Jaunākais izdevums

Kā gan citādi varētu nosaukt jauno korejiešu SsangYong Rexton, kas ir ideāla alternatīva tiem pircējiem, kam nepietiek naudas Toyota Landcruiser?

Šis korejietis ir milzīgs auto ar iespaidīgiem salona plašumiem, kam aizmugurē vēl paliks pāri 820 litru liels bagāžas nodalījums. Ja salonā pasažieru vietu skaits ir svarīgāks par bagāžnieka litriem, var pasūtīt arī trešo sēdekļu rindu. Glīts un funkcionāls vadības panelis ar negaidīti augstas izšķirtspējas 9,2 collu ekrānu. Noteikti gudrs pirkums tiem, kam vajag lielu apvidus auto par iespējami zemāko cenu. Rexton labi iederēsies pilsētvidē, taču vēl jo vairāk būs piemērots lauku dzīvei.

29 900 eiro ir zemākā cena, kas tiek prasīta par Rexton ar manuālo transmisiju. Par 34 900 eiro Rexton rīcībā esošais dīzeļmotors tiks sapārots ar automātu. Tam visam klāt Rexton pircējs iegūs līdz «zobiem apbruņotu» apvidnieku ar teju visu iespējamo aprīkojumu, kādu vien var vēlēties. Vēloties salonā iegūt trešo sēdekļu rindu, vajadzēs noskaitīt vēl 2000 eiro, bet arī 36 990 eiro nav tā summa, kas varētu nobiedēt šāda izmēra drosmīga apvidus auto pircēju.

Jāpatur prātā, ka, pērkot piecvietīgu Rexton, uzreiz vajag pasūtīt autonomo Webasto apsildi vai vismaz Calix priekšapsildes komplektu, pretējā gadījumā salonu ar milzīgo bagāžnieku ziemā piesildīt būs gandrīz neiespējami.

Tikai zīmola atpazīstamība ir lielākais klupšanas akmens, kas pagaidām neļauj Rexton fanu rindas paplašināt. Tomēr, kas zina, varbūt tieši ar otrās paaudzes Rexton, kas ir kļuvis vizuāli glītāks no ārpuses, nesalīdzināmi komfortablāks un elegantāks no iekšpuses, viss var mainīties uz labo pusi. Šajā ziņā pozitīvu ietekmi var radīt fakts, ka, sākot no šī gada pavasara, līdzās ilggadējam SsangYong pārstāvim Autobrava, darbu kā otrs korejiešu markas pārstāvis ir sācis vēl viens uzņēmums – Andre Motors.

Viena no Rexton lielākajām vērtībām ir tā rīcībā esošā, gadiem pārbaudītā Mercedes tehnika.

Visu auto apskatu Korejiešu Landcruiser «pa lēto» lasiet 13. aprīļa laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Āfrikas vai Dienvidamerikas tuksnešiem, vai arī Latvijas ceļu infrastruktūrai neko labāku par Landcruiser nevar vēlēties.

Leģendārā Toyota Landcruiser uzlabotajam modelim ir perfekti nostiprināta imūnsistēma, lai ar to nebūtu bail braukt arī pa Latvijas koplietošanas ceļiem

Skaidrs, ka bagātajās Rietumeiropas valstīs Landcruiser ir pārlieku robusts «svešķermenis», kas neiederas smalkajā pseidokrosoveru sabiedrībā. Turpretim Āfrikas vai Dienvidamerikas tuksnešiem, vai arī Latvijas ceļu infrastruktūrai neko labāku par Landcruiser nevar vēlēties. Protams, var pačīkstēt, ka 177 ZS četrcilindru motors ir pārlieku miegains un arī trokšņains, taču tas, ka Landcruiser joprojām būvēts uz masīva lonžerona rāmja ar izturīgu aizmugurējo tiltu un neatkarīgo priekšējo piekari, un, protams, ar transmisijā paredzētiem pazeminātiem pārnesumiem, pilnībā kompensē šos trūkumus. Starp citu, 2017. gadā Latvijā tika reģistrēti 122 jauni Landcruiser modeļi, un daži no tiem jau bija jaunākie modeļi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Toyota Landcruiser meklē piedzīvojumus Namībijā

Aldis Zelmenis, speciāi DB, 02.03.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota Landcruiser pieder pie tiem visurgājējiem, kura spējas bezceļos spēj pilotam tiktāl sagrozīt galvu, lai gājiens pēc traktora izrādītos ļoooti tāls un ļoooti ilgs. To DB pārbaudīja īpašā bezceļu maratonā Namībijā.

Skaidrs, ka bagātajās Rietumeiropas valstīs Landcruiser ir pārāk liels, pārāk skarbs un pārāk īsts auto, lai iederētos falšajā pseidokrosoveru sabiedrībā. Turpretim Āfrikas tuksneši ir perfekti piemēroti Landcruiser spējām. Joprojām būvēts uz masīva lonžerona rāmja ar izturīgu aizmugurējo tiltu un neatkarīgo priekšējo piekari un, protams, ar transmisijā paredzētiem pazeminātiem pārnesumiem. Ko tur slēpt, Landcruiser lietotājiem jau ļoti gribētos kaut ko vēl jestrāku un žiperīgāku par 177 ZS četrcilindru dīzeļmotoru, taču skarbo EURO6 atgāzu normatīvu dēļ nākamajiem Landcruiser pircējiem ir jāpieņem situācija, kāda tā ir, jo citu motoru Eiropai Toyota nesola. Varam būt priecīgi kaut vai par to, ka Landcruiser joprojām ir dzīvs un pieejams modelis arī Eiropā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No iepriekšējā Ford EcoSport modeļa ir palicis tikai modeļa nosaukums un virsbūves čaula. Viss pārējais Ford zīmola mazākajam krosoveram ir pilnīgi jauns

Tikai vizuāli jaunākās paaudzes Ford EcoSport mazais pseidokrosovers ir līdzīgs iepriekšējai paaudzei, ko Eiropas vajadzībām ražoja Indijas rūpnīcā. Jaunais modelis izmantos svaigākās un modernākās Ford Fiesta platformu un tehniskos labumus, bet pats auto jau tiek ražots modernā rūpnīcā Rumānijā, nevis Indijā. Joprojām neparasts auto ar džipisku ārieni, kas pamatā uzticēsies priekšējiem velkošajiem riteņiem, taču turpmāk cenu lapā varēs atrast arī komplektāciju ar pilnpiedziņu.

No eiropiešu, tostarp arī Latvijas patērētāju pozīcijām raugoties, jaunais EcoSport būs nesalīdzināmi saturīgāks un pilnvērtīgāks pilsētas pseidokrosovers. Tehniskais atbalsts, kas taisnā ceļā ir pārceļojis no Ford Fiesta, pilnībā mainīs EcoSport vērtību pircēju acīs. Skaidrs, ka EcoSport ir viens no budžeta klases mazajiem krosoveriem, kas pēc izmēriem pietiek diviem pieaugušiem pasažieriem. Otrā rinda ir domāta tikai mazu bērnu vai svaiga gaisa vizināšanai. Pieaugušajiem tur nav ko meklēt. Pašsaprotami, ka arī bagāžnieks ir necils. Līdz ar to EcoSport līdz šim bija ērts instruments ikdienas darbos, piemēram, apsardzes kompānijām. Vai arī tiem, kam vajadzēja žiperīgu un daudzpusīgu pilsētas auto, kas nebaidās no sarežģītākām braukšanas situācijām, kas mūsu galvaspilsētā ir ikdienišķa parādība. Gan iepriekšējam, gan jaunajam EcoSport nav pat vajadzīgs 4X4, bet pietiek ar brangu klīrensu, kāds EcoSport joprojām ir, lai mazais auto varētu iebraukt, izbraukt un arī uzrāpties uz augstākas apmales vai pārrāpties pāri šķērslim. Citiem vārdiem sakot, neievainojams un piemērots pilsētā visu gadu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums "Autobrava", kuram ir viens no lielākajiem autosaloniem Latvijā, ārkārtas situācijas apstākļos ir izveidojis tiešsaistes salona rīku, lai turpinātu klientiem nodrošināt automašīnu tirdzniecības pakalpojumus šai situācijai atbilstošā veidā.

Uzņēmuma valdes loceklis Ruslans Vlasjuks ir pārliecināts, ka jaunie apstākļi mainīs autosalonu nākotni, arī pēc krīzes arvien vairāk pārceļot pakalpojumus uz online vidi.

Uzņēmums desmit gadu laikā ir kļuvis par vienu no lielākajiem auto dīleriem Baltijā, pārstāvot tādus zīmolus kā "Hyundai", "SEAT", "JEEP", "FIAT", "FIAT Professional", "Alfa Romeo", "Suzuki", "Isuzu" un "SsangYong". Pērn uzņēmums pārdevis 700 jaunas un mazlietotas automašīnas.

"Lai nodrošinātu klientus ar nepieciešamo pakalpojumu klāstu, spējām ātri pielāgoties ārkārtas situācijai un operatīvi nomainījām klātienes salonu ar tikko izveidotu online salonu, kurā ikviens tiešsaistē var apskatīt automašīnas un uzdot mūsu ekspertiem jautājumus. Savukārt, ja ir interese par izmēģinājuma izbraucieniem, tad mēs, ievērojot visus nepieciešamos piesardzības pasākumus, vienojamies par individuālu laiku un vietu," skaidro R. Vlasjuks.

Komentāri

Pievienot komentāru