Tirdzniecība un pakalpojumi

Apranga Group Rīgā atver lielāko HUGO BOSS veikalu Ziemeļeiropā

, 08.11.2007

Jaunākais izdevums

Šodien, 8. novembrī Apranga Group atver vairāk nekā 600 kvadrātmetru lielu Hugo Boss veikalu Rīgas centrā, Tērbatas ielā. Šis būšot lielākais Hugo Boss veikals Ziemeļeiropā.

Tā piedāvājumā būs BOSS Black un BOSS Orange kolekcijas vīriešiem un sievietēm, kā arī Selection kolekcija vīriešiem. Apranga Group ieguldījumi šajā projektā sasniedz 2,5 miljonus Lietuvas litu (0,7 miljonus eiro), liecina sniegtā informācija medijiem.

No 2007. gada janvāra līdz oktobrim Apranga Group piederošās veikalu ķēdes mazumtirdzniecības preču apgrozījums sasniedzis 354,3 miljonus litu (102,6 miljonus eiro), pieaugot par 48,5% salīdzinājumā ar šo pašu periodu iepriekšējā gadā. Šā gada desmit mēnešos grupas apgrozījums Latvijā sasniedza 88,7 miljonus litu (25,7 miljonus eiro). Šajā periodā Apranga Group apgrozījums Lietuvā palielinājās par 48,4%, Latvijā - par 54,1% un Igaunijā - par 35,3%. No piecām veikalu ķēdēm, kas Baltijas valstīs pieder Apranga Group, jauniešu apģērbu veikalu un luksusa preču veikalu apgrozījums pieauga visstraujāk (attiecīgi 96,6% un 43,8%).

Apranga Group Baltijas valstīs vada 80 veikalu ķēdi: 55 veikali atrodas Lietuvā, 22 – Latvijā un 3 – Igaunijā. Grupai piederošo veikalu kopējā platība ir gandrīz 50 000 kvadrātmetri. 2007. gadā Apranga Group atvēra vai rekonstruēja 24 veikalus. Tuvākajā laikā grupa Viļņā pabeigs vienu no iespaidīgākajiem šā gada projektiem – pilsētas centrā tiks atvērts universālveikals, kura platība būs 3000 kvadrātmetri.

Latvijā Apranga Group savu pirmo veikalu atvēra 2003. gada janvārī. Latvijas galvaspilsētā Rīgā grupai šobrīd pieder 22 veikali: Apranga, City men&women, Moskito, franšīzes veikali Emporio Armani, GF Ferre, Hugo Boss, Mexx, Zara, Bershka, Pull and Bear, kā arī Miss Sixty/Energie.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas modes mazumtirgotājs "Apranga Group" Rīgā, tirdzniecības centrā "Spice" atvēris "HUGO" veikalu, informē uzņēmumā.

Veikala centrā atrodas daudzfunkcionāls servisa punkts, kas apvieno digitālos multivides elementus ar tipiska bāra atmosfēru un piedāvā klientiem unikālu vietu, kur uzkavēties. "HUGO" sarkanās krāsas izmantošana dažādos veikala elementos rada izteiktu zīmola atpazīstamību, bet neparastās mēbeļu formas iemieso "HUGO" garu.

"Mēs lepojamies ar "Apranga Group" un "Hugo Boss" veiksmīgo sadarbības vēsturi gandrīz divdesmit gadu garumā - 2001.gadā tika atklāts pirmais veikals Viļņā, bet pirmais "Hugo Boss" veikals Latvijā durvis vēra 2003.gadā Rīgā, Elizabetes ielā.

"Hugo Boss" ir viens no veiksmīgākajiem premium klases modes uzņēmumiem, kura zīmoli "BOSS" un "HUGO" ir atzīti visā pasaulē, iegūstot arvien lielāku tirgus daļu un sasniedzot dažādas klientu grupas. Mēs ļoti priecājamies par attīstību, ieviešot jaunu zīmola koncepciju. Veikals "HUGO" ir lieliski piemērots jauniem un moderniem pircējiem, orientētiem uz modi un augstu kvalitāti, kādi arī ir tirdzniecības centra "Spice" klienti," saka "Apranga Group" ģenerālmenedžeris Rimantas Perveneckas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas centrā durvis vēris luksusa modes zīmola Hugo Boss veikals, informē Apranga Group pārstāvji.

Jaunais Hugo Boss konceptveikals atrodas 520m2 telpās. Veikalā atklāta jauna private fitting jeb individuālās apģērbu pielāgošanas zona.

Atbilstoši franšīzes līgumam Hugo Boss veikalu pārvalda vadošais modes mazumtirgotājs Lietuvā un Baltijas valstīs – Apranga Group.

Hugo Boss ir pirmais zīmols, ar kuru uzņēmums Apranga uzsāka darbību Latvijas tirgū, komentē uzņēmuma Apranga Groupģenerāldirektors Rimants Perveneckis. Tērbatas un Elizabetes ielas stūra ēkas telpas kompānija ir gaidījusi 10 gadus, tāpēc jaunatvērtais Hugo Boss veikals uzņēmumam ir īpašs notikums, ar kuru tas nostiprina savas pozīcijas Elizabetes ielā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas apģērbu un aksesuāru ražotājam Hugo Boss nācies samazināt šā gada peļņas prognozi, ņemot vērā ekonomikas izaugsmes bremzēšanos, kā arī lēno nozares izaugsmi, kas rada spiedienu uz kompānijas rādītājiem, raksta MarketWatch.

Hugo Boss, kas strādā ar zīmoliem Boss, Boss Orange, Boss Green un Hugo, paredzējis, ka pārdošanas apjomi šogad augs par 6-8%, salīdzinot ar iepriekš prognozētajiem augstākiem pieauguma rādītājiem, izslēdzot valūtas kursa ietekmi. Operatīvā peļņa augšot par 5-7%, salīdzinot ar augstāku viencipara skaitli, kas tika prognozēts iepriekš.

Tomēr Hugo Boss vadītājs Klauss Dītrihs Larss sacījis, ka, pateicoties ASV un Āzijas/Klusā okeāna valstīm kopā ar labu izaugsmi Eiropā uzņēmums tomēr spēs sasniegt stabilu izaugsmi trešajā ceturksnī.

Trešajā ceturksnī Hugo Boss peļņa pieauga par 2% līdz 115 miljoniem eiro, salīdzinot ar 113 miljoniem eiro pirms gada.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Luksusa zīmols Hugo Boss izlēmis pakāpeniski pārtraukt kažokādu tirdzniecību savos veikalos. Šāds lēmums pieņemts pēc pārrunām ar starptautisko dzīvnieku aizsardzības organizāciju apvienību Fur Free Alliance, teikts paziņojumā medijiem.

Saskaņā ar Hugo Boss 2014.gada ilgtspējības pārskatu, sākot ar 2016.gada rudens/ziemas kolekciju, zīmols vairs netirgos nekādus kažokādu izstrādājumus, tostarp trušādas.

«Sākot ar 2016.gada rudens/ziemas kolekciju, mēs vairs neizmantosim jenotsuņu un rex trušu kažokādas. Tādējādi nevienā no Hugo Boss kolekcijām nebūs atrodamas nekāda veida dzīvnieku kažokādas. Ar to mēs izsūtām nepārprotamu signālu… Turklāt mēs jau šobrīd veiksmīgi piedāvājam «draudzīgās kažokādas» un «draudzīgās ādas izstrādājumus». Mēs tos piedāvājam, jo vēlamies iedvesmot šo un nākamās paaudzes ar jauna veida luksusu,» uzņēmuma pēdējā ilgtspējības pārskatā paziņojis Hugo Boss zīmola un radošais sporta apģērbu nodaļas direktors Bernds Kellers.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Jaundibinātā SIA Apranga MLV martā vērs vaļā pirmo Massimo Dutti veikalu

Gunta Kursiša, 08.12.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā dibināts lietuviešu apģērbu mazumtirdzniecības uzņēmuma Apranga APB meitas uzņēmums SIA Apranga MLV, kas Latvijā attīstīs pasaules vadošā apģērbu mazumtirgotāja Inditex konceptu Massimo Dutti.

Pirmais Massimo Dutti veikals tiks vērts vaļā nākamā gada martā tirdzniecības centrā Spice. Kopumā Apranga Group plāno triju Massimo Dutti veikalu atvēršanu Latvijā. «Tas, cik ātri izdosies atvērt pārējos Massimo Dutti veikalus, ir atkarīgs no abilstošu veikalu atrašanās vietām, kā arī no ekonomiskās situācijas attīstības Latvijā,» Db.lv stāstīja Apranga mārketinga direktore Irma Marcinkiete.

Massimo Dutti ir piektais Inditex koncepts, ko Baltijas valstīs attīsta Apranga Group. Pirmais Massimo Dutti veikals Baltijas valstīs tika atvērts Viļņā, tirdzniecības un izklaides centrā Akropolis. Otru Massimo Dutti veikalu Lietuvā plānots vērt vaļā nākamā gada pavasarī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Spicē — pagājušās sezonas Armani un Boss

, 14.09.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viens no lielākajiem apģērbu mazumtirdzniecības uzņēmumiem Baltijā Apranga Group tirdzniecības centrā Spice atvērs veikalu Autlets A.

Tas tiek raksturots kā outlet koncepta veikals, kas piedāvās biznesa un luksusa klases apģērbus, kuru klāsts regulāri tiks mainīts, piemērojot pērnās sezonas modeļiem atlaides no 30 līdz pat 80 procentiem. Veikalā varēs iegādāties tādus zīmolus kā Armani (ar līnijām Armani Collezioni, Emporio Armani, Armani Jeans), Hugo Boss (ar līnijām BOSS Black, BOSS Orange, HUGO) un Ermenegildo Zegna apģērbus un aksesuārus. Pirmo reizi Baltijā kādā no šāda veida tirdziniecības centrtiem tiks tirgoti tādi luksusa klases zīmoli kā Armani un Hugo Boss.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Covid-19 skarto nozaru sarakstā aicina iekļaut arī nepārtikas tirdzniecību

Anda Asere, 26.03.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas izcelsmes Baltijas apģērbu tirdzniecības kompānija "Apranga Group" rosina koronvīrusa ietekmēto nozaru sarakstā ietvert arī nepārtikas tirdzniecības uzņēmumus.

"Latvijā nepārtikas preču tirdzniecībā strādā aptuveni 40 tūkstoši cilvēku – 1/20 daļa no visa valstī esošā darbaspēka. Vairāk nekā puse no viņiem ir jauni cilvēki, kuri uztur savu ģimeni un kam ir ilgtermiņa finanšu saistības. Viņi ir patērētāji un ekonomikas mugurkauls un viņi nevar pārciest šo krīzi bez valdības atbalsta. Mēs atbalstām visus Eiropas un vietējā līmenī pieņemtos pasākumus, kas nepieciešami pandēmijas ierobežošanai. Vīruss neapstājas pie robežām un tas nepazīst nekādus ierobežojumus – mēs visi cietīsim no tā izraisītajām sekām, tāpēc arī atbildei jābūt solidārai," uzskata Rimants Pervenecks (Rimantas Perveneckas), "Apranga Group" ģenerāldirektors.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Rīgā ir ļoti daudz bagātu pircēju – tāpēc apģērbu tirgotājiem vēl ir kur attīstīties," intervijā laikrakstam Dienas bizness atzina Apranga Group ģenerāldirektors Rimants Pervenecks.

"Rīga atšķiras no citām Baltijas pilsētām ar to, ka tā ir kosmopolītiska pilsēta. Līdz ar to attieksme pret pasaules zīmoliem ir labāka nekā citviet Baltijā. Tas skaidrojams arī ar to, ka Rīgā ir daudz modernāki pircēji, it īpaši vīrieši. Interesanti, ka sievietes visās Baltijas valstīs izskatās ļoti labi un seko līdzi modei, bet vīrieši vismodernākie ir tieši Rīgā," intervijā uzsver R. Pervenecks.

Uz laikraksta Dienas biznesa uzdoto jautājumu, kāpēc lielākais Hugo Boss veikals atvērts tieši Rīgā, R. Pervenecks atbild, ka Apranga Group pirmo Hugo Boss veikalu atvēra 2003. gadā Latvijā, un tas bija tikai 190 m2 liels, tagad atklātā veikala platība ir 630 m2. Latvijā šī attīstība ir tik strauja, jo Rīga ir lielākā pilsēta Baltijā un šeit tirdzniecība Hugo Boss veikalos veicas vislabāk.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas vadošā uzņēmuma apģērbu mazumtirdzniecības tirgū Apranga Group apgrozījums, ieskaitot pievienotās vērtības nodokli (PVN), septembrī ir audzis līdz 41,6 miljoniem litu (8,4 miljoniem latu), kas ir par 9,6% vairāk, salīdzinot ar attiecīgo mēnesi pērn, raksta baltic-course.com.

Apranga Group mazumtirdzniecības apgrozījums, ieskaitot PVN, janvārī veidoja 301,9 miljonus litu jeb 61,84 miljonus latu, un tas ir par 11,3% vairāk nekā pērnā gada janvārī. Pēdējo deviņu mēnešu Apranga Group mazumtirdzniecības apgrozījums Latvijā veido 70,4 miljonus litu jeb 14,42 miljonus latu, un tas ir 9,5% pieaugums, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn.

Savukārt Igaunijā laikā no šī gada sākuma līdz septembra beigām Apranga Group apgrozījusi par 21,8% vairāk – 39,9 miljonus litu jeb 8,17 miljonus latu.

Patlaban Apranga Group pārvalda 120 veikalu lielu tīklu, kopumā aizņemot 64,2 tūkstošus kvadrātmetru lielu veikalu platību. Gada laikā Apranga veikalu platība samazinājusies par 0,9%.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

AS Diena prezentē jaunu multimediālu mediju Hugo

Dienas Bizness, 11.10.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Akciju sabiedrība Diena radījusi jaunu multimediālu platformu Hugo.lv, kurā apvienoti dažādu tematu videokanāli.

Hugo.lv būs pārstāvēti visi AS Diena mediju produkti – laikraksti, portāli un žurnāli. Paredzēts, ka jaunajā projektā savus kanālus varēs veidot arī citi interesenti – gan augstskolas un uzņēmēji, gan arī neatkarīgi sižetu veidotāji. Paralēli jaunajam produktam Hugo.lv izsludina atlasi konkursam Meklējam TV talantus.

«No mūsu puses jaunā mediju platforma ir eksperiments,» par Hugo.lv stāsta AS Diena izdevniecības Dienas mediji galvenais redaktors Guntis Bojārs. «Pirmais jautājums, ko uzdevām paši sev, – vai koncerns, kam ir milzu pieredze drukāto mediju jomā, spēj izveidot televīziju? Mana atbilde – spēj, ja savieno mūsu redaktoru un žurnālistu kompetenci ar to profesionāļu pieredzi, kas saprot un redz kadru.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Apranga Group Tallinā atver Hugo Boss veikalu

Žanete Hāka, 18.03.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceturtdien Baltijas mazumtirdzniecības kompānija Apranga Group atvērusi Tallinā Hugo Boss veikalu, liecina paziņojums NASDAQ OMX Tallinn.

Kopējās projekta investīcijas veido 300 tūkstošus eiro (210 tūkstošus latu).

Veikala kopējā platība ir 320 kvadrātmetri, un tajā tiks pārdoti Boss Black un Boss Orange kolekciju apģērbi.

Hugo Boss veikals Tallinā ir septītais grupas veikals Igaunijā. Drīzumā kompānija Tallinā plāno atvērt Emporio Armani veikalu.

Apranga Group kopumā Baltijā tagad pieder 108 veikali – 73 veikali Lietuvā, 28 – Latvijā un septiņi Igaunijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Apranga plāno Rīgā atvērt divus apavu veikalus Aldo

BNS, 17.01.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai sāktu darbību apavu tirdzniecības biznesā, Baltijas valstīs lielākais apģērbu tirgotājs Apranga plāno Rīgā šāgada otrajā pusē atvērt divus apavu veikalus Aldo, vēsta biznesa avīze Verslo žinios, atsaucoties uz Apranga grupas mārketinga direktori Irmu Marcinkieni.

Pēc viņas teiktā, jau martā trīs Aldo veikali sāks darbību Lietuvā – tie vērs durvis iepirkšanās centros Akropolis Viļņā, Kauņā un Klaipēdā.

Attiecīgu franšīzes līgumu Apranga pērnā gada septembrī parakstīja ar Kanādas kompāniju Aldo.

«Līdz 2017.gadam ir plānots izveidot 15 veikalu tīklu [Baltijā]. Investīcijas mēs veicam paši saviem spēkiem. Investors ir grupas galvenā kompānija Apranga, taču mēs pašlaik nevaram atklāt investīciju apmēru. Mēs to darīsim, kad vērsim vaļā pirmos veikalus,» pastāstīja Apranga mārketinga vadītāja.

Pēc viņas sacītā, pašlaik Apranga risina sarunas ar vairākiem apģērbu zīmoliem, kas Baltijā vēl nav pārstāvēti. Marcinkiene šos zīmolus neatklāja. «Tomēr iespējams, ka mēs šogad patiešām pārsteigsim tirgus ar jauniem zīmoliem,» viņa piebilda.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Apranga Group apgrozījums palielinājies par 31.5%

, 21.05.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas lielākais apģērbu mazumtirgotājs Apranga Group šī gada pirmajos četros mēnešos apgrozījis 35.6 miljonus LVL, kas ir par 31.5% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pirms gada, informē Apranga Group.

Šī gada aprīlī kompānijas apgrozījums Baltijā bija 7.9 miljoni LVL, kas ir par 28.8% vairāk nekā 2007. gada aprīlī. Apranga Group apgrozījums Latvijā šī gada aprīlī, salīdzinot ar 2007. gada aprīli palielinājies par 28%, Lietuvā - 28.4%, savukārt Igaunijā - par 34.5%.

Šī gada pirmajos četros mēnešos kompānijas apgrozījums Latvijā bija 7.9 miljoni LVL, kas ir par 33.9% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pirms gada.

Šī gada laikā Apranga Group atvērusi 3 jaunus veikalus - vienu Rīgā un divus Viļņā. Pašlaik kompānijai Baltijas valstīs pieder 86 veikalu liels mazumtirdzniecības tīkls.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Apranga šogad nopelnīšot vairāk nekā iepriekš paredzēts

Gunta Kursiša, 11.10.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ņemot vērā, ka šā gada deviņos mēnešos Apranga koncerns nopelnīja vairāk nekā tika iepriekš paredzēts, kā arī to, ka ir atvērti jauni kompānijas veikali, kompānija šogad kopumā paredz lielāku peļņu, nekā tā prognozēja iepriekš, liecina kompānijas paziņojums.

Apranga Group paredz, ka 2012. gadā tās apgrozījums būs par 16,9 milj. eiro lielāks nekā iepriekš paredzēts un sasniegs 150,6 milj. eiro.

Jau rakstīts, ka kopumā šā gada deviņos mēnešos vislielākais Apranga Group apgrozījuma kāpums no visām Baltijas valstīm ir bijis Latvijā – salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo laika posmu, Apranga Group Latvijā apgrozīja par 30,3% vairāk, sasniedzot 26,5 milj. eiro.

Deviņu mēnešu laikā Apranga Group atvēra 16 jaunus veikalus, ieskaitot divus Burberry, trīs Massimo Dutti un piecus Aldo zīmola veikalus. Kopumā šogad Apranga cer atvērt 17 jaunus veikalus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Leišu Apranga Group apgrozījums Latvijā pērn pieaudzis par 12,5%

Gunta Kursiša, 02.01.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas apģērbu mazumtirdzniecības uzņēmuma Apranga Group apgrozījums Latvijā pērn sasniedza 29,1 miljonu eiro, kas, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, ir 12,5% pieaugums, liecina Lietuvas un Baltijas valstu lielākā apģērbu mazumtirgotāja paziņojums biržā NASDAQ OMX Riga.

Lietuvā Apranga Group pērn apgrozījusi 79,2 miljonus eiro, kas ir par 11,9% vairāk nekā 2010. gadā, bet Igaunijā apģērbu mazumtirgotāja apgrozījums pieaudzis par 20,5%, sasniedzot 16 miljonus eiro. Kopumā Apranga apgrozījums sasniedzis 124,3 miljonus eiro, kas ir par 13,1% vairāk nekā 2010. gadā.

Aizvadītā gada decembrī Apranga Group apgrozījums, salīdzinot ar iepriekšējā gada pēdējo mēnesi, pieauga par 31,8%. Ievērojamais apgrozījuma kāpums šajā laika posmā tiek skaidrots ar veiksmīgajiem Ziemassvētku laika tirdzniecības rādītājiem, kā arī 2012. gada pavasara un vasaras kolekciju pārdošanas rezultātiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Apranga audzē apgrozījumu; lielākais kāpums - Latvijā

Gunta Kursiša, 01.10.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopumā šā gada deviņos mēnešos vislielākais Apranga Group apgrozījuma kāpums no visām Baltijas valstīm ir bijis Latvijā – salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo laika posmu Apranga Group Latvijā apgrozīja par 30,3% vairāk, sasniedzot 26,5 milj. eiro, liecina paziņojums biržā NASDAQ OMX.

Kopumā Baltijas valstīs laikā no šā gada janvāra līdz septembrim Apranga Group apgrozījums sasniedza 110 milj. eiro – par 25,2% vairāk nekā pērnā gada deviņos mēnešos. Lietuvā minētajā laika posmā tika apgrozīti 69,5 milj. eiro, kas ir par 25,2% vairāk nekā pērnā gada attiecīgajā periodā, bet Igaunijā – 14,0 milj. eiro, kas ir 21,3% kāpums gada griezumā.

Lietuvas apģērbu mazumtirdzniecības Apranga Group apgrozījums šā gada septembrī, salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo mēnesi, ir palielinājies par 28,5%, sasniedzot 15,5 milj. eiro. Savukārt šā gada trešajā ceturksnī Apranga Group apgrozījums bija 44,5 milj. eiro, kas ir par 26,7% vairāk nekā 2011. gada analoģiskā periodā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada otrajā pusē apģērbu mazumtirdzniecības koncerns Apranga group visās Baltijas valstīs atklās Lielbritānijas luksusa zīmola Burberry veikalus - no tiem veikals Latvijā paredzēts Rīgā, Elizabetes ielā, pastāstīja kompānijas vadītājs Rimants Pervenecks.

Viņš uzsver, ka Burberry ir globāls luksusa zīmols ar izteiktām britu saknēm un tā ir viena no pasaulē vislabāk atpazītajām ikonām.

«Pašlaik to varētu vērtēt kā visstraujāk augošo luksusa preču zīmolu pasaulē. Ņemot vērā vietējā tirgus pieprasījumu pēc šāda piedāvājuma, Baltijas valstis ir ideāla vieta, kur izvērst šo veikalu darbību,» uzskata Pervenecks.

Pirmie Burberry veikali Viļņā, Rīgā un Tallinā, katrā pa vienam, tikšot atvērti gada otrajā pusē. Tradicionāli tie parasti atrodoties pilsētu ekskluzīvākajos komerciālajos un tirdzniecības rajonos.

«Konkrēti Rīgai esam ieplānojuši perfektu atrašanās vietu Elizabetes ielā. Taču plašāku informāciju par veikala izmēru, investīcijām, atrašanās vietu un piedāvātajiem produktiem sniegsim, kad tuvosies to atklāšana,» skaidro Pervenecks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas apģērbu mazumtirgotājs Apranga pirmos zīmola Oysho veikalus Latvijā plāno atvērt nākamgad tirdzniecības centrā Akropole un tirdzniecības parkā Alfa, aģentūrai LETA pastāstīja Apranga grupas korporatīvo komunikāciju projektu vadītāja Lina Nuobariene.

Viņa pastāstīja, ka Apranga APB ir dibinājusi savu 24. meitasuzņēmumu - Apranga OLV - ar 50 000 eiro pamatkapitālu, kas pārvaldīs Oysho veikalus Latvijā.

«2019.gadā plānots atvērt divus pirmos Oysho veikalus Latvijā tirdzniecības centros Akropole un Alfa Rīgā,» viņa pastāstīja.

Jau ziņots, ka 16.augustā Latvijā reģistrēts jauns Lietuvas apģērbu mazumtirgotāja Apranga meitasuzņēmums Apranga OLV, kas pilnībā pieder Lietuvas uzņēmumam Apranga.

Uzņēmuma valdē ir trīs locekļi - Ramūns Gaidamavičs, Ilona Šimkūniene un Aušra Tartiliene.

Tāpat vēstīts, ka saskaņā ar kompānijas sniegto informāciju Viļņas biržai Apranga apgrozījums, ieskaitot pievienotās vērtības nodokli, šā gada pirmajos septiņos mēnešos veidoja 120,2 miljonus eiro, kas ir par 1,7% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn. Salīdzinot ar janvāri-jūliju pērn, šogad šajā laika posmā Apranga apgrozījums Latvijā pieaudzis par 0,6%, Lietuvā tas palielinājies par 1,1%, bet Igaunijā pieaudzis par 4,9%.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Parex kreditē bankrotējošu uzņēmumu

Lāsma Vaivare, Db, 09.01.2009

Krievijas uzņēmēja Grigorija Rabinoviča (attēlā) pārstāvētais luksus preču veikalu īpašnieks Global Fashion Group, pirms tika atzīts par maksātnespējīgu, devis komercķīlu Parex bankai.

Foto: Ritvars Skuja, Db

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Laikā, kad valsts iepludina naudu Parex bankā, tā kreditē uzņēmumu, kas teju tūlīt pēc kredītķīlas reģistrēšanas atzīts par maksātnespējīgu. Pērnā gada 18. decembrī Komercķīlu reģistrā reģistrēta ķīla, ko Parex bankai devusi SIA Global Fashion Group, kas plašāk pazīstams kā pērnpavasar lidostas Rīga teritorijā atklātā modes preču tirdzniecības centra City Fashion Outlet un veikalu Palazzo Italia un Ermenegildo Zegna īpašnieks. Dažas dienas vēlāk - 23. decembrī - tiesa šo uzņēmumu atzinusi par maksātnespējīgu.

Krievijas uzņēmēja Grigorija Rabinoviča (attēlā) pārstāvētais luksus preču veikalu īpašnieks Global Fashion Group, pirms tika atzīts par maksātnespējīgu, devis komercķīlu Parex bankai."Nē" jauniem kredītiem

Kopš novembrī atklātībā nonāca ziņas par Parex bankas nopietnajām finansiālajām problēmām, kuru dēļ valdība spēra precedenta soli, pārņemot banku valsts īpašumā, reģistrēts ļoti mazs skaits ķīlu, kur kā ņēmējs vai devējs figurē šīs bankas nosaukums, Db secināja, pētot Komercķīlu reģistra datus. Finansiāli ietilpīgākās ir ķīlas, kuras Parex banka devusi depozītam no Valsts kases - kā Db jau ziņoja (5.01.2009.), līdz šim finanšu iestādes darbības stabilizēšanai valsts jau ir ieguldījusi 674 milj. Ls.

Komentāri

Pievienot komentāru
Enerģētika

Ignitis Group līdz 2027.gadam attīstībā plāno investēt trīs līdz četrus miljardus eiro

Db.lv, 15.05.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskā enerģētikas kompānija "Ignitis Group" ar fokusu uz atjaunīgo enerģiju, palielina investīcijas un līdz 2027. gadam plāno dubultot savu zaļās enerģijas kapacitāti.

“Ignitis Group” veicina enerģētikas nozares attīstību un plāno Baltijas valstīm un Polijai sniegt zaļās enerģijas tehnoloģiju priekšrocības.

Kompānija ir publicējusi stratēģisko plānu no 2024. līdz 2027. gadam, kurā uzsvars ir uz turpmāku investīciju palielināšanu, mērķtiecīgu zaļās enerģijas un elastīgo tehnoloģiju attīstību, elektrotīkla balansēšanas nolūkos. Kā arī sadales tīklu paplašināšana, lai nodrošinātu enerģētikas nozares pārveidi un sekmētu citu nozaru elektrifikāciju.

"Mēs esam vēsturisku enerģētikas nozares tirgus pārmaiņu priekšā, turklāt esam šo pārmaiņu virzītājspēks. Turpinām attīstīt 100% videi nekaitīgu un drošu enerģijas ekosistēmu šodienas un nākamajām paaudzēm. Atbilstoši “Ignitis Group” stratēģijai mēs turpinām attīstīt zaļo enerģiju, lai panāktu klimatneitrālu enerģētikas sistēmu," teic "Ignitis Group" ģenerāldirektors Darjus Maikštens (Darius Maikštėnas).

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Hugo Boss prognozē peļņas kāpumu; investēs tirdzniecības paplašināšanā

Žanete Hāka, 13.03.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas luksusa apģērbu ražotājs Hugo Boss šajā gadā paredz gan peļņas, gan pārdošanas apjomu pieaugumu, ko veicinās jaunu veikalu izveide, kā arī aktīvāka darbība Āzijas tirgos, raksta Bloomberg.

Pagājušā gadā apģērbu ražotāja pārdošanas apjomi pieauga par 4% līdz 2,43 miljardiem eiro, savukārt peļņa palielinājās par 7% līdz 565 miljoniem eiro. Arī šajā gadā pieaugums būs mērāms vienciparu skaitļos, tomēr tas vairāk tuvosies 10% atzīmei, norāda kompānija.

Eksperti gan gaidīja vēl straujāku izaugsmi nekā ziņojis uzņēmums. Exane BNP Paribas analītiķis Andreas Indersts sacījis, ka ieņēmumu izaugsmes prognoze ir nedaudz zem analītiķu gaidītajiem 10% šajā gadā.

Šajā gadā uzņēmums sagaida divciparu izaugsmi mazumtirdzniecības apjomos, savukārt vairumtirdzniecības apjomi saglabāsies stabili. Kompānija šogad plāno veikt investīcijas 110-130 miljonu eiro apmērā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijā lielākais apģērbu mazumtirgotājs «Apranga» šā gada pirmajos deviņos mēnešos Latvijā strādāja ar 1,933 miljonu eiro peļņu pretstatā 1,899 miljonu eiro peļņai janvārī-septembrī pērn, bet visas grupas peļņa bija 12,6 miljoni eiro, kas ir par 32,5% vairāk nekā šajā laika periodā pirms gada, liecina kompānijas sniegtā informācija Viļņas biržai.

Latvijā «Apranga» mazumtirdzniecības apgrozījums, ieskaitot pievienotās vērtības nodokli, janvārī-septembrī sasniedza 38,164 miljonus eiro, kas ir par 2,2% vairāk nekā pagājušā gada pirmajos deviņos mēnešos. Septembra beigās Latvijā bija 47 «Apranga» veikali, kas ir tikpat, cik pirms gada.

Igaunijā «Apranga» pirmajos deviņos strādāja ar 940 tūkstošu eiro peļņu pretstatā 1,211 miljonu eiro peļņai šajā laika posmā pērn. Apgrozījums Igaunijā deviņos salīdzinājumā ar šo laika periodu pērn pieaudzis par 8% un sasniedzis 28,674 miljonus eiro. Igaunijā septembra beigās «Apranga» pārvaldīja 30 veikalus, kas bija par vienu veikalu vairāk nekā 30.septembrī pērn.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušajā gadā reģistrēti kopumā 16,36 tūkstoši jaunu uzņēmumu, liecina Lursoft dati.

Salīdzinot ar 2012.gadu, pagājušā gadā reģistrēto uzņēmumu skaits sarucis, taču jaunreģistrēto uzņēmumu skaita kritums nebūt nenozīmē, ka būtu samazinājusies arī jauno uzņēmēju radošā pieeja, izvēloties savu uzņēmumu nosaukumus. Veicot pētījumu par 2013.gadā reģistrēto uzņēmumu nosaukumiem, Lursoft secinājis, ka radoši ļaudis dzīvo visā Latvijas teritorijā, sākot ar Liepāju, beidzot ar Daugavpili.

Vairāki uzņēmēji saviem uzņēmumiem izvēlējušies nosaukumus, kuri liek uzreiz noprast par komersanta darbības jomu. Tādi ir, piemēram, Beķerfeja, Ātra Paka, Kārumu fabrika, Prieks Būvēt, Tortes fabrika. Lursoft novērojumi arī liecina, ka nezūdoša ir cilvēku vēlme uzņēmumu nosaukumos iepīt pozitīvisma pilnus vārdus, kas, pavisam iespējams, nākotnē varētu līdzēt veiksmīgi vairot klientu loku. Starp interesantākajiem pērn reģistrēto uzņēmumu nosaukumiem, kuri tā vien vairo ticību savām spējām un rada optimismu, noteikti jāmin Yes, we can, Laimīgie nami, Good Feeling, Labs dzēriens, Tīri un Skaisti, Patiesi ar Mīlestību, Pozitīvo emociju aģentūra, Happy Latvia, tomēr ir uzņēmēji, kuri uzskata, ka lietas ir jāsauc īstajos vārdos, tādēļ pagājušajā gadā arī reģistrēti uzņēmumi, kuriem ir tādi nosaukumi kā Cerība resnīšiem un Pēdējā aģentūra.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Parādu dēļ aptur Hugo Boss veikala darbību

, 11.02.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Parādu dēļ Tallinas lidostā arestēti Hugo Boss veikala aktīvi, ziņo BBN.

Hugo Boss veikalu lidostā vada kompānija Versus Invest, taču šīs kompānijas pārstāvis Prīts Lavitss (Priit Lavits) norāda, ka parādu esot uzkrājusi nevis viņa kompānija, bet gan uzņēmums Aislin, kas iznomā veikala telpas Versus Invest.

Hugo Boss veikals Tallinas lidostā pašlaik ir slēgts.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Apranga investēs vairāk nekā 6 miljonus eiro luksusa segmentā

Žanete Hāka, 16.08.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas apģērbu mazumtirgotājs Apranga Group luksusa veikalu segmentā investējis aptuveni 20 miljonus Lietuvas litu (vairāk nekā 4 miljonus latu), liecina uzņēmuma paziņojums NASDAQ OMX Vilnius.

Uzņēmums šonedēļ atvēris dažādu luksusa zīmolu veikalu Tallinā. Veikalā pārstāvēti tādi zīmoli kā Gucci, Dolce & Gabbana, DSquared2 un Ralph Lauren. Investīcijas veikalā sasniedz 0,5 miljonus eiro, un kopējais veikala lielums ir 350 kvadrātmetri.

Patlaban attīstība luksusa segmentā ir viens no Apranga Group stratēģiskiem mērķiem. Kopumā šogad ir atvēri vai atjaunoti seši veikali – Burberry veikals Tallinā, Rīgā, pēdējā koncepta veikals Emporio Armani un Ermenegildo Zegna Rīgā, kā arī Nude Tallinā un Rīgā.

Kopējais investīciju apjoms šajos projektos sasniedz 3,2 miljonus eiro.

Tāpat šajā nedēļā Apranga Group ir sākusi luksusa veikalu reorganizāciju Viļņas rātslaukumā. Līdz nākamā gada beigām tajā tiks atvērti Burberry, Emporio Armani, Ermenegildo Zegna un Hugo Boss, kā arī Mados Linija veikali. Šajā projektā investīcijas veido 2,9 miljonus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru