Būvniecība un īpašums

FOTO: Db.lv viesojas jaunajā CTB uzņēmumu grupas birojā Liepājā

Monta Glumane, 17.10.2018

Jaunākais izdevums

Jaunais CTB uzņēmumu grupas birojs – askētiska un moderna celtne, savukārt tās iekštelpās valda mājīga, saules un gaismas pielieta atmosfēra.

Iepriekš uzņēmuma birojs atradās Liepājas centrā. Pašreizējā tā ražošanas teritorija sākotnēji bija vien 1,5 ha plaša, bet šobrīd uzņēmuma rīcībā ir 19 ha. «Pirms 20 gadiem sākām strādāt ar pāris transporta vienībām un dažiem darbiniekiem. Šobrīd mūsu īpašumā ir vairāk nekā 200 transporta vienību un būvtehnikas, ceļu būves sezonas laikā nodarbinām 300 darbinieku. Katru gadu augām un attīstījāmies, līdz sapratām, ka vadībai ir neērti atrasties atdalīti no uzņēmuma pamatprocesiem, tādēļ izlēmām celt biroju tieši šeit. Šobrīd redzam, kas notiek uzņēmuma teritorijā un ražotnē, ir ērtāk komunicēt citam ar citu,» stāsta CTB uzņēmumu grupas vadītājs Gatis Zvirbulis.

Līdzinieku nav

Ēkas trijos stāvos atrodas uzņēmuma administrācija. Ņemot vērā, ka birojs atrodas industriālā teritorijā blakus uzņēmuma ražotnēm, galvenais ēkas arhitekta Andra Kokina uzdevums bija atrast pareizo tās novietojumu, ņemot vērā vēja virzienu, lai būtu pēc iespējas mazāk putekļu. Svarīgs uzstādījums bija nodrošināt visos kabinetos gaismu. Tikpat svarīgi bija domāt arī par mūsdienīgu un tehnoloģisku iekārtojumu, ventilācijas un dzesēšanas risinājumiem, ērtām un plašām telpām, lai darbinieki justos komfortabli un strādātu ar maksimālu atdevi. Piemēram, kabinetos ir izvietoti CO2 sensori – mazinoties skābekļa apjomam, tiek padots papildu gaiss un regulēta vēdināšana. Viens no projektēšanas uzdevumiem bija ēku novietot tā, lai to nepieciešamības gadījumā varētu pagarināt. Šobrīd birojā strādā 30 darbinieki, taču ir iespējas paplašināties. «Ja šajā valstī būs izaugsmes iespējas, diez vai kaut ko būvēsim klāt, drīzāk attīstīsimies citos virzienos un nozarēs. Tuvākajos desmit gados paplašināt šo ēku neplānojam,» atzīst G. Zvirbulis.

Ēkai nav līdzinieku. Sadarbojoties ar arhitektu A. Kokinu, domāts par apgaismojumu, telpu lielumu un skaitu. Ņemts vērā tas, kā uzņēmums ir pieradis strādāt, lai būtu vieglāka dokumentu aprite un darbinieku pieejamība. Uzmanība pievērsta materiālu izvēlei – atveidņotas betona sienas, kas kombinētas ar stiklu, Amerikas riekstkoku, ādu. G. Zvirbulis interjeru raksturo kā modernu un atbilstošu būvniecības uzņēmumam. Biroja iekārtošana vēl turpinās, tiek plānota atsevišķu interjera priekšmetu un mēbeļu iegāde, latviešu mākslinieku darbu uzstādīšana.

Visu rakstu Materiāli kā identitātes zīme lasiet 17. oktobra laikrakstā Dienas Bizness.

Pērc un lasi laikraksta Dienas Bizness šīs dienas numuru elektroniski!

LASI ARĪ:

FOTO: Db.lv viesojas topošo airBaltic pilotu treniņbāzē Liepājā

FOTO: Accenture atver jaunu biroju

FOTO: DB viesojas Wunder Latvia Valmieras birojā

FOTO: DB viesojas Evry Latvia birojā

FOTO: DB viesojas Vitol grupas uzņēmumu jaunajā birojā

FOTO: DB viesojas IT uzņēmuma Visma birojā

FOTO: Draugiem Group uzņēmuma Mapon jaunais birojs Barselonā

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

FOTO: Kā top? Asfaltbetons uzņēmumā SIA CTB

Monta Glumane, 26.10.2018

CTB uzņēmumu grupas vadītājs Gatis Zvirbulis (pa kreisi) un ražošanas direktors Kārlis Žāžis.

Foto: Ritvars Skuja,Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šajā piektdienā biznesa portāls db.lv viesojas SIA «CTB», lai vērotu, kā Liepājā tiek ražots asfaltbetons.

Ražošanas process skatāms raksta galerijā!

SIA «CTB» ir viens no Latvijā strādājošajiem kompleksās ceļu būves uzņēmumiem, kas galvenokārt nodarbojas ar būvniecības projektu vadību, ceļu un ielu būvniecību un ar to saistīto materiālu ražošanu.

Tirgū uzņēmums pārdod asfaltu, šķembas un minerālmateriālus, bet pārējie materiāli tiek ražoti un izmantoti «CTB» būvniecības procesa ietvaros. Uzņēmuma vadītājs Gatis Zvirbulis min, ka lielākie pasūtītāji 20 gadu gaitā ir Latvijas Valsts ceļi, Liepājas un Ventspils pašvaldības.

Ceļu būves uzņēmumam saspringtākais laiks ir no aprīļa līdz novembrim. Atbilstoši tam uzņēmums plāno gan cilvēku resursus, gan tehniku, gan materiālu ražošanas procesus. Ziemā uzņēmums ražo minerālmateriālus, veic darbus karjeros, nodrošina transporta pārvadājumus, kā arī sagādes darbus, taču asfalta ražošana ziemā nenotiek.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pieņemt ekspluatācijā objektus ar atliktiem darbiem ir normāla prakse, aģentūrai LETA sacīja Centrālās finanšu un līgumu aģentūras (CFLA) pārstāve Daiga Reihmane, komentējot Liepājas būvvaldes 2023.gada izskaņā ekspluatācijā pieņemtās vairākas Liepājā pārbūvētas ielas ar kopējo garumu vairāk nekā četri kilometri.

Reihmane skaidroja, ka īpaši tas ir raksturīgi objektiem, kuru pabeigšanas termiņš ir ziemā, jo ziemas laikapstākļi var traucēt atsevišķu darbu paveikšanu.

Līdz ar to šie darbi parasti tiek atlikti līdz labvēlīgākiem laikapstākļiem. Pēc Reihmanes minētā, galvenais ekspluatācijā pieņemšanas kritērijs ir iespēja objektu ekspluatēt tam paredzētajiem mērķiem, kā arī tas, ka atlikto darbu paveikšana netraucē objekta ekspluatācija.

Reihmane sacīja, ka par Liepājā veiktajiem ielu un tramvaju ceļu pārbūves darbiem Eiropas Savienības finansējuma pieprasījumi CFLA vēl nav iesniegti. Kad maksājumu pieprasījumi tiks saņemti, arī CFLA vērtēs izpildītos darbus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

Grobiņas SPMK: Visas slimības ir jāizslimo

Ilze Šķietniece speciāli DB, 07.05.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Drošības izjūtu dod gadiem ilgi zināmu sadarbības partneru izvēle

Tikko kā Liepājas pusē ekspluatācijā nodots ilgi lolots projekts – Ālandes upes atpūtas komplekss Grobiņā. Būvdarbus veica SIA Grobiņas SPMK – uzņēmums ar teju 30 gadu ilgu pieredzi.

Simbioze ar ceļiniekiem

Grobiņas SPMK nodarbojas ar inženiertehnisko pakalpojumu nodrošināšanu. Tas darbojas vairākos virzienos – būvniecībā, ražošanā un tirdzniecībā. Uzņēmums izbūvē gāzes vadus, siltumtrases, ūdensvadus un kanalizācijas sistēmas, kā arī iekšējos tīklus. Pārsvarā strādā Kurzemē. Tālākais objekts bijis Pļaviņās, kur Grobiņas SPMK izbūvēja siltumtrasi. «Tas bija piespiedu risinājums. Kad darbu tepat, uz vietas, bija maz, piedalījāmies iepirkumu konkursos citur Latvijā un Pļaviņās vinnējām. Tas ir smagi – tik tālu darbiniekiem, darbu vadītājiem braukāt, visu tehniku aizvest,» secinājis uzņēmuma īpašnieks Ilgonis Jēčis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

Par vairāk nekā diviem miljoniem eiro pārbūvēs gājēju tiltu un ielu Liepājā

Db.lv, 02.11.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājā šonedēļ sāksies Ezermalas ielas un gājēju tilta pār Tirdzniecības kanālu pārbūve atbilstoši SIA "Firma L4" izstrādātajam būvprojektam.

Kopējais pārbūvējamais ielas garums ir 1,1 kilometrs, tilta – 115,5 metri.

Galvenie darbi šajā projektā ir Ezermalas ielas un gājēju un velosipēdistu tilta pārbūve, kas ietver brauktuves, nobrauktuvju un pieslēgumu uz blakus esošajiem īpašumiem un ielas atzara uz Parka ielu pārbūvi, ietves pārbūvi un veloceļa izbūvi, arī stāvvietu un stāvlaukuma izbūvi (92 automobiļiem), labiekārtojumu un vide pieejamības risinājumus, tostarp 98 jaunu koku stādīšanu, lietus ūdens kanalizācijas izbūvi, ielas apgaismojuma pārbūvi un izbūvi, tāpat elektrības, sadzīves kanalizācijas un ūdens apgādes tīklu pārbūvi un izbūvi.

Savukārt gājēju un velosipēdistu tilta pārbūve ietver pretslīdes klāja izbūvi, tilta balstu remontu, tilta konstrukciju tīrīšanu un krāsošanu, margu izbūvi, ūdens atvades risinājumu un apgaismojuma izbūvi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājas speciālās ekonomiskās zonas (Liepājas SEZ) pārvalde simboliski atklājusi izbūvēto pievadceļa posmu no O. Kalpaka ielas līdz Raiņa ielai.

Izbūvētā auto pievadceļa posma garums ir ~2,7 km, bet būvdarbu līguma summa – 2 846 399,02 EUR. Būvdarbus saskaņā ar iepirkumu procedūru un noslēgto līgumu veic SIA “CTB”.

Šobrīd kopējais Liepājas ostas auto pievadceļa garums ir 9 km. Ostas pievadceļš ir viens no signāliem, ka attīstības procesi Liepājas speciālās ekonomiskās zonas teritorijā turpinās, ka Liepāja dzīvo un strādā, norāda Liepājas SEZ valdes priekšsēdētājs Uldis Sesks. "Šis pievadceļš ostai pavēra pilnīgi citu aprites ātrumu. Ja braucam vai dodamies ceļā, tātad mums ir mērķis, ko vēlamies sasniegt, savukārt, izbūvējot ceļu, mēs dodam iespēju arī citiem sasniegt savus mērķus. Liepājas ostas pievadceļš ir labs piemērs, kā kopīgi valstij, pilsētai, uzņēmējiem un Liepājas SEZ pārvaldei, pārdomāti strādājot, var sasniegt vērtīgu rezultātu.”

Komentāri

Pievienot komentāru