Kaut arī janvārī piegādāto auto skaits ir samazinājies Volkswagen Group kopējo tirgus daļu 2009. gada janvārī ir izdevies pieaudzēt līdz 24.1 %. Proti, par 2.8 % vairāk nekā attiecīgajā periodā pērn.
Volkswagen Passenger Cars zīmols janvārī klientiem visā pasaulē piegādāja 246 700 transportlīdzekļu (2008. gadā: 287 500; -14,1 procenti). Volkswagen grupa šajā pašā periodā visā pasaulē piegādāja 382 000 transportlīdzekļu (2008. gadā: 485 300; -21,3 procenti).
Kā jau to varēja paredzēt, pasaulē trešā lielākā autoražotāja veikto piegāžu skaits šajā mēnesī bija zem rekordlīmeņa, kāds tika sasniegts šajā pašā periodā 2008. gadā. To ietekmēja globālā ekonomikas un finanšu krīze, taču koncerns un tā zīmoli tik un tā guva ievērojami labākus rezultātus kā to konkurenti (-24,1 procents).
“Janvārī Volkswagen uzņēmumam un tā galvenajiem zīmoliem ar piegādēm pasaulē veicās daudz labāk kā mūsu konkurentiem. Turklāt mēs spējām palielināt mūsu tirgus daļu nozīmīgākajos tirgos,” teica Detlefs Vitigs, Tirdzniecības un mārketinga nodaļas izpilddirektora vietnieks. Viņš piebilda, ka straujā kopējā tirgus samazināšanās šā gada pirmajos mēnešos nedod cerības par pozitīvām izmaiņām globālajā ekonomiskā. “Neskatoties un vispārējo grūto situāciju, mūsu ilgtermiņa attīstības mērķi paliek, kādi bijuši,” teica Vitigs, piebilstot, ka, pateicoties ārkārtīgi daudzpusīgajam jauno modeļu klāstam, novatoriskajām un videi draudzīgajām tehnoloģijām, piemēram, BlueMotion, DSG un TDI, kā arī vairākiem jauniem modeļiem, kas tiks izlaisti 2009. gadā, uzņēmums šo mērķu sasniegšanai atrodas izdevīgā pozīcijā.