Iedzīvotāji un Hansabankas klienti būtiski palielinājuši interesi par Hansabankas piedāvāto pakalpojumu Tiešais debets jeb Automātisko rēķinu apmaksu: pusgada laikā pakalpojumu izmantotāju skaits palielinājies gandrīz divkārt. Uz 2003. gada 1. jūliju Hansabankā noslēgti jau 21 300 Automātiskā rēķina apmaksas līgumi, kas ir gandrīz par 50 % vairāk nekā šī gada sākumā. Automātiskā rēķina apmaksa ir pakalpojums, kas nodrošina iespēju automātiski apmaksāt dažādu uzņēmumu sniegto pakalpojumu rēķinus. Hansabanka šobrīd piedāvā noslēgt Automātiskā rēķina apmaksas līgumus ar tādiem uzņēmumiem kā Lattelekom, Latvijas Gāze, LMT, Tele 2, vadošajām līzinga kompānijām, apdrošināšanas kompānijām, interneta pakalpojumu sniedzējiem, apsardzes dienestiem, vairākām namu pārvaldēm un citām firmām. Hansabanka plāno, ka līdz gada beigām Automātisko rēķinu apmaksas līgumu skaits pārsniegs jau 30 000, bet 2004. gada laikā līgumu skaits jau pārsniegs 50 000.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra