Unibanka šī gada oktobra beigās saviem klientiem bija izsniegusi 42 845 viedkartes, kas no Baltijas valstīs izsniegtajiem 180.5 tūkstošiem viedkaršu bankai nodrošina 23.7 % lielu tirgus daļu. Savukārt Latvijā, kur bankas ir izsniegušas 70 000 viedkaršu, Unibankas tirgus daļa ir 61.2 %. Oktobrī Unibanka klientiem izsniedza 8998 viedkartes, kuras ir t.s. «hibrīdkartes» — uz tām ir gan mikroprocesors, gan magnētiskā josla. Viceprezidents Ainārs Ozols: «Mūsu panākumiem ir sava «atslēga» — mūsu klienti, kuri ir ne vien negaidīti ātri pieņēmuši viedkartes kā ērtāku un drošāku risinājumu saviem pirkumiem, bet arī izmanto tās iespējas, kuras mēs kā banka aktīvi piedāvājam saviem partneriem — privātpersonām un korporatīvajiem klientiem. Saglabājoties līdzšinējai aktivitātei, līdz gada beigām viedkartes ar Unibankas vārdu lietos jau vismaz 50 tūkstoši klientu.»

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra