvaldības jomas, šopavasar tika izveidota jauna Swedbank grupas līmeņa vadības struktūra. Turpmāk šo labāko praksi ievērosim arī Swedbank grupā Baltijā, izveidojot valdi ar mazāku, likuma prasībām atbilstošu locekļu skaitu, kura koncentrētos uz biznesa stratēģisko pusi; līdztekus valdei darbosies augstākā vadība, kuras sastāvā būs atbalsta funkciju pārstāvji – riska, personāla un komunikāciju vadība un juridiskais dienests,» runājot par izmaiņām, norāda Swedbank grupas Baltijā vadītājs Hokans Bergs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

CleanR Grupa noslēdz 2023. gadu ar stabilu izaugsmi

Db.lv, 29.02.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

“CleanR Grupa”, kas pārvalda Latvijā vadošos uzņēmumus vides pakalpojumu jomā, pirmo gadu pēc restrukturizācijas noslēgusi ar stabili augošiem finanšu rezultātiem – apgrozījums kāpināts par 48%, sasniedzot 101 miljonu eiro, bet investīcijas Grupas pakalpojumu nodrošināšanā un vides nozares attīstībā bija astoņi miljoni eiro, liecina Grupas neauditētie rezultāti par 12 mēnešiem.

AS “CleanR Grupa” peļņa pirms procentu, nodokļu, nolietojuma un amortizācijas atskaitījumiem jeb EBITDA sasniedza 19,7 miljonus eiro – par 77% vairāk nekā 2022. gadā. Grupas aktīvu vērtība 2023. gadā ir 91 miljons eiro – par 13% vairāk nekā 2022. gadā, pašu kapitāls saglabā spēcīgas pozīcijas – 51%.

“Šie rezultāti ir stabilitātes garants mūsu partneriem, investoru – obligacionāru – kopienai visā Baltijā, darbiniekiem un galu galā arī tautsaimniecībai. Vienlaikus tas mums paver iespējas ieguldīt izglītošanā par videi un valsts aprites ekonomikas mērķu sasniegšanā. Piemēram, pērn Grupas uzņēmums “CleanR” par saviem līdzekļiem Rīgā ieviesa modernu infrastruktūru – pazemes konteinerus, kas nu jau ir 34 daudzdzīvokļu namu pagalmos. Būtiski “zaļinājām” mūsu autoparku, pašlaik 42% no tā veido bezemisiju spēkrati, grupas uzņēmumos digitalizējām procesus, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un samazinātu resursu patēriņu,” stāsta “CleanR Grupas” valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dabasgāzes sadales sistēmas operators AS "Gaso" iesniedzis Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijai (SPRK) jaunus dabasgāzes sadales pakalpojuma tarifus, kas paredz palielinājumu no 2024.gada 1.janvāra gan tarifu mainīgajai daļai, gan arī fiksētajai daļai, liecina paziņojums oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Tostarp lietotājiem, kuri gadā patērē līdz 2635 kilovatstundām (kWh) dabasgāzes, tarifu plānots palielināt par 22,4% - no 22,9503 eiro par megavatstundu (MWh) bez pievienotās vērtības nodokļa (PVN) līdz 28,0907 eiro par MWh bez PVN.

Vienlaikus lietotājiem, kuri gada laikā patērē no 2635,1 līdz 263 450 kWh dabasgāzes, tarifu plānots palielināt par 35,9% - līdz 12,1219 eiro par MWh, lietotājiem, kuri patērē no 263 450,1 līdz 1 327 788 kWh, tarifu plānots palielināt par 8,5%% - līdz 9,2978 eiro par MWh, lietotājiem, kuri patērē no 1 327 788,1 līdz 13 277 880 kWh, tarifu plānots celt par 5,9% - līdz 6,1972 eiro par MWh, bet lietotājiem, kuri patērē no 13 277 880,1 līdz 132 778 800 kWh, tarifu plānots palielināt par 2,9% - līdz 4,0262 eiro par MWh.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Andris Morozovs kļuvis par apdrošināšanas sabiedrības If Baltijas biznesa segmenta vadītāju

Žanete Hāka, 22.03.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apdrošināšanas sabiedrības If P&C Insurance AS valdes priekšsēdētājs un uzņēmuma Latvijas filiāles vadītājs Andris Morozovs kļuvis arī par If Grupas Baltijas biznesa segmenta vadītāju, informē kompānijas pārstāvji.

Vienlaikus ar stāšanos Baltijas biznesa segmenta vadītāja amatā, Andris Morozovs arī kļuvis If Grupas Uzņēmējdarbības vadības grupai locekli, kas ir uzņēmuma augstākās vadības komanda.

Andris Morozovs apdrošināšanas sabiedrībā darbojas kopš tās pirmsākumiem 1999.gadā, kad, apvienojoties zviedru Skandia un norvēģu Storebrand nedzīvības apdrošināšanas uzņēmumiem, Latvijā zināmais apdrošinātājs Sampo tika pārveidots par If Latvia. 1999.gadā viņš pildīja If Latvia Privātpersonu apkalpošanas daļas direktora amatu un no 2001.gada darbojās uzņēmuma valdē.

Savukārt 2004. gadā Andris Morozovs kļuva par If Latvia valdes priekšsēdētāju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskajai uzņēmumu grupai "Civinity", kas sniedz nekustamā īpašuma apsaimniekošanas pakalpojumus Baltijas valstīs, mainīta vadība, informē uzņēmuma pārstāvji.

Grupas izpilddirektores un valdes priekšsēdētājas amatā ievēlēta Raimonda Kižiene. Uzņēmumu grupas jaunajā valdē darbu sāk arī finanšu direktors Gabrielius Morkūnas un galvenā zīmola un personāla vadītāja Erika Sirutytīte.

"Izaicinājumu laiks ir arī iespēju laiks, tāpēc šodien efektīva uzņēmuma vadība ir jo svarīgāka kā jebkad. Raimondai līdzšinējā darbība ir pierādījums izcilai veiktspējai mainīgos tirgus apstākļos, kā arī viņai ir ilggadēja darba pieredze Baltijas valstīs un skaidra izpratne par to, ko sagaida privātie un korporatīvie klienti," komentē Deividas Jacka, "Civinity" uzraudzības padomes priekšsēdētājs.

Jaunieceltajā valdē ir četri locekļi: Raimonda Kižiene, Gabrielius Morkūnas, Erika Sirutute, kā arī Giedrius Eidimtas, kurš turpina pildīt valdes locekļa pienākumus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Covid-19 radīja krīzi, kas ievieš būtiskas pārmaiņas cilvēku dzīvēs, biznesa vadībā un valsts pārvaldībā. Cilvēkiem, uzņēmumiem un valstīm jāpielāgojas pārmaiņām, lai izdzīvotu. Šobrīd visi organizē, pārkārto prioritātes, pārstrukturē, rada jaunus biznesa virzienus, slēdz uzņēmumus un domā, ka vada pārmaiņas.

Faktiski pārmaiņas vada retais, bet visi vada krīzi. Pārmaiņu vadība ir darbs ilgtermiņam. Krīzes vadība ir īstermiņa risinājums.

Krīzes vadība ir reaktīva rīcība uz kādu notikumu, kuras mērķis ir pēc iespējas ātrāk izkļūt no nevēlamās situācijas un mazināt sekas.

Pārmaiņu vadība ir proaktīva, un tās mērķis ir sagatavot uzņēmumu, tā pārvaldības sistēmas mainīgajiem apstākļiem nākotnē.

Krīzes vadība ir vienas dienas laikā pieslēgt 80 darba stacijas attālinātajam darbam un likt cilvēkiem, kas nekad nav strādājuši attālināti, pāriet 100% uz darbu attālinātā režīmā.

Pārmaiņu vadība ir savlaikus pakāpeniski nodrošināt, ka visiem uzņēmumā strādājošajiem ir iespēja strādāt attālināti, un darbiniekiem un vadītājiem ir kaut minimāla pieredze un varbūt pat bijušas kādas apmācības darbam attālināti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar AS “CleanR Grupa” padomes lēmumu no 3. jūlija par grupas valdes locekli iecelta Agita Baltbārde, kam ir vairāk nekā desmit gadu pieredze ilgtspējas jomā, strādājot vadošajos Latvijas uzņēmumos, kā arī valsts pārvaldē. Baltbārdes pārziņā būs ilgtspējas, korporatīvās pārvaldības un vides izglītības jomas.

Jau 2021. gadā CleanR Grupā tika uzsāktas strukturālas pārmaiņas, kas noslēgušās pērn, īpašu vērību pievēršot korporatīvās pārvaldības modeļa stiprināšanai un ilgtspējīgu risinājumu ieviešanai Grupas ikdienas pārvaldībā. Sākot ar 2023. gadu, CleanR Grupas pamatdarbība tiek īstenota divos biznesa virzienos – atkritumu apsaimniekošanas un vides pakalpojumu jomās.

“Līdz ar Agitas Baltbārdes pievienošanos Grupas valdei, mēs Grupas līmenī piešķiram augstākā līmeņa prioritāti ilgtspējīgai korporatīvai pārvaldībai. Grupa jau šobrīd ir vides pakalpojumu nozares līderis, uzsākot stratēģisku nefinanšu ziņošanu un sasniedzot platīna statusu Latvijā vienīgajā ilgbūtības reitingā – Ilgtspējas indekss, taču atbildīga biznesa gadījumā darbs pie ilgtspējīgas pārvaldības uzlabošanas nekad neapstājas”, pauž CleanR Grupas dibinātājs un Padomes priekšsēdētājs Guntars Kokorevičs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Notiek sabiedriskā apspriešana par adrešu maiņu Berģu, Brekšu, Bukultu, Juglas un Sužu apkaimēs

Dienas Bizness, 18.05.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpinot sakārtot adreses Rīgā, no 17.maija līdz 15.jūnijam norisinās sabiedriskā apspriešana par zemes vienību un ēku adrešu maiņu un piešķiršanu Berģu, Brekšu, Bukultu, Juglas un Sužu apkaimēs, informē Rīgas dome.

Apspriešanai nodotas 329 ēkas un 140 zemes vienības, kam plānots mainīt vai no jauna piešķirt individuālas unikālas adreses. Apspriešanas laikā personām, kuru īpašumus skar adresācijas maiņa, ir iespējams izteikt argumentētu viedokli par konkrētas adreses maiņas iespējamību, aizpildot aptaujas anketu vai izsakoties apspriešanas sanāksmē.

Detalizēta informācija par adresācijas sakārtošanas projektu, t.sk. publisko apspriešanu, ir pieejama Rīgas pilsētas būvvaldes mājas lapā – sadaļā Adresācijas sakārtošanas projekts. Šajā sadaļā ir pieejami arī meklētāji, kuros ir iespējams iepazīties ar konkrēto apkaimju, kurās norisinās publiskā apspriešana, adrešu meklētāju un kartēm. Adrešu meklētājā katrs interesents var ievadīt sev interesējošo adresi par apkaimi, kurā norisinās publiskā apspriešana, un pārliecināties par to, vai konkrētā adrese tiks mainīta, un, ja tiks mainīta, kāda būs iespējamā jaunā adrese. Savukārt Kartogrāfiskajā materiālā ir pieejamas konkrēto apkaimju ortofotokartes, kurās adresācijas objekti, kuriem tiks mainīta adrese, ir izcelti citā krāsā ar klāt pievienotu jauno iespējamo adresi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Notiek sabiedriskā apspriešana par adrešu maiņu Bišumuižas, Katlakalna un Salu apkaimēs

Dienas Bizness, 09.09.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Adresācijas sakārtošanas projekta gaitā no 9.septembra līdz 12.oktobrim norisinās publiskā apspriešana par zemes vienību un ēku adrešu maiņu un piešķiršanu Bišumuižas, Katlakalna un Salu apkaimē.

Publiskās apspriešanas laikā personām, kuru īpašumus skar adresācijas maiņa, ir iespējams izteikt argumentētu viedokli par konkrētas adreses maiņas iespējamību, aizpildot aptaujas anketu vai izsakoties publiskās apspriešanas sanāksmē.

Detalizēta informācija par adresācijas sakārtošanas projektu, t.sk. publisko apspriešanu, ir pieejama Rīgas pilsētas būvvaldes mājas lapā – sadaļā Adresācijas sakārtošanas projekts. Šajā sadaļā ir pieejami arī «meklētāji», kuros ir iespējams iepazīties ar konkrēto apkaimju, kurās norisinās publiskā apspriešana, adrešu meklētāju un kartēm.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Rīkos publisko apspriešanu par adrešu maiņu Atgāzenes, Bieriņu un Torņakalna apkaimē, Usmas un Gardenes ielās

Dienas Bizness, 10.08.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Adresācijas sakārtošanas projekta ietvaros no šī gada 10. augusta līdz 7. septembrim norisinās publiskā apspriešana par zemes vienību un ēku adrešu maiņu un piešķiršanu Atgāzenes, Bieriņu un Torņakalna apkaimē, kā arī Usmas un Gardenes ielās, informē Rīgas pilsētas būvvaldes Sabiedrisko attiecību projektu vadītāja Ilze Žūka.

Publiskās apspriešanas laikā personām, kuru īpašumus skar adresācijas maiņa, ir iespējams izteikt argumentētu viedokli par konkrētas adreses maiņas iespējamību, aizpildot aptaujas anketu vai izsakoties publiskās apspriešanas sanāksmē.

Detalizēta informācija par adresācijas sakārtošanas projektu, t.sk. publisko apspriešanu, ir pieejama Rīgas pilsētas būvvaldes mājas lapā – sadaļā Adresācijas sakārtošanas projekts. Šajā sadaļā ir pieejami arī meklētāji, kuros ir iespējams iepazīties ar konkrēto apkaimju, kurās norisinās publiskā apspriešana, adrešu meklētāju un kartēm.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par finanšu tehnoloģiju uzņēmuma Twino vadītāju iecelta līdzšinējā grupas Finanšu un biznesa operāciju direktore Anastasija Oļeinika, amatā nomainot ilggadējo uzņēmumu grupas vadītāju un dibinātāju Armandu Broku.

Šāds lēmums pieņemts ar mērķi stiprināt uzņēmuma finanšu, operacionālo un risku pārvaldības vadību, kamēr TWINO Grupas dibinātājs Armands Broks turpinās strādāt pie jaunu biznesu izveides un attīstības, kā arī jaunu talantu piesaistes un vietējās ekosistēmas atbalstīšanas.

Anastasijai Oļeiņikai ir ilgstoša pieredze industrijā un finanšu vadības jomā, tostarp strādājot pie vairākiem vērienīgiem uzņēmumu pirkšanas un pārdošanas darījumiem SEB Enskilda un vēlāk Superia Corporate Finance komandu ietvaros, t.sk. LETA pārdošana UP Invest, Baltikums AAS pārdošana Vienna Insurance Group, Latgran pārdošana Graanul Invest, kapitāla piesaiste Storent, kā arī Latvijas Hipotēku un Zemes Bankas reorganizācija un aktīvu pārdošana. Twino Grupā Anastasija Oļeiņika strādā jau gandrīz trīs gadus, atbildot par Grupas finanšu pārvaldību, kā arī pēdējā gadā vadot Grupas biznesa operācijas. Īslaicīgi pildījusi arī Twino Krievijas uzņēmuma vadītājas funkcijas, kas ir viens no lielākajiem Twino kreditēšanas tirgiem. Armands Broks vadījis Twino Grupu kopš tās pirmsākumiem 2008.gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Eleving Group sešos mēnešos sasniedz 13,6 miljonu eiro peļņu

Db.lv, 10.08.2023

Eleving Group finanšu direktors Māris Kreics (no kreisās) un Eleving Group izpilddirektors Modests Sudņus.

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā dibinātais finanšu tehnoloģiju uzņēmums Eleving Group ir paziņojis neauditētos pirmā pusgada rezultātus. Pārskata perioda beigās grupas ieņēmumi sasniedza 90,6 milj. eiro, savukārt neto portfelis sasniedza 295,1 milj. eiro.

2023. gada pirmo pusgadu grupa noslēdza uzrādot stabilus finanšu rezultātus, pateicoties diversificētai uzņēmējdarbībai un sabalansētai ieņēmumu plūsmai no visām trim pamatdarbības jomām. Elastīgās nomas un transportlīdzekļu abonēšanas produkti sešu mēnešu ieņēmumos veidoja EUR 25,2 milj., kas ir par 7,2% vairāk nekā 2022. gada sešos mēnešos.

Ieņēmumu pieaugumu veicināja stabilais sniegums produktīvo aizdevumu jomā motociklu taksometru segmentā Austrumāfrikā. Nomas un atgriezeniskā līzinga produktu ieņēmumi sasniedza EUR 34,0 milj., kas ir par 7,9% vairāk nekā attiecīgajā pārskata periodā pirms gada. Attiecīgo ieņēmumu pieaugumu galvenokārt noteica portfeļa pieaugums Rumānijā un lielākajā daļā citu Grupas tirgu. Tikmēr patēriņa finansēšanas produkti pirmā pusgada ieņēmumu kopējā apjomā veidoja EUR 27,6 milj. jeb par 11% mazāk nekā aizvadītā gada pirmajos sešos mēnešos. Negatīvo ieņēmumu dinamiku noteica galvenokārt Ukrainas portfeļa samazināšanās, jo ieņēmumi visos citos patēriņa finanšu tirgos attiecīgajā laika posmā ir palielinājušies.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai līdz šā gada 1. augustam sagatavotu obligātās iepirkumu komponentes (OIK) un subsidētās elektroenerģijas sistēmas ietekmes uz tautsaimniecību izvērtējumu, priekšlikumus OIK kā maksājuma mehānisma atcelšanai un priekšlikumus esošo atbalsta saņēmēju darbībai pēc OIK maksājumu atcelšanas, šā gada 26. aprīlī uz pirmo sēdi sanāca darba grupa elektroenerģijas obligātā iepirkuma maksājumu sistēmas atcelšanai.

Pirmās sēdes laikā darba grupa pārrunāja elektroenerģijas obligātā iepirkuma problemātiku, darba grupai doto Ministru kabineta mandātu, turpmākos soļus tā īstenošanai, kā arī jautājumus, kas saistīti ar darba grupas darba organizāciju.

Darba grupas sēdes laikā tās dalībnieki vienojās par darba grupas darbības principiem, apstiprināja darba grupas nolikumu, kā arī vienojās par darba grupas sanāksmju darba organizāciju, norises laiku un projekta struktūra. Sanāksmes dalībnieki vienojās, ka darba grupas sēdes notiks ne retāk divas reizes mēnesī. Tāpat tika panākta vienošanās, ka darba grupas lēmumiem būs priekšlikumu raksturs, tai skaitā attiecībā uz ierosinājumiem spēkā esošo normatīvo aktu grozījumiem. Darba grupas darba rezultāti tiks nodoti Ekonomikas ministrijai tālākai izvērtēšanai un iesniegšanai Ministru kabinetā lēmuma pieņemšanai.

Komentāri

Pievienot komentāru