Būve

Latvijas dzelzceļš parakstījis miljonu līgumus ar RBSSKALS Būvsabiedrība un Leonhard Weiss RTE

Lelde Petrāne, 24.07.2014

Jaunākais izdevums

24.jūlijā Latvijas dzelzceļš parakstījis līgumus ar pilnsabiedrību RBSSKALS Būvsabiedrība un Leonhard Weiss RTE par 16 pasažieru staciju modernizāciju Jūrmalas un Jelgavas virzienos.

Projektētājs un būvdarbu veicējs ir pilnsabiedrība RBSSKALS Būvsabiedrība un Leonhard Weiss RTE. Abu līgumu kopējā summa ir 12,7 miljoni eiro, un projekts Dzelzceļa pasažieru infrastruktūras modernizācija pilnā apmērā tiek finansēts no Eiropas Savienības Kohēzijas fonda līdzekļiem. Darbi tiks uzsākti tūlīt pēc līguma noslēgšanas, un tos plānots pabeigt līdz 2015.gada 30.septembrim.

Eiropas Savienības Kohēzijas fonda finansētā projekta ietvaros LDz labiekārtos 16 stacijas un pieturas punktus Rīgas un Pierīgas stacijās Asari, Babīte, Bulduri, Cukurfabrika, Dubulti, Dzintari, Imanta, Jelgava, Lielupe, Majori, Melluži, Olaine, Pumpuri, Sloka, Vaivari un Zolitūde. Pasažieru infrastruktūras modernizācijas ietvaros, izbūvējot paaugstinātās platformas, vienlaikus sakārtos komunikāciju sistēmas – ierīkos LED apgaismojumu, ūdens piegādes un novadīšanas sistēmas, platformas tiks aprīkotas ar nojumēm un soliņiem, kur to pieļauj dzelzceļa tehniskie ekspluatācijas noteikumi, uzstādīs informatīvās plāksnes ar staciju nosaukumiem un norādēm, izbūvēs drošības «labirintus», margas, izveidos uzbrauktuves pasažieriem ar īpašām vajadzībām. Staciju teritorijās tiks sakārtoti laukumi, gājēju celiņi, pārejas. Staciju ēkām paredzēts veikt vienkāršotu renovāciju, vizuāli sakārtojot ēku fasādes, visās stacijās izbūvējot mūsdienu prasībām atbilstošus sanitāros mezglus.

«Jelgavas un Jūrmalas līnijas pasažieru vilcienu satiksmē ir ļoti noslogotas. Jūrmalas virziens īpaši populārs ir tieši vasaras mēnešos, kad gan Latvijas iedzīvotāji, gan ārvalstu tūristi dodas atpūsties uz Jūrmalas piekrasti. Ņemot vērā lielo pasažieru plūsmu, vispirms izvēlējāmies modernizēt šīs līnijas. Nākotnē plānojam modernizēt pasažieru infrastruktūru arī citās stacijās,» norāda Latvijas dzelzceļa prezidents Uģis Magonis.

Infrastruktūras modernizācija nodrošinās ērtāku piekļuvi stacijas ēkām, kā arī atvieglos iekāpšanu un izkāpšanu no vilciena gan pasažieriem ar īpašām vajadzībām, gan vecākiem ar bērnu ratiņiem, senioriem un citiem sabiedriskā transporta pasažieriem.

Koncerns Latvijas dzelzceļš sastāv no valdošā uzņēmuma VAS Latvijas dzelzceļš un piecām meitassabiedrībām – AS LatRailNet, kas veic infrastruktūras maksas noteikšanu un dzelzceļa infrastruktūras jaudas sadali, SIA LDz Cargo, kas nodrošina dzelzceļa kravu pārvadājumus un starptautiskos pasažieru pārvadājumus; infrastruktūras būvniecības un uzturēšanas uzņēmuma SIA LDz Infrastruktūra; ritošā sastāva remonta un uzturēšanas uzņēmuma SIA LDz Ritošā sastāva serviss, kā arī apsardzes uzņēmuma SIA LDz Apsardze.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Tiesā tiek prasīta RBSSKALS Būvsabiedrība maksātnespēja

Lelde Petrāne, Žanete Hāka, 28.04.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas pilsētas Pārdaugavas tiesā iesniegts SIA RBSSKALS Būvsabiedrība maksātnespējas pieteikums, liecina ieraksts Maksātnespējas administrācijas mājaslapā.

Ar maksātnespējas pieteikumu tiesā vērsās SIA ARIS BŪVE.

Maksātnespējas procesa lieta ierosināta 27. aprīlī.

SIA RBSSKALS Būvsabiedrība reģistrācijas datums ir 2007.gada janvāris, bet apmaksātais pamatkapitāls – 142,3 tūkstoši eiro, liecina Lursoft dati.

Uzņēmuma darbības veidi ir dzīvojamo un nedzīvojamo ēku būvniecība.

2015.gadā kompānijas apgrozījums bija 12,1 miljons eiro, bet zaudējumi – 43,7 tūkstoši eiro. Uzņēmumā strādāja 92 darbinieki.

Uzņēmuma kopējie maksājumi valsts budžetā veidoja 95,69 tūkstošus eiro.

Kompānijas vienīgais valdes loceklis ir Māris Saukāns.

Kā vēstīts, Rīgas pilsētas Pārdaugavas tiesa pasludinājusi SIA RBSSKALS Būvvadība maksātnespējas procesu, liecina tiesas lēmums.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Būvkompāniju prognozes šim gadam ir piesardzīgas, vairāki plāno apgrozījuma kritumu , otrdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Tas skaidrojams ar zemo būvniecības tirgus aktivitāti – ir kritumi privātajā sektorā, jo investori ir nogaidoši attiecībā pret termiņuzturēšanās atļaujām, savukārt valsts sektors pārdzīvo Eiropas Savienības (ES) finansējuma pārejas posmu – iepriekšējais ir beidzies un nākamais vēl nav sācies. Tik kodolīgi situāciju nozarē raksturo RBSSKALS pārstāvji.

Būs mazāk

Tiek prognozēts, ka tirgus situācija atsauksies arī uz šā gada konsolidēto RBSSKALS grupas būvniecības uzņēmumu apgrozījumu (bez apsaimniekošanas) – šobrīd tas tiek plānots 51 milj. eiro apmērā, par 12 milj. eiro mazāks, nekā paredzēts 2014. gadā. Proti, pērn grupas būvniecības uzņēmumu (SIA RBSSKALS Būvvadība, SIA RBSSKALS Būvsabiedrība, a/s RBSSKALS, Zemgales Meliorācija, Baltic International Construction Partnership) apgrozījums prognozēts 67 milj. eiro apmērā, kas ir vairāk nekā vēl gadu iepriekš, savukārt peļņa tiek prognozēta 0,7 milj. eiro liela. Vienlaikus – šogad iecerēts pabeigt darbus virknē vērienīgu projektu, piemēram, Latvijas dzelzceļa peronu un staciju izbūvi 12,7 milj. eiro vērtībā, kas tiek veikta kopā arī Leonhard Weiss RTE. Jāatgādina, ka pērnvasar tika parakstīts līgums par 16 pasažieru staciju modernizāciju Jūrmalas un Jelgavas virzienos. Tāpat šogad darbi notiks gan vairākās izglītības iestādēs – Liepājas Valsts tehnikumā, Maltas 1. un 2. vidusskolās -, gan dzīvojamajos projektos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Apstrīd 1,5 miljonu eiro vērto VAS Latvijas dzelzceļš dzelzceļa balasta granīta šķembu piegādes konkursu

Žanete Hāka, 28.05.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iepirkumu uzraudzības birojā (IUB) iesniegta sūdzība par VAS Latvijas dzelzceļš dzelzceļa balasta slāņa granīta šķembu piegādes konkursu, liecina paziņojums IUB.

Konkursa rezultātus apstrīdējis uzņēmums Rudus aktsiaselts, un sūdzība IUB tiks izskatīta 17. jūnijā.

Db.lv jau rakstīja, ka kopējā līgumcena ir 1,5 miljoni eiro. Konkursā tika saņemti trīs piedāvājumi, un par uzvarētāju izvēlēts piedāvājums ar zemāko cenu.

Pērnā gada nogalē IUB aizliedza VAS Latvijas dzelzceļš slēgt līgumu ar konkursa par drupināta dabīgā granīta akmens dzelzceļa balastu piegādi uzvarētāju.

Iepirkumu VAS Latvijas dzelzceļš izsludināja pērnā gada augusta vidū. Konkursā tika saņemti trīs pretendentu pieteikumi, un novembra sākumā tika paziņots, ka uzvarētājs ir SIA Ražošanas komercfirma M2. Kopējā līgumcena ir 3,379 miljoni eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Latvijas dzelzceļš balasta granīta šķembas iegādāsies par 3,4 miljoniem eiro

Žanete Hāka, 21.07.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

VAS Latvijas dzelzceļš iepirkumā par drupināta dabīgā granīta akmens dzelzceļa balastu piegādi uzvarējusi SIA Ražošanas komercfirma M2, liecina paziņojums Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā.

Galvenās būvdarbu veikšanas vietas ir Daugavpils un Jelgavas dzelzceļa stacijas.

Līgumcena par balastu piegādi ir 3,4 miljoni eiro.

Db.lv jau rakstīja, ka pērnā gada nogalē IUB aizliedza VAS Latvijas dzelzceļš slēgt līgumu ar konkursa par drupināta dabīgā granīta akmens dzelzceļa balastu piegādi uzvarētāju.

Iepirkumu VAS Latvijas dzelzceļš izsludināja pērnā gada augusta vidū. Konkursā tika saņemti trīs pretendentu pieteikumi, un novembra sākumā tika paziņots, ka uzvarētājs ir SIA Ražošanas komercfirma M2. Kopējā līgumcena ir 3,379 miljoni eiro.

Uzņēmums Latvijas dzelzceļa konkursā par drupināta dabīgā granīta akmens dzelzceļa balastu piegādi uzvarēja, piedāvājot zemāko cenu. Kopumā konkursā savus piedāvājumus iesniedz trīs uzņēmumi. Balasta piegāde tiks veikta ar Kohēzijas fonda līdzfinansējumu sliežu ceļa rekonstrukcijas ietvaros.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Būvniekam RBSSKALS Liepājas būvobjektā jāapgūst miljonu eiro mēnesī; draud līguma laušana

Lelde Petrāne, 04.08.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tehnikuma rekonstrukcijas darbi Liepājā iekavējušies par diviem mēnešiem, lai iekļautos termiņā, būvniekam – RBSSKALS – mēnesī vidēji jāapgūst miljonu eiro, vēsta irliepaja.lv.

«Risks, ka būvnieks laikā nespēs pabeigt objektu, pastāv,» atzinis Valsts izglītības attīstības aģentūras Infrastruktūras projektu vadības nodaļas vecākais eksperts Mārcis Zitmanis.

Pēc viņa teiktā, šaubas, ka ģenerāluzņēmējs spēs atlikušajā laika periodā – līdz 2015.gada septembrim – apgūt mēnesī vidēji miljonu eiro, ir «diezgan pamatotas». Būvnieks gan esot paudis apņēmību darbus veikt un pabeigt termiņā.

Tiesa, līdz šim plānoto darbu grafiks iekavēts par apmēram diviem mēnešiem, un tas neesot tikai tāpēc, ka, uzsākot būvkonstrukciju demontāžu, atklājās iepriekš neparedzēts darbu apjoms, – tehnikuma piesaistītais būvuzraugs atzinis, ka arī vispārceltnieciskos darbus būvnieks veic gausi, portālam atzinis Zitmanis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piektdien, 30.septembrī, pabeigts būvfirmas SIA "RBSSKALS Būvsabiedrība" maksātnespējas process, liecina "Firmas.lv" informācija.

Maksātnespējas process pabeigts, jo ir izpildīts kreditoru prasījumu segšanas plāns.

Maksātnespējas process tika pasludināts 2017.gada 10.maijā.

Uzņēmums pēdējo gada pārskatu iesniedzis par 2015.gadu, kad tas strādājis ar 12,104 miljonu eiro apgrozījumu un cietis 43 694 eiro zaudējumus.

"RBSSKALS Būvsabiedrība" reģistrēta 2007.gadā, un uzņēmuma pamatkapitāls ir 142 284 eiro. Uzņēmuma īpašnieks ir SIA "Damma", kuras īpašnieki ir Māris Saukāns (73,43%) un Andris Treijs (26,57%).

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

Ogrē par četriem miljoniem eiro zem dzelzceļa plāno būvēt pazemes tuneli

Žanete Hāka, 17.12.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ogres pašvaldība turpina konsultācijas par iespējām izbūvēt pazemes tuneli zem dzelzceļa Kalna prospektā, un tā izmaksas varētu sasniegt četrus miljonus eiro, informē Ogres dome.

Oktobra beigās Ogres novada domes priekšsēdētāja vietnieks Egils Helmanis un pašvaldības speciālisti tikās ar SIA RBSSKALS Būvsabiedrība vadības pārstāvjiem, lai pārrunātu iespējamo tuneļa būvniecību zem dzelzceļa Ogrē, Kalna prospektā. 16. decembrī notika atkārtota konsultatīva tikšanās ar uzņēmuma pārstāvjiem, kuri sniedza savus priekšlikumus par iespējamiem tuneļa izbūves risinājumiem.

Uzņēmumam ir pieredze šādu objektu izbūvē, jo pavisam nesen SIA RBSSKALS Būvsabiedrība izbūvējis gājēju tuneli zem dzelzceļa Igaunijā, turklāt darbus – tehniskā projekta izstrādi un būvdarbus, pielietojot mūsdienu tehnoloģijas, veica nepilna gada laikā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Latvijas dzelzceļš balasta granīta šķembas iepirks par 1,5 miljoniem eiro

Žanete Hāka, 22.05.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

VAS Latvijas dzelzceļš konkursā par dzelzceļa balasta slāņa granīta šķembu piegādi uzvarējis uzņēmums SIA Triston, liecina paziņojums Iepirkumu Uzraudzības birojā (IUB).

Kopējā līgumcena ir 1,5 miljoni eiro. Konkursā tika saņemti trīs piedāvājumi, un par uzvarētāju izvēlēts piedāvājums ar zemāko cenu.

Db.lv jau rakstīja, ka pērnā gada nogalē IUB aizliedza VAS Latvijas dzelzceļš slēgt līgumu ar konkursa par drupināta dabīgā granīta akmens dzelzceļa balastu piegādi uzvarētāju.

Iepirkumu VAS Latvijas dzelzceļš izsludināja pērnā gada augusta vidū. Konkursā tika saņemti trīs pretendentu pieteikumi, un novembra sākumā tika paziņots, ka uzvarētājs ir SIA Ražošanas komercfirma M2. Kopējā līgumcena ir 3,379 miljoni eiro.

Uzņēmums Latvijas dzelzceļa konkursā par drupināta dabīgā granīta akmens dzelzceļa balastu piegādi uzvarēja, piedāvājot zemāko cenu. Kopumā konkursā savus piedāvājumus iesniedz trīs uzņēmumi. Balasta piegāde tiks veikta ar Kohēzijas fonda līdzfinansējumu sliežu ceļa rekonstrukcijas ietvaros.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Maltas vidusskolu par sešiem miljoniem atjaunos RBSSKALS

Gunta Kursiša, 10.06.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rēzeknes novada pašvaldība noslēgusi konkursu par Maltas vidusskolas rekonstrukciju, par uzvarētāju vairāk nekā sešus miljonus eiro vērtajā konkursā pasludinot būvfirmu RBSSKALS.

SIA RBSSKALS Būvsabiedrība apņēmusies Maltas vidusskolas atjaunošanas darbus veikt par 6,23 miljoniem eiro, kas ir zemākā cena konkursā, kurā kopumā pieteicās četri uzņēmumi.

Jau ziņots, ka iepriekš konkursā par uzvarētāju tika pasludināta SIA Būvuzņēmēju apvienība un KSB Grupa sp.zo.o, kurā vadošais biedrs ir SIA Būvuzņēmēju apvienība. Par konkursa rezultātiem tika iesniegta sūdzība (tās iesniedzējs – līgumsabiedrība Hochtief Solutions, PMK, BBA). IUB pieņēma lēmumu aizliegt Rēzeknes novada pašvaldībai slēgt līgumu ar sākotnējo uzvarētāju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Dzelzceļa stacijās par 2,1 miljonu eiro ierīkos videonovērošanas un pasažieru apziņošanas sistēmas

Dienas Bizness, 09.10.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas dzelzceļa kompānija Latvijas dzelzceļš parakstījusi līgumu ar SIA Komerccentrs DATI grupa par informatīvo un videonovērošanas sistēmu ierīkošanu 16 pasažieru stacijās Jūrmalas un Jelgavas virzienos, informē LDz Sabiedrisko un korporatīvo attiecību daļa.

Komerccentrs DATI grupa veiks projektēšanas un ierīkošanas darbus par kopējo summu 2,1 miljoni eiro projekta Dzelzceļa pasažieru infrastruktūras modernizācija ietvaros. Projekts pilnā apmērā tiek finansēts no Eiropas Savienības Kohēzijas fonda līdzekļiem un darbi tiks uzsākti nekavējoties, un tos plānots pabeigt līdz 2015.gada 30.septembrim.

Eiropas Savienības Kohēzijas fonda finansētā projekta ietvaros LDz modernizēs un labiekārtos 16 stacijas un pieturas punktus: Asari, Babīte, Bulduri, Cukurfabrika, Dubulti, Dzintari, Imanta, Jelgava, Lielupe, Majori, Melluži, Olaine, Pumpuri, Sloka, Vaivari un Zolitūde, ierīkos modernu pasažieru apziņošanas sistēmu, kas ļaus veikt automātiskus un manuālus paziņojumus par vilcienu pienākšanu un atiešanu, izmaiņām vilcienu kustības sarakstā kā arī brīdinājuma paziņojumus par bīstamām situācijām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Sāk platformu modernizāciju Jelgavas stacijā

Lelde Petrāne, 04.08.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas dzelzceļš (LDz) uzsācis būvdarbus Jelgavas stacijā, turpinot dzelzceļa pasažieru infrastruktūras modernizācijas projektu arī Jelgavas līnijā, informēja uzņēmumā.

Lai nodrošinātu pasažieru iekāpšanu un izkāpšanu no vilciena būvdarbu laikā, Jelgavas stacijā mainīta vilciena apstāšanās vieta un pasažieru iekāpšana-izkāpšana.

Lai paspētu pabeigt projektu laikā un mazāk traucētu vilcienu kustībai, darbi notiks gan brīvdienās, gan nakts stundās.

Vērienīgā pasažieru infrastruktūras modernizācijas projekta ietvaros būvdarbi jau ir uzsākti piecos pieturas punktos Jūrmalas līnijā un Olaines stacijā. Tuvākajā laikā darbi tiks uzsākti arī pārējās stacijās un pieturas punktos - Asaros, Dubultos, Lielupē, Majoros, Pumpuros, Slokā, Vaivaros, kā arī Zolitūdē un Imantā un Cukurfabrikā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Sāk platformu modernizāciju Asaros

Dienas Bizness, 14.08.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas dzelzceļš (LDz) 17.augustā sāks būvdarbus Asaru stacijā, turpinot vērienīgo Jūrmalas līnijas dzelzceļa pasažieru infrastruktūras modernizācijas projektu, informē LDz pārstāvis Edgars Vilcāns.

Lai nodrošinātu pasažieru iekāpšanu un izkāpšanu no vilciena būvdarbu laikā, Asaru stacijā no 11.augusta ir mainīta vilciena apstāšanās vieta un pasažieru iekāpšana-izkāpšana. LDz aicina uzturēties tikai vietās, kur tas ir atļauts un sekot norādēm.

Lai paspētu pabeigt projektus laikā un mazāk traucētu vilcienu kustībai, darbi notiks sešas dienas nedēļā no plkst. 8 līdz 20. LDz aicina iedzīvotājus un pasažierus izturēties ar izpratni pret iespējamām ar būvniecības darbiem saistītām neērtībām.

Tuvākajā laikā darbi tiks uzsākti arī pārējās Jūrmalas stacijās - Majoros, Slokā, Dubultos, Lielupē, Pumpuros, Vaivaros, kā arī Zolitūdē, Imantā, Jelgavā un Cukurfabrikā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Alūksnes muižas brūzi par 3,2 miljoniem rekonstruēs Arčers

Gunta Kursiša, 18.02.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Būvfirma Arčers uzvarējusi vairākus miljonus eiro vērtajā konkursā par Alūksnes muižas apbūves brūža ēkas rekontrukciju, piedāvājot šos darbus veikt par 3,21 miljonu eiro, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) mājaslapā.

Iepriekš, pērnā gada decembrī, par uzvarētāju tika izsludināta SIA RBSSKALS Būvsabiedrība, kas piedāvāja darbus veikt par 2,28 miljoniem latu jeb 3,24 miljoniem eiro. Taču drīz pēc konkursa rezultātu paziņošanas sūdzības iesniedza būvfirmas SIA Arčers un SIA Siltums Jums, kā rezultātā tika izsludināts jauns konkurss.

Konkursu bija izsludinājusi Alūksnes novada dome, un kopumā tajā savus piedāvājumus iesniedza četri būvnieki. Par konkursa uzvarētāja galveno kritēriju tika izvirzīts saimnieciskais izdevīgums.

Alūksnes muižas brūža atjaunošana notiks ar Eiropas reģionālais attīstības fonda (ERAF) atbalstu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Majoru stacijā modernizēs dzelzceļa platformas

Žanete Hāka, 31.08.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas dzelzceļš (LDz) septembrī uzsāks būvdarbus Majoru stacijā, turpinot dzelzceļa pasažieru infrastruktūras modernizācijas projektu Jūrmalas līnijā, informē LDz.

Lai nodrošinātu pasažieru iekāpšanu un izkāpšanu no vilciena būvdarbu laikā, Majoru stacijā pasažieru iekāpšana-izkāpšana abos virzienos notiks no salu platformas.

Virzienā uz Rīgu tiks izbūvēta stiklašķiedras kompozītmateriāla platforma, kas ir vieglāka nekā dzelzsbetona konstrukcijas un piemērotāka krastmalas gruntij. Vienlaicīgi būvdarbi notiks arī Majoru stacijas ēkā. Stacijas ēku pārbūves darbus uzsāks arī Asaros, Lielupē un Babītē. Ēkām, kurām ir kultūrvēsturiskā pieminekļa statuss, darbi ir saskaņoti ar Valsts Kultūras pieminekļu aizsardzības inspekciju un Jūrmalas būvvaldē.

LDz aicina iedzīvotājus un pasažierus izturēties ar izpratni pret iespējamām ar būvniecības darbiem saistītām neērtībām un uzturēties tikai vietās, kur tas ir atļauts.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

LDz uzsāk Jūrmalas staciju un peronu modernizāciju

Dienas Bizness, 19.05.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas dzelzceļš (LDz) sācis būvdarbu sagatavošanas darbus Dzintaru un Babītes stacijās, tādējādi uzsākot vērienīgu Jūrmalas staciju un pasažieru infrastruktūras modernizācijas projektu, informē uzņēmumā.

Šobrīd projekta ietvaros tiek uzsākti sagatavošanās darbi, lai varētu izbūvēt pagaidu platformas un pēc tam uzsāktu pastāvīgo platformu rekonstrukciju, jo būvdarbu laikā pasažieru pārvadājumi pa dzelzceļu netiks pārtraukti.

Stacijās, kurās notiks modernizācijas darbi, iekāpšana vilcienos notiks no pagaidu platformām, kas atradīsies stacijas teritorijā, nedaudz atstatus no līdzšinējām iekāpšanas vietām (pasažieriem aicinājums sekot norādēm uz vietas stacijās). No pagaidu platformām iekāpšana tiks nodrošināta arī personām ar īpašām vajadzībām.

Tuvāko mēnešu laikā pakāpeniski darbi tiks uzsākti arī pārējās Jūrmalas stacijās - Asaros, Bulduros, Dubultos, Lielupē, Majoros, Mellužos, Pumpuros, Slokā, Vaivaros, kā arī Zolitūdē un Imantā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Latvijas dzelzceļš sāk platformu modernizāciju Zolitūdes stacijā

Dienas Bizness, 06.11.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpinot vērienīgo dzelzceļa pasažieru infrastruktūras modernizācijas projektu Jūrmalas un Jelgavas līnijās, Latvijas dzelzceļš (LDz) 6.novembrī uzsāk būvdarbus Zolitūdes pieturas punktā Rīgā.

Lai nodrošinātu pasažieru iekāpšanu un izkāpšanu no vilciena būvdarbu laikā, pasažieriem tiks uzbūvētas koka pagaidu platformas – līdz ar to būs mainītas vilciena apstāšanās vietas.

Lai objektu pabeigtu līdz gada beigām un mazāk traucētu vilcienu kustībai, arī šeit darbi notiks sešas dienas nedēļā no plkst. 8 līdz 20.

Šobrīd būvdarbi notiek 11 stacijās un pieturas punktos Jūrmalas līnijā, no kuriem vairākās stacijās jaunās platformas tiek gatavotas nodošanai pagaidu ekspluatācijā. Līdz gada beigām tiks pabeigtas arī stacijas ēkas un uzstādītas pasažieru apziņošanas un videonovērošanas sistēmas. Būvdarbi tuvojas noslēgumam arī Jelgavas un Olaines stacijās, kā arī Cukurfabrikas pieturas punktā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Latvijas dzelzceļš uzsāk būvdarbus Babītes un Dzintaru stacijās

Dienas Bizness, 05.06.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas dzelzceļš (LDz) 5.jūnijā sācis būvdarbus Dzintaru un Babītes stacijās, tādējādi uzsākot vērienīgu Jūrmalas līnijas dzelzceļa pasažieru infrastruktūras modernizācijas projektu, informē uzņēmumā.

Darbi sāksies ar celtniecības tehnikas novietošanu būvlaukumā, demontāžas un zemes darbiem, kam sekos jaunu būvkonstrukciju un komunikāciju būvniecība. Lai paspētu pabeigt projektus laikā un mazāk traucētu vilcienu kustībai, darbi notiks gan brīvdienās, gan nakts stundās. Tāpēc LDz aicina iedzīvotājus un pasažierus būt saprotošiem un izturēties ar izpratni pret iespējamām ar būvniecības darbiem saistītām neērtībām.

Būvlaukums tiks norobežots ar žogu, lai neradītu nesankcionētu pasažieru iemaldīšanos būvlaukumā un nodrošinātu pasažieru un vilcienu kustības drošību. LDz aicina uzturēties tikai vietās, kur tas ir atļauts. Lai nodrošinātu pasažieru iekāpšanu un izkāpšanu no vilciena, Dzintaru un Babītes stacijās ir izbūvētas pagaidu platformas. Tās atrodas stacijas teritorijā, nedaudz atstatus no līdzšinējām iekāpšanas vietām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

FOTO: Modernizētās platformas Dzintaru un Bulduru dzelzceļa stacijās

Dienas Bizness, 02.12.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai iepazīstinātu ar Jūrmalas un Jelgavas virzienu pasažieru infrastruktūras modernizācijas projekta gaitu, VAS Latvijas Dzelzceļš trešdien, 2.decembrī rīkoja tehnisko izbraucienu uz Bulduru un Dzintaru stacijām, lai klātienē aplūkotu jaunās platformas.

Vairākās stacijās joprojām intensīvi turpinās būvdarbi, bet līdz gada beigām tos pabeigs visās stacijās. Pakāpeniski tiek gatavota būvobjektu nodošana ekspluatācijā. Kā pirmo būvobjektu pagaidu ekspluatācijā nodeva jaunās platformas Bulduru stacijā, ko jau izmanto pasažieri. Nākamie būs Asari, Melluži, Babīte, Dzintari, informē uzņēmumā.

Uz vairākām platformām jau ir uzstādīti displeji un skaļruņi pasažieru apziņošanai un videokameras, taču tos varēs pieslēgt sistēmai, kad darbi būs pabeigti visās stacijās.

Dzelzceļa staciju platformu projektētājs un būvdarbu veicējs ir pilnsabiedrība RBSSKALS būvsabiedrība un Leonhard Weiss RTE. Pasažieru apziņošanas sistēmu un videonovērošanu ierīko SIA Komerccentrs Dati grupa.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Bulduru dzelzceļa stacijā nākamnedēļ sāks būvdarbus

Žanete Hāka, 09.07.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas dzelzceļš (LDz) 13.jūlijā sāks būvdarbus Bulduru pieturas punktā, turpinot vērienīgo Jūrmalas līnijas dzelzceļa pasažieru infrastruktūras modernizācijas projektu, informē LDz.

Lai nodrošinātu pasažieru iekāpšanu un izkāpšanu no vilciena būvdarbu laikā, piektdien, 10.jūlijā Bulduru pieturā tiks mainīta vilciena apstāšanās vieta un pasažieru iekāpšana-izkāpšana. LDz aicina uzturēties tikai vietās, kur tas ir atļauts un sekot norādēm.

Lai paspētu pabeigt projektus laikā un mazāk traucētu vilcienu kustībai, darbi notiks gan brīvdienās, gan nakts stundās.

Tuvākajā laikā darbi tiks uzsākti arī pārējās Jūrmalas stacijās – Asaros, Dubultos, Lielupē, Majoros, Mellužos, Pumpuros, Slokā, Vaivaros, kā arī Zolitūdē un Imantā.

Modernizācijas darbu laikā maksimāli tiks saglabāts esošais vilcienu kustības grafiks, un tikai atsevišķos gadījumos iespējamas nelielas izmaiņas vilcienu kustībā, par ko pasažieri iepriekš tiks informēti - informācija par izmaiņām būs pieejama gan stacijās un vilcienos, gan ASPasažieru vilciens mājas lapā, kā arī pa dzelzceļa uzziņu tālruni.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Latvijas dzelzceļš nodod pagaidu ekspluatācijā paaugstinātās platformas Jelgavā un Olainē

Žanete Hāka, 30.12.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

VAS Latvijas dzelzceļš speciālisti kopā ar Inženiera un uzņēmēja pārstāvjiem izveidotās komisijas sastāvā ir pieņēmuši pagaidu ekspluatācijā jaunās paaugstinātās dzelzceļa pasažieru platformas arī Jelgavā un Olainē, informē uzņēmuma pārstāvji.

Līdz ar to pašlaik pasažieriem izmantošanai pieejamas pasažieru platformas Slokā, Asaros, Mellužos, Pumpuros, Dzintaros, Lielupē, Bulduros, Babītē un Majoros (Tukuma virzienā). Pārējās stacijās (Vaivaros, Dubultos, Zolitūdē, Imantā, Cukurfabrikā, kā arī Majoros (Rīgas virzienā) notiek speciālistu norādīto trūkumu novēršana, lai jau janvārī tās būtu pieejamas pasažieriem.

Pagaidu ekspluatācija nozīmē, ka platformas ir izmantojamas to pamata funkcijai un komisija tās atzinusi par cilvēkiem drošām un prasībām atbilstošām, taču līdz pilnīgai nodošanai ekspluatācijā uzņēmējam pēc komisijas norādījumiem ir jānovērš nebūtiski trūkumi, lai parakstītu aktu par dzelzceļa infrastruktūras daļas nodošanu ekspluatācijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Latvijas dzelzceļš uzsāk būvdarbus Olainē

Lelde Petrāne, 27.07.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas dzelzceļš (LDz) 28.jūlijā sāks būvdarbus Olaines stacijā, liecina uzņēmuma sniegtā informācija.

Lai nodrošinātu pasažieru iekāpšanu un izkāpšanu no vilciena būvdarbu laikā, otrdien, 28.jūlijā Olainē tiks mainīta vilciena apstāšanās vieta un pasažieru iekāpšana-izkāpšana. Par pagaidu platformu tiks aprīkota esošā salu platforma.

Projekta ietvaros Olainē izbūvēs jaunu malu platformu stacijas ēkas pusē, platformu galos tiks ierīkotas gājēju pārejas, kas būs savienotas ar esošajiem gājēju celiņiem. Pasažieriem būs pieejamas jaunas nojumes, labierīcības, tiks uzstādīts jauns apgaismojums, apziņošanas sistēma ar informatīviem tablo, kā arī ierīkotas drošības barjeras un žogs starp sliežu ceļiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

Sākta vēsturiskās Vaivaru pieturas punkta ēkas pārvešana

Žanete Hāka, 25.04.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmdien, 25.aprīlī uzsākta vēsturiskās Vaivaru pieturas punkta ēkas pārvešana un uzstādīšana dzelzceļa nodalījuma joslā, Vaivaros, Skautu ielas malā, blakus atjaunotajai gājēju pārejai, informē VAS Latvijas dzelzceļš.

Uz jauno vietu, kas atrodas pārsimts metrus no ēkas līdzšinējās atrašanās vietas, pārvests un uz jaunajiem pamatiem uzlikts ēkas karkass, kas atjaunots, izpuvušās koka detaļas aizstājot ar jaunām. Turpmākā pusotra mēneša laikā ēkai tiks ielikta grīda, logi, kā arī uzlikts skārda jumts, kāds šai ēkai bijis vēsturiski.

Saskaņā ar Valsts Kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcijā (VKPAI) apstiprināto projektu, ēka, kas padomju laikā piedzīvoja pārbūvi, šobrīd tiek atjaunota tās sākotnējā, vēsturiskajā izskatā.

Latvijas Dzelzceļa vēstures muzeja restauratore Līga Līce norāda, ka uzņēmuma LVS Building meistari ir maksimāli saglabājuši vecās detaļas – dēļus, apšuvuma karnīzes. Maksimāli saglabāti arī vecie nojumes statņi un jumta kopnes. Protams, atsevišķas lietas – koka logu rāmji un durvis – izgatavoti no jauna, jo vecie bija iztrupējuši un vairs nebija izmantojami, taču ēka ir korekti atjaunota un varēs kalpot ilgi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Mellužu stacijā modernizēs platformas

Žanete Hāka, 31.07.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas dzelzceļš (LDz) uzsācis būvdarbus Mellužu pieturas punktā, turpinot vērienīgo Jūrmalas līnijas dzelzceļa pasažieru infrastruktūras modernizācijas projektu, informē LDz.

Lai nodrošinātu pasažieru iekāpšanu un izkāpšanu no vilciena būvdarbu laikā, Mellužu pieturā mainīta vilciena apstāšanās vieta un pasažieru iekāpšana-izkāpšana. LDz aicina uzturēties tikai vietās, kur tas ir atļauts un sekot norādēm.

Lai paspētu pabeigt projektus laikā un mazāk traucētu vilcienu kustībai, darbi notiks gan brīvdienās, gan nakts stundās.

Tuvākajā laikā darbi tiks uzsākti arī pārējās Jūrmalas stacijās – Asaros, Dubultos, Lielupē, Majoros, Pumpuros, Slokā, Vaivaros, kā arī Zolitūdē un Imantā, Jelgavā un Cukurfabrikā

Modernizācijas darbu laikā maksimāli tiks saglabāts esošais vilcienu kustības grafiks, un tikai atsevišķos gadījumos iespējamas nelielas izmaiņas vilcienu kustībā, par ko pasažieri iepriekš tiks informēti.

Komentāri

Pievienot komentāru