Finanses

Unibanka gatavojas jaunas Ibankas un Telebankas versijas ieviešanai

Inguna Šķepaste [email protected], 07.04.2003

Jaunākais izdevums

A/S Latvijas Unibanka (Unibanka) informē, ka gatavojoties viedkaršu masveida izsniegšanai, kā arī pirms jauno versiju ieviešanas internetbankai un telebankai, kuras tiek veidota uz «netSymbols» bāzes, tiks sistemātiski pilnveidotas bankas informāciju tehnoloģijas un sistēmas. Sistēmu modernizācija paredz arī īslaicīgu atsevišķu sistēmu atslēgšanu, kas tiks īstenotas naktīs, laikā no 1:00 līdz 6:00 rītā. Pārtraukumi sistēmu darbībā ir plānoti katru nedēļas nogali līdz 5. maijam naktīs no piektdienas uz sestdienu, kā arī naktīs no sestdienas un svētdienu. Šajā laikā īslaicīgi nevarēs veikt darījumus ar Unibankas maksājumu kartēm bankas automātos, attālinātajās norēķinu sistēmās un POS terminālos tirdzniecības vietās. «Sistēmu modernizācijas rezultātā mēs piedāvāsim jaunas versijas ibankai un telebankai, mūsu klientiem būs iespēja veikt pārskaitījumus Unibankas ietvaros arī brīvdienās, kā arī mēs būsim pilnībā gatavi viedkaršu izsniegšanai un apkalpošanai jau aprīļa otrajā pusē,» stāsta bankas viceprezidents Ainārs Ozols.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

SEB Unibankas Ibankas kodu ievade kļuvusi ērtāka

Ieva Mārtiņa [email protected], 25.07.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 22. jūlija SEB Unibanka ir ieviesusi uzlabojumus internetbankas Ibanka lietošanā. Turpmāk, uzsākot darbu ar SEB Unibankas internetbanku Ibanka, Pieejas kods vairs nebūs jāievada papildus (pop-up) logā, bet gan tajā pašā ekrāna logā, kurā tiek veikta Lietotāja koda un Paroles ievade. Līdz ar šo uzlabojumu veikšanu Ibankas lietotājiem vairs nevajadzēs koriģēt savu Interneta pārlūkprogrammu, lai tā atļautu pop-up logu izmantošanu. Jaunā Ibankas lietošanas kārtība paredz, ka pēc Lietotāja koda un Paroles ievades Ibankas atvēršanas ekrānā, nospiežot pogu "Pieslēgties", nepieciešamais Pieejas kods būs jāievada zem Lietotāja koda un Paroles. Ibankas lietotāji varēs vēlreiz pārliecināties, vai Lietotāja kods ievadīts pareizi. Nospiežot pogu "Atcelt", Ibankas lietotāji varēs atkārtoti ievadīt Lietotāja kodu un Paroli. Nospiežot "Apstiprināt", Ibankas lietotājam tiks atvērti viņa finanšu dati SEB Unibankā. Apstiprinot maksājumu, ekrānā, kurā līdz šim varēja pārbaudīt tikai ievadīto datu pareizību, turpmāk varēs ievadīt arī Autorizācijas kodu. Tā ievades logs atrodas zem maksājuma parametriem. Autorizācijas kods un līdz ar to arī maksājums tiek apstiprināts, nospiežot pogu "Apstiprināt". Līdz šim Pieejas un Autorizācijas kodu ievade tika veikta atsevišķā Ibankas logā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

!!! Vīrusa dēļ Unibanka uz laiku atslēdz attālinātos pakalpojumu piegādes kanālus

Inguna Šķepaste [email protected], 25.08.2003

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Unibankas informācijas tehnoloģiju pārvaldes drošības nodaļas darbinieki ir pamanījuši «e—Worm» klases vīrusu, kas veic liela apjoma datu pakešu pārsūtīšanu Bankas ugunssienai (firewall). Tā kā identificētais vīruss ir relatīvi jauns, drošības apsvērumu dēļ pirmdienas rītā tika pieņemts lēmums uz laiku apturēt Ibankas un Telebankas, kā arī karšu vadības sistēmas un bankomātu tīkla darbību. Pārtraucot sistēmu darbību nebija iespējams veikt darījumus ibankā un telebankā, kā arī norēķināties ar maksājumu kartēm tirdzniecības vietās un bankas automātos. Pēc veiktā iespējamo drošības un darbības risku novērtējuma Ibankas, telebankas un maksājumu karšu vadības sistēmas un bankas automātu darbība ir atjaunota pilnā apmērā. Tomēr Unibankas speciālisti norāda, ka būs nepieciešams mainīt atsevišķu sistēmu konfigurāciju, tāpēc īslaicīgi pārtraukumi Ibankas un telebankas darbībā, kā arī norēķinos ar maksājumu kartēm ir iespējami līdz pat pirmdienas pēcpusdienai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

SEB Unibankas grupas biznesa rezultāts 9 mēnešos - apliecinājums klientu uzticībai

, 27.10.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SEB Unibankas grupa 2006. gada deviņos mēnešos ir strādājusi ar 32,70 miljonu latu tīro peļņu, kas, salīdzinot ar pagājušā gada deviņu mēnešu peļņu, ir palielinājusies par 37%. Grupas pamatdarbības ieņēmumi no gada sākuma līdz septembra beigām bija 64,539 miljoni latu jeb par 33% vairāk kā aizvadītā gada attiecīgajā periodā.

SEB Unibankas prezidents Viesturs Neimanis: "2006. gadu SEB Unibanka kopā ar saviem klientiem pavada 150 gadu jubilejas zīmē. Šie ir nozīmīgi svētki gan SEB grupai visā pasaulē, gan arī SEB Unibankas grupai Latvijā. SEB grupas ilggadējā pieredze finanšu pakalpojumu sniegšanā sniedz būtisku progresu klientu apkalpošanā arī SEB bankām Baltijā. Attīstot savu pakalpojumu klāstu, vienmēr klientu vajadzības izvirzām par mūsu darba mērķi. Ar ļoti lielu atbildības sajūtu piedalāmies katra klienta finanšu vajadzību izpētē un risinājuma nodrošināšanā. Jāatzīmē, ka SEB Unibanka arī šogad ir veikusi būtiskus ieguldījumus bankas tehnoloģiju uzlabošanā, lai klienti bankas sniegtos pakalpojumus varētu saņemt ērtāk un operatīvāk. Saviem klientiem pārskata periodā esam nodrošinājuši 99,15% pieejamību SEB Unibankas elektroniskajiem pakalpojumiem."

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Unibanka klientiem piedāvā jaunu «I-bankas» versiju

Inguna Šķepaste [email protected], 23.02.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No šodienas visiem a/s Latvijas Unibanka (Unibanka) klientiem, kuri vēlas izmantot interneta bankas pakalpojumus, tiek piedāvāta jauna Unibankas Ibankas versija. Tā sniedz klientiem daudz plašākas iespējas dažādu finansu darījumu kārtošanai internetā un maksājumu izpilde Unibankas ietvaros ir tūlītēja, arī ārpus bankas darba laika. Unibankas vecākais viceprezidents Ainārs Ozols: «Šobrīd ir pilnībā pabeigts Ibankas jaunās versijas drošības un funkcionalitātes, kā arī lietotāju tests, un mēs savu jauno interneta banku nododam publiskai vērtēšanai. Tā kā mēs paredzam, ka Ibankas klientu skaits pieaugs par apmēram 1500 klientiem nedēļā, pāris mēnešu laikā mēs ceram iegūt vērā ņemamu klientu atsauksmju skaitu par jauno produktu un turpināt tā uzlabošanu, atbilstoši klientu izteiktajām vēlmēm.» Juridiskajām personām ir pieejama īpaša versija — Ibanka Business, kas nodrošina jaunas drošības un operatīvās reaģēšanas iespējas — ar administratora funkciju atbildīgais uzņēmuma darbinieks pats var mainīt kolēģiem piešķirtās tiesības un atjaunot paroles, neierodoties bankā. Ibankas Business juridiskām personām piedāvā iespēju noguldīt depozītu, kā arī citus jaunus risinājumus uzņēmuma finansu darījumu kārtošanai internetā. Unibanka kopā ar pārējām SEB grupā ietilpstošajām bankām Lietuvā un Igaunijā apkalpo 1.5 miljonus klientu, veidojot vienu no ietekmīgākajām finansu institūcijām Baltijas reģionā. SEB grupa darbojas 20 pasaules valstīs un apkalpo vairāk kā 4 miljonus klientu, no kuriem 1.3 miljoni bankas pakalpojumus izmanto ar interneta starpniecību.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Bez responsīvā dizaina 2015. gadā – tas pats, kas 2000. gadā bez mājaslapas vispār

Ansis Līpenītis, Efumo, 21.10.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau tuvā nākotnē cilvēki lietos internetu vairāk no telefoniem un planšetēm nekā no datoriem. Tādēļ visiem uzņēmumiem būs jānodrošina adaptīvā vai responsīvā versija savai mājaslapai vai internetveikalam. Šajā rakstā apskatīsim, kas būtisks jāņem vērā, uzrunājot mobilā interneta auditoriju, ar ko atšķiras adaptīvā un responsīvā mājaslapas versija un kura piemērotāka katrā gadījumā. Raksts paredzēts biznesa, nevis IT auditorijai – uzņēmumu vadītājiem, mārketinga, pārdošanas un komunikācijas vadītājiem.

Lai arī lēnāk, prognozes ir piepildījušās

Pirms dažiem gadiem mēs bijām vieni no pirmajiem Latvijā, kas prognozēja adaptīvās vai responsīvās mājaslapas drīzu neizbēgamu nepieciešamību. Jāatzīst, ka mobilā interneta attīstība Latvijā notika lēnāk, nekā mēs prognozējām, tomēr šogad – 2014. gadā – sasniegts būtisks pagrieziena punkts.

Interneta lietotāji Latvijā 2014. gada vasarā

(Datu avots: Gemius; vizualizācija: Efumo)

2014. gadā mobilā interneta (viedtelefoni un planšetes) lietotāju skaits sasniedzis gandrīz pusi Latvijas interneta lietotāju auditorijas (1. grafiks), un var prognozēt, ka 2015.–2016. gadā mobilā interneta lietotāju īpatsvars pārsniegs datoru interneta lietotāju īpatsvaru.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Divos gados Latvijā dubultojas i-banku lietotāju skaits

, 02.08.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopš 2005.gada sākuma i-banku lietotāju skaits Latvijā ir palielinājies gandrīz divas reizes, liecina pēc Latvijas interneta asociācijas (LIA) pasūtījuma "Euro Data" veiktais pētījums, informē LIA izpilddirektors Viesturs Plešs.

Ja 2005.gada sākumā I-banku pakalpojumus izmantoja apmēram 521 000 Latvijas iedzīvotāji, tad jau šā gada vidū - 963 000.

Pētījumā secināts, ka vispopulārākā ibanka Latvijā bijusi "Hansabankas" ibanka, kuru izmanto 42% no visiem lietotājiem, savukārt otro vietu ieņem "SEB Latvijas Unibanka" ar 24%. Trešā populārākā ibanka Latvijā ir "Parex" bankai, kuru izmanto 14% no visiem Latvijas ibanku lietotājiem.

"Hansabankas" ibankas lietotāju skaits šā gada vidū bija 610 000 klienti. Salīdzinājumā ar 2005.gada sākumu visstraujāk ibankas lietotāju skaits audzis "Latvijas Krājbankai" - par 60%, jeb 58 000 lietotāju līdz 96 000 lietotājiem. 91% no visiem Latvijas ibanku lietotājiem ir privātpersonas, savukārt 9% ir juridiskās personas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

SEB Unibankas Ibankā var iegādāties SEB ieguldījumu fondus

, 20.06.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ņemot vērā mūsdienu tehnoloģiju attīstību un rūpējoties par savu ieguldītāju ērtībām, SEB Unibanka saviem klientiem interneta bankā Ibanka piedāvā veikt darījumus ar SEB ieguldījumu fondiem. Šī iespēja ļaus klientiem ietaupīt gan laiku, gan līdzekļus.

Šādu iespēju SEB Unibanka sniedz ar mērķi popularizēt modernus ieguldījumu veidus un sekmēt klientu finansiālo neatkarību. SEB Unibankas klienti arvien vairāk novērtē Ibankas sniegtās iespējas un ar katru gadu aktīvāk tās izmanto, tāpēc papildus jau esošām iespējām veikt dažādus finanšu darījumus Ibankā, tika radīta arī iespēja veikt un kontrolēt savas investīcijas starptautiskajos ieguldījumu fondos elektroniski, neatkarīgi no bankas darba laika.

Līdzās tādām investīciju iespējām kā noguldījumu veikšana vienkāršajā un speciālajā depozītā, pieteikšanās pensiju 2.līmenim, vērtspapīru konta atvēršana un darījumi ar Latu rezerves fondu, turpmāk klienti Ibankā varēs veikt arī darījumus ar SEB ieguldījumu fondiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Latvijas 450 lielākie ieķīlātāji

Lato Lapsa, Kristīne Jančevska, Baltic Screen sadarbībā ar Lursof, 05.01.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ja pirms gada Latvijā bija tikai 150 fiziskās personas, kuru doto komercķīlu apjoms pārsniedza 2 miljonus latu, pašlaik lielo komercķīlu devēju skaits ir pieaudzis par 50 procentiem.

Kā rāda Baltic Screen sadarbībā ar Lursoft tapušais pētījums, šoruden Latvijā Komercķīlu reģistrā ir reģistrētas jau 450 fiziskās personas - Latvijas pilsoņi vai pastāvīgie iedzīvotāji, uz kuru vārda reģistrēto komercķīlu kopapjoms sasniedz vai pārsniedz 0,6 miljonus latu.

Komercķīlu bums

Ļoti būtiski ir pieaudzis ne tikai lielo komercķīlu devēju kopskaits, bet arī ķīlu rekordapjomi: pagājušā gada līderis - advokāts Jānis Loze pat ir nedaudz palielinājis doto komercķīlu kopapjomu, tomēr ar saviem nieka 22,96 miljoniem latu noslīdējis uz saraksta piekto pozīciju. Savukārt visas pirmās četras vietas jaunajā lielāko komercķīlu devēju sarakstā ieņēmuši ar nekustamā īpašuma projektiem saistīti uzņēmēji, un arī pirmajā desmitniekā tikai divas komercķīlas ir saistītas nevis ar šo jomu, bet ar tirdzniecību vai ražošanas objektu attīstību. Līdzīga likumsakarība vērojama arī visā 450 lielāko komercķīlu devēju sarakstā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Pieaug SEB bankas internetbankas Ibanka lietotāju skaits

, 15.07.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aktīvo privātpersonu skaits, kas lieto SEB bankas internetbanku, gada laikā pieaudzis par 28 %, bet kopš gada sākuma - par 9 %. Savukārt juridisko klientu skaits gada laikā audzis par 21%, bet kopš gada sākuma - par 5 %.

Jaunākie SEB bankas statistikas dati arī liecina, ka privātpersonu veikto darījumu skaits internetbankā šā gada pirmajā pusgadā pieaudzis par 22 % (salīdzinājumā ar 2008. gada 1. pusgadu), bet kopējais Ibankas lietotāju – gan privātpersonu, gan juridisko personu - skaits pirmajā pusgadā pieaudzis par 15 %.

SEB banka aplēsusi, ka viena privātpersona mēnesī veic vidēji 4 maksājumus, bet juridiskais klients - 17 maksājumus. Šobrīd elektroniski veikto darījumu skaits SEB bankā veido 88% no kopējo darījumu skaita.

«Šāda Ibankas lietotāju skaita pieauguma pamatā ir divi iemesli. Pirmkārt, cilvēki domā, kā ietaupīt. Arvien vairāk Latvijas iedzīvotāju saprot, ka, lai veiktu lielāko daļu finanšu operāciju, vairs nav nepieciešams apmeklēt banku. Internetbanka ļauj ietaupīt gan savu laiku, gan naudu. Otrkārt, pēdējā gada laikā Ibankā esam nodrošinājuši daudz jauninājumu un uzlabojumu, pēdējais no uzlabojumiem tika veikts šonedēļ – klientiem šobrīd jau Ibankas pirmajā lapā ir iespējams redzēt veikto darījumu rezervētās summas,» stāsta SEB bankas Retail divīzijas vadītāja Šarlote Hagberga.

Komentāri

Pievienot komentāru
Bankas

SEB bankai pirmais klients sācis izmantot eParakstu

Ieva Mārtiņa, 15.08.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SEB bankas klients – privātpersona – ar eParaksta palīdzību atvēra norēķinu kontu, ka arī noformēja Krājkontu saviem uzkrājumiem.

Par to Db.lv informēja bankā. SEB bankas esošie klienti virtuālo eParakstu var izmantot jebkura SEB bankas pieteikuma parakstīšanai. Saskaņā ar Latvijas likumdošanu, lai pirmo reizi kļūtu par bankas klientu, gan privātpersonai, gan juridiskai personai ir jāapmeklē bankas filiāle personīgi, taču visus turpmākos darījumus var kārtot attālināti.

Banka atgādina, ka, sākot no 1. augusta, SEB Ibankas klienti – privātpersonas – var pieteikties un iegūt virtuālo eParakstu elektroniski, neapmeklējot LVRTC Klientu apkalpošanas centru. Lai saņemtu eParakstu, SEB Ibankas klientiem, izmantojot internetbankas piekļuves datus, ir jāautentificējas portālā www.eparaksts.lv, jāaizpilda pieteikums un jāiegādājas sev nepieciešamais parakstīšanās reižu skaits. Tie SEB Ibankas klienti, kuri līdz 18. septembrim šādi kļūs par virtuālā eParaksta lietotājiem un iegādāsies vismaz vienu eParakstīšanas reizi, bez maksas saņems vēl desmit parakstīšanas reizes.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopš 2005.gada sākuma i-banku lietotāju skaits Latvijā ir palielinājies gandrīz divas reizes, liecina pēc Latvijas interneta asociācijas (LIA) pasūtījuma Euro Data veiktais pētījums. Ja 2005.gada sākumā I-banku pakalpojumus izmantoja apmēram 521 000 Latvijas iedzīvotāji, tad jau šā gada vidū - 963 000.

Pētījumā secināts, ka vispopulārākā ibanka Latvijā bijusi Hansabankas ibanka, kuru izmanto 42% no visiem lietotājiem, savukārt otro vietu ieņem SEB Latvijas Unibanka ar 24%. Trešā populārākā ibanka Latvijā ir Parex bankai, kuru izmanto 14% no visiem Latvijas ibanku lietotājiem.

Hansabankas ibankas lietotāju skaits šā gada vidū bija 610 000 klienti. Salīdzinājumā ar 2005.gada sākumu visstraujāk ibankas lietotāju skaits audzis Latvijas Krājbankai - par 60%, jeb 58 000 lietotāju līdz 96 000 lietotājiem. 91% no visiem Latvijas ibanku lietotājiem ir privātpersonas, savukārt 9% ir juridiskās personas.

Šobrīd jau vairākas bankas - DnB Nord Banka, Latvijas Hipotēku un zemes banka, Latvijas Krājbanka un SEB Latvijas Unibanka ir ieviesušas 3D drošības sistēmu. Savukārt Hansabanka ir pirmā no kredītiestādēm, kuras ibankā iespējams izmantot Latvijas Pasta izdoto elektronisko parakstu. (E-iepirkšanās 3D drošības sistēma Verified by Visa un MasterCard SecureCode - drošs pirkums internetā ir pakalpojums, ar kura palīdzību tiek pasargāta Jūsu karte veicot pirkumus internetā, pat tad, ja kādam ir zināms Jūsu iepirkšanās karšu VISA un MasterCard numurs. Šo drošības sistēmu iespējams izmantot gadījumos, kad tirgotājs nodrošina šādu iespēju, par ko liecina sistēmu Verified by Visa un MasterCard SecureCode logo.)

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

SEB Unibanka brīdina attālināto norēķinu sistēmu lietotājus

Velta Dzene [email protected], 21.12.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SEB Unibanka brīdina klientus par mēģinājumiem nelikumīgi iegūt klientu attālināto norēķinu sistēmu autorizācijas līdzekļus - lietotāju vārdus, paroles, pieejas un autorizācijas kodus. Vairāki SEB Unibankas internetbankas (Ibankas) lietotāji ir saņēmuši e-pasta vēstuli ar lūgumu apstiprināt vai autorizēt maksājumu no sava konta, un tiek aicināti to darīt, sekojot vēstulē pievienotajai saitei un atverot pēc izskata Ibankas lapai līdzīgu interneta lapu. SEB Unibanka aicina ignorēt un neatbildēt uz šādiem sūtījumiem un atgādina, ka banka nekādos apstākļos neizmanto e-pastu, lai pieprasītu informāciju par klientu rīcībā esošajiem autorizācijas līdzekļiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Unibankas un Lattelekom informācija par traucējumiem datu pārraides tīklā.

Inguna Šķepaste [email protected], 06.04.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lattelekom veikto tīkla uzlabošanas darbu rezultātā šorīt no 9:37 līdz 10:20 tika traucēta lielākā daļa Unibankas klientu apkalpošanas centru un bankas automātu darbība, kā arī pilnībā apturēta internetbankas un telebankas darbība. Tā kā no Unibankas neatkarīgu iemeslu dēļ ierastos finansu pakalpojumus saņemt nebija iespējams, Unibanka atvainojas saviem klientiem par šorīt sagādātajām neērtībām. Lattelekom sabiedrisko attiecību direktore Anita Leiškalne skaidro: «Traucējumi radās pēc Lattelekom veiktajiem plānveida tīkla uzlabošanas darbiem, kad, palielinoties sakaru plūsmai izveidojās avārijas situācija un tika traucēti divi a/s Unibanka datu tīkla pieslēgumi. Lattelekom bija informējis Unibanku par plānotajiem darbiem un iespējamiem traucējumiem. Lattelekom atvainojas a/s Unibanka un tās klientiem par sagādātajām neērtībām.» Izmantojot interneta risinājumus un klientu apkalpošanas centru tīklu (64 centri visā Latvijā), Unibanka apkalpo vairāk kā 550 tūkstošus klientu, tās tīklā darbojas 157 bankomāti Rīga un Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Unibanka veic norēķinus atbilstoši IBAN standartiem

Inguna Šķepaste [email protected], 18.02.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušajā nedēļā tika pabeigta Unibankas tehnoloģiju un sistēmu pilnveide, kas nodrošina norēķinus ar citām bankām un klientu maksājumu apstrādi atbilstoši starptautiskajam banku kontu numuru — IBAN (International Bank Account Number) standartam. Vecākais viceprezidents Ainārs Ozols norāda: «Mēs esam pilnībā gatavi starptautisko kontu numuru lietošanai. Mēs esam pabeiguši arī tehniskos darbus, lai līdz pilnīgai pārejai uz jauno kontu standartu, klientu maksājumi tiktu izpildīti ātri un ērti, turklāt — noformēti atbilstoši jaunajām standartu prasībām. Savukārt klientiem vēl ir nepilns gads, lai iepazītos ar savu un savu sadarbības partneru jaunajiem kontu numuriem.» Kopš pagājušās nedēļas sākuma maksājumos uz citām bankām Unibankas klientu konti tiek norādīti IBAN formātā, neatkarīgi no tā, vai klients, noformējot maksājumu, ir izmantojis veco vai jauno kontu formātu. Unibanka izpilda arī ienākošos maksājumus, kuros saņēmēja konts jau ir norādīts starptautiskajā kontu standartā. Unibankas projektu vadītājs Druvis Paleja atzīmē: «Tie mūsu klienti, kuri izmanto internetbanku, jau šobrīd savus kontu numurus redz jaunajā standartā, arī visi maksājumi Ibankā automātiski tiek noformēti ar jaunajiem kontu numuriem. Savukārt korporatīvajiem klientiem, kuri norēķiniem izmanto Telebankas risinājumu, kontu kontrole un darījumu apstrāde IBAN standartā tiks ieviesta līdz nākamā mēneša vidum. Vienlaikus marta vidū klientu jaunie kontu numuri tiks uzrādīti pilnīgi visos bankas darījumu dokumentos — kontu izrakstos, maksājumu uzdevumos un citur.» Unibanka saviem klientiem atgādina, ka visu šo gadu Unibanka apstrādei pieņems dokumentus gan ar vecajiem, gan jaunajiem kontu numuriem, savukārt no nākamā gada 1. janvāra iekšzemes maksājumiem tiks izmantoti tikai jaunie kontu numuri.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Unibankas Īpašajā svētku depozītā noguldīti 27 miljoni latu

Inguna Šķepaste [email protected], 21.01.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

A/s Latvijas Unibanka (Unibanka) Īpašajā svētku depozītā, kura akcijas laikā no 08.12.2003 līdz 10.01.2004 tika piedāvātas īpaši izdevīgas likmes noguldījumiem, Unibankai uzticēti vairāk kā 27 miljoni latu vērti noguldījumi. Klienti Unibankā mēneša laikā noguldīja 15.8 miljonus latu, 6.1 miljonu ASV dolāru un 7.93 miljonus eiro, atlikušo noguldījumu daļu piesaistot līgumu automātiskās atjaunošanās rezultātā. Unibankas vecākais viceprezidents Ainārs Ozols: «Veiktā analīze liecina, ka Klienti arvien vairāk apzinās Unibankas interneta bankas — Ibankas — sniegtās priekšrocības, un akcijas laikā 202 noguldījumi tika veikti, izmantojot Ibanku. Turpinot Klientu Lojalitātes programmu, šie noguldītāji saņēma augstākas procentu likmes, tāpat kā noguldītāji, kuri mums savu naudu uzticēja atkārtoti.» Īpašajā svētku depozītā naudu «Unibankā» noguldīja gan privātpersonas, gan juridiskās personas, izvēloties kādu no sev izdevīgākajiem 7 noguldījuma termiņiem un 3 valūtām Vienkāršajā depozītā vai Speciālajā depozītā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Divkāršojies SEB Unibankas Ibankā veikto darījumu skaits

Ieva Mārtiņa [email protected], 09.05.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Salīdzinot ar pagājušā gada pirmajiem 4 mēnešiem, šogad attiecīgajā periodā privātpersonu veikto maksājumu skaits un apjoms, kā arī maksājumu veicēju skaits Ibankā audzis gandrīz 2 reizes. Kopējais Ibankas maksājumu veicēju – privātpersonu skaits 2006. gada aprīlī bija par 74% lielāks kā 2005. gada aprīlī un par 19% lielāks nekā 2005. gada decembrī. 2006. gada aprīlī SEB Unibankas klientu – privātpersonu veikto maksājumu skaits tuvojas 150 000. Maksājumu skaits, kas veikts, izmantojot SEB Unibankas internetbanku, aprīlī bija par 20% lielāks nekā decembrī un par 95% lielāks nekā 2005. gada aprīlī. 31. aprīlī kopējais reģistrēto Ibankas lietotāju skaits bija 265 482, t.sk. 239 996 privātpersonas un 25 486 juridiskās personas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Bankas

SEB banka ievieš mobilo internetbanku

Jānis Rancāns, 11.06.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot ar šodienu, SEB bankas klienti konta atlikuma pārlūkošanu un rēķinu apmaksu var veikt, izmantojot SEB bankas mobilo internetbanku. Savukārt iPhone un Android tālruņos papildus iespējams aplūkot tuvākās filiāles un bankomātus, uzzināt aktuālos valūtu kursus un izmantot valūtu kalkulatoru, informē banka.

Kā liecina SEB bankas un Mindscan veikts pētījums - mobilo internetbanku izmanto katrs ceturtais Latvijas iedzīvotājs, kurā visbiežāk veic divas funkcijas – konta atlikuma pārlūkošanu un rēķinu apmaksu.

«Pēc veiktā pētījuma datiem, mēs redzam, ka jau šobrīd katrs ceturtais Latvijas iedzīvotājs jeb 26% respondentu lieto mobilo internetbanku. Šāda mobilās internetbankas popularitāte skaidrojama ar lietošanas ērtību – vairāk nekā puse jeb 65% no Latvijas iedzīvotājiem atzīst, ka mobilās internetbankas nozīmīgākā priekšrocība ir iespēja izmantot to jebkurā laikā un vietā bez datora starpniecības, skaidroja SEB bankas valdes locekle Ieva Tetere.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Unibanka ir izsniegusi 22 tūkstošus viedkaršu

Inguna Šķepaste [email protected], 29.08.2003

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Unibanka saviem klientiem jau ir izsniegusi 22 tūkstošus viedkaršu — maksājumu kartes ar iestrādātu mikroprocesoru. Viedkaršu izsniegšanu Unibanka sāka šī gada aprīļa beigās. Sākotnēji tika plānots, ka 20 000 viedkaršu tiks izsniegtas līdz gada beigām. Viceprezidents Ainārs Ozols: «Ja saglabāsies tikpat augsta klientu aktivitāte, paredzams, ka līdz gada beigām būs izsniegtas vismaz 30 000 viedkaršu.« Unibanka jūlija beigās banka bija izsniegusi 293.7 tūkstošus maksājumu karšu. Unibanka klientiem piedāvā 11 dažāda veida maksājumu kartes, kā arī divu veidu tā sauktās «co-brand» kartes (Unibanka/LMT Maestro un Unibanka/Statoil Ekstra). Līdz pilnīgai pārejai uz viedkaršu tehnoloģiju, klientiem tiek izsniegtas hibrīdkartes, kurām ir gan mikroprocesors, gan magnētiskā josla. Viedkaršu apstrādei Latvijā ir sertificētas piecas bankas, savukārt viedkartes izsniedz tikai divas bankas - Unibanka un Hansabanka.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

SEB Unibankas Rīdzenes filiālē veidos diennakts apkalpošanas centru

Ieva Mārtiņa [email protected], 10.08.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai veiktu SEB Unibankas Rīdzenes filiāles (Vaļņu iela 11) mazās klientu apkalpošanas zāles renovāciju un veidotu to kā pirmo 24h klientu apkalpošanas centru Latvijā, SEB Unibanka līdz septembra beigām slēdz Rīdzenes filiāles mazo klientu apkalpošanas zāli, kas atrodas Vaļņu un Kaļķu ielas krustojumā. Mazā klientu apkalpošanas zāle tiks slēgta šā gada 14. augustā, lai uzsāktu telpu renovāciju, kuru pabeidzot klientiem tiks nodrošināta vēl ērtāka SEB Unibankas finanšu pakalpojumu izmantošana. Līdz rekonstrukcijas darbu pabeigšanai visi pastāvīgie un arī jaunie SEB Unibankas klienti tiek aicināti apmeklēt un nepieciešamos finanšu darījumus veikt blakus esošajā Rīdzenes filiāles galvenajā apkalpošanas zālē. Tās darba laiks darbadienās ir no 9.00 līdz 17.00. Rīdzenes filiāles galvenajā klientu apkalpošanas zālē SEB Unibankas klienti var saņemt visus bankas, līzinga, arī pensiju uzkrājumu, apdrošināšanas un citus investīciju pakalpojumus un bankas speciālistu bezmaksas konsultācijas par finanšu pakalpojumiem. Uz rekonstrukcijas laiku Rīdzenes filiāles galvenajā zālē klientus apkalpos papildu speciālisti. Pēc rekonstrukcijas darbu beigšanas klientus jaunajās telpās turpinās apkalpot 4 klientu apkalpošanas speciālisti. “Ieviešot pirmo 24h klientu apkalpošanas centru, SEB Unibanka realizēs SEB grupā veiksmīgi izmantotu klientu apkalpošanas modeli, kas bankas darba laikā ļauj klientiem saņemt bankas speciālistu konsultācijas un veikt nepieciešamos finanšu darījumus, savukārt pēc bankas darba laika izmantot modernās tehnoloģijas, kas ļauj patstāvīgi izmantot bankas sniegtos pakalpojumus. Pēc renovācijas ārpus bankas darba laika klienti 24 stundas diennaktī varēs izmantot Ibankas terminālu, bankomātus, tai skaitā arī skaidras naudas iemaksas bankomātu,” stāsta SEB Unibankas filiāļu tīkla direktors Aleksandrs Bimbirulis. Rekonstrukcijas laikā viens no diviem bankomātiem, kas šobrīd atrodas pie Rīdzenes filiāles mazās klientu apkalpošanas zāles, tiks pārvietots pie Rīdzenes filiāles galvenās ieejas durvīm kā diennakts bankomāts, savukārt otrs bankomāts tiks novietots 24 stundu klientu apkalpošanas telpās. Šobrīd SEB Unibankas filiāļu tīklu veido 64 filiāles un klientu apkalpošanas centri, no tiem 22 atrodas tieši Rīgā. SEB Unibanka apkalpo vairāk kā 760 000 klientus – privātpersonas un uzņēmumus – visā Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

SEB Unibanka – viena no populārākajām prakses vietām studentiem

Ieva Mārtiņa [email protected], 08.12.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izprotot kvalitatīvas izglītības iegūšanas nozīmi un nepieciešamību jaunajiem speciālistiem veiksmīgi iekļauties darba tirgū, 2005. gadā SEB Unibanka ir nodrošinājusi prakses iespējas vairāk kā 120 Latvijas augstskolu studentiem. SEB Unibankas vecākais viceprezidents Ainārs Ozols atzīst: „Kā viens no Latvijas vadošajiem uzņēmumiem, esam līdzatbildīgi par valstī un sabiedrībā notiekošo. Stabilai un dinamiskai valsts attīstībai ir nepieciešami zinoši sabiedrības locekļi, kuri ieguvuši kvalitatīvu un konkurētspējīgu izglītību ne tikai Latvijas, bet arī pasaules darba tirgum. Mūsu veiksmīgo sadarbību raksturo jauno speciālistu vēlme iziet praksi tieši mūsu bankā.” Studentiem iespējams praktizēties gan klientu apkalpošanas, gan bankas administratīvajās struktūrās. Tādējādi prakse tiek nodrošināta ne tikai studentiem, kuri apgūst ar banku vai finansēm saistītas studiju programmas – iziet praksi var arī tie studenti, kuri apgūst zināšanas mārketingā, informācijas tehnoloģijās un citās jomās. Praktikantu darbu SEB Unibankā koordinē un uzrauga Personāla pārvaldes speciālisti. Personāla atlases speciālists Jānis Dzenis uzskata: „Mūsu sekmīgā sadarbība ar augstskolu speciālistiem katru gadu nodrošina ļoti augstu studentu pieprasījumu pēc prakses vietām. Pēc praktikantu prakses laika bankā, mūsu darbinieki atzīst, ka jauniešu redzējums un viedoklis palīdz sasniegt labākus rezultātus un skatīt notiekošos procesus jaunā gaismā.” 90. gadu beigās studentu vidū valdīja stereotips, ka prakse ir tikai formāls process un tāpēc nesniedza jauniešiem zināšanas un prasmes, ko pieprasīja augstskolu izstrādātie prakses plāni un studentu personīgās vēlmes. Prakses laikā augstskolā iegūtās teorētiskās zināšanas var salīdzināt ar reālo darba vidi, veidojot savus priekšstatus un izpratni par attiecīgās nozares specifiku. Lielākoties studenti ir gatavi uzņemties atbildīgus uzdevumus un kopā ar bankas darbiniekiem diskutēt par rezultātiem. Rīgas Ekonomikas augstskolas (REA) studente Lelde Stukle četras nedēļas praktizējās bankas Mārketinga pārvaldē. Studentei tika uzticēti nozīmīgi uzdevumi, iesaistoties bankas mārketinga aktivitāšu plānošanā un realizēšanā. Lelde uzskata, ka ar prakses vietu ir ļoti veicies un ir iegūtas vajadzīgās zināšanas un pieredze. „Pēc tam, kad augstskolā biju apguvusi mārketinga kursu, nolēmu, ka praksē varētu strādāt tieši šajā jomā, jo tas bija pirmais kurss, kas man likās interesants. Par prakses iespējām SEB Unibankā uzzināju Karjeras Dienās augstskolā. Arī atsauksmes no augstāko kursu studentiem par praksi SEB Unibankā tikai apstiprināja manas izvēles pareizību. Bankas Mārketinga nodaļā, kur izgāju praksi, strādā jauni un ļoti radoši cilvēki, tāpēc ne vienu brīdi tur pavadītais laiks nešķita garlaicīgs. Tur arī pamanīju, ka augstskolā tik ļoti uzsvērtais grupas darbs ir ļoti svarīgs arī praksē – mārketinga nodaļas darbiniekiem ir ļoti svarīgs apkārtējo kolēģu viedoklis, lai spētu paskatīties uz savu darbu no dažādām pusēm. Pirms prakses SEB Unibankā domāju, ka bankas mārketings nevar būt pārāk radošs, drīzāk gan konservatīvs un vienveidīgs, bet bankā pavadītais laiks pierādīja pilnīgi pretējo – tas bija krāsains, atraktīvs un radošs,” saka Lelde Stukle. Interese par iespēju iziet praksi bankā ar katru gadu pieaug, jo tās sniedz neatsveramu ieguldījumu pilnvērtīgu studiju apgūšanā. Salīdzinot ar aizvadīto gadu, kad prakses iespējas SEB Unibankā izmantoja 90 dažādu Latvijas augstskolu studentu, šogad bankā praksi izgājušo studentu skaits ir palielinājies par 30%. 40% no studentiem ir izgājuši praksi bankas struktūrās ārpus Rīgas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Registrētas vairākas lielas Latvijas Balzama komercķīlas

Ainars Sedlenieks [email protected], 24.05.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iepriekšējā nedēļā UR saņēmis 453 komercķīlu pieteikumus. 370 komercķīlas ir reģistrētas, 165 — dzēstas, bet 35 pieteikumi ir atsaukti. Reģistrēto komercķīlu kopējā prasījumu summa ir 14 miljardi 706 miljoni latu, no tām joprojām ir spēkā reģistrētas komercķīlas ar kopējo maksimālo prasījumu summu 8 miljardi 717 miljoni latu. Dzēsto reģistrēto komercķīlu kopējā prasījumu summa ir 5 miljardi 988 miljoni latu. Lielākās pagājušajā nedēļā reģistrētās ķīlas: 1. Ķīlas ņēmējs: akciju sabiedrība «HANSABANKA»; akciju sabiedrība «LATVIJAS UNIBANKA»; ķīlas devējs: «S.P.I. Distilleries B.V.»; parādnieks: akciju sabiedrība «Latvijas Balzams»; ķīlas nodrošinātā prasījuma maksimālā summa — Ls 26 754 000; 2. Ķīlas ņēmējs: akciju sabiedrība «HANSABANKA»; akciju sabiedrība «LATVIJAS UNIBANKA»; ķīlas devējs: akciju sabiedrība «Latvijas Balzams»; ķīlas nodrošinātā prasījuma maksimālā summa — Ls 26 754 000; 3. Ķīlas ņēmējs: akciju sabiedrība «LATVIJAS UNIBANKA»; ķīlas devējs: «BALTIC-AMERICAN ENTERPRISE FUND»; ķīlas nodrošinātā prasījuma maksimālā summa — Ls 25 000 000; 4. Ķīlas ņēmējs: akciju sabiedrība «HANSABANKA»; akciju sabiedrība «LATVIJAS UNIBANKA»; ķīlas devējs: «S.P.I. SPIRITS LIMITED»; ķīlas nodrošinātā prasījuma maksimālā summa — Ls 12 285 000; 5. Ķīlas ņēmējs: akciju sabiedrība «HANSABANKA»; akciju sabiedrība «LATVIJAS UNIBANKA»; ķīlas devējs: akciju sabiedrība «Latvijas Balzams»; parādnieks: «S.P.I. SPIRITS LIMITED»; ķīlas nodrošinātā prasījuma maksimālā summa — Ls 12 285 000. Pagājušajā nedēļā lielākie ķīlas ņēmēji bijuši: 1. Akciju sabiedrība «RD LĪZINGA GRUPA» — 82 ķīlas; ķīlu nodrošinātā prasījuma maksimālā summa — Ls 489 482; 2. Akciju sabiedrība «LATVIJAS UNIBANKA» — 65 ķīlas; ķīlu nodrošinātā prasījuma maksimālā summa — Ls 110 549 535; 3. SIA «INSERVISS GROUP» — 64 ķīlas; ķīlu nodrošinātā prasījuma maksimālā summa — Ls 204 848; 4. Akciju sabiedrība «HANSABANKA» — 32 ķīlas; ķīlu nodrošinātā prasījuma maksimālā summa — Ls 90 154 822; 5. SIA «HANZA LĪZINGS » — 30 ķīlas; ķīlu nodrošinātā prasījuma maksimālā summa — Ls 134 825. KOPĀ: 273 ķīlas; ķīlu nodrošinātā prasījuma maksimālā summa — Ls 201 533 512.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Ikea no Saūda Arābijas versijas izdzēš sievieti un izpelnās kritiku

Gunta Kursiša, 02.10.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Salīdzinot Ikea Zviedrijas un Saūda Arābijas katalogu versijas 2013. gadam, atklājies, ka, abiem katalogiem esot citādi identiskiem, no arābu versijas izdzēsta sieviete. Kompānijai izpelnoties nosodījumu, Ikea izplatījusi paziņojumu, kurā tā paudusi nožēlu par savu rīcību, raksta Associated Press.

Oriģinālajā, Zviedrijas versijas kataloga attēlā vannas istabā redzama ģiemene - vīrietis, sieviete un divi bērni, kas visi ģērbušies pidžamās, savukārt no Saūda Arābijas kataloga sieviete ir izdzēsta. Izņemot sievietes «izņemšanu» no kataloga, attēls Zviedrijas un Saūda Arābijas katalogā ir identisks. Tāpat no arābu versijas Ikea kataloga pazudis arī attēls ar piecām sievietēm, kas kopā ietur maltīti.

Ikea rīcība radījusi bažas par Ikea apņemšanos ievērot dzimumu līdztiesību.

Zviedrijas dzimumu līdztiesības ministre Niamko Sabuni (Nyamko Sabuni) norādīja, ka Ikea ir privāta kompānija, kas pati pieņem lēmumus. Vienlaikus viņa pauda, ka Ikea darbība ar rada Zviedrijas tēlu pasaulē un nosodīja uzņēmuma rīcību.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

SEB Unibankas pakalpojumi pieejami no plkst. 4:30 līdz plkst. 24:00.

, 31.08.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SEB Unibanka t/c Origo atklājusi pirmo elektronisko klientu apkalpošanas centru (E-KAC) ārpus bankas telpām, kur iespējams izmantot gan naudas iemaksas/izmaksas bankomāta, gan SEB Unibankas internetbankas Ibanka sniegtās iespējas.

SEB Unibankas E-KAC izvietots t/c Origo 1. stāvā piepilsētas zālē.

"Mēs apzināmies, ka ne vienmēr klientiem ir iespējams veikt visus nepieciešamos finanšu darījumus bankas darba laikā, tāpēc, ieviešot E-KAC, SEB Unibanka realizē SEB grupā veiksmīgi izmantotu klientu apkalpošanas modeli - aktīvi piedāvāt saviem klientiem elektronisko pakalpojumu izmantošanu ārpus bankas darba laika," stāstīja SEB Unibankas filiāļu tīkla direktors Māris Larionovs.

Izmantojot E-KAC, klientiem ir pieejams naudas iemaksas/izmaksas bankomāts, kas piedāvā ne tikai jau ierastās bankomāta piedāvātās finanšu darbības, bet arī veikt naudas iemaksu savā kontā. SEB Unibankas naudas iemaksas/izmaksas bankomāti ir vienīgie Latvijā, kas pieņem arī jaunās Latvijas Bankas izdotās 100 latu naudas zīmes. Internetbankas Ibanka termināls ir īpaši radīts uzstādīšanai publiskās telpās un sniedz klientiem iespēju izmantot visus Ibankas pakalpojumus - veikt rēķinu apmaksu, naudas pārskaitījumus, darījumus ar vērtspapīriem, kā arī pieteikties pensiju 3. līmenim un dzīvības apdrošināšanai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

SEB Unibankai otrais elektroniskais klientu apkalpošanas centrs ir pieejams t/c "Spice"

, 06.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai piedāvātu klientiem plašākas iespējas savus finanšu darījumus risināt tiem izdevīgā vietā un laikā, SEB Unibanka pagājušajā mēnesī atklāja pirmo elektronisko klientu apkalpošanas centru (E-KAC) ārpus bankas telpām. Tas SEB Unibankas klientiem piedāvā iespēju izmantot gan skaidras naudas iemaksas/izmaksas bankomātu, gan SEB Unibankas internetbankas Ibanka sniegtās plašās iespējas. No šodienas, 6. septembra, tas pieejams arī t/c "Spice". Centrs izvietots pie veikala "Rimi" un ir pieejams tā darba laikā - no plkst. 9.00 līdz 23.00.

SEB Unibankas filiāļu tīkla direktors Māris Larionovs norāda, ka "pērn SEB Unibanka klientus iepriecināja ar ziņām, ka klientiem ir pieejami skaidras naudas iemaksas/ izmaksas bankomāti, atklājot tos vienu pēc otra galvaspilsētā, kā arī Jelgavā. Bet šogad nākam klajā ar vēl jaunākiem risinājumiem, lai klienti savus nepieciešamākos finanšu darījumus varētu veikt bez bankas tiešas iesaistīšanās. Tieši tādēļ šādus E-KACus izvietojam vietās, kur ir liela cilvēku plūsma".

Šobrīd abi SEB Unibankas izveidotie E-KACi piedāvā klientiem veikt skaidras naudas iemaksas un izmaksas kartes kontā. Šobrīd SEB Unibankas naudas iemaksas/izmaksas bankomāti ir vienīgie Latvijā, kas pieņem arī jaunās Latvijas Bankas izdotās 100 latu naudas zīmes. Savukārt internetbankas Ibanka termināls ir īpaši radīts uzstādīšanai publiskās telpās un sniedz klientiem iespēju izmantot visus Ibankas pakalpojumus - veikt rēķinu apmaksu, naudas pārskaitījumus, darījumus ar vērtspapīriem, kā arī pieteikties pensiju 3. līmenim un dzīvības apdrošināšanai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Atklās SEB Unibankas 24h klientu apkalpošanas centru

Agnese Pauliņa [email protected], 29.09.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SEB Unibanka pēc veiktajiem renovācijas darbiem atklās jauno klientu apkalpošanas centru Vecrīgā, Vaļņu ielā 11. Šis ir pirmais klientu apkalpošanas centrs Latvijā, kas sniegs klientiem iespēju izmantot elektroniskos bankas pakalpojumus visu diennakti. SEB Unibankas darba laikā – līdz plkst. 17.00 klientus apkalpos 4 klientu konsultanti, kas sniegs pilnu SEB Unibankas finanšu pakalpojumu klāstu, savukārt pēc plkst. 17.00 darbu turpinās 24h klientu apkalpošanas centra diennakts daļa – Elektroniskais klientu apkalpošanas centrs, kurā jebkurš SEB Unibankas klients varēs izmantot Ibankas sniegtās iespējas un pirmo SEB Unibankas skaidras naudas iemaksas/izmaksas bankomātu. Telpās atradīsies arī atsevišķs skaidras naudas izmaksas bankomāts. Abos bankomātos ir iespējams veikt ne tikai skaidras naudas operācijas, bet arī aplūkot maksājumu kartes konta atlikumu, veikt Lattelecom un LMT rēķinu apmaksu, veikt mobilo telefonu priekšapmaksas karšu Okarte, Amigo, Zelta Zivtiņa, Hallo papildināšanu, kā arī aplūkot pēdējos sešus ar maksājumu karti veiktos darījumus un veikt pārskaitījumus starp maksājumu kartēm piesaistītajiem kontiem. «Ieviešot pirmo 24h klientu apkalpošanas centru, SEB Unibanka realizē SEB grupā veiksmīgi izmantotu klientu apkalpošanas modeli – aktīvi piedāvāt saviem klientiem elektronisko pakalpojumu izmantošanu ārpus bankas darba laika. SEB grupa šogad visā pasaulē svin 150 gadu jubileju. Šī klientu apkalpošanas centra izveide ir viena no idejām, ko esam smēlušies no kolēģiem citās SEB grupas bankās. Vācijā, Frankfurtes centrā, veiksmīgi darbojas SEB grupas filiāle, kura darba dienas beigās tiek slēgta, bet visu atlikušo diennakts daļu turpina darboties elektroniskais klientu apkalpošanas centrs, kurā līdzīgi kā pirmajā SEB Unibankas pašapkalpošanās centrā klienti var izmantot internetbankas terminālu, skaidras naudas iemaksas/izmaksas bankomātus, kontu izrakstu izdrukas aparātus. Mēs patiesi ceram, ka klientiem šis 24h apkalpošanas centrs dos iespēju vēl ērtāk kārtot savus finanšu darījumus,» uzsver SEB Unibankas vecākais viceprezidents Ainārs Ozols.

Komentāri

Pievienot komentāru