Pārtikas iepakojumu ražotāja Tupperware Brands Corp peļņa otrajā ceturksnī sarukuši par 38%, samazinoties pārdošanas apjomiem tādos tirgos kā ASV un Vācija, kā arī negatīvajai ietekmei no valūtas kursa izmaiņām, raksta MarketWatch.
Rezultātā uzņēmums samazinājis šā gada ieņēmumu prognozi līdz 5,4-5,5 dolāriem par akciju, salīdzinot ar 5,66-5,71 dolāram iepriekš. Samazināta arī šā ceturkšņa ieņēmumu prognoze.
Otrajā ceturksnī gan pieauguši pārdošanas apjomi jaunattīstības valstīs – neņemot vērā valūtas kursa ietekmi, pieaugums bijis par 10%, savukārt uzņēmuma tradicionālajos tirgos, piemēram, Eiropā un ASV pārdošanas apjomi sarukuši par 7%.
Kopējā Tupperware peļņa otrajā ceturksnī sasniedza 47,6 miljonus dolāru, salīdzinot ar 76,3 miljoniem dolāru iepriekšējā gada attiecīgajā periodā.