Jūnijā sava mājaslapa bija 61% Latvijas uzņēmumu, savukārt Zviedrijā mājaslapa ir 74% uzņēmumu.
Pie šāda secinājuma nonākuši SEB bankas eksperti, veidojot ikceturkšņa SEB Biznesa vides apskatu, kā arī izmantojot datus no līdzīga apskata, ko SEB grupa veido Zviedrijā.
74% Latvijas uzņēmumu mājas lapu satur detalizētu informāciju par produktiem un pakalpojumiem ar meklēšanas iespējām, bet tādu pašu funkciju nodrošina tikai 41% Zviedrijas uzņēmumu portālu. Tikai 7% uzņēmumu Zviedrijā izmanto savu mājas lapu pilnvērtīgai tirdzniecībai un samaksai par uzņēmuma piedāvātajiem produktiem, savukārt Latvijā šādu uzņēmumu īpatsvars ir 22%.
Zviedrijas uzņēmēji var precīzi pateikt, kādu ienākumu daļu viņu bizness ģenerē, izmantojot uzņēmuma mājas lapas sniegtās iespējas (populārākā atbilde, ko sniedza 62% respondentu ir 1-20%), bet 23% aptaujāto Latvijas uzņēmumu atzīst, ka viņi nezina, cik daudz proporcionāli iegūst uzņēmums, izmantojot interneta vietni, un 42% uzskata, ka uzņēmums neko negūst no sava portāla. 19% Latvijas komersantu atzīst, ka 1-15% uzņēmuma ienākumu ir saistīti ar mājas lapas izmantošanu.