Eiropas apģērbu interneta tirdzniecības uzņēmums Zalando trešdien debitēja Frankfurtes biržā, taču sagādāja investoriem vilšanos un pēc kāpuma tirdzniecības sesijas sākumā akcijas cena samazinājās, raksta Wall Street Journal.
Sākotnēji akcijas cena pieauga par 12% virs sākotnējās cenas, taču pirmās stundas laikā šo kāpumu dzēsa. Vēlāk akcijas cena saruka zem 23 eiro, salīdzinot ar debijas brīža 24,1 eiro. Kompānijas sākotnējā publiskā piedāvājuma cena bija 21,5 eiro, kas ir augstākā novērtējuma diapazona robeža.
Alpha Wertpapierhande analītiķis Stefans de Šuters to nodēvēja par vāju startu, jo gaidas bija augstas, ņemot vērā, ka pieprasījums pēc akcijām pārsniedza piedāvājumu. Viņš norādīja, ka būtu pavisam slikti, ja akcijas cena pirmajā dienā nogāztos zem emisijas cenas.
Sākotnējā publiskajā piedāvājumā Zalando piedāvāja gandrīz 24,5 miljonus akciju, piesaistot 605 miljonus eiro.