Citas ziņas

Jaunais Audi RS 6 Avant

, 06.09.2007

Jaunākais izdevums

Jaunais Audi RS 6 Avant pirmo reizi publikai tiks parādīts nākamnedēļ - Frankfurtes autoizstādē.

Ārkārtīgi sportiskos Audi RS modeļus ražo quattro GmbH. Tiem piemīt elegants dizains, ekskluzīvs aprīkojums un izcila kvalitāte. Tajā pašā laikā par labu tradīciju ir kļuvis šo automobiļu sportiskuma un Avant modeļu praktisko īpašību apvienojums: pats pirmais Audi RS2, kurš tika izlaists 1993. gadā, bija Avant modelis. Lai arī Audi RS modeļi tagad ir pieejami gan limuzīna, gan Avant, gan Cabriolet versijās, īpaši augstu tiek vērtēts Avant modeļu piedāvātais dinamikas un daudzpusības apvienojums. Tādēļ jaunais Audi RS 6 sākumā būs pieejams tikai Avant versijā, piedāvājot nepārspējamu 580 ZS jaudas un 1660 litru lielu bagāžas nodalījuma kombināciju.

Audi RS 6 Avant ar 426 kW (580 ZS) ir jaudīgākais modelis pašreizējā Audi modeļu klāstā - tūlīt aiz Lemānas sacensību uzvarētāja Audi R10 TDI. Desmit cilindru V-konfigurācijas dzinējs RS 6 automobilī ir izstrādāts uz Audi S6 un Audi S8 V10 dzinēju bāzes, uzlabojot to praktiski visās jomās, lai sasniegtu ievērojami augstāku veiktspējas līmeni. Divas turbīnas nodrošina iespaidīgi konstantu jaudas plūsmu visā dzinēja nodrošinātajā ātruma diapazonā: amplitūdā no 1500 līdz 6250 apgriezieniem minūtē iespējami augstākais griezes moments sasniedz 650 Nm atzīmi, bet maksimālā jauda ir pieejama diapazonā no 6250 līdz 6700 apgriezieniem minūtē.

Lai no vietas ieskrietos līdz 100 km/h, automobilim ir nepieciešamas tikai 4,6 sekundes, bet 200 km/h atzīmi tas sasniedz jau 14,9 sekundēs. Dzinēja jauda tiek elektroniski ierobežota, spidometra adatai uzkāpjot līdz 250 km/h. Arī jaudas un svara attiecība atbilst augstākās klases sporta automobiļu rādītājiem: galu galā ar 2025 kilogramu lielo transportlīdzekļa masu - kopā ar dinamisko un stabilo quattro četru riteņu piedziņu - katram RS 6 Avant zirgspēkam ir jāpārvieto tikai 3,5 kilogrami. Ņemot vērā automobiļa piedāvātās iespējas, standarta 13,9 litru degvielas patēriņa rādītājs ir ļoti atzīstams.

Sešu pārnesumu tiptronic pārnesumkārba, kurai raksturīgs ārkārtīgi īss pārslēgšanas laiks, automobiļa jaudu uz ceļa novada, izmantojot četru riteņu piedziņu. 40 procentus no jaudas centrālais diferenciālis nodod priekšējiem, bet 60 procentus - aizmugurējiem riteņiem.

Attiecībā uz brauciena sajūtu RS 6 automobilī, sporta automobiļa precizitāte un pagriezienu izbraukšanas spēja ir apvienota ar komfortablam limuzīnam piemītošu līdzsvarotu un nevainojamu stabilitāti. Lielā mērā to nodrošina standarta komplektācijā ietvertā un tagad pilnībā uzlabotā dinamiskā brauciena kontroles sistēma (DRC), kas pazīstama jau pašreizējā RS 4 automobilī.

Standarta 19 collu riteņu bremžu diski ir izstrādāti, lai izturētu maksimālu slodzi. Tie sastāv no alumīnija bremžu diska kameras un lieta berzes gredzena, kuri abi ir savienoti kustīgā salikumā, izmantojot metāla tapas. Šis risinājums palielina termisko stabilitāti un samazina svaru. Pēc izvēles kopā ar 20 collu diskiem ir pieejama arī keramisko bremžu sistēma.

Lai papildu gaisa plūsmas nodrošināšanai priekšējā pārsegā radītu tukšu telpu, halogēna miglas lukturi iebūvēti blakus biksenona priekšējiem lukturiem, kas pēc izvēles ir pieejami arī kā adaptīvie lukturi. Desmit diodes, kas izvietotas katra priekšējā luktura apakšējā malā, piešķir Audi RS 6 efektīvu izskatu. Arī aizmugurējos lukturos ir izmantota diožu tehnoloģija.

Tāpat kā dzinēja nodalījuma vāks, arī priekšējie spārni ir izgatavoti no alumīnija, lai samazinātu svaru. Tie aptver varenos jaunā Audi RS 6 riteņus, atgādinot kādu autobūves vēstures stūrakmeni: riteņu arku līnijas sasaucas ar Audi quattro dizaina elementiem - automobiļa, kas 1980. gadā aizsāka pastāvīgās četru riteņu piedziņas tradīciju.

Jaunā Audi RS automobiļa salons piedāvā iespaidīgu sportiskas elegances un ekskluzivitātes sintēzi. Oglekļa šķiedra, alumīnijs, ādas un Alcantara apdare veido unikālu gaisotni.

Audi RS 6 Avant parādīsies tirgū 2008. gada aprīlī.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietotu auto tirgū Audi ir viens no pieprasītākajiem auto zīmoliem. Tomēr, kā pirms katra nozīmīga pirkuma un tāda ir arī automašīnu iegāde, nepieciešams pārliecināties par pirkuma kvalitāti. Ko ņemt vērā, iegādājoties Audi zīmola automašīnas?

Vai ir vērts iegādāties Audi?

Audi ir viens no populārākajiem auto zīmoliem pasaulē gan jaunu automašīnu interesentiem, gan lietoto auto tirgū. Audi vēsture sākās 1909. gadā, bet pazīstamā emblēma, kura rotā jebkuru Audi automašīnu - savienoti četri apļi, tika izveidota 1932. gadā, kad apvienojās četri uzņēmumi un tie kopīgi izveidoja vienotu koncernu.

Pirms jebkura auto iegādes, tai skaitā Audi, nepieciešams veikt priekšdarbu un saprast, vai šis auto zīmols kalpos man ilgi, vai tā uzturēšana ir dārga un vai Latvijā ir pieejami sertificēti servisi un vajadzīgās rezerves daļas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ekskluzīvā intervijā db.lv Audi driving experience programas vadītājs Klaus Demels (Klaus Demel) atklāj, ka vairāk nekā 20 jauno Audi R8 un RS sērijas superauto dalība apmācības programas laikā Rīgā, Biķernieku trasē būs līdz šim lielākais superauto desants Baltijā.

Atgādināsim, ka pasaulē pazīstamais Audi Sportscar Experience pasākums šogad, no 8. līdz 18.augustam, norisināsies arī Latvijā, Biķernieku trasē. Audi driving experience programas vadītājs atbildēja uz dažiem db.lv jautājumiem.

Vai ir tiesa, ka Audi Sportscar Experience pēc desmit gadu pārtraukuma atgriežas Latvijā, Biķernieku trasē ar lielāko Audi R8 sporta automobiļu desantu kāds līdz šim ir redzēts Baltijā?

Tā ir taisnība. Tajā brīdī, kad plānojām mūsu atgriešanos Rīgā, bija skaidrs, ka tam ir jābūt ar lielāku jaudu un vērienu, nekā tas bija pirms desmit gadiem. Superjaudīgu automobiļu flote ar tādiem dārgakmeņiem kā jaunais Audi R8 V10 Plus, kam ir pāri par 600 ZS liela jauda. Mūsuprāt, tas ir labākais veids, kā nodemonstrēt, ko nozīmē kaisle, ātrums un jauda.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Audi A8 - jauna braukšanas pieredze

, 27.08.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Audi spodrina sava flagmaņa īpašības: no septembra Audi A8 uzrādīs jaunas, uzlabotas kvalitātes. Vēl precīzāka vadība, augstākās kvalitātes braukšanas sniegums un akustiskais komforts, kā arī izsmalcinātie dizaina un salona uzlabojumi izceļ unikalitāti, kas raksturīga sportiskākajam limuzīnam visā luksus klasē. Tas, cik veiksmīgi sportiskais un elegantais dizains A8 automobilī ir apvienots ar vislabākajām vadības īpašībām, komfortu un priekšzīmīgu draudzīgumu videi, ir redzams Audi A8 2,8 FSI modelī: 199 grami CO2 emisijas uz kilometru - tas ir līdz šim labākais rādītājs savā klasē.

Iespaidīgas vadīšanas īpašības, novatoriskas tehnoloģijas, kā arī īpašs dizains un aprīkojums - Audi A8 luksus automobiļu segmentā atšķirīgi un meistarīgi definē sportiskuma pievilcību. Kā zīmola dižākais pārstāvis A8 iemieso Audi progresu: tā ārkārtīgi izturīgā un vieglā alumīnija virsbūve, kas izveidota pēc Audi Space Frame principa, spēcīgie FSI un TDI dzinēji ar tiešās iesmidzināšanas sistēmu, pastāvīgā quattro četru riteņu piedziņa un daudz slavētā MMI vadības sistēma ir tikai daži no elementiem, kas izmantoti Audi, lai pierādītu devīzes Vorsprung durch Technik (Pārākums tehnikā) pielietojumu luksus klasē.

Vislabākie degvielas patēriņa rādītāji savā klasē

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Audi tirgus daļa Latvijā sasniedz 2%

, 17.01.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā 2007. gadā tika reģistrēts 671 jauns Audi – tas ir par 42 procentiem vairāk, ja salīdzina ar iepriekšējo gadu (2006. gadā: 473), un par 15 procentiem vairāk nekā kopējais jauno pasažieru auto skaita pieaugums tirgū (27 procenti).

Audi tirgus daļa Latvijā ir pieaugusi par 0,21 procentu, sasniedzot 2,06 procentu daļu 2007. gadā (2006. gadā: 1,85 procenti), Db.lv informēja SIA Moller Auto Baltic sabiedrisko attiecību speciāliste Laura Jaunromane.

''Kā augstas kvalitātes novatorisku automobiļu ražotājs Audi ir viens no pasaules vadošajiem premium zīmoliem. Kā Audi importētājs divos visātrāk augošajos tirgos Eiropā, mēs ar nepacietību gaidām jaunus izaicinājumus un 2008. gadā turpināsim Audi modeļu ofensīvu'', saka Espens Egelunds (Espen Egelund), Audi importētāja Latvijā un Lietuvā Moller Auto Baltic vadītājs.

2007. gadā Latvijā un Lietuvā kopā tika reģistrēti 1166 jauni Audi automobiļi, jeb par 48 procentiem vairāk kā iepriekšējā gadā (2006. gadā: 786).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kā liecina pašmāju auto aizsardzības sistēmu uzstādītāja Autonams veiktie aprēķini, Latvijā šogad nozagti transportlīdzekļi aptuveni 5,7 miljonu eiro vērtībā. Pērn visa gada garumā tika nozagtas automašīnas par aptuveni 11 miljonu latu, Db.lv informēja SIA Autonams pārdošanas daļas vadītājs, valdes loceklis Edvīns Panders.

Saskaņā ar Autonams un LR Iekšlietu ministrijas datiem šī gada pirmajos septiņos mēnešos Latvijā kopumā nozagti 820 vieglie transportlīdzekļi. Zagļu vērtējumā vēl joprojām populārākās automašīnu markas ir VW un AUDI. Arvien biežāk tiek zagti jauni transportlīdzekļi, no kuriem šogad absolūtais līderis ir BMW X5.

Ja pērn visvairāk tika zagtas trīspadsmit līdz piecpadsmit gadus vecas automašīnas, tad šogad autozagļi pievērsušies nedaudz jaunākām mašīnām - pārsvarā 1998. un 1999. gada izlaiduma.

Edvīns Panders, Autonams pārdošanas daļas vadītājs: "Statistika liecina, ka tiek zagtas arvien vairāk tādas automašīnas, kuru vērtība pārsniedz 30 un 40 tūkstošus eiro. Šogad septiņos mēnešos ir nozagtas jau divdesmit divas 2006. un 2007.gada izlaiduma automašīnas. Līdz ar to zaudējumi īpašniekam un apdrošinātājiem kļūst ievērojami lielāki."

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saskaņā ar Autonams un LR Iekšlietu ministrijas datiem 2008.gada pirmajos trīs mēnešos nozagti 56 līdz piecus gadus jauni auto, kas ir par 62,5% vairāk nekā pērn šajā laika posmā. 2007.gada pirmajā ceturksnī tika nozagti vien 35 līdz piecus gadus jauni auto.

Kopumā gada pirmajos trīs mēnešos nozagti 414 vieglie transportlīdzekļi. Visvairāk, līdzīgi kā pērn, gada sākumā zagtas VW Golf, VW Passat un Audi A6 Avant automašīnas. Turklāt, sākoties pavasara sezonai, nozagti arī divi kvadracikli.

Edvīns Panders, Autonams Pārdošanas un attīstības direktors, valdes loceklis: "Salīdzinot ar pagājušā gada pirmo ceturksni auto zagļi šogad ir ievērojami aktīvāki – pirmajos trīs mēnešos nozagti par 58 vieglajiem transportlīdzekļiem vairāk nekā pērn tādā pašā laika posmā. Turklāt zagļi vairāk zog jaunos auto – par 62,5 procentiem pieaudzis līdz piecus gadu jaunu nozagto auto skaits. Par jaunākiem auto zagļi saņem lielāku summu, taču risks ir salīdzinoši tāds pats, tādēļ tie ir izdevīgāki. Vienlaikus arī pieaugot jauno auto skaitam uz ielām, pieaug arī pieprasījums pēc to detaļām. Kā viens no iemesliem varētu būt arī pievienošanās Šengena zonai, kas radījusi iespēju brīvāk pārvietoties un šķērsot robežu arī auto zagļiem, tomēr to nevar vērtēt viennozīmīgi."

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Digitalizācija auto izvēlē, elektroauto pārdošanas pieaugums, lietotu auto reputācijas maiņa, jaunas prasības autoservisiem un klientu paradumu transformācija – tā ir autopārdošanas industrija šodien, kur Moller Auto dīleri, tirgojot gan jaunas, gan lietotas automašīnas, navigē vienas pieturas dīleru koncepta virzienā.

Par šodienu, rītdienu un izaicinājumiem Dienas Bizness uzdeva jautājumus Moller Auto uzņēmumu grupas izpilddirektorei Baltijā Izīdai Gerkenai.

2023. gads ir aizvadīts. Audi un Volkswagen ir vienas no iecienītākajām automašīnām pircēju izvēlē – kā veicies ar šo marku pārdošanu?

Kopumā gads aizvadīts veiksmīgāk, nekā plānots. Mūsu biznesa rezultāti par 2023. gadu rāda, ka Baltijā kopumā lietotu auto segmentā tika pārdots par 26% vairāk auto nekā 2022. gadā. Savukārt vislielākā izaugsme piedzīvota elektroauto segmentā, kas Baltijā pērn pieauga par 63%, salīdzinot ar 2022. gadu. Tikmēr jaunu auto segmentā pārdošanas rādītāji bija stabili, saglabājoties 2022. gada līmenī, par spīti satricinājumiem ekonomikā, ko nesuši aizvadītie gadi. Pērnā gada sākumā novērojām jaunu auto tirgus atveseļošanos, un to pamatā ietekmēja iedzīvotāju finansiālās konfidences uzlabošanās, kas, jāatzīst, bija netipiski inflācijas rādītājiem, kā arī vajadzība pēc personīgās mobilitātes, kas aizvien ir daudzu cilvēku prioritāšu augšgalā. Ietekmi jūtam arī šogad. Proti, inflācijas drudzis ir pārvarēts, un cilvēki nākotni sāk vērtēt, balstoties uz prognozējamākiem apstākļiem, kas arī dod iespēju skaidrāk paredzēt personīgās investīciju iespējas. Aizvadītajā gadā būtiski auga pieprasījums pēc lietotiem auto ar nepieredzētu uzrāvienu oktobrī, kad apgrozījums lietoto auto segmentā auga par 87%, salīdzinot ar attiecīgo periodu 2022. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Audi A4 Avant ir auto, pie kura stūres katrs nākamais kilometrs šķitīs garšīgāks un baudāmāks, simpātijas pret šo enerģisko un stilīgo universāli tikai pieaugs

Tā ir teju ikviena vācu premium auto burvība, ka vispārējais priekšstats par auto uzlabojas, to lietojot vairāk un ilgāk, nevis otrādi. Atgādināsim, ka Audi A4 ir gredzenu pavēlnieka populārākais modelis pasaulē, bet tā Avant jeb universāļa modifikācija ir katra vācieša sapņu darba auto, kas tikpat labi izpilda ģimenes auto funkcijas.

Ko tur slēpt, gan Audi A4 sedans, gan A4 Avant ir dārgs pirkums, un tas «sasien rokas» daudziem gribētājiem. Kaut arī pretim A4 Avant bāzes modeļa ailītei var atrast ierakstu 33 900 eiro, taču, nedaudz pašiverējot papildaprīkojuma sarakstā vai izvēloties dusmīgāku motoru, cena var aizlēkt jau līdz 60 tūkst. eiro robežai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Trešās paaudzes Audi TT nav tikai jaunākā vācu ražotāja stila ikona, bet arī Audi nākotnes dizaina koncepcijas pirmā bezdelīga.

Kopš 1998. gada Audi TT ir sava veida stila grāmata, pēc kura līdzības daudzi eksterjera un interjera dizaina elementi pēcāk pārkāpj uz citiem četrriņķu markas modeļiem. Jaunākās paaudzes kupeja ir kļuvusi nedaudz kompaktāka un vieglāka, proti, tā ir par 18 milimetriem īsāka un 10 milimetriem šaurāka, bet, liekot lietā augstas izturības tērauda un alumīnija šasiju, kas Audi valodā tiek saukta par Audi Space Frame, jaunā TT kupeja ir kļuvusi par 50 kilogramiem vieglāka. Trešās paaudzes Audi TT viss ir jauns, tostarp uzlabota pilnpiedziņas sistēma. Tās elektroniskās smadzenes turpmāk strādāšot vēl ātrāk un precīzāk, īpaši ekstremālās situācijās, zibenīgi sadalot vajadzīgo vilkmi starp asīm.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Frankfurtes auto šovā, kas notiks šomēnes, kompānija Audi pirmo reizi sabiedrībai prezentēs jaunu modeli RS 6 Avant, liecina kompānijas informācija medijiem. Latvijas iedzīvotājiem tā būs pieejama nākamā gada aprīlī.

Audi RS 6 Avant ar 426 kW (580 zirgspēkiem) būšot visspēcīgākais no šīs kompānijas modeļiem. Lai uzņemtu ātrumu 100 km/h automašīnai būšot nepieciešamas vien 4,6 sekundes, savukārt ātrumu 200 km/h tā varēšot sasniegt 14,9 sekundēs, sola autoražotājs.

Audi RS 6 Avant Eiropas tirgū tiks laista pārdošanā 2008.gada aprīlī.

Kā Db.lv pastāstīja Audi importētāja Latvijā Moller Auto Baltic pārstāve Laura Jaunromāne, arī Latvijas iedzīvotāji šo automašīnu varēs pasūtīt, sākot ar nākamā gada aprīli. Tomēr esot jārēķinās vēl ar trīs mēnešu ilgu piegādes laiku.

Moller Auto Baltic uzskata, ka šī modeļa pārdošanas apjomi Latvijā nebūs lieli (plānots pārdot tikai četras šādas automašīnas), kas skaidrojams ar to, ka mašīna ir samērā specifiska un tai būšot augsta cena. Audi RS 6 Avant cena gan pagaidām tiek turēta noslēpumā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad Detroitas autoizstādē Audi piedāvā divus jaunumus – Audi TTS un Audi R8 V12 TDI konceptautomobili, liecina autoražotāja sniegtā informācija medijiem.

Audi R8 V12 TDI concept

2008.gada Detroitas autoizstādē Audi prezentē pirmo ielas sporta auto konceptu ar 12 cilindru dīzeļdzinēju. Jaunais Audi konceptautomobilis, kura pamatā ir Audi R8, aprīkots ar sešlitrīgu V12 TDI dzinēju, kas spēj attīstīt 500 ZS un 1000 Nm. Automobilis sasniedz ātrumu 100 km/h 4,2 sekundēs, tā maksimālais braukšanas ātrums ir virs 300 km/h.

Jaunais V12 TDI dzinējs pieder pie Audi V-veida dzinēju saimes ar 60 grādu leņķi starp cilindru rindām. Tam ir jauna veida ķēžu pievada sistēma ar diviem augstspiediena sūkņiem un common rail iesmidzināšanas tehnoloģiju.

Audi TTS

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Møller Baltic Import sasniedzis jaunus rekordus

Db.lv, 09.01.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Møller Baltic Import (MBI), Audi automašīnu importētājs Latvijā un Lietuvā, kā arī Volkswagen importētājs Baltijas valstīs, 2023. gadu noslēdzis, piegādājot vairāk nekā 9000 automašīnu.

“Møller Baltic Import 2023. gadā uzrādījis ļoti pārliecinošus rezultātus gan finansiāli, gan ar mūsu pārstāvēto zīmolu jaunu auto pārdošanas rādītājiem. Audi 2023. gadā ir sasniedzis visu laiku labāko rezultātu. Zīmols pirmo reizi ieņēma pirmo vietu premium klases automobiļu konkurencē Lietuvā, savukārt Latvijā – klientiem piegādāts rekordliels automobiļu skaits, saglabājot otro vietu premium segmentā. Volkswagen zīmolam pagājušais gads aizritēja elektrifikācijas zīmē. Volkswagen sasniedza savu mērķi kļūt par lielāko elektrisko automobiļu piegādātāju Latvijā un Lietuvā. Tikmēr Volkswagen komerctransporta zīmola automobiļu piegādes klientiem Baltijā pieauga par 9%, un tā autoparks tika elektrificēts ar ID. Buzz un eCrafter modeļiem. Pārliecinoši pārdošanas rezultāti likumsakarīgi liecina par to, ka arī finansiāli 2023. gads ir bijis ļoti spēcīgs. Šādi rezultāti ir sasniegti, pateicoties ļoti ciešai sadarbībai ar Volkswagen un Audi rūpnīcām un mūsu mazumtirdzniecības partneru profesionālajam un mērķtiecīgajam darbam visā Baltijā. 2024. gadā mums būs jāspēj pielāgoties pārmaiņām, kā arī iespējamai lēnākai tirgus izaugsmei. Pēdējo gadu notikumi pasaulē ir būtiski izmainījuši ierasto lietu kārtību, kā rezultātā ir nepieciešams pieņemt pārdomātus, bet ātrus lēmumus. 2024. gadam esam noteikuši ambiciozus mērķus. Mēs piedāvāsim spēcīgu ar iekšdedzes dzinējiem aprīkotu modeļu klāstu, piemēram, pilnīgi jauno Volkswagen Tiguan un T-Cross, kā arī jaunus pilnībā elektriskus automobiļus, piemēram, Volkswagen ID.7 un ID.7 Tourer, ID. Buzz septiņu sēdvietu versiju un pirmos Audi elektroauto, kas ražoti uz PPE (Premium Platform Electric) platformas, – Q6 e-tron un Audi A6 e-tron. Pāri visam mēs jo īpaši fokusēsimies uz klientu pieredzes pilnveidošanu, kas ir svarīga prioritāte kā Volkswagen un Audi rūpnīcās, tā arī Baltijas tirgū,” saka vairumtirgotāja Møller Baltic Import izpilddirektore Ilze Grase-Ķibilde.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Audi Latvia pārdošanas apjomi pirmajā pusgadā ir pieauguši par 44% salīdzinājumā ar attiecīgo periodu pagājušajā gadā. Par pamatu izaugsmei kļuva Audi Q5 modelis, kā arī jaunais Audi Q7 un Audi A4.

2016.gada rudenī tiks uzsākta pagājušajā nedēļā prezentēto Audi jaunumu Q2 un Audi A5 Coupe pārdošana. Bez šiem modeļiem, liels uzsvars tiks likts arī uz Audi A6 un Audi A4 biznesa modeļiem.

Zīmola izaugsme novērota visā pasaulē – AUDI AG pārdošanas apjomi kopš janvāra ir pieauguši par 5,6% līdz 953 200 piegādātām vienībām. Visstraujākā Audi izaugsme bija Eiropas tirgū, kur pārdošanas apjomi kopš gada sākuma palielinājās par 8,4%, pirmo reizi sasniedzot 450 000 pārdotu automobiļu. Pārdošanas apjoma pieaugumu veicināja jaunie modeļi Audi A4 (+12,3%) un pilnizmēra apvidus auto Audi Q7 (+73,6%). Kopumā darījumu skaits jūnijā palielinājās par 7,4% līdz aptuveni 169 000 vienību.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Pasaulē pirmie tikai LED diodes saturošie priekšējie lukturi

, 21.08.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopš 1992. gada sarkanās LED gaismas arvien biežāk tika izmantotas bremzēšanas apgaismojumam, kā arī aizmugurējos lukturos. Audi ir pirmais ražotājs, kas ieviesa papildu baltos LED dienas gaismas lukturos - vispirms Audi A8 W12 jau 2004. gadā, pēc tam arī Audi S6, Audi R8 un Audi A5/S5.

Tagad Audi piedāvā pirmos un vienīgos priekšējo gaismu lukturus pasaulē, kuros visu priekšējā apgaismojuma funkciju veikšanai izmantotas LED spuldzes. Papildus dienas apgaismojuma lukturiem šīs funkcijas ietver arī pagrieziena signālus, kā arī priekšējās tuvās un tālās gaismas. Vairākas LED grupas, veido precīzu gaismas starošanu un gaišumu. Katrā priekšējā lukturī ir iestrādāti 54 LED gaismas avoti.

LED tehnoloģiju priekšrocības ir zemais enerģijas patēriņš (50 vati priekšējām tuvajām gaismām, 6 vati priekšējām dienas gaismām), krāsa, kas ir līdzīga dienasgaismai un sniedz lielāku kontrastu un patīkamāku vizuālo izskatu, zemāka voltāža, kompakti izmēri un lielāka dizaina brīvība. Īpaša ES izsniegta atļauja ir ļāvusi ietvert priekšējā apgaismojuma LED tehnoloģiju sērijveida ražošanas procesā ātrāk nekā plānots. Tas ir tāpēc, ka atbilstošā ES regula stāsies spēkā ne ātrāk kā 2008. gadā. Audi ir viens no dalībniekiem darba grupā, kura tika izveidota 2003. gadā, ar mērķi panākt ātrāku atļauju modernizētas un spēcīgas apgaismojuma tehnoloģijas izmantošanai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Audi A1 Sportback ir dzirkstošs kā tikko glāzē ieliets šampanietis. Auto ir izaudzis tiešā un pārnestā nozīmē, turklāt nav zaudējis dzīvespriecīgo raksturu

Fascinējošs iesaiņojums, lieliska tehnika, iespaidīgs digitālo gadžetu atbalsts, un tas viss perfekti sasiets kopā. Tāds ir Audi A1 Sportback.

Kāpēc tas būtu jāpērk?

Burvīgs mazauto. Patiesībā tas jau vairs nav nekāds mazulis. Ar šādiem apkārtmēriem pirms desmit gadiem Audi A1 varētu startēt pie kompaktklases modeļiem. Jaunākais Ingolštadtes mazulis ir daudz ietilpīgāks, sniedzot vairāk komforta autovadītājam un pasažieriem. Vienlaikus ir palielināta arī bagāžas ietilpība, proti, par 65 litriem vairāk nekā pirmās paaudzes modelim. Standarta ietilpība ir 335 litri, bet ar nolocītiem aizmugurējiem sēdekļiem tā palielinās līdz 1090 litriem. Tāpat kā lielākie un dārgākie Audi, arī Audi A1 Sportback salons ir piesātināts ar digitālajiem verķiem, tajā pašā laikā nepārspīlējot ar ekrānu daudzumu un atstājot vietu ortodoksālām vērtībām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Premjers Ivars Godmanis (LPP/LC) pieļāvis iespēju, ka valdība varētu skatīt jautājumu par atteikšanos no dienesta automašīnām.

Tā I. Godmanis norādīja LTV raidījumā 100. pants, atbildot uz jautājumu, vai taupības laikos ministriem, līdzīgi kā Šveicē, nevajadzētu izmantot sabiedriskā transporta pakalpojumus, nevis valsts atmaksātas automašīnas. Viņš arī uzsvēra, ka šogad jauni dienesta auto nav pirkti, ziņo Apollo. Vienlaikus premjers teica, ka būtu jāizvērtē, cik ļoti katram valstsvīram nepieciešams nodokļu maksātāju sponsorēts braucamais līdzeklis. «Redzēsim, kā beigsies 1. ceturksnis,» sacīja Godmanis, norādot, ka pēc tam varbūt arī viņam pašam nāksies vairāk staigāt ar kājām.

Vidēji 450 Ls

Jau pērn Db aptaujāja ministrus par viņu braukšanas paradumiem, jo Db rīkotās akcijas Meklējam miljonus laikā tika saņemts kāda lasītāja ieteikums ministru darba automašīnas nomainīt pret zemākas klases automašīnām, kurām būtu arī mazāks degvielas patēriņš. Rezultātā varēja secināt, ka ministri ikdienā bieži pārvietojas ar darba automašīnu, turklāt vidēji viens ministrs mēnesī iztērē ap 450 Ls degvielai. Nav pieejama informācija par Ivara Godmaņa un Mareka Segliņa autotransportu, jo gan Ministru prezidents, gan iekšlietu ministrs ir valsts augstākās amatpersonas, kuru apsardzi veic Drošības policija. Šīm amatpersonām nav piesaistītas noteiktas automašīnas, ar kurām tiek nodrošināta šo amatpersonu pārvietošanās, bet abu amatpersonu apsardzes un drošības pasākumu organizācija un tehniskie līdzekļi ir konfidenciāla rakstura informācija, paskaidroja Drošības policijas priekšnieka palīdze Kristīne Apse-Krūmiņa. SIA Auto Rīga (Audi) direktors Raimonds Pāvulītis Db skaidroja, ka atsevišķām ministrijām 2007. gadā piegādātie Audi A6 ir aprīkoti ar vecajiem un vienlaikus arī rijīgākajiem V6 benzīnmotoriem. «Šos dzinējus vairs neražo, bet pirms gada komplektācijā ar šiem spēka agregātiem Audi A6 bija vislētākie. Rūpnīcas noteiktajos standartos šāds A6 vidēji uz 100 km tērē 9,6 l, taču, ņemot vērā visus blakusfaktorus - ekspluatācijas atšķirība ziemā un vasarā, pilsētā vai ārpus pilsētas, kā arī autovadītāja braukšanas stils ir galvenie nosacījumi, ka vienā gadījumā vidējais degvielas patēriņš ir 13 l, bet citā - vairāk nekā 19 l. Vēl viens, iespējams, viens no būtiskākajiem faktoriem, kas palielina degvielas patēriņu, ir tas, ka ziemas periodā, gaidot ministrus, auto šoferi, lai nenosaltu, bieži atstājot ieslēgtu automašīnas dzinēju.» Paraugoties uz ministriju auto degvielas patēriņa atšķirībām, Drošas braukšanas skolas (DBS) direktors Artūrs Priednieks nenoliedz, ka pilsētas sastrēgumi, ekspluatācija ziemā, kā arī autovadītāja braukšanas stils var būtiski ietekmēt vidējo degvielas patēriņu. «Taču atsevišķos gadījumos uzrādītie degvielas patēriņi, kuri ievērojami atšķiras no rūpnīcas noteiktajiem standartiem, šķiet pārlieku neloģiski. Var jau būt, ka te ir meklējami citi iemesli, bet iespējams, šo auto stūresvīriem vienkārši trūkst zināšanu par pareizas un ekonomiskas braukšanas pamatprincipiem.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Stindzinoši dārgs, bet «gards» pirkums

Aldis Zelmenis, 25.10.2019

Testa nolūkos DB autoapskatnieka rīcībā uz pāris dienām nonāca elegants Audi A4 modīgā Quantum Grey pelēkajā virsbūves krāsojumā. Pārējās fotogrāfijas skatāmas tālāk galerijā!

Foto: Aldis Zelmenis

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zaudējot savas pozīcijas pret tiešajiem konkurentiem, Audi A4 modernizētājiem ir nācies gana papūlēties, lai no jauna sapucētu tik nozīmīgo vācu ražotāja produktu

Ko tur slēpt, piektās paaudzes Audi A4 nav bijis tik veiksmīgs, kā sākotnēji bija iecerējuši tā radītāji, attiecīgi mūžsenie konkurenti Mercedes C klase un 3. sērijas BMW ir paspējuši aizspraukties Audi A4 pa priekšu. Turklāt arī citi sāncenši nesnauž. Piemēram, kamēr Audi A4 tirdzniecības rādītāji 2019. gada pirmajā pusgadā Eiropā ir nogāzušies par 26%, zviedru Volvo S60/V60 tirdzniecība uzlēkusi par 25%. Paturot prātā Audi A4 nozīmi kompānijas modeļu portfelī, Audi saprot, ka ir laiks rīkoties.

Kāpēc tas būtu jāpērk?

Vispirms – auto izskatīsies citādāk. It kā tas pats vecais, labais Audi A4, tikai kļuvis cēlāks un «muskuļotāks», it kā būtu mērķtiecīgi svīdis svaru zālē un uzaudzējis pamanāmu muskuļu masu. Tas visvairāk attiecas uz auto sānu dizainu, kas veidots pilnībā no jauna. Vēl vairāk, no virsbūves elementiem izmaiņas nav skārušas tikai bagāžnieka vāku, motora pārsegu un jumtu. Galarezultātā modernizētais Audi A4 ir kļuvis pievilcīgāks no ārpuses un paredzami viedāks no iekšpuses.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā 10.martā tika prezentēts jaunais Audi A7 Sportback un uzsākta tā pārdošana Audi dīleru salonos Rīgā.

Bez dizaina, jaunajam Audi A7 ir uzlabota arī vadāmība un komforta līmenis, kā arī automobilis ir aprīkots ar daļējā hibrīda tehnoloģiju.

Jaunais Audi A7 bija apskatāms pie Latvijas Nacionālā mākslas muzeja ieejas. , Jaunā četru durvju kupeja iemieso Audi jaunās luksus klases dizaina valodu, kas tika aizsākta ar 2017. gadā prezentēto Audi A8 un turpinās ar nupat, plašākai publikai, Ženēvas autoizstādē prezentēto jauno Audi A6.

Vienlaikus Audi A7 ietver arī plašu jaunāko tehnoloģiju klāstu – jaunā MMI skārienjūtīgā vadības koncepcija, 39 vadītāja asistenta sistēmas, 400 pielāgojami iestatījumi un daļējā hibrīda sistēma ir tikai daļa no tā.

Apskatot no ārpuses un salīdzinot to ar Audi A8, jaunajam modelim priekšpusē ir vienota priekšējā reste, kas ir platāka un zemāka, šauri priekšējie lukturi un izteiksmīgas gaisa ieplūdes atveres. Bagātīgākajā aprīkojuma līmenī ietilpst HD Matrix priekšējie LED lukturi ar Audi lāzera tehnoloģiju. Aizmugurējos lukturus savieno gaismas josla, kas ir raksturīgs dizaina elements visiem Audi augstākās klases modeļiem. Atslēdzot un aizslēdzot durvis, lukturos izgaismojas unikālas gaismas animācijas. Izteiksmīgās kontūras ap arkām izceļ riteņus, kuru diametrs sasniedz līdz pat 21 collai, godinot Audi quattro mantojumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada pirmajos sešos mēnešos Audi ir pārdevis vairāk nekā 516 000 jaunus Audi automobiļus, kas ir par 1.4% vairāk nekā 2007. gada pirmajos sešos mēnešos, kad Audi pārdeva 508 842 automāšīnas, informē kompānija.

Gada otrajā pusē Audi plāno uzsākt vairāku jaunu un atjauninātu modeļu pārdošanu, kas kompānijai ļauj prognozēt tirdzniecības apjoma pieaugumu arī gada otrajā pusē.

Šī gada maijā Eiropā tirdzniecībā nonāca jaunās paaudzes Audi A4 Avant, savukārt jaunā Audi A4 limuzīna tirdzniecība tika uzsākta jau pagājušā gada nogalē. Kompānija norāda, ka nozīmīgi uzlabojumi ir paredzēti gan Audi A3, gan Audi A6.

Šogad tirdzniecībā nonāks arī jaunā automašīna Audi Q5. Līdz 2015. gadam Audi vēlas paplašināt modeļu klāstu no pašreizējiem 26 modeļiem līdz 40.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Audi Q8 quattro ir krosoverkupeja, ko ieraugot, aizraujas elpa. Diemžēl to nevar teikt par pagaidām vienīgā dīzeļmotora spējām

Uzticīgākā Audi fanu auditorija varētu būt sašutusi par šādu apgalvojumu. Kā tad tā? Trīs litru V6 dīzelis ar 286 ZS lielu jaudu un 600 ņūtonmetru lielu griezes momentu uz papīra izskatās vairāk nekā iespaidīgi. Tas tiesa, bet stāsts ir par to, kā šie Q8 vienīgā dīzeļmotora zirgspēki un ņūtonmetri izpaužas reālajā dzīvē. Q8 quattro parādītais sniegums plašpatēriņa modelim būtu vērtējams kā izcils, taču premium saimes krosoveram, par kuru pieprasa 100 tūkst. eiro, gribētos, lai motora spēku varētu sajust, jau pieskaroties akseleratora pedālim. Taču tā nav. Momentālā reakcija, iespiežot gāzes pedāli grīdā, ir apzināti kavēta. Tehnika, nevis pilots, izlemj, kurā brīdī automobilim paātrināties. Caurmērā tas notiek ar divu sekunžu aizturi, un tas viss ar mērķi ekonomēt degvielu un uzlabot kaitīgo izmešu rādītājus. Kad elektroniskie vagari ir devuši savu svētību un atļauj 286 zirgu ganāmpulkam kopā ar astoņpakāpju tiptronic automātu izpausties, tālāk jau viss noris tā, kā tam vajadzētu būt.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Losandželosas auto izstādē, kas norisinās no 14. līdz 24. novembrim, Audi prezentē Audi Cross Cabriolet quattro konceptautomobili, liecina sniegtā informācija medijiem. Kā norāda autoražotājs, Audi Cross Cabriolet quattro konceptauto apvieno dinamiskā Audi kabrioleta un vispusīgā SUV automobiļa īpašības.

Audi Cross Cabriolet quattro ar divām durvīm un četrām sēdvietām ir 4,62 m garš un 1,91 m plats, tā riteņu bāzes garums ir 2,81 metri, augstums - 1,63 m. Kā norāda autoražotājs, Audi Cross Cabriolet quattro konceptauto apvieno dinamiskā Audi kabrioleta un vispusīgā SUV automobiļa īpašības. "Muskuļotās, jaudīgās, un tajā pašā laikā elegantās aprises izceļ šī transportlīdzekļa potenciālu. 240 ZS trīs litru TDI dzinējs ar īpaši zemo izplūdes gāzu tehnoloģiju nodrošina sportisku braukšanas dinamiku un EU 6 ierobežojumiem atbilstošu izplūdes gāzu līmeni," akcentē Audi.

Audi Cross Cabriolet quattro auduma jumta pārsegs nolaižas tikai 17 sekundēs. Turklāt kabrioletu piekritējiem tas piedāvā arī jaunus plašuma izmērus: papildus bezceļnieka tipiskajam augstumam un komfortablajai sēdēšanas pozīcijai, Cross Cabriolet quattro kā SUV automobilis saviem pasažieriem nodrošina bagātīgu telpu galvai un kājām, kā arī plašumu pleciem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Automašīnu ražotājs Audi 2008. gadā pirmo reizi uzņēmuma vēsturē pārdevis vairāk nekā vienu miljonu automobiļu. Ar 1 003 400 pārdotām vienībām visā pasaulē, Audi palielinājis pārdošanas apjomu par 4.1%, informē kompānija.

Audi izaugsmes mērķi īpaši veiksmīgi sasniegti Eiropas tirgos un Āzijas – Klusā okeāna reģionā. Rietumeiropā vienas vienības pārdošanas apjomi decembrī (53 900) pārsniedza iepriekšējā gada rādītājus par 22.7%. Kopumā 2008. gadā Audi šajā reģionā pārdeva 667 000 automobiļus, par 2.5% vairāk nekā iepriekšējā gadā.

Āzijas – Klusā okeāna reģionā Audi decembrī piegādājis jaunus automobiļus apmēram 14 000 klientiem, kas nozīmē pārdošanas apjomu pieaugumu par 15.6%. Visa gada laikā šajā reģionā Audi iegādājās 155 100 klienti – par 15.6% vairāk nekā 2007. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Audi A6: sīkumos ir spēks

Aldis Zelmenis, 28.11.2014

Audi S6 košā virsbūves krāsojuma dēļ ir īsta ielas bestija, kas valdzina ar neticami vieglu un azartisku gaitu.

Avots: netcarshow.com

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārzīmējot acu kontūras, izrevidējot tehniskās un komforta garderobes sastāvdaļas, uzlabotais Audi A6 limuzīns daudzos parametros ir kļuvis kārdinošāks

Modeļa renovācijas programma skar visus A6 un A6 Avant ģimenes locekļus, tostarp uzlādētās versijas S6, RS6, kā arī lauku apvidum piemēroto Audi A6 Allroad quattro. Ko tur slēpt, Audi A6 ir viens no vācu premium zīmola modeļu klāsta stūrakmeņiem, kuru mīl ne tikai dzimtenē Vācijā, bet arī Ķīnā, Tuvajos Austrumos un Ziemeļamerikā. Līdz ar to nav pārsteigums, ka A6 atjaunošanas kūre tikai pirmajā acu uzmetienā ir aprobežojusies ar dažiem jaunumiem, taču patiesībā ietver plašu un padziļinātu sportiskās stājas nostiprināšanas programmu. Vispirms tie ir uzlabotie augstas veiktspējas motori, kas ir kļuvuši taupīgāki un draudzīgāki apkārtējai videi, pilnveidotas aktīvās un pasīvās drošības palīgsistēmas, jauni virsbūves krāsojumi, apdares materiāli salonā, kā arī jauna vieglmetāla disku kolekcija utt. Kā pirmo no A6 saimes žurnālistiem bija iespēja Drēzdenē izmēģināt jauno A6 sedanu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paredzams, ka maija sākumā Eiropā, tostarp arī Latvijā Audi modeļu paletē parādīsies jaunais Audi A4 allroad quattro.

Apkarinot virsbūvi ar īpašām virsbūves uzlikām, izveidojot jaunas formas priekšējo un aizmugurējo bamperi ar stilīgām metāla ielocēm, Audi A4 allroad quattro līdz baltkvēlei būs nokaitējis iekšējo sāncensību starp jaunajiem Audi A4 un klasi augstāk stavošajiem Audi A6 saimes modeļiem. Ko tur slēpt, visticamāk, ka jaunais Audi A4 allroad quattro būs nevēlams konkurents uz A6 limuzīna bāzes būvētajam Audi Allroad quattro.

Pielāgojoties elegantajam darba apģērbam, Audi A4 allroad quattro ir nodrošinājies, lai uz meža ceļa tas justos veikls un drošs. Audi A4 allroad quattro virsbūves attālums līdz ceļa virsmai sasniegs 180 mm. Pavisam nedaudz ir mainīti arī automašīnas apkārtmēri. Salīdzinājumā ar parasto universālu tā garums, visticamāk, uz plastmasas bruņojuma rēķina sasniegs 4,72 metrus, augstums 1,50, bet platums 1,84 metrus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar lielu lepnumu čehu autoražotājs Škoda cēla galdā jauno Škoda Superb universāli, kurš daudzējādā ziņā atgādinās radniecību ar Audi A6 Avant.

Iepriekš rūpīgi slēptais universāls stila ziņā daudzas lietas mantos no koncerna sabiedrotā Audi A6 Avant.

Vispirms jau dinamiskā automašīnas aizmugurējās daļas plecu līnija, kuru gan tiek pietušēta ar askētiskākiem un neukrītošākiem aizmugurējiem lukturiem nekā četriņķu nesējam. Arī tas kā tiek iekārtots Superb Combi bgāžas nodalījums ar dažādām palīgierīcēm, kas palīdz lietderīgi izmantot katru centimetru ļoti atgādinās Audi A6 Avant.

Kas attiecas uz tehnisko un komforta ekipējumu, tad Škoda Superb universāls izmantos visus tos pašus labumus ko Superb limuzīns, ieskaitot trīs benzīndzinējus un trīs dīzeļus ar jaudu no 105 līdz 260 ZS. Paredzams, ka jau šī gada nogalē Škoda Superb Combi nonāks tirdzniecībā.

Komentāri

Pievienot komentāru