Finanses

Sampo bankai jauns klientu apkalpošanas centrs

, 08.03.2007

Jaunākais izdevums

Paplašinot Klientu apkalpošanas centru tīklu, Sampo Banka ir atvērusi jau ceturto - Rīgā, Cēsu ielā 31/8, Barona kvartālā, Db.lv informēja Sampo bankas Mārketinga un sabiedrisko attiecību departamenta vadītājs Normunds Rudzītis.

Klientu ērtībām, centrs strādās darba dienās no 9.00 līdz 19.00. Klientu apkalpošanas centrā klientiem tiek piedāvāts pilns bankas pakalpojumu spektrs - mājokļu kredīti, norēķinu kartes, uzkrājumu pakalpojumi, apdrošināšana un citi klientu ikdienā aktuāli finanšu produkti.

Pašlaik apmeklētājiem Rīgā ir pieejami jau četri Sampo Bankas Klientu apkalpošanas centri: Lāčplēša ielā 75, Merķeļa ielā 21, Grēcinieku ielā 11a (Vecrīgā) un Cēsu ielā 31/8.

Sampo Banka pieder Danske Bank Group, kas ir daudznozaru finanšu pakalpojumu grupa un sniedz plašu pakalpojumu spektru 3.5 miljoniem privātpersonu un 150 000 korporatīvajiem klientiem Skandināvijā un Ziemeļeiropā. Tā tiek pārstāvēta Dānijā, Norvēģijā, Zviedrijā, Ziemeļīrijā, Īrijā, Somijā, Krievijā, Lietuvā, Igaunijā un Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Pabeigta Sampo bankas pārņemšana

, 01.02.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sekojot Eiropas Savienības konkurences uzraudzības iestādes pozitīvajam lēmumam, Danske Bank Grupa noslēgusi Sampo Bankas iegādes procesu, Db.lv informēja Sampo Bankas pārstāvis Normunds Rudzītis. Sampo Bankai pieder meitas uzņēmumi Igaunijā, Latvijā, Lietuvā un nesen iegādāta banka Krievijā.

Pagājušā gada nogalē, 9. novembrī Danske Bank Grupa paziņoja par Sampo Bankas pārņemšanu, par šo darījumu samaksājot 30 miljardus dāņu kronu (aptuveni 2.7 miljardi latu). Sampo Banka ir Somijas trešā lielākā banka ar plašu filiāļu tīklu. Tai pieder meitas uzņēmumi Igaunijā, Latvijā, Lietuvā un nesen iegādāta banka Krievijā.

Danske Bank Group plāno izdevumus 1.6 miljardi dāņu kronu apmērā Sampo Bankas aktivitāšu integrācijai Danske Bank. Plānotā Somijas Sampo Bankas IT platformas integrācija tiks pabeigta līdz 2008. gada Lieldienām un Baltijas reģiona banku integrācija tiks realizēta līdz 2009. gada jūnijam.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Sampo bankas vairs nebūs

, 10.01.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS Sampo Banka un Danske Bank AS (Danske Bank) ir uzsākušas apvienošanos vienā uzņēmumā, AS Sampo Banka pievienojot Danske Bank, kas nozīmē, ka pēc apvienošanās reģistrācijas Dānijā AS Sampo Banka beigs pastāvēt, bet Latvijā savu darbību sāks Danske Bank Latvijas filiāle, Db.lv informēja AS Sampo Banka mārketinga un komunikāciju speciāliste Ieva Zauere.

AS Sampo Banka valdes priekšsēdētājs Raivis Kakānis: "Mēs vēlētos uzsvērt, ka apvienošanās neietekmēs bankas klientu ikdienu. Tieši pretēji, Sampo Bankas integrācija Danske Bank platformā nostiprinās bankas konkurētspēju un nodrošinās iespēju klientiem sniegt vēl plašāku pakalpojumu klāstu."

Visas apvienošanā iesaistīto dalībnieku, tajā skaitā AS Sampo Banka, un to meitas uzņēmumu darbinieku tiesības un pienākumi, kas izriet no darba līgumiem, pēc apvienošanās paliks spēkā bez izmaiņām, bet visas darba devēja tiesības un pienākumus pārņems Danske Bank, kuru pārstāvēs Latvijas filiāle.

Danske Bank uzsāka AS Sampo Banka pārņemšanu 2006.gada 9. novembrī un 2007.gada 1. februārī šis process tika pabeigts. Tā rezultātā 2007. gada 29. martā Danske Bank pārņēma AS Sampo Banka akcijas no Somijā esošās Sampo Bank Plc, tādējādi kļūstot par AS Sampo Banka vienīgo akcionāru Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Sampo Life kļūst par vienīgo Sampo zīmola pārstāvi Latvijā

, 01.07.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apdrošināšanas sabiedrības SE Sampo LifeInsuranceBaltic Latvijas filiāle ir kļuvusi par vienīgo Sampo zīmola nesēju Latvijas finanšu tirgū, Db.lv informēja SE Sampo Life Insurance Baltic Latvijas filiāles mārketinga un PR vadītāja Ilze Broka.

Līdz šim Sampo zīmolu Latvijā lietoja gan apdrošināšanas sabiedrība Sampo Life, gan arī Sampo Banka. Šobrīd A/S Sampo Banka ir kļuvusi par A/S Danske Bank filiāli Latvijā un savu darbību turpina ar zīmolu Danske Banka.

Šī darījuma rezultātā, Sampo zīmola lietošanas tiesības Latvijā ir tikai SE Sampo Life Insurance Baltic Latvijas filiālei.

''Tāpat kā līdz šim, apdrošināšanas sabiedrība Sampo Life turpinās savu darbību ar esošo nosaukumu, attīstot Sampo Life kā profesionālu un atpazīstamu investīciju un ilgtermiņa uzkrājumu ekspertu, kas saviem klientiem piedāvā augstvērtīgus investīciju risinājumus. Izmaiņas A/S Sampo Banka juridiskajā statusā un nosaukumā nekādā veidā neietekmē turpmāko Sampo Life darbību'', komentē Sampo Life Latvijas filiāles vadītājs Uldis Mucinieks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2019. gada laikā, turpinot pārmaiņu ieviešanu un īstenojot bankas stratēģiskās prioritātes, tostarp darbu pie digitalizācijas un klientu apkalpošanas uzlabošanas, Luminor īstenos klientu apkalpošanas centru tīkla transformāciju, informē bankas pārstāvji.

Klientu apkalpošanas centru tīkla transformācijas ietvaros tiek pārskatīts klientu apkalpošanas modelis, kā arī veikta atsevišķu klientu apkalpošanas centru apvienošana, vienlaicīgi stiprinot bankas digitālo pakalpojumu piedāvājumu. Pārmaiņas klientu apkalpošanas centru tīklā atbalstīs Luminor centienus izveidot jaunu klientu apkalpošanas standartu, galvenokārt koncentrējoties uz klientu konsultācijām ar pievienoto vērtību. Vienlaikus banka nodrošinās, ka ikviens klients varēs saņemt visu nepieciešamo atbalstu līdz brīdim, kad tas patstāvīgi sāks izmantot ikdienas finanšu pakalpojumus digitālajā vidē.

«Sekojot vispārējām digitalizācijas tendencēm nozarē, banku klientu apkalpošanas centru loma turpina mainīties. Mēs jau novērojam mazāk apmeklētāju klientu apkalpošanas centros, un arvien vairām mūsu klientu izvēlas ērtību, ko sniedz internetbanka un mobilā banka. Pagājušajā gadā jau 85% Luminor klientu Baltijā ikdienā izmantoja attālinātos kanālus savām ikdienas finanšu operācijām,» skaidro Kerli Gabrilovica, Luminor Retail banking vadītāja Baltijā / Luminor filiāles vadītāja Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Apdrošināšana

Sampo Life Baltijas valstīs bizness pieaudzis par 38 %

Ieva Mārtiņa, 02.03.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neskatoties uz sarežģīto ekonomisko situāciju Baltijā, 2009.gadā Sampo Life Insurance Baltic klientu iemaksāto prēmiju apjoms Baltijas valstīs sasniedza 42,48 miljonus eiro (29,86 milj. Ls), kas ir par 38 % vairāk nekā 2008.gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Pētījums: VID klienti visaugstāk novērtē VID darbinieku kompetenci un VID sniegto pakalpojumu klāstu

, 22.08.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai pilnveidotu Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pakalpojumu kvalitāti un apkalpošanas kultūru atbilstoši klientu prasībām un lai palielinātu klientu apmierinātības līmeni, 2007.gada martā un aprīlī tika veikts VID klientu apmierinātības pētījums.

Pētījuma ietvaros tika veikta klientu anketēšana VID klientu apkalpošanas zālēs un muitas kontroles punktos visā Latvijas teritorijā. Kopā tika aptaujāti 2017 respondenti. Šis bija lielākais no līdz šim veiktajiem VID pētījumiem, turklāt tas netika pasūtīts kā ārpakalpojums, bet tika veikts, izmantojot iekšējos resursus, un klientu anketēšanā piesaistot Rīgas un reģionālo izglītības iestāžu studentus.

VID uzskata, ka, lai veicinātu godprātīgu saistību izpildi pret valsti, ir svarīgi veicināt VID sniegto pakalpojumu servisa kvalitāti, kā arī ir jāveido uz savstarpējo cieņu un izpratni balstītas VID un klientu attiecības.

Lai novērtētu klientu attieksmi pret VID, kā arī viedokli par VID darbību, klientiem tika sniegta virkne apgalvojumu, kurus tika lūgts novērtēt, norādot, cik lielā mērā klienti tiem piekrīt vai nepiekrīt. Kopumā visu klientu apmierinātības faktoru novērtētie koeficenti ir salīdzinoši augsti - robežās no 0,7 - 0,8, kur "0" ir absolūta neapmierinātība, bet "1" - ir absolūta apmierinātība.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Parex banka turpina paplašināt savu darbību Igaunijā

, 18.08.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada 13.augustā tika atvērts jauns Parex bankas klientu apkalpošanas centrs Igaunijas galvaspilsētā Tallinā Lasnamäe rajonā – Mustakivi tirdzniecības centrā. Šis ir jau otrais jaunatvērtais klientu apkalpošanas centrs Igaunijā pēdējā mēneša laikā – 23.jūlijā Parex bankas Igaunijas filiāle atvēra klientu apkalpošanas centru Igaunijas dienvidu pilsētā Tartu.

Parex bankas Igaunijas filiāles vadītājas Eižens Slava uzsver, ka šo klientu apkalpošanas centru atvēršana skaidri norāda uz Parex bankas nopietnajiem biznesa mērķiem Igaunijā. „Lai varētu sniegt mūsu klientiem vislabāko apkalpošanu, mēs aktīvi paplašinām mūsu Igaunijas bankas pakalpojumu tīklu privātpersonām un papildinām mūsu piedāvāto produktu grozu ar jauniem produktiem, kā arī domājam par jaunu klientu apkalpošanas centru atvēršanu” skaidroja Eižens Slava. „Igaunija ir mūsu mājas tirgus, jo, salīdzinot ar konkurentiem, mēs esam patiesa Baltijas banka un labi izprotam Igaunijas klientu vajadzības un vēlmes. Tajā pašā laikā, pateicoties plašajam filiāļu un klientu apkalpošanas centru tīklam Rietumeiropā un NVS valstīs, mēs piedāvājam saviem klientiem pievienoto vērtību - unikālu ekspertīzi šajos tirgos.”

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Hansabanka sāk vērienīgāko bankas filiāļu pārveidi Latvijā

, 18.01.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sadarbībā ar pasaulē atzītu dizaina kompāniju Allen International, Hansabanka uzsākusi vērienīgāko bankas filiāļu pārveides projektu Latvijā. Tas ļaus klientiem baudīt vēl labāku servisu - samazinot rindas, palielinot funkcionalitāti un radot vēl patīkamāku atmosfēru bankas klientu apkalpošanas telpās.

Līdz šī gada beigām Latvijā plānots pilnībā ieviest jauno Hansabankas filiāļu konceptu kopā 30 klientu apkalpošanas vietās, tai skaitā arī atvērt 6 pilnīgi jaunas filiāles. Ar šo konceptu Hansabanka ir radījusi nākamās paaudzes filiāles, kas būs gatavas nākotnes situācijai - bankas filiālēm kā klientu konsultāciju centriem. Šobrīd desmit filiālēs jaunais dizains jau ir veiksmīgi ieviests. Pārējās vairāk nekā 50 Hansabankas filiālēs šogad plānots jauno dizaina konceptu ieviest daļēji, izmantojot atsevišķus elementus. Tieši filiāle "Barons" ir viena no pirmajām, kur jaunais dizaina koncepts ir ieviests pilnībā. Šogad visā Latvijā tiks pārveidots arī bankas automātu noformējums. Filiāļu tīkla paplašināšanā un jau esošo klientu apkalpošanas vietu pārveidē nākamo divu gadu laikā plānots ieguldīt vairāk nekā 10 miljonus latu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Sampo banka pārceļ centrālo biroju

, 19.03.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sampo Bankas centrālais birojs ir mainījis savu atrašanās vietu. Turpmāk tas atradīsies Rīgā, Barona Kvartālā - Cēsu ielā 31/8, Db.lv informēja Sampo bankas Mārketinga un Sabiedrisko attiecību departamenta vadītājs Normunds Rudzītis.

Banka ir manījusi atrašanās vietu no Lāčplēša ielas 75 uz Cēsu ielu 31/8. Klientu apkalpošanas centrs Lāčplēša ielā 75 turpinās funkcionēt. Banka kopumā ir izvietota 3 stāvos. Klientu un darbinieku ērtībām, zem bankas administrācijas centra izvietota ērta pazemes autostāvvieta.

Ēkas 1. stāvā atrodas bankas Klientu apkalpošanas centrs, kas strādā darba dienās no 9.00 līdz 19.00. Klientu apkalpošanas centrā klientiem tiek piedāvāts pilns bankas pakalpojumu spektrs - mājokļu kredīti, norēķinu kartes, uzkrājumu pakalpojumi, apdrošināšana un citi klientu ikdienā aktuāli finanšu produkti. Biroja 2. un 3. stāvā ir izveidots plašs pārrunu centrs, kā arī atrodas bankas administratīvie departamenti.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

SEB Unibankai Rīgā jauns klientu apkalpošanas centrs

, 25.07.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot ar 25. jūliju, SEB Unibanka savu klientu ērtībām atver jaunu klientu apkalpošanas centru. Jaunais klientu apkalpošanas centrs atradīsies Bolderājā, Stūrmaņu ielā 25.

"Izvēloties atrašanās vietu jauniem klientu apkalpošanas centriem, vienmēr kā svarīgākie tiek izvirzīti šādi kritēriji: telpas ir viegli pieejamas, tās ir plašas, un mūsu esošajiem un jaunajiem klientiem ir ērti saņemt tiem nepieciešamos bankas pakalpojumus un konsultācijas. Ņemot vērā Bolderājā un tās apkārtnē dzīvojošo un strādājošo skaitu, uzskatījām par svarīgu šiem cilvēkiem nodrošināt plašu finanšu pakalpojumu klāstu. Jaunais klientu apkalpošanas centrs ir izvietots vairāk kā 400m2 lielās telpās," stāsta SEB Unibankas filiāļu tīkla direktors Māris Larionovs.

Jaunajā klientu apkalpošanas centrā sākotnēji darbu uzsāks 5 klientu apkalpošanas speciālisti, bankas pakalpojumus un speciālistu konsultācijas ikviens varēs saņemt katru darba dienu no plkst. 9:00 līdz 17:00. Klientu apkalpošanas centra lielajā zālē ir pieejams arī SEB Unibankas internetbankas Ibanka termināls.

Komentāri

Pievienot komentāru
Bankas

Latvijas banku sektorā ir zemākā klientu apkalpošanas kvalitāte Baltijā

Db.lv, 06.02.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas banku sektorā ir zemākā klientu apkalpošanas kvalitāte Baltijā, liecina ikgadējais uzņēmuma "Dive" klientu servisa novērtēšanas pētījums.

Triju Baltijas valstu vidū labākais banku klientu atbalsta dienests un klientu apkalpošanas centru darbs ir Lietuvā, kas no 100% novērtēts ar 94,02%, seko Igaunija, kuras banku sektors saņēmis 90,6%, bet zemākais nozares rezultāts joprojām ir Latvijā - 83,36%, liecina pētījums.

Latvijā banku klientu atbalsta dienestu darbinieki sasniedz augstus rezultātus, gan apkalpojot klientus klātienē, gan pieņemot zvanus uz informatīvo tālruni. Tomēr zvanu apkalpošanas procesā joprojām pastāv nepieciešamība uzlabot prasmes izzināt klienta vajadzības un veiksmīgi veikt papildus pārdošanu. Salīdzinot ar iepriekšējo gadu, papildus pārdošanas rezultātos bija izaugsme par 0,82 procentpunktiem, bet vajadzību izzināšanā bija kritums par 2,5%.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Nordea paplašina darbību Valmierā

, 13.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piektdien, 14. septembrī Nordea banka svinīgi atzīmes savas darbības paplašināšanos Vidzemes reģionā, atklājot jaunu Valmieras klientu apkalpošanas centru. Tas atradīsies pašā Valmieras centrā - Rīgas ielā 21.

Svinīgajā Nordea bankas Valmieras klientu apkalpošanas centra atklāšanas pasākumā piedalīsies Nordea Latvija vadītājs Valdis Siksnis un Valmieras Domes vadītājs Inesis Boķis.

Nordea Latvija vadītājs Valdis Siksnis saka - "Nordea banka tuvākajos divos gados ir iecerējusi būtiski paplašināt savu darbību arī Latvijā. Mēs plānojam atvērt vismaz 10-15 jaunas filiāles gan Rīgā, gan arī citās lielākajās Latvijas pilsētās. Valmiera ir viena no ekonomiski aktīvākajām pilsētām, un mēs nākotnē saredzam lielu tās ekonomiskās izaugsmes potenciālu".

Nordea bankas Valmieras klientu apkalpošanas centra vadītāja Una Bergsone uzsver - "Paplašinot Valmieras klientu apkalpošanas centru, Nordea būs tuvāka saviem jau esošajiem klientiem. Mūsu mērķis ir piesaistīt arī daudzus jaunus klientus - gan privātpersonas, gan uzņēmumus. Nordea banka atrodas vienā no spēcīgākajām pozīcijām privātpersonu mājokļu kreditēšanā, taču tās konkurētspējas priekšrocība ir pilnīgs pakalpojumu klāsts visiem bankas lietotāju segmentiem".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Beidzoties valstī izsludinātajai ārkārtējai situācijai, sākot no šī gada 10.jūnija, Valsts ieņēmumu dienests (VID) pakāpeniski atsāk klientu apkalpošanu klātienē - apmeklētājiem vērs durvis klientu apkalpošanas centrs Rīgā, Talejas ielā 1.

Klātienes apkalpošana tiks atjaunota pakāpeniski, stingri ievērojot drošības un piesardzības prasības, tādēļ VID aicina arī turpmāk izmantot iestādes pakalpojumus un saņemt konsultācijas attālināti - izmantojot Elektroniskās deklarēšanas sistēmu vai konsultatīvo tālruni.

Kā pirmais šī gada 10.jūnijā darbu atsāks VID Rīgas klientu apkalpošanas centrs Talejas ielā 1, Rīgā. Citās Latvijas pilsētās VID klientu apkalpošanas centri klātienes apkalpošanu atsāks pakāpeniski, pirms tam izvērtējot Rīgas klientu apkalpošanas centra pieredzi drošas un atbilstošas vides nodrošināšanā.

Apmeklējot VID klientu apkalpošanas centru, dienests lūdz apmeklētājus būt piesardzīgiem un atbildīgiem, ievērot visus valstī joprojām noteiktos piesardzības pasākumus - ieturēt 2 metru distanci no citiem cilvēkiem, dezinficēt rokas, ievērot respiratoro higiēnu un citus nosacījumus savai un apkārtējo drošībai. Tāpat dienests aicina atlikt VID apmeklējumu, ja jūtamas elpceļu slimības pazīmes, kā arī nenākt, ja noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai stingrā izolācija.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Booking.com atvērs klientu apkalpošanas zvanu centru Viļņā

Zane Atlāce - Bistere, 04.12.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums Booking.com nākamā gada aprīlī Lietuvas galvaspilsētā Viļņā atvērs pirmo klientu apkalpošanas zvanu centru Baltijas reģionā, liecina uzņēmuma publiskotais paziņojums.

Jaunākajā uzņēmuma Booking.com zvanu centrā plānots pieņemt darbā ap 200 cilvēku. Mērķis nākamo četru līdz piecu gadu laikā ir pieņemt darbā līdz pat 900 darbiniekiem.

Viļņas zvanu centrs būs devītais uzņēmuma Booking.com zvanu centrs Eiropā un astoņpadsmitais pasaulē. Viļņas klientu apkalpošanas centrs būs daļa no uzņēmuma Booking.com diennakts apkalpošanas komandas, kuras uzdevums ir palīdzēt viesiem un naktsmītņu partneriem, izmantojot dažādus saziņas kanālus, tajā skaitā atbildēt uz ienākošajiem zvaniem, e-pastiem un ziņām. Uzņēmuma Booking.com birojos visā pasaulē strādā vairāk nekā 7 000 klientu apkalpošanas komandas darbinieku.

«Viļņa arvien vairāk sevi parāda kā īstu reģionālo Eiropas galvaspilsētu, atklājot savu multikulturālo vidi, kas ir raksturīga arī uzņēmumam Booking.com,» komentē Džeimss Vaterss (James Waters), uzņēmuma Booking.com klientu apkalpošanas nodaļas globālais direktors. «Viļņas bagātība ir tās talantīgie cilvēki, it īpaši valodu zināšanu dēļ, kuras mums ir būtiskas. Mēs vēlamies turpināt paplašināt darbinieku loku Baltijas valstīs.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Bankas

Vislabākais klientu apkalpošanas serviss starp kredītiestādēm - bankai Citadele

Db.lv, 31.01.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ikgadējā uzņēmuma «Dive» klientu servisa novērtēšanas pētījumā par banku ar labāko klientu apkalpošanas servisu Latvijā jau ceturto reizi ir atzīta banka Citadele.

Pētījumu 2018. gada nogalē veica viens no vadošajiem klientu servisa novērtēšanas un uzlabošanas uzņēmumiem Centrālajā un Austrumu Eiropā – «Dive». Pētījuma ietvaros veiktas 170 «slepenā klienta» vizītes pētījumā iekļauto banku filiālēs. To laikā pēc vienotas metodoloģijas un pēc identiskiem kritērijiem tika vērtēta banku filiāļu vide, darbinieku izskats, profesionālās zināšanas, komunikācijas prasmes, spēja klientam piedāvāt viņam piemērotāko pakalpojumu un citi parametri.

«Dive» pētījums atklāj, ka triju Baltijas valstu vidū ar labāko klientu apkalpošanas kvalitāti var lepoties Lietuvas bankas ar vidējo rezultātu 89,1% no maksimāli iespējamiem 100% (kopējais vērtējums gada laikā uzlabojies par 1,4%). Otrajā vietā Baltijā klientu apkalpošanas kvalitātē ierindojas Latvijas bankas, kuru rezultāts ir 84,2%, kas, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, samazinājies par 3,5%. Viszemāk klientu apkalpošanas kvalitāte novērtēta bankās Igaunijā - ar 81,0% (samazinājums par 2,3%).

Komentāri

Pievienot komentāru
Bankas

Papildināta - FOTO: Luminor atver jauna koncepta klientu apkalpošanas centru

Žanete Hāka, 05.04.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Luminor Tērbatas ielā atvērusi jauna koncepta klientu apkalpošanās centru, kura papildus finanšu konsultācijām tiks piedāvātas telpas individuālam darbam, biznesa tikšanām un publiskiem pasākumiem.

Šogad banka investējusi jaunās IT sistēmās, pārveidojusi klientu apkalpošanas centrus un darba vietas, reaģējot uz klientu paradumiem un tendencēm, atklājot centru, stāstīja Luminor vadītāja Kerli Gabriloviča.

Luminor veiktā aptauja liecina, ka 85% klientu Baltijas valstīs bankas pakalpojumus izvēlas saņemt e-vidē.

«Pērn atvērām pirmo Luminor pašapkalpošanās punktu Cēsīs, bet šodien ejam tālāk, atverot durvis jauna koncepta apkalpošanas centram Tērbata, kas būs tikšanās vieta gan vietējiem uzņēmējiem, gan aktīviem un uzņēmīgiem cilvēkiem. Šobrīd klientiem arvien svarīgākas kļūst tikšanās vietas – ne tikai ar bankas speciālistiem, bet arī ar saviem biznesa partneriem, un to varēs darīt jaunajā Luminor klientu apkalpošanas centrā,» saka Luminor pārdošanas vadītājs Normunds Rudzītis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Salesforce Latvijā: kā veidot ciešas attiecības ar klientiem

Andrius Guzaitis, Bluelark Biznesa attīstības vadītājs, 27.10.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārdošanas jomā mēs piesardzīgi svinam uzvaras, kad ierodas jauni klienti.

Tomēr katrā uzņēmējdarbības mācību grāmatā teikts, ka pārdošana jaunam klientam izmaksā trīsdesmit reizes dārgāk nekā pašreizējam. Un mēs joprojām pieliekam vairāk pūļu, lai atrastu jaunus klientus, nevis veidotu ilgtermiņa attiecības ar viņiem.

Varbūt, piesaistot jaunus klientus, mēs jūtam lielāku lepnumu? Vai šampanietis ir garšīgāks, svinot jaunu pārdošanas darījumu? Veiksmīga klientu aiziešanas novēršanas kampaņa reti beidzas ar biroja ballīti.

Kāpēc uzvara ir tikai sākums?

Mūsdienu uzņēmējdarbība ir balstīts uz ilgtermiņa attiecībām ar klientiem. Lielākā daļa veiksmīgu uzņēmumu pielāgojas mainīgajām klientu vajadzībām, nodrošina izcilu klientu apkalpošanu un maksimāli palielina klientu vērtību ilgtermiņā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Izmaiņas pārdevēju pienākumos ļauj nodrošināt veikalu stabilitāti

Jana Logina, “Tele2” Mazumtirdzniecības departamenta vadītāja, 14.12.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šobrīd pasaulē daudz tiek diskutēts, kā mainīsies veikalu un klientu apkalpošanas centru ikdiena, ņemot vērā pandēmijas izraisītos apstākļus, moderno tehnoloģiju attīstību un klientu paradumu izmaiņas.

Pavasarī ļoti daudz dzirdējām stāstus no Latvijas un ārvalstīm par to, ka uzņēmumi samazina darbinieku skaitu, slēdz veikalus un pārstāvniecības, jo dramatiski samazinājies apmeklētāju skaits. Sastopoties ar klātienes apmeklētāju skaita kritumu, daļa uzņēmumu uzreiz pieņēma lēmumu par veikalu slēgšanu uz nenoteiktu laiku, bet citi uzņēmumi aktualizēja jautājumu, kā maksimāli efektīvi noslogot veikalu darbiniekus, lai viņu pievienotā vērtībā uzņēmumam nemazinātos un klientiem saglabātu iespēju apmeklēt klientu centrus klātienē, lai saņemtu konsultācijas vai apskatītu preces. Arī šobrīd daudzi uzņēmumi noteikti ir līdzīgā situācijā.

Izvērtējot situāciju, “Tele2”, piemēram, kā risinājumu savlaicīgi izvēlējās veikt klientu centru speciālistu pārkvalifikāciju un izmaiņas viņu ikdienas darba pienākumos. Veikalu darbinieku zināšanu un iemaņu paplašināšana ir ļāvusi būtiski nostabilizēt un efektivizēt to centru darbību, kuri visvairāk varētu ciest no klientu plūsmu izmaiņām. Ieguvēji šajā gadījumā ir visi iesaistītie – darbinieks, klients un uzņēmums.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts ieņēmumu dienests (VID) no 5.oktobra klientus klātienē apkalpos tikai pēc pieraksta, aģentūru LETA informēja VID.

Klientu apkalpošanu klātienē Rīgā un citās Latvijas pilsētās VID pakāpeniski atsāka kopš šā gada jūnija. Ārpus Rīgas tā notiek tikai pēc iepriekšēja pieraksta, kamēr Rīgā ir iespējams gaidīt arī dzīvajā rindā ārpus ēkas.

Tomēr, ņemot vērā straujo Covid-19 saslimstības pieaugumu Eiropā un iestājoties rudenīgākiem laika apstākļiem, kas paaugstina inficēšanās risku, no šā gada 5.oktobra arī VID Rīgas klientu apkalpošanas centrā Talejas ielā 1 klientu apkalpošana klātienē notiks tikai pēc iepriekšēja pieraksta, zvanot pa tālruni 67120005.

VID klientu apkalpošanas centrā Rīgā, Talejas ielā 1 apmeklētāji tiek pieņemti no plkst.9 līdz 17. Pirmdienās klientu apkalpošanas laiks pagarināts līdz plkst.19, savukārt piektdienās klienti tiek pieņemti līdz plkst.15.

Komentāri

Pievienot komentāru
Fin-tech

No klientu apkalpošanas līdz mājasdarbu risināšanai. Uz ko vēl spējīgi čatboti?

Db.lv, 11.10.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Virtuālais asistents vai klientu apkalpošanas speciālists? Svarīgākā ir problēmjautājumu risināšanas kvalitāte, ne tas, vai atbildes sniedz robots vai reāls cilvēks. Tomēr ir būtiski zināt, ko ņemt vērā, lai “saruna ar robotu” būtu izdevusies, īpaši, ja komunikācijas tēma skar finanšu informāciju, kurai nekādā gadījumā nebūtu jānonāk pie trešajām pusēm.

Septembra izskaņā “4finance” rīkoja tiešsaistes diskusiju par klientu servisa nākotni, kur viens no sarunas tematiem bija robotizācija, procesu automatizācija un tas, kā tās ietekmē klientu apkalpošanas kvalitāti. Sabiedrībā aizvien valda vairāki mīti par čatbotiem, tāpēc par to izmantošanu klientu apkalpošanas kvalitātes pilnveidē komentē “4finance” personāla daļas vadītāja Kristīne Isajeva.

Mīts – čatbots spēj atbildēt tikai uz vienkāršiem jautājumiem

Sarakstes, kurās atbildes sniedz virtuālais palīgs, tiek monitorētas jeb uzraudzītas. Ir gadījumi, kad cilvēki izmanto virtuālo asistentu kā palīgu ikdienas situācijās. Tehnoloģija šodien ir tik ļoti attīstīta, ka spēj risināt kompleksus jautājumus, nesekojot standartizētam algoritmam. Viens no interesantiem piemēriem, ar kuru dalās “4finance” personāla daļas vadītāja, ir par kāda cilvēka uzdoto jautājumu, kas, kā izrādījās, bija matemātikas uzdevums, ar kuru čatbots tika galā teicami. Ir bijuši gadījumi, kad čatbots tiek izmantots kā iepazīšanās rīks, lai atrastu savu otru pusīti, kas vien apliecina to, ka virtuālais sarakstes partneris spēj atpazīt dažādas situācijas un uz tām reaģēt.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ikea paplašinās Latvijā un 2024. gada vasarā tiks atvērta jauna klientu apkalpošanas vieta Liepājā.

Tā būs pirmā mazāka apmēra apkalpošanas vieta Latvijā – plānošanas un preču pasūtīšanas centrs, kas ieviests, lai klientiem palīdzētu plānot, pasūtīt un saņemt individuāliem mērījumiem, vajadzībām un vēlmēm pielāgotus telpu iekārtojuma risinājumus. Atverot jaunu Ikea klientu apkalpošanas vietu, Latvijas iedzīvotājiem tiks nodrošināta lielāka Ikea preču un pakalpojumu pieejamība piekļuves un cenas ziņā.

Ikea plānošanas un preču pasūtīšanas centrs tiek veidots, lai klientiem palīdzētu plānot telpu iekārtojumu, izmantojot Ikea labiekārtošanas risinājumus, piemēram, virtuvēs, uzglabāšanas telpās, guļamistabās u.c. Klientiem būs iespēja saņemt iepriekš pieteiktus, Ikea speciālistu sniegtus klātienes individuālās plānošanas pakalpojumus, šim nolūkam īpaši atvēlētās zonās plānot pašrocīgi vai ar Ikea darbinieku palīdzību, kā arī uzreiz pasūtīt telpu iekārtojuma plānā iekļautās mēbeles. Plānošanas un preču pasūtīšanas centrā varēs arī ērti veikt Ikea pasūtījumus tiešsaistē un saņemt pasūtītās preces.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Mācības no Latvijas finanšu sistēmas krīzes

Deniss Pospelovs - AFI Investīcijas dibinātājs, 20.04.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Es esmu matemātiķis. Konsekvence, apdomība, loģika, precizitāte un definīciju pilnība ir tas, kas mani vienmēr piesaista, un tas, ko man gribētos redzēt cilvēku un organizāciju rīcībā sarežģītās situācijās. Turklāt es esmu arī finanšu analītiķis. Individuālu darbību un lēmumu plānošana, saskanība, koncentrēšanās uz saprotama kopējā rezultāta sasniegšanu ir tas, ko man gribētos redzēt krīzes gadījumā. Diemžēl, pagaidām Latvijas finanšu sistēmas krīzē visu šo īpašību un elementu ir visai maz.

Krīzes priekšvēsture

Latvijas banku sektors vienmēr visai skaidri dalījies divās daļās. Pirmo daļu veidoja (un veido) bankas, kas, galvenokārt, apkalpoja klientus no Latvijas un citām Eiropas Savienības valstīm, turklāt ne visus. Pie šīs piebildes «ne visus» es vēl atgriezīšos, jo tā ir ļoti svarīga, lai izprastu to, kāda situācija šobrīd izveidojusies nozarē. Otro banku grupu veidoja tās finanšu institūcijas, kas apkalpoja (lielākā vai mazākā apmērā) papildus Latvijas klientiem arī ofšoru uzņēmumus un fiziskas personas no bijušajām PSRS valstīm. Ļoti svarīgi ir norādīt, ka arī darījumu veids un caurspīdīgums no starptautisko normu viedokļa un šo klientu īpašnieku ģeogrāfiskā piederība bija pilnīgi citāda.Šādu klientu dažādo veidu raksturošanai nepieciešams atsevišķs apjomīgs raksts, taču es esmu pārliecināts, ka ievērojama daļa šo klientu nav saistīta ne ar starptautiskajām, ne nacionālajām kriminālajām aprindām, ne ar korupciju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Mainīta Sampo grupas vadība

, 15.04.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot no 8.aprīļa Sampo Grupu vadīts Karis Stadigs, informēja SE Sampo Life Insurance Baltic Latvijas filiāles Mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja Ilze Broka.

K. Stadigs šim amatam tika izvirzīts pēc Bjorna Walrosa ieteikuma, kurš šodien ikgadējā pilnsapulcē ievēlēts par Sampo grupas Direktoru padomes priekšsēdētāju.

«Kā Sampo grupas vadītājs, es turpināšu darboties saskaņā ar kompānijas iepriekš izveidoto un uzsākto politiku,» uzsvēra K. Stadigs.

K. Stadigs Sampo grupā strādā no 1998. gada un 2001. gadā iecelts par Sampo grupas vadītāja vietnieku. Viņš ir pildījis valdes priekšsēdētāja pienākumus Mandatum Life un Kaleva Mutual Insurance Company kopš 2001. gada un valdes priekšsēdētāja pienākumus IF P&C Insurance kopš 2002. gada.

K. Stadigs ir Alma Media Corporation valdes priekšsēdētājs, kā arī Somijas Finanšu pakalpojumu federācijas un Marma Mutual Pension Insurance Company valdes loceklis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Parex kreditē bankrotējošu uzņēmumu

Lāsma Vaivare, Db, 09.01.2009

Krievijas uzņēmēja Grigorija Rabinoviča (attēlā) pārstāvētais luksus preču veikalu īpašnieks Global Fashion Group, pirms tika atzīts par maksātnespējīgu, devis komercķīlu Parex bankai.

Foto: Ritvars Skuja, Db

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Laikā, kad valsts iepludina naudu Parex bankā, tā kreditē uzņēmumu, kas teju tūlīt pēc kredītķīlas reģistrēšanas atzīts par maksātnespējīgu. Pērnā gada 18. decembrī Komercķīlu reģistrā reģistrēta ķīla, ko Parex bankai devusi SIA Global Fashion Group, kas plašāk pazīstams kā pērnpavasar lidostas Rīga teritorijā atklātā modes preču tirdzniecības centra City Fashion Outlet un veikalu Palazzo Italia un Ermenegildo Zegna īpašnieks. Dažas dienas vēlāk - 23. decembrī - tiesa šo uzņēmumu atzinusi par maksātnespējīgu.

Krievijas uzņēmēja Grigorija Rabinoviča (attēlā) pārstāvētais luksus preču veikalu īpašnieks Global Fashion Group, pirms tika atzīts par maksātnespējīgu, devis komercķīlu Parex bankai."Nē" jauniem kredītiem

Kopš novembrī atklātībā nonāca ziņas par Parex bankas nopietnajām finansiālajām problēmām, kuru dēļ valdība spēra precedenta soli, pārņemot banku valsts īpašumā, reģistrēts ļoti mazs skaits ķīlu, kur kā ņēmējs vai devējs figurē šīs bankas nosaukums, Db secināja, pētot Komercķīlu reģistra datus. Finansiāli ietilpīgākās ir ķīlas, kuras Parex banka devusi depozītam no Valsts kases - kā Db jau ziņoja (5.01.2009.), līdz šim finanšu iestādes darbības stabilizēšanai valsts jau ir ieguldījusi 674 milj. Ls.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija trešdien uzdeva Finanšu ministrijai (FM) līdz nākamā gada vidum izvērtēt iespēju Finanšu un kapitāla tirgus komisiju (FKTK) pievienot Latvijas Bankai.

Skatot grozījumus likumā par Latvijas Banku un centrālās bankas prezidenta pilnvaru termiņu, deputāti nonāca līdz diskusijai par iespējamu FKTK pievienošanu Latvijas Bankai. No komisijas vadītāja Mārtiņa Bondara (AP) paustā, šis priekšlikums tika formulēts kā komisijas viedoklis.

Bondars skaidroja, ka Eiropas Savienībā (ES) ir dažādi finanšu sektora pārvaldīšanas modeļi, piemēram, dažviet centrālā banka veic banku uzraudzību, dažviet šīs funkcijas ir nodalītas. Bondars aicināja vērtēt, vai tik mazā valstī kā Latvija ar ierobežotiem cilvēkresursiem vēlamies saglabāt līdzšinējo banku uzraudzības modeli, vai tomēr būtu lietderīgāk banku uzraugošo iestādi pievienot centrālajai bankai, kā tas bijis līdz 2001.gadam, kad FKTK tika atdalīta no Latvijas Bankas.

Komentāri

Pievienot komentāru