Liepājas speciālās ekonomiskās zonas (LSEZ) pārvalde 12.februārī plāno parakstīt līgumu ar pilnsabiedrību SB&B par Karostas kanāla attīrīšanu no vēsturiskā piesārņojuma. Tas ir viens no finansiāli ietilpīgākajiem līgumiem Liepājas ostā.

Pilnsabiedrību SB&B, lai piedalītos konkursā, izveidoja SIA Boskalis International B.V. un SIA Skonto būve.

Db.lv rakstīja, ka janvārī noslēdzās 9,999 miljonu latu vērts iepirkumu konkurss par vēsturiski piesārņotā Liepājas Karostas kanāla projektēšanu un sanācijas darbiem. Sākotnēji projekta izmaksas tika lēstas ap 13 miljoniem latu.

Liepājas Karostas kanāla akvatorijas gultne ir piesārņota ar naftas produktiem un smagajiem metāliem, kuru koncentrācija pārsniedz vides kvalitātes normatīvu robežlielumus. Piesārņotajos nogulumos atrodas arī metāla, koka daļu, dzelzsbetona un citi ieslēgumi, ir iespējama sprādzienbīstamo priekšmetu (mīnu, torpēdu un cita veida lādiņu) klātbūtne.

Pēc kanāla sanācijas ievērojami pieaugs Liepājas ostas izmantojamo teritoriju platība.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra