Mazais bizness

Gaismas kubu ražotājs uniqCube vēlas piesaistīt 150 tūkstošu eiro investīcijas

Monta Glumane, 19.06.2018

Jaunākais izdevums

Personalizēto gaismas kubu ražotājs uniqCube plāno laist klajā produkta otro versiju un meklē investorus, lai piesaistītu 150 tūkstošus eiro, galvenokārt, jaunā produkta ražošanas sākšanai, speciāla printera iegādei un mārketinga aktivitātēm, informē uzņēmumā.

«Pēc dalības vienā no lielākajām interjera un dizaina izstādēm pasaulē – Maison&Objet Parīzē, mēs guvām apstiprinājumu par produkta pieprasījumu, taču sapratām, ka, pirms sākt sadarbību ar izplatītājiem, vēlamies attīstīt jaunu produkta versiju, lai samazinātu produkta izmaksas un veicinātu efektīvāku ražošanas procesu. Jaunie gaismas kubi būs saliekami, līdz ar to nodrošinot ērtāku lampu nosūtīšanu un uzglabāšanu. Nākotnē plānojam ieviest arī «smart» jeb gudro funkciju, sasinhrozinējot lampu ar dažādām ierīcēm kā viedtālruni vai mājas internetu,» stāsta uzņēmuma vadītāja Anna Sedleniece.

«Ar mūsu interneta veikalu lampas ir nonākušas 17 dažādās valstīs. Uzskatām, ka interese un pieprasījums pēc produkta ir pierādīts, kā arī pārdošanas stratēģija ir atrasta. Tā kā produkts ir mērogojams un tirgus ir plašs, šobrīd gribam piesaistīt finanses biznesa izplešanai un attīstībai,» stāsta A. Sedleniece.

Tev varētu interesēt arī:

Papildināts - Latvijas uzņēmums uniqCube meklē investorus

Sākam biznesu: Piedāvā personalizēt lampas

Uzsāk personalizēto lampu biznesu UNIQCUBE

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Zīmola Happy Moon naktslampiņas ir aizceļojušas pat uz Meksiku.

Zīmola Happy Moon naktslampiņas ir aizceļojušas pat uz Meksiku, tomēr pārsvarā tās iegādājas Latvijas iedzīvotāji

Pirms trīs gadiem Aleksejs Golovņovs kopā ar sievu Kristīni nolēma mājas apstākļos izmēģināt roku koka naktslampiņu veidošanā. «Es nekādu divriteni no jauna neesmu izgudrojis, jo šādi produkti jau sen pieejami ASV un citu valstu tirgos, bet mūsu mērķis bija attīstīt savu redzējumu par koka naktslampiņām, skaidri definējot mērķauditoriju – bērni,» stāsta zīmola Happy Moon idejas autors Aleksejs Golovņovs.

Happy Moon nakts lampas ir izgatavotas no Latvijas bērza saplākšņa, apstrādātas ar ūdens bāzes krāsām un tajās ir iestrādātas speciālas matētas LED diodes, kurām ir ilgs kalpošanas laiks, turklāt tās nesakarst.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Telpu dezinfekcija ir neatņemama ikdienas sastāvdaļa. Tīrāka vide sniedz aizsardzību organismam pret nevēlamām baktērijām un vīrusu saslimšanām. Kā kvarca jeb baktericīdā lampa var palīdzēt telpu, virsmu un arī ūdens dezinficēšanā? Uzziniet šajā rakstā!

Kas ir kvarca lampas?

UV-C kvarca lampa plašāk ir pazīstama kā baktericīdā lampa. Domājot, kāpēc tādas variācijas, rodas jautājums – vai tas nozīmē vienu un to pašu? Mēs skaidrojam – jā, tas ir viens un tas pats, taču šādas lampas mēdz dēvēt atšķirīgi šādu iemeslu dēļ:

šādu lampu spektrā ir UV gaisma. Tās darbības rezultātā rodas UV jeb ultravioletais starojums, tāpēc tā tiek saukta arī kā ultravioleto staru lampa;

tās iznīcina baktērijas. Tāda ultravioletā gaisma, kuras viļņu garums ir īsāks par 280 nm (100-280 nm), ir efektīvs līdzeklis, kā cīnīties ar baktērijām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lampu zīmola Jolamps veidotāja Jolanta Salmiņa sākotnēji studējusi finanses un strādājusi bankā, taču šo darbu nomainījusi pret lampu izgatavošanu, patlaban apsver ārvalstu tirgu iekarošanu.

Jolanta Salmiņa dzimusi un augusi Dobelē, pēc vidusskolas beigšanas studējusi Banku augstskolā, iegūstot bakalaura grādu finansēs. Vairākus gadus viņa strādājusi banku sektorā, taču tajā pašā laikā paralēli interesējuši arī rokdarbi. Aptuveni divus gadus lampu darināšana bijusi viņas aizraušanās, jo J. Salmiņu interesējis tieši lampu veidošanas process, taču aptuveni pirms gada, ģimenes pamudināta, viņa izveidojusi savu zīmolu – Jolamps, lai savas prasmes un produktus demonstrētu ne tikai savējiem, bet plašākai auditorijai. «Nezinu, vai varētu to nosaukt par nopietnu biznesu, vairāk gan par mazo biznesu, kas ir lielisks ģimenes budžeta papildinājums, taču, kas zina, par ko tas izvērsīsies tuvākajā nākotnē,» viņa saka.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

VAS «Latvijas dzelzceļš» (LDz) meitassabiedrības SIA «LDZ Ritošā sastāva serviss» (RSS) un uzņēmuma «Baltic3D.eu» pērn uzsāktās sadarbības ietvaros ir izvēlētas un ar 3D printeri izgatavotas astoņu veidu lokomotīvju detaļas. Patlaban sākta to testēšana lokomotīvēs, pārbaudot detaļu piemērotību, izturību, stiprību un citus faktorus, informē LDz Sabiedrisko attiecību nodaļa.

Sākotnējie pilotprojekta secinājumi liecina, ka neliela apjoma nestandarta detaļu izgatavošana ar 3D printeri ir ekonomiski izdevīga un tam nepieciešams mazāk laika, nekā izmantojot citas tehnoloģijas vai detaļas pasūtot no ārvalstīm.

Sadarbība ar «Baltic3D.eu» tika uzsākta pagājušā gada augustā, RSS Daugavpils lokomotīvju remonta centra pārstāvjiem tiekoties ar uzņēmuma «Baltic3D.eu» pārstāvjiem un izraugoties lokomotīvju detaļas, ko būtu iespējams izgatavot ar 3D printeri. Rezultātā tika izvēlētas astoņas detaļas, tostarp ventilators, vējstikla slotiņas motora pārsegs, lampa-indikators un gaisvada difuzors. Kā norādīja RSS speciālisti, vairāku minēto detaļu izgatavošana ar ierastajām tehnoloģijām ir gan dārgs, gan laikietilpīgs process. Turklāt atsevišķas detaļas līdzšinējie partneri vispār vairs neražo, līdz ar to jāmeklē alternatīvas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Siguldietis Elvijs Vībots malku izmanto ne tikai kurināšanai; no skaistākajām pagalēm viņš izgatavo neparastus gaismas ķermeņus.

Edijs ir radījis zīmolu Wood Light Art un šogad plāno izveidot savu uzņēmumu. Viņš ir iecerējis piedalīties Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras Siguldas biznesa inkubatorā, jo galva viņam ir pilna ar dažādām idejām, kā attīstīt un pilnveidot lampas, lai tās būtu pieprasītas ne tikai Latvijas, bet arī eksporta tirgū.

Lasi laikraksta Dienas Bizness šīs dienas numuru elektroniski!

Ideja par gaismas objektiem Elvijam Vībotam dzimusi pēc malkas talkas pie drauga, kad acīs iekritusi kāda slaida pagale, kuru bijis žēl atstāt starp pārējām un nolemt sadedzināšanai. Tā atceļojusi viņam līdzi uz mājām un tikusi novietota redzamā vietā uz plaukta. «Skatoties uz to, nāca prātā dažādas formas un bildes, piemēram, Laimas slotiņa un Saules zīme, kā arī motīvs ar koka lapu sirds formā,» atceras Elvijs. No pirmās pagales tapusi lampa ar Laimas slotiņas raksta grebumu, kas uzdāvināta draugam, kurš organizējis malkas talku. Nākamais gaismas objekts – ar Saules zīmes rakstu – ticis uzdāvināts viņa mammai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

5 zelta likumi, kas palīdzēs ietaupīt laiku un finanses, atjaunojot biroja interjeru

Sadarbības materiāls, 02.05.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Laiks, kad uzņēmumu telpas bija lietišķas un nemājīgas, ir palicis pagātnē. Cilvēki, kas ilgstoši strādājuši mājās, sagaida līdzīgas ērtības un mājīgumu arī birojā. Tomēr tas nenozīmē, ka jāsteidz pilnībā renovēt telpas un jāpērk no jauna viss iekārtojums. Mainīt telpas koptēlu un ērtības ir iespējams arī pavisam vienkārši, neiztērējot tam veselu bagātību. IKEA interjera dizainere Linda Ribaka-Orlova iesaka vienkāršus veidus un dalās ar padomiem, kā mainīt biroja interjeru.

Pirmais likums: apdomā zonējumu

Atvērta plānojuma biroji joprojām ir modē, tomēr interjera dizainere iesaka kārtīgi apdomāt zonējumu, īpaši tad, ja biroju iekārto no jauna vai maina veco iekārtojumu.

“Zonējums ir īpaši nozīmīgs telpās, kam ir vairākas funkcijas, piemēram, birojos, kur ir jāiekārto darba vietas, atpūtas stūrītis, jāsagaida klienti, jāeksponē preces un tamlīdzīgi. Zonējums palīdz ieviest telpā kārtību un centrē noteiktas aktivitātes konkrētās vietās. Kad telpu sadala zonās, uzreiz kļūst skaidrs, kādu mēbeļu, organizēšanas risinājumu vai sīkumu pietrūkst konkrētajās vietās, tāpēc vairs nav spiediena visu pirkt no jauna – var vienkārši piepirkt klāt dažas lietas un ietaupīt,” saka dizainere.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Universālveikals Stockmann sadarbībā ar apvienību Rīgas dizaina tirgus 3. stāvā izveidojis Latvijas dizaineru pop-up konceptveikalu, kur no 15. novembra līdz 30. novembrim iespējams iegādāties 11 atzītu Latvijas dizaineru radītos apģērbus, aksesuārus un interjera preces.

Vienkopus tiek pārstāvēti gan Latvijā un pasaulē atpazīstamību ieguvuši apģērbu un aksesuāru zīmoli Baiba Ladiga, Dinari Jewels, Baiba Ripa, Sofia Lark, gan Glass Wolf, RR leather accessories, Timeless Riga, Lokali, Daiļrades dizains, June 9 concept un Nada, kā arī gaismekļu zīmols Šmita lampas.

Universālveikala Stockmann mārketinga vadītāja Dace Kokina vēsta, ka jau desmito gadu, ņemot vērā pašmāju un ārvalstu pircēju lielo interesi, novembrī tiek nodrošināta iespēja iegādāties iecienītu latviešu zīmolu radītās konceptuālā dizaina preces.

«Pirmoreiz īpaši izveidotajā pop-up veikalā 3. stāvā būs pieejami rūpīgi atlasīti 11 Latvijas modes dizaineru, tostarp Baiba Ripa, Dinari Jewels, Baiba Ladiga, Sofia Lark, rudens–ziemas kolekcijas apģērbi un aksesuāri. Savukārt interjera dizaina segmentā pircēji varēs iepazīt zīmola Šmita lampas unikālos gaismas objektus, kas veidoti no iztukšotām pudelēm,» stāsta Dace Kokina, uzsverot, ka noteiktās dienās klientiem būs iespēja noformēt individuālus pasūtījumus un tikties klātienē ar dizaineriem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Interjera dizainere dalās padomos, kā iekārtot telpu, kas piemērota gan produktu radīšanai, gan klientu uzņemšanai

Sadarbības materiāls, 30.05.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pavasaris ir laiks, kad ne tikai mājokļus, bet arī darba vietas daudzi izvēlas atsvaidzināt, veicot lielos kārtības un tīrīšanas darbus, kā arī ilgi atliktos telpu atjaunošanas darbus. IKEA interjera dizainere dalās ar padomiem, kā pēc iespējas veiksmīgāk atjaunot telpu, ja tajā vienlīdz norisinās gan radošais un ražošanas process, gan jāuzņem klienti.

Neliels ģimenes uzņēmums, kas ražo un pārdod apģērbu, kas rotāts ar tautiskiem simboliem, ir iekārtots kādas mājas pagrabā pilsētas dzīvojamajā rajonā. Šajā studijā notiek tikšanās ar klientiem, radošais process un apģērbu apdrukāšana, kā arī jau gatavo apģērbu izvietošana, lai klienti pirms iegādes var tos apskatīt. Diemžēl telpas nemaz neradīja mājīgas studijas iespaidu.

“Studijas telpas nebija reprezentatīvas, tomēr tā nebija lielākā problēma. Vienā telpā notiek ražošana, plānošana, administratīvais darbs, kā arī tikšanās ar klientiem, turklāt tajā trūka gaismas, kārtības un tā nebija funkcionāla,” saka IKEA interjera dizainere Auce Graudiņa. Auce stāsta par būtiskākajiem posmiem telpu atjaunošanas procesā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Bizness24h 2018 konkursā uzvar lampas ar Latvijas simboliem

Laura Mazbērziņa, 10.04.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noslēdzies «Bizness24h 2018» fināls. Konkursā kopumā piedalījās 200 komandas, no kurām tikai 16 tika finālā.

Finālā, kurš notika 10.aprīlī «Swedbank» centrālajā ēkā Rīgā, žūrija par labāko atzina un «Biznesa guru 2018» titulu piešķīra komandai «L&V». Šī komanda piedāvā lampas. Otro vietu ieguva komanda «PickMe», bet trešo vietu un Dienas Bizness balvu - komanda «Bamboo».

«L&V» biznesa ideja radās, kad pavisam nejauši internetā atrasts līdzīgs produkts, no kura komandas dalībnieki iedvesmojās. Gaidot Latvijas simtgadi radītas lampas, kuru elementos ir Latvijas simboli. Konkursa uzvarētāji biznesa portālam db.lv stāsta, ka ar šī konkursa palīdzību viņiem ir bijusi iespēja iejusties īstajā biznesa vidē. Šobrīd dalībnieki jau gatavojas nākamajiem soļiem - dalībai tirgos un sadarbībai ar lampu veikaliem, kā arī ir gatavi izpildīt individuālos, specializētos pasūtījumus. Šobrīd zīmols «L&V» piedāvā sešus dažādus lampu veidus, taču nākotnē paredzētas gan citas krāsas, gan dizaini un logo. Šobrīd komandai izdevusies veiksmīga reklāma sociālajā tīklā Facebook - tur tika izveidots konkurss, kura skatījumu skaits sasniedza 46 tūkstošus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latgalē, Rugāju novadā ar zīmolu "Metta Steel" tiek ražotas ilgtspējīgas dizaina mēbeles mājai un sabiedriskajai telpai - metāla lampas,locīta metāla un nelīmēta ozolkoka plaukti, bāra krēsli un citi produkti.

"Gribējās radīt kaut ko skaistu un paliekošu, kaut ko tādu, ko citi neražo. Produktu ar augstu pievienoto vērtību. Apmierināt savu tieksmi pēc pašizpausmes. Iepriekšējas nodarbes uzlika rāmjus, šī nē," stāsta zīmola "Metta Steel" idejas autors Andris Gals.

Uzņēmuma piedāvājumā ir dažādi plaukti un konsoles no locīta metāla un nelīmēta ozolkoka, kā arī radīti gaismas ķermeņi - stāvlampas un griestu lampas, mēbeļu komplekti guļamistabai, skaistumkopšanai un citi. "Mums ir vēlme parādīt to, ka pamatīgam un ilglaicīgam ir vērtība. Kāpēc cilvēkiem patīk braukt uz senatnīgām pilīm un skatīties, kā tās no akmeņiem būvētas? Skaisti! Masīvas kāpnes no ozolkoka turas jau gadus trīssimt. Un neviens nepriecājas par saplākšņa mēbelēm, kas izturējušas tikai līdz modes tendenču maiņai," komentē A.Gals.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Laikā, kad energoresursu cenas pieaugušas vairākas reizes, uzņēmumiem ir pēdējais brīdis atvērt acis un rīkoties – nomainīt veco apgaismoju pret jaunu, ekonomisku LED apgaismojumu, un ik mēnesi samazināt enerģijas izmaksas līdz pat 80%.

SIA “RCG Lighthouse” piedāvā pakalpojumu “apgaismojums kā ārpakalpojums,” kas ir jauns industriālais apgaismojums uz “nomaksu”. Astoņos gados esam realizējuši jau vairāk nekā 400 projektus komerciālā un industriālā sektora klientiem visā Baltijā. Orkla Latvija, Coca-Cola, Jysk – tie ir tikai daži no mūsu klientiem, kas rīkojās krietni pirms energoresursu krīze pieklauvēja pie namdurvīm. Jā, lauvas tiesu tie ir starptautiski uzņēmumi, kuru fokuss uz energoefektivitāti nav pēdējā gada tendence. Tomēr līdz ar krīzi aizvien pieaug pieprasījums arī no vietējā kapitāla uzņēmumiem. Lai gan pieprasījuma kāpums pēc LED apgaismojumiem ir ar strauji pieaugošu tendenci, mēs spējam to apmierināt. Mūsu fokuss ir uzņēmumi, kuru izmantojamo objektu platība ir virs 1000 m2 – biroju ēkas, loģistikas centri, noliktavas, mazumtirdzniecības veikali, ražošanas telpas un tirdzniecības centri, kā arī dažādas āra teritorijas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai atpūtinātu prātu un domas no ikdienas, Sanita Spilve sākusi mezglot un izveidojusi Mezglotavu, kas piedāvā gan kāzu dekorus, gan interjera elementus

«Mezglotava ir pavisam «svaiga»,» saka S. Spilve. Pavisam nesen viņa reģistrējusies kā saimnieciskās darbības veicēja un patentmaksas maksātāja. «Pērn rudenī pavisam nejauši apmeklēju mezglošanas meistarklasi, jo meklēju kaut ko, kur atpūtināt prātu un novērst domas no ikdienas ar bērniem. Tas man likās kaut kas jauns, sāku meklēt informāciju par šo jomu, un vienīgais, ko iepriekš biju dzirdējusi, ka padomju laikos gandrīz visiem dzīvokļos bija mezglotās pūcītes. Nebija teju nevienas mājas, kur tādas nebija,» apgalvo S. Spilve.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

1987.gadā Ziemeļkorejas galvaspilsētā tika ielikti jaunas, iespaidīga augstuma viesnīcas pamati, ēka tika uzbūvēta, taču līdz šim tā stāv tukša.

Tika plānots, ka piramīdas formas ēka pārsniegs 300 metru augstumu, un tajā būs vismaz 3000 istabiņu un pieci restorāni ar panorāmas skatu. Šo augstumu ēka sasniedza 1992.gadā, taču vēl 16 gadus tā stāvēja tukša, bez logiem un kā drūms monstrs lūkojās pāri pilsētai. Šajā laikā ēka ieguva arī “Nolādētās viesnīcas” titulu.

2008.gadā būvniecība atkal atsākās, un tajā laikā ēka ieguva stikla un metāla pārklājumu. Kopējās investīcijas šajā laikā sasniedza 180 miljonus dolāru. Projekts tika pabeigts 2011.gadā un atsākās runas, ka tajā tomēr varētu ierīkot viesnīcu. 2012.gadā Vācijas luksusa viesnīcu tīkls Kempinski paziņoja, ka līdz 2013.gada vidum daļa ēkas tika atvērta plašākai sabiedrībai, taču pēc dažiem mēnešiem šos plānus atsauca, uzsverot, ka ieiešana šajā tirgū esošajā brīdī nav iespējama. Atkal uzvirmoja baumas, ka ēka ir nedroša tās vājās būvniecības tehnikas un materiālu dēļ.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saglabājot rūpniecības mantojumu, Līgatnes bijusī ķiveru fabrika pārtapusi par Zeit atpūtas kompleksu.

Bijušo ķiveru fabriku Līgatnē vietējie sauc par kasku cehu, jo tajā tika ražotas motociklistu ķiveres visai Padomju Savienībai. Pirms tam ēkā atradušies staļļi, skola, govju ferma. Aptuveni 20 gadus 1500 kvadrātmetru lielā ēka bijusi pamesta, bet 2017.gadā to iegādājās Inese un Marģers Zeitmaņi.

Pirms trīs gadiem abi Līgatnē sāka meklēt nelielu mājiņu, kuru pārvērst par viesnīcu. “Fabriku ievēroju, braucot garām, un redzēju plakātu, ka to pārdod. Parādījās ziņkāre, piezvanīju, mani ielaida iekšā, paskatījos, un mani uzrunāja lielā zāle, jo gan man, gan draugiem vienmēr ir patikušas ballītes. Sajutu, ka šī būtu laba vieta viesmīlībai. Ņemot vērā, ka mana un sievas ikdiena ir saistīta ar medicīnas biznesu, uzreiz sapratu, ka šeit ērti var ierīkot vides pieejamību cilvēkiem ar kustību traucējumiem, kā arī bērniem. Padomājām, ar sievu vēlreiz apskatījāmies, vēlreiz padomājām, tad atmetām to domu. Taču vienā brīdī bija uzstājīga pārdevēja, atļāvāmies būt agresīvi arī cenā un vienojāmies,” atceras M.Zeitmanis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Martā spāru svētkus nosvinējis “Ulmaņa parks II”, kura vērtība sasniedz 21 miljonu eiro. Tas ir jau ceturtais uzņēmuma ''PICHE'' attīstītais biznesa parks, kas atrodas lidostas “Rīga” tuvumā un piedāvā nomāt lielas noliktavu un biroju telpas.

Šobrīd rezervēti 70% no kopējās pieejamās platības.

“Ulmaņa Parks II” atrodas blakus “Lidostas Parks”, kas savu darbu sāka 2018. gadā, “Green Park”, kas nomniekiem tika piedāvāts divus gadus vēlāk, un “Ulmaņa Parks I”, kas darbību sāka 2017. gadā.

“Mums ir liels prieks, ka pasaulē šķietami sarežģītā situācija netraucē uzņēmumiem augt. Tie meklē iespējas paplašināt gan savas biroja, gan noliktavas telpas, par ko liecina fakts, ka 70% “Ulmaņa Parks II” platības ir iznomātas jau būvniecības stadijā. Plānojam pirmo kārtu ekspluatācijā nodot jūlija vidū. Šis objekts turpinās nostiprināt Mārupi kā vienu no nozīmīgākajām biznesa apkārtnēm Latvijā. Uzņēmums plāno šeit attīstīt vēl vismaz 100 000 m² industriālās platības,” saka “Ulmaņa Parks II” būvnieka un attīstītāja, uzņēmuma ''PICHE'' vadītājs Pēteris Senkāns.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Foto: facebook.com/DinoZooLV

Neatkarīgi no mājdzīvnieka sugas, ikvienam mājas mīlulim nepieciešama kvalitatīva barība un aprūpe. Plašākais zoo preču interneta veikals Dinozoo.lv jau kopš 2018. gada mājdzīvnieku saimniekiem nodrošina iespēju visu mīluļiem nepieciešamo iegādāties ne tikai ērtāk un ātrāk, bet arī izdevīgāk. Dinozoo.lv interneta zoo veikals piedāvā preces gan suņu un kaķu, gan grauzēju, putnu un zivtiņu, gan arī eksotisko mājdzīvnieku īpašniekiem.

Kā atzīst uzticīgie Dinozoo.lv pircēji – plašais preču klāsts, daudzveidīgā izvēle, izdevīgie akciju un atlaižu piedāvājumi, kā arī ērtā iepirkšanās pieredze, ir tas, kas vilina iepirkties tieši Dinozoo.lv. Taču, kādas tad ir bijušas Dinozoo.lv pircēju un viņu mīluļu iecienītākās pērnā gada izvēles? Par populārākajām 2023. gada precēm un preču grupām stāsta Dinozoo.lv E-komercijas projektu vadītāja Jekaterina Kļučerova.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Vai esam gatavi attīstīt spēcīgus eksporta zīmolus un konkurēt pasaulē?

Jānis Zeltiņš, Vizulo valdes priekšsēdētājs, 28.08.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēdējo gadu laikā novērojama pieaugoša aktivitāte pašmāju uzņēmumu veidošanā, produktu ražošanā un pakalpojumu piedāvājumā. Liela daļa uzņēmumu neiztur pat vietējo konkurenci, taču nav noslēpums, ka nereti uzņēmuma ilgtspējīga darbība ir atkarīga tieši no eksporta tirgus.

Saprotams, ka eksporta tirgus nav nekāda medusmaize un konkurence ir ļoti spraiga, taču, nemitīgi strādājot pie sava uzņēmuma un produkta attīstības, ir iespējams ielauzties gan Eiropas Savienības (ES) tirgū, gan valstīs ārpus ES. Atsaucoties uz ekonomista Pētera Strautiņa nesenajiem izteikumiem, šobrīd jārēķinās, ka saistībā ar Brexit scenāriju Eiropas ekonomika tuvojas nopietniem satricinājumiem, kuru ietekme varētu būt vērta 0,7% no IKP, tā prognozē OECD. Līdz ar to eksporta tirgus diversifikācija ir aktuāls jautājums mūsu dienas kārtībā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Renovētajā tirdzniecības centrā Origo nākamnedēļ durvis vērs Latvijā pirmais starptautiskās restorānu ķēdes Vapiano restorāns. Turpinot zīmola attīstību Baltijas reģionā, nākamgad plānota vēl divu jaunu restorānu atklāšana Lietuvā, kā arī otrā restorāna atklāšana Rīgā.

Uzņēmējdarbības paplašināšana Baltijā notiek Igaunijas kompānijas Apollo Group vadībā. Pašlaik restorāns apmeklētājiem piedāvās baudīt dažādus ēdienus līdzņemšanai, bet jau nākamā gada sākumā iecerēta arī jaunā restorāna atklāšana viesu uzņemšanai klātienē.

Apollo Group pārņem Vapiano restorānu īpašnieku Baltijas valstīs un Somijā 

Igaunijas izklaides pakalpojumu grupa «Apollo Group» turpina paplašināties un pārņem kompāniju...

Pirmais Vācijas restorānu ķēdes Vapiano restorāns pirms 18 gadiem tika atvērts Hamburgā, savukārt šodien vairāk nekā 200 Vapiano restorāni izveidoti 33 valstīs.

Restorāna ēdienkartes piedāvājumā iekļauti gan itāļu virtuves ēdieni kā dažādas pastas, picas un tradicionālās antipasti uzkodas, gan arī salāti un deserti. Vapiano restorānu interjeru raksturo gara lete, atsegtas betona grīdas, gari ozolkoka galdi, grozu lampas un itāļu flīžu dekori, kā arī jaunākajos restorānos atrodamas zaļās sienas, kas veidotas no īstiem augiem.

Vapiano restorānu franšīzes īpašnieks Baltijas valstīs un Somijā ir Igaunijas izklaides pakalpojumu kompānija Apollo Group, kam pieder arī KFC restorāni, Apollo kinoteātri, O´Learys izklaides centri, Blender sulu bāri, IceCafe saldējuma veikali, kā arī filmu izplatīšanas kompānija Baltic Film Distribution.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kā pandēmija mainījusi interjera tendences birojā: uzsvars uz mājīgumu un drošumu

Pandēmijas ietekmē mainījušās arī interjera tendences birojā. Darbiniekus vairs neapmierina atturīgi un formāli biroji. Atgriežoties birojā pēc ilgstoša darba mājās, daudzi vēlas arī darbā justies mājīgi un relaksēti. Tāpēc arvien būtiskākas kļūst atpūtas zonas. IKEA interjera dizainere, kas specializējas biznesa klientu telpu iekārtošanā, Auce Graudiņa pastāsta, kādas šobrīd ir tendences biroju interjera dizainā un ar ko sākt, lai tās ieviestu arī savā uzņēmumā.

• “No saņemtajiem pieprasījumiem redzam, ka pēdējā laikā uzņēmējiem kļūst būtiskāk, lai darba vide būtu droša un ergonomiska. Klienti vēlas, lai birojs būtu viegli kopjams, neradītu šaurības sajūtu un ļautu darbiniekiem justies brīvi un droši,” norāda IKEA interjera dizainere Auce Graudiņa.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tiamo grupa, viens no lielākajiem viesmīlības uzņēmumiem Latvijā, atvērusi desmito Čili Pizza Rīgā.

Jaunajā picērijā, kas atrodas pašā pilsētas centrā, investēti 350 000 eiro.

Tiamo grupai jaunā picērija ir desmitā Čili Pizza Rīgā un deviņpadsmitā Latvijā. Tā atrodas Krišjāņa Barona ielā, blakus Leļļu teātrim un netālu no Vērmanes dārza. Jaunās picērijas interjerā izmantoti dizaina elementi un griestu lampas no Marokas. Tāpat kā citās Tiamo grupas picērijās, arī šajā Čili Pizza pieejams bērnu stūrītis.

Šogad Tiamo grupa plāno pārsniegt 20 miljonu eiro (neto) apgrozījumu. Plānots atjaunot vairāku picēriju interjeru, un uzņēmums strādā pie jaunu picēriju lokāciju izvērtēšanas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pašmāju jaunuzņēmums Lumini Nights nācis klajā ar jaunu produktu – tumsā spīdošu lentu velosipēdam, kas to izgaismo vakara un nakts stundās.

Inovatīvā lenta ir paredzēta līmēšanai uz velosipēda diska, tādējādi apvienojot oriģinālu un košu dizainu, kā arī rūpējoties par riteņbraucēju drošību pilsētā un ārpus tās. Atstarojošās lentas tehnoloģijas pamatā ir luminiscence, kas tiek panākta ar ultravioletās gaismas iedarbību, tādēļ Lumini Nights komplektā ietilpst arī UV lampas spīduma intensitātes pastiprināšanai, ko tāpat kā lentu divriteņu īpašnieki var ērti uzstādīt arī mājas apstākļos.

Dienā no drošības zīmju materiāla izgatavotā lenta ir baltā krāsā, bet diennakts tumšajā laikā tā izgaismojas spilgti zaļa, kļūstot autobraucējiem un kājāmgājējiem pamanāma jau no attāluma.

Zīmols Lumini Nights ir dibināts šī gada pavasarī, un tā komandu veido septiņi sava amata profesionāļi, kuri ikdienā aktīvi aizraujas ar riteņbraukšanu un droša dzīvesstila popularizēšanu. Ideja par izturīgu un gaumīgu atstarojošo velosipēda lentas izstrādi aizsākas jau pirms diviem gadiem, kad uzņēmīgie puiši atskārta, ka tirgū trūkst velosipēdu aksesuāru, kas braucamrīkiem ne tikai piešķir oriģinālu akcentu, bet arī palīdz kļūt labāk pamanāmiem tumsā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

FOTO: Pāris Anglijā audzē mēbeles

Lelde Petrāne, 23.09.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Gavins un Alise Munro ilgtspēju pacēluši nākamajā līmenī: viņi iegūst nevis izejmateriālus, bet jau gatavas mēbeles, vēsta Reuters.

Pārim ir mēbeļu audze Derbišīrā, kur viņi kopj 250 krēslus, 100 lampas un 50 galdus. Lielu koku nozāģēšanu, lai tos izmantotu mēbeļu ražošanā, viņi uzskata par neefektīvu un videi kaitīgu procesu.

«Tā vietā, lai 50 gadus audzētu koku un tad to nozāģētu, lai sadalītu mazākās daļās, mūsu ideja ir izaudzēt koku tieši tādā formā, kāda nepieciešama. Tā ir tāda kā dabiskā 3D drukāšana,» stāsta G. Munro.

Ideja radusies, kad viņš bijis mazs zēns. Viņš ievērojis pāraugušu pundurkociņu, kas izskatījies pēc krēsla. Turklāt viņš pats piedzimis ar izliektu mugurkaulu un kā bērns vairākus gadus nēsājis metāla rāmi, lai to iztaisnotu.

Eksperimenti ar mēbeļu izaudzēšanu sākušies 2006. gadā, bet 2012. gadā - gadu pēc kāzām - Gavins un Alise Munro izveidojuši kompāniju Full Grown un apņēmušies šo ideju īstenot uz pilnu slodzi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Ar ekskluzīvām tapetēm mērķē uz pasaules tirgiem

Monta Šķupele, 11.02.2021

Zīmols Wallonpaper maina izpratni par tapetēm, uzskata uzņēmuma dibinātāji Ivo Sietiņš (no kreisās), Armands Doķis un Edgars Puķītis.

Foto: Ritvars Skuja/Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piecu gadu eksperimentu posms zīmola Wallonpaper veidotājiem ir noslēdzies ar mākslas tapešu radīšanu. Uzņēmums plāno fokusēties uz eksportu, jo Latvija šāda veida produktam vēl nav gatava.

Pēdējais pusgads zīmolam ir aktīvs – nodibināts uzņēmums, procesā ir tirdzniecības markas reģistrācija un plašākai auditorijai tiek parādītas unikālas, Latvijā ražotas tapetes. Arī pirmais nopietnais projekts realizēts pērn decembrī, kad zīmolam bija iespēja piedalīties restorāna Vincents renovācijā. Šobrīd uzņēmums iesaistās restorāna Vairāk Saules pārtapšanā. Tur būs Wallonpaper radītās dekoratīvās lietas, piemēram, lampas. Paralēli tapešu radīšanai zīmols veido arī interjera elementus, taču pārsvarā koncentrējas uz tapešu radīšanu. “Latvijā ir jādara daudzas lietas, lai darītu to, ko gribas,” stāsta zīmola Wallonpaper līdzdibinātājs Armands Doķis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Profesionāla interjera dizainere iekārto “IPS Baltics” biroju, atspoguļojot jaunākās tendences

Sadarbības materiāls, 25.04.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cerot, ka pandēmijas radītie ierobežojumi būs īslaicīgi un darbs attālināti vairs nebūs norma, daudzi uzņēmumi šo laiku izmantoja lietderīgi, pārkārtojot vai labiekārtojot biroju telpas. Ņemot vērā, ka darbs no mājām ir ietekmējis un mainījis arī interjera tendences birojos, Mārupē bāzētais uzņēmums “IPS Baltics” savu biroju veidot izvēlējās sadarbībā ar profesionālu dizaineri. Biznesa klientiem šis pakalpojums ir pieejams bez maksas. Uzņēmums un interjera dizainere dalās pieredzē un vērtīgos padomos, ko ņemt vērā, labiekārtojot biroju.

“IPS Baltics” – kvalificēta personāla pakalpojumu nodrošinātājs kuģu īpašniekiem un vēja turbīnu operatoriem, biroja kopējā telpu platība ir 84 kvadrātmetri. Uzņēmums strauji paplašinājās un pārskatāmā nākotnē plāno paplašināties vēl, tāpēc radās nepieciešamība pēc jaunām biroja telpām. Iepriekšējās biroja telpas bija vēl mazākas un nespēja nodrošināt pietiekami daudz darba vietas personālam. Sākotnēji jaunajās telpās tika veikts neliels kosmētiskais remonts, bet pēc tam, cieši sadarbojoties ar interjera dizaineri, tika iekārtots birojs. Tas ir samērā neliels birojs, kura telpās atrodas arī virtuve. Birojā šobrīd strādā seši darbinieki, bet interjera dizainerei bija nepieciešams iekārtot darba vietas astoņiem darbiniekiem, jo uzņēmums plāno izaugsmi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Labi zini, kas ir IKEA, bet nekad neesi dzirdējis par Muji? Nekas, pēc četrdesmit gadiem mēs, iespējams, zināsim pēdējo tikpat labi kā pirmo.

Labi zini, kas ir IKEA, bet nekad neesi dzirdējis par Muji? Nekas, pēc četrdesmit gadiem mēs, iespējams, zināsim pēdējo tikpat labi kā pirmo.

Tieši četras desmitgades jaunāka ir Muji mājokļa un dzīvesstila koncepcija. Līdzās Konmari kārtošanas-uzkopšanas metodei un Uniqlo lētā kašmira džemperiem Muji ir viens no populārākajiem Japānas kultūrekonomikas eksporta balstiem.

Tas aizsākās kā japāņu lielveikalu ķēdes Seiyu neliela preču līnija, bet atsevišķs veikals tika atvērts 1983.gadā. Tolaik to vēl dēvēja par mēli mežģošo Mujirushi Ryohin jeb tulkojumā Bezzīmola kvalitatīvas lietas, un tā moto bija Zemākai cenai ir iemesls (Lower priced for a reason). Nu nosaukums ir saīsināts līdz tīkamākajam Muji. Japānā ir 418 šī bezzīmola veikali, bet pasaulē to ir 403, un tā apgrozījums sasniedzis 333,3 miljardus jēnu jeb aptuveni 2,5 miljardus eiro (2016.-2017.finanšu gada dati).

Komentāri

Pievienot komentāru