Mediju, tirgus un socioloģisko pētījumu aģentūras TNS Latvia apkopotie janvāra televīzijas, preses un radio reklāmas tirgus rezultāti liecina, ka janvāra mēnesī visos medijos (TV, radio un presē) bija vērojams tradicionālais reklāmas apjomu kritums, kāds parasti ir katra gada sākumā.
Reklāmas apjoms šī gada janvārī presē pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros, salīdzinot ar 2006. gada decembri, ir samazinājies par 46 %. Attiecīgi janvārī tika reģistrēti 1,44 miljoni cm², bet decembrī - 2,67 miljoni cm² reklāmas.
2007. gada janvārī presē reģistrēti 12 102 reklāmas gadījumi, kas ir par 0,2 % vairāk nekā 2006.gada janvārī, kad TNS Latvia reklāmu reģistrs tika papildināts ar 12 082 reklāmām.
Lielākie reklāmdevēji presē (pēc reklāmas laukuma cm²) janvārī bijuši: LMT, Bite, Tele2, Parex, L’Oreal, Rebus, Ream Latvija, Varner Baltija, Direct Office, Latvijas Loto. Reklamētākās markas presē – Parex; Bite, Nokia, Sony Ericsson; LMT, Nokia.
Televīzijā janvārī, salīdzinot arī 2006. gada decembri, reklāmas apjoms pēc reklāmas laika minūtēs samazinājies par 25 %. Janvārī televīzijā noraidītas 28,9 tūkstoši minūtes, bet decembrī – 38,6 tūkstoši minūtes reklāmas.
Televīzijas reklāmas gadījumu skaits 2007. gada janvārī sasniedza 66 114 reklāmas, kas, salīdzinot ar 2006. gada janvāri, ir par 12 % vairāk (2006. gadā reģistrēti 58 926 reklāmas gadījumi).
Janvārī televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bijuši Procter & Gamble, Henkel, Reckitt Benckisser, Tele2, LMT, Colgate Palmolive, Tim.we, Coca-Cola HBC, Latfood, Rimi. Reklamētākās markas televīzijā – Colgate, Zelta Zivtiņa, Pantene Pro-V.
Radio reklāmas apjomi 2007. gada janvārī, salīdzinot ar 2006.g. decembri, ir samazinājušies par 37 %, attiecīgi janvārī izskanējušas 13,8 tūkstoši reklāmas minūtes, bet decembrī – 22,1 tūkstotis minūtes.
TNS Latvia Adex projekta vadītāja Inese Vēvere norāda, ka janvārī radio lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija LMT; Linstow; Nordea; Elkor; Skandi Auto, Aura Auto; Latvijas Krājbanka; Veho, Stockmann; Sportland, Essential Club. Reklamētākās markas – Nordea, Mitsubishi, Latvijas Krājbanka.
Reklamētākās nozares
Piecas reklamētākās (pēc bruto reklāmas apjoma latos) nozares janvārī:
* Kosmētika, higiēna
* Sakari, elektronika, datortehnika
* Mājsaimniecības preces
* Bizness, finansu pakalpojumi, nekustamais īpašums
* Izklaide, kultūra, atpūta