Apple, kā App Store īpašniekam un vienam no sabiedrībā visplašāk apspriesto preses pasākumu rīkotājiem, ir arī spēja ieskicēt citu uzņēmumu nākotni, nolemjot kurš un ko drīkstēs parādīt ASV tehnoloģiju kompānijas marketinga prezentācijās.
No augstas kvalitātes videospēļu līdz dažādu ar mākslu saistītu lietojumprogrammu izstrādātājiem ir guvuši milzu panākumus tikai tāpēc vien, ka Apple, kas ir viena no populārākajām tehnoloģiju kompānijām pasaulē, nolēmusi tos pieminēt savos reklāmas pasākumos, demonstrējot pati savu jaunāko izstrādājumu funkcionalitāti.
Galerijā augstāk skatiet dažus no lielākajiem ieguvējiem, kam par saviem panākumiem lielā mērā jāsaka paldies Apple.
#1/8
2010. gada aprīlī, demonstrējot iPhone OS 4 spēju pārslēgties no «resursu prasīgas» spēles uz citām lietojumprogrammām, Apple kā piemēru izmantoja spēli TapTap Revenge. Divus mēnešus vēlāk šīs spēles izstrādātājus – uzņēmumu Tapulous - pārpirka kompānija Disney.
#2/8
2010. gadā Apple, prezentējot planšetdatoru iPad, norādīja uz tā jaudu, demonstrējot augstas izšķirtspējas videospēli Infinity Blade (tolaik tās nosaukums bija Project Sword), ko izstrādājusi kompānija Chair Entertainment. Pēc pasākuma Apple šo spēli demonstrēja arī savu produktu tālākās reklāmās. Nonākot App Store, spēle Infinity Blade iekasēja 1,6 miljonus ASV dolāru tikai četru dienu laikā vien.
#3/8
2011. gada oktobrī, prezentējot iPhone 4S, Apple nolēma demonstrēt tā ātrdarbību izmantojot jau pieminētās kompānijas Chair Entertainment jaunāko spēli Infinity Blade 2. Tā paša gada decembrī spēles veidotāji no tās iekasēja 5 miljonus ASV dolāru, tādējādi palielinot kopējo Chair Entertainment piederošās franšīzes vērtību līdz 30 miljoniem ASV dolāru.
#4/8
2012. gada martā, demonstrējot planšetdatoru iPad, kas aprīkots ar Retina displeju, Apple uz īsu brīdi izrādīja Autodesk izstrādātu programmu Sketchbook Ink. Īsā lietojumprogrammas demonstrācija rezultējās meklēšanas pieprasījumu «sprādzienā».
#5/8
Tas pats notika pēc tam, kad Apple demonstrēja iespēju teišaistē kopīgi spēlēt spēles gan Mac OS X, gan iOS lietotājiem. Toreiz prezentācijas nolūkos tika izmantota spēle CSR Racing.
#6/8
Iphone 5 prezentācijā ierīces A6 procesora jauda tika lielīta ar spēles Real Racing 3 palīdzību. Spēle App Store bija pieejama bez maksas un dominēja bezmaksas lietojumprogrammu topos.
#7/8
Šogad Apple pasākumā tika demonstrēts kompānijas Anki izstrādājums – maza automašīna-robots, ko iespējams kontrolēt ar iPhone palīdzību...