Jaunākais izdevums

Ceturtdien, 28.septembrī, autodīleris Karlo Motors oficiāli atklāja Citroën autosalonu Mežciemā, Biķernieku ielā 120, tādā veidā paziņojot par turpmāko biznesa attīstības virzienu – automašīnu multibrendu tirdzniecību, akcentu liekot tieši uz Francijas automašīnu modeļiem. Autosalona rebrendingā un remontā ieguldīti aptuveni 200 tūkstoši eiro.

«Mēs sākām strādāt jau augusta beigās, un patlaban autosalonā ir pārstāvēti visi Citroën markas modeļi, tostarp, komerctransports, un mēs piedāvājam arī pilna servisa apkalpošanu Citroën automašīnām,» DB pastāstīja Karlo Motors valdes locekle Solvita Koemeca.

Ar laiku, kad salonā atgriezīsies līzingā ņemtās automašīnas, tajā tiks piedāvāti arī mazlietoti Citroën modeļi. Salonā tiks veikta arī pilna Škoda markas automašīnu servisa apkalpošana.

Karlo Motors pieder arī autosalons Kleistu ielā, kura platība ir 25 tūkstoši m2, un tajā tiek pārdotas Škoda markas automašīnas. Tiesa gan, 1. oktobrī beidzas līgums par Škoda pārdošanu Latvijā, tādēļ dīleris nolēmis pārorientēt darbību uz citu automašīnu tirdzniecību. Servisa apkalpošana gan Škoda, gan Volkswagen marka automašīnām Kleistu ielā aizvien tiks piedāvāta, tāpat arī remonta un krāsošanas pakalpojumi kravas automašīnām.

Patlaban, pēc Karlo Motors pārstāves teiktā, Karlo Motors stāv uz milzu pārmaiņu sliekšņa. «Mēs virzāmies uz franču automašīnu zīmolu izplatīšanu un es ceru, ka drīz varēsim ziņot, kādā virzienā attīstīties mūsu autosalons Kleistu ielā, un kuri zīmolu tajā tiks pārstāvēti,» viņa uzsver.

Agrāk Karlo Motors piedāvāja tikai Škoda, un šīs markas automašīnu tirdzniecībai dīlerim bija 16 gadu ekskluzīvās tiesības. Tādējādi Škoda panākumi Latvijā ir tieši Karlo Motors nopelns. «Tagad mūsu mērķis ir parādīt, kas ir Karlo Motors, kura pieredze tirgū ir 22 gadi. Mēs pāriesim uz multibrendu tirdzniecību. To, kurus zīmolus, piedāvāsim, izņemot Citroën, ziņosim nedaudz vēlāk,» viņa piebilst.

Viņa uzskata, ka Citroën zīmolam ir liels potenciāls Latvijas tirgū un Karlo Motors var paaugstināt šī pagaidām samērā maz iecienītā zīmola pozīcijas vietējā tirgū. Citroën Latvijā vairāk ir pazīstams komerctransporta segmentā, bet privātpersonu segmentā tas ir mazāk populārs, līdz ar to dīlera plānos ietilpst parādīt, ka šīs franču automobilis ir mūsdienīgs, stilīgs, gaišs, ar franču šarmu, dinamisks un, protams, kvalitatīvs.

Uz DB jautājumu, vai Citroën atbilst Latvijas ceļiem, Solvita Koemeca pastāstīja, ka Citroën ražošanā izmanto novatoriskas tehnoloģijas, piemēram, hidrauliskos spilvenus, kuri tiek izmantoti jaunajos modeļos un kuriem pateicoties automašīna brauc tik mīksti, ka glāze ūdens paliek pilna pat, braucot pa nelīdzenu ceļu. Mēs ļoti gaidām novembri, kad Latvijas tirgū ienāks Citroën C3 Aircross, kurš būs aprīkots ar dažādām inovatīvām tehnoloģijām, un nupat prezentēts Frankfurtes izstādē, viņa piebilda.

Papildus šim modelim kā jaunumu var minēt Jumpy, C3 un elektromobili E-Mehari. Starp citām inovācijām S. Koemeca min benzīna dzinēju PureTech, kas trešo gadu pēc kārtas atzīts par labāko dzinēju gadā, Airbump tehnoloģija, kas aizsargā automašīnu no skrāpējumiem, ConnectedCam tehnoloģiju, kas paaugstina drošību uz ceļa un kameras, kas ļauj iemūžināt lieliskus momentus uz ceļa.

Citroën 2016.gadā Francijā tika atzīts par iemīļotāko zīmolu valstī. Kā būs Latvijā – to parādīs laiks.

Karlo Motors pārstāve par tuvākajiem konkurentiem Latvijā nosauca Volkswagen, Peugeot un Toyota pārstāvjus. Jaunā autosalona platība ir 2100 m2, un Karlo Motors kopumā strādā 75 cilvēki.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izbeigts auto tirgotāja SIA "Karlo Motors" tiesiskās aizsardzības process, liecina Lursoft dati.

Tas izbeigts, jo tiesiskās aizsardzības procesa pasākumu plānu nav atbalstījis Maksātnespējas likuma 42.panta trešajā daļā noteiktais kreditoru vairākums.

Maksātnespējas likums nosaka, ka tiesiskās aizsardzības procesa pasākumu plāns ir saskaņots, ja to atbalsta nodrošināto kreditoru grupā – tie nodrošinātie kreditori, kuru galvenie prasījumi kopumā veido divas trešdaļas no kopējās nodrošināto kreditoru galveno prasījumu summas, ar parakstu apliecinot savu piekrišanu; nenodrošināto kreditoru grupā – tie nenodrošinātie kreditori, kuru galvenie prasījumi kopumā veido vairāk nekā pusi no kopējās nenodrošināto kreditoru galveno prasījumu summas, ar parakstu apliecinot savu piekrišanu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu parādu piedziņas pārvalde piemērojusi jaunu nodrošinājumu automobiļu tirgotājam SIA «Karlo Motors», ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Uzņēmumam 23. septembrī reģistrēts aizliegums komercķīlas reģistrācijai, pārreģistrācijai, pārjaunošanai un grozīšanai. SIA «Karlo Motors» uz šī gada 7. septembri bija izveidojies nodokļu parāds 467 tūkstošu eiro apmērā.

Šis ir jau otrais SIA «Karlo Motors» piemērotais nodrošinājums, liecina «Lursoft» izziņa; joprojām ir spēkā Valsts ieņēmumu dienesta 2017. gadā uzņēmumam piemērotais nodrošinājums.

SIA «Karlo Motors» dibināts 2001. gadā, un uzņēmums ir oficiālais «Citroen» markas automašīnu pārstāvis Latvijā. Tā lielākais dalībnieks ar 68,8% daļu ir Kārlis Bole, bet pa 15,6% daļu katram pieder Aivaram Apkalnam un Sergejam Ļesnojam.

2018. gadā SIA «Karlo Motors» neto apgrozījums bija 7,590 miljoni eiro, un uzņēmums strādāja ar zaudējumiem, kas sasniedza 1,795 miljonus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Karlo motors ierosināts tiesiskās aizsardzības process

LETA, 03.12.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas pilsētas Vidzemes priekšpilsētas tiesa ierosinājusi SIA "Karlo motors" tiesiskās aizsardzības procesu, liecina Maksātnespējas reģistra publiskotā informācija.

Tiesiskās aizsardzības process "Karlo motors" ierosināts piektdien, 29.novembrī.

Tādējādi atbilstoši regulējumam kompānijai būs jāizstrādā tiesiskās aizsardzības procesa pasākumu plāns, kas jāsaskaņo ar kreditoru vairākumu un jāiesniedz tiesā apstiprināšanai.

Pēc "Firmas.lv" datiem, 2019.gada 26.novembrī "Karlo motors" bija Valsts ieņēmumu dienesta (VID) administrēto nodokļu parāds 728 915 eiro apmērā. Tāpat kompānijai bija aktuāli divi nodrošinājumi - ar VID Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes 2019.gada 19.septembra lēmumu piemērots aizliegums komercķīlas reģistrācijai, pārreģistrācijai, pārjaunošanai un grozīšanai, savukārt ar VID Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas 2017.gada 10.marta lēmumu piemērots aizliegums komercķīlas reģistrācijai, pārreģistrācijai, pārjaunošanai un grozīšanai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts policija satiksmes drošības uzraudzībā saņēmusi ne tikai jaunas netrafaretās Škoda un Subaru markas automašīnas, bet arī trafarētus busiņus Renault.

Valsts policijas vadība šodien automašīnu prezentācijas pasākumā skaidroja, ka ir iegādāti ne tikai 40 jaunas tumšas krāsas netrafarēti Subaru Forester apvidus automobiļi un Škoda Superb markas spēkrati, bet arī trafaretās automašīnas - 45 Opel Mokka, 46 Škoda Octavia un 15 mikroautobusi Renault Traffic.

Visas iepriekšminētās automašīnas ir aprīkotas ar nepieciešamo aparatūru, lai konstatētu ātruma pārkāpējus.

Viens no būtiskākajiem akcentiem automašīnas parka papildināšanai ir tieši Subaru Forester un mikroautobusi Renault Traffic. Policijas vadība nenoliedz, ka šādas markas izvēlētas, lai sajauktu kārtis un satiksmes noteikumu pārkāpēji nedomātu, ka ceļu policija pārvietojas tikai ar pāris konkrētu marku spēkratiem. Tāpat sabiedrība uzskatot, ka ar Opel Mokka automašīnām pārvietojas vien iecirkņu inspektori, taču tagad ar tiem kontrolēs arī satiksmes noteikumu pārkāpējus.

Komentāri

Pievienot komentāru