Nekustamais īpašums

BPT fondam vēl viens guvums – Coca Cola Plaza Tallinā

Ingrīda Drazdovska, 14.03.2013

Jaunākais izdevums

Nekustamā īpašuma fonds BPT Baltic Opportunity papildinājis savu īpašumu klāstu ar trešo objektu – Coca Cola Plaza Tallinā

Nekustamā īpašuma pārvaldīšanas kompānijas BPT Asset Management informē, ka Coca Cola Plaza ir lielākais kino komplekss Igaunijā. Tas ir uzbūvēts 2003. gadā un tā lietderīgā platība ir 9930 m2. Kompleksa nomnieks ir lielākais Somijas un Baltijas reģiona kinoteātru operators – Finnkino. Īpašums atrodas Tallinas centrā, starp vecpilsētu, ostu un darījumu zonu. Līdzās šim objektam tiekot atjaunota kādreizējā centrālā pasta ēka; pēc rekonstrukcijas tur tiks izveidota tirdzniecības galerija, kas labi papildināšot Coca Cola Plaza.

Db.lv jau ziņoja, ka pavisam nesen šis fonds ieguvis tirdzniecības centru Sky Mežciemā, Rīgā.

Aktīvu pārvaldīšanas kompānija informē, ka pašlaik BPT Baltic Opportunity pārņemto īpašumu skaits ir sasniedzis trīs objektus par kopējo summu 32 milj. eiro. Šo īpašumu pārņemšana parādot, ka pieredzes bagātiem vietējiem pircējiem ir iespējas iegūt labus, vērtīgus aktīvus par summu, kas ir tuva īpašumu attīstības izmaksām (kvadrātmetra cenu starp 1000 un 1300 eiro, ienesīgums no 8–8.5%). Fonds turpināšot ieguldīt labos īpašumos Baltijas valstu galvaspilsētās

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad pasaules lielākais dzērienu ražotājs The Coca-Cola Company atzīmē tā ikoniskās stikla pudeles dizaina simtgadi, informē Coca-Cola HBC Latvia pārstāve Dace Dricka.

Tālajā 1915.gadā Coca-Cola regulāri cīnījās ar konkurentiem, kas par katru cenu mēģinājuši to atdarināt. Šī iemesla dēļ kompānija izvirzīja radošu izaicinājumu ASV stikla ražotājiem – radīt tādu pudeli, kas tik ļoti atšķirtos no pārējām, ka to varētu atpazīt tumsā pēc taustes vai pat saplīsušu lauskās. Šajā izaicinošajā konkursā uzvarēja Root Glass Company, radot pudeles dizainu, kas ar tās iegareno formu un retajām iedobēm atgādināja kafijas pupiņu. Pudele tika patentēta 1915.gada 16.novembrī, un kopš tā laika veselu gadsimtu ir iezīmējusi ikoniskus un neaizmirstamus brīžus filmās, sociālajā vēsturē, dizainā un tēlotājmākslā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz 2025. gadam Coca-Cola mērķis ir panākt, lai 50% Eiropā pārdoto dzērienu būtu ar zemu vai nulle kaloriju saturu. Lai sasniegtu šo mērķi, mēs turpinām prioritizēt cukura samazināšanu Coca-Cola produktos un ar mārketinga kampaņu palīdzību popularizējam dzērienus ar samazinātu cukura saturu vai bez tā.

Kad cilvēki man jautā, kur es strādāju, gandrīz neizbēgami seko jautājums par to, vai es dzeru Coca-Cola ar cukuru. Mana atbilde ir "Jā, bet ne tik bieži". Taču kādēļ tā?

Tāpat kā daudzi citi, arī es cenšos kontrolēt ikdienā patērētā cukura daudzumu un bieži vien dodu priekšroku Coca-Cola dzērieniem bez pievienota cukura un kalorijām. Daudzi Coca-Cola patērētāji rīkojas tāpat. Šobrīd 42% no mūsu dzērienu apjoma Eiropā veido dzērieni ar zemu vai nulle kaloriju saturu, turklāt Coca-Cola mērķis ir panākt, lai līdz 2025. gadam šo dzērienu īpatsvars sasniegtu 50% .

Coca-Cola ir 136 gadus ilga pieredze dzērienu ražošanas tirgū, un vienmēr esam sekojuši līdzi patērētāju vēlmēm, lai spētu piedāvāt to, kas pircējiem ir svarīgs. Šobrīd pircēji seko līdzi tam, lai viņu mīļākajos dzērienos būtu samazināts cukura daudzums un lielāka pievienotā vērtība, kā arī tas neietekmētu dzērienu ierasto garšu. Tādēļ aktīvi strādājam pie tā, lai cilvēkiem piedāvātu dzērienus, kas atbilst viņu gaidām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Coca-Cola ieviesīs iepakojumu, kura sastāvs būtu 50% pārstrādājams

Zane Atlāce - Bistere, 24.01.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Uzņēmums atbalstīs visa veida izlietotā iepakojuma savākšanu, tostarp arī citu uzņēmumu ražotās pudeles un bundžas.

Saskaņā ar savu jauno vīziju Pasaule bez atkritumiem, uzņēmums Coca-Cola Company uzsācis darbu pie 100% pārstrādājama iepakojuma attīstīšanas un līdz 2030.gadam tas apņēmies ieviest iepakojumu, kura sastāvs būtu 50% pārstrādājams, informē uzņēmumā.

Uzņēmuma jaunais redzējums veidots, izprotot pārtikas un dzērienu iepakojumu būtisko lomu mūsdienu cilvēka dzīvē. Taču, lai globāli samazinātu iepakojumu radīto atkritumu apjomu, nepieciešams ieguldīt nopietnu darbu. «Pasaule saskaras ar nopietnām problēmām, ko rada izlietotā iepakojuma apjoms. Mums tāpat kā ikvienam uzņēmumam ir jāuzņemas atbildība par šī jautājuma risināšanu,» teica Coca-Cola Company prezidents un izpilddirektors Džeimss Kvincijs (James Quincey).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nekustamo īpašumu fonds BPT Secura pārdevis vienu no saviem augstākās klases īpašumiem – vēsturisko biroju ēku Kaļķu ielā 15. Īpašums pārdots nesen dibinātajai Itālijas uzņēmuma Baltic RE Group meitai SIA Key 15.

Rīgas centrā 1913. gadā celtās jūgendstila ēkas platība ir 5114 kvadrātmetri. Pēdējo gadu laikā tā renovēta un pārveidota par biroju ēku, kurā ir arī tirdzniecības uzņēmumiem piemērotas telpas.

BPT Secura Fonda, ko šobrīd pārvalda BPT Asset Management, vadītājs Algis Vaitiekuns (Algis Vaitiekunas) norāda, ka šis ir labs investīciju darījums, kas raksturo Baltijas valstu nekustamo īpašumu potenciālu. «Pārdošanas procesā novērojām paaugstinātu investoru interesi par ēku Kaļķu ielā 15, kas vēlreiz apliecināja, ka ir stabili augsts pieprasījums pēc kvalitatīvām ēkām labās vietās,» norāda nekustamo īpašumu konsultāciju uzņēmuma Newsec Latvia, kurš nodarbojas ar BPT Secura fonda piederošo īpašumu pārdošanas, vadītāja Olga Kozina.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

Northern Horizon Capital pārdod BPT Real Estate privātā kapitāla fondam BaltCap

Žanete Hāka, 26.08.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija AS Northern Horizon Capital pārdos savu nekustamā īpašuma pārvaldības meitas uzņēmumu BPT Real Estate AS privātā kapitāla ieguldījumu fondam BaltCap, informē Porta Finance.

Darījums jāapstiprina konkurences uzraudzības iestādēm, un ir paredzams, ka tas tiks noslēgts 2015. gada septembrī. Puses ir vienojušās neizpaust darījuma finanšu nosacījumus.

«Uzņēmuma BPT Real Estate pārdošana ir loģisks noslēgums procesam, kurš turpinājās dažus pēdējos gadus un kura laikā BPT Real Estate pakāpeniski kļuva par nekustamā īpašuma pārvaldības uzņēmumu, kas ir neatkarīgs no Northern Horizon ieguldījumu pārvaldības pamatdarbības. Uzņēmuma pārdošana ļauj Northern Horizon pilnībā koncentrēties ieguldījumu pārvaldības pamatdarbībai. Šajā segmentā mēs redzam daudzas interesantas iespējas piedāvāt mūsu investoriem jaunus ieguldījumu produktus ne tikai Ziemeļvalstīs un Vācijā, bet arī Baltijas valstīs, kur ir koncentrēta BPT Real Estate darbība. Turklāt pēc darījuma Northern Horizon turpinās uzturēt un paplašināt savu būtisko klātbūtni Baltijas valstīs, izmantojot savas ieguldījumu pārvaldības, fonda administrēšanas un uzņēmumu apkalpošanas komandas,» saka Northern Horizon Capital Group vadītājs Mihaēls Šēnahs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Līdz ar Fuzetea ienākšanu Eiropas tirgū, no tā pazudīs līdz šim labi pazīstamais ledus tēju zīmols Nestea, jo Coca-Cola to vairs neražos.

Eiropas tirgū, tostarp arī Latvijā kopš šī gada pieejams ASV dzērienu ražotāja Coca-Cola Company jaunākais produkts - ledus tēja Fuzetea. Jaunā zīmola vērtība tiek lēsta vairāk nekā miljarda ASV dolāru apmērā.

Kompānijas ieskatā šis ir viens no veiksmīgākajiem un straujāk augošajiem Coca-Cola Company zīmoliem. Darbs pie šī dzēriena ieviešanas tikai uzsākts jau 2012.gadā un līdz šim Fuzetea zīmola ledus tējas bija pieejamas 52 pasaules valstīs. Uzņēmuma 2018.gada mērķis ir šīs tējas panākumus citviet pasaulē izvērst arī Eiropā, ieviešot šo dzērienu 37 Eiropas valstu tirgos.

Eiropas iepazīstināšana ar jauno produktu šīs nedēļas sakumā notika Cīrihē, Šveicē, tropiskā pasākumu norises vietā Giardino Verde.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mazumtirdzniecības uzņēmuma SIA Rimi Latvia veikalos iespējams dzērienu ražotāja Coca-Cola Co. produkcijas iztrūkums, sacīja Rimi Latvia pārstāve Inga Bite.

Viņa norādīja, ka tas ir skaidrojams ar to, ka lēmumu par dzērienu nepiegādāšanu pieņēmis dzērienus izplatošais uzņēmums.

«Šobrīd līguma pagarināšanas pārrunu procesā piegādātājs ir izlēmis pārtraukt dzēriena piegādi mūsu veikalu tīklam, tāpēc ir iespējama situācija, ka veikalos var nebūt pieejama Coca-Cola un citi piegādātāja izplatītie dzērieni,» skaidroja Bite.

Ar šo un citu zīmolu dzērienu izplatīšanu nodarbojas SIA Coca-Cola HBS Latvia, kas piegādā tādu zīmolu dzērienus kā Coca-Cola, Sprite, Fanta, Schweppes, Nestea, Cappy, Cappy Ice Fruit, Bonaqua Pilskalna kvasa dzēriens.

Kā skaidroja Coca-Cola HBC grupas pārstāve Dace Dricka, uzņēmums Baltijā patlaban veic pārrunas par jauna līguma noslēgšanu ar mazumtirgotāju Rimi, tādēļ patērētāji var saskarties ar ierobežotu Coca-Cola produktu pieejamību Rimi veikalos tuvākajās nedēļās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceturtdien trīs lieli Coca-Cola ražotāji apstiprināja apvienošanās plānus, uzsverot, ka tādējādi tiks radīta kompānija, kuras pārdošanas apjomi pārsniegs 12 miljardus dolāru, raksta The Wall Street Journal.

Jaunā kompānija aptvers 13 valstis. Šis ir vēl viens solis ASV bezalkoholisko dzērienu ražotāja stratēģijas ietvaros, kas paredz konsolidēt ražotājus visā pasaulē un samazināt izmaksas.

Apvienoties plāno Coca-Cola Enterprises, Vācijas Coca-Cola Erfrischungsgetränke AG un Coca-Cola Iberian Partners.

Jaunās kompānijas nosaukums būs Coca-Cola European Partners PLC, tās galvenais birojs atradīsies Lielbritānijā, bet akcijas tiks tirgotas Amsterdamas Euronext biržā, Ņujorkas biržā un Madrides biržā. Jaunās kompānijas vadītājs būs Coca-Cola Enterprises vadītājs Džons Broks.

Saskaņā ar vienošanos Coca-Cola Enterprises piederēs 48% jaunās kompānijas akciju, Coca-Cola Iberian – 34%, bet Coca-Cola Erfrischungsgetränke AG – vien 18%.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Pārdod BPT Secura portfeļa īpašumus Rīgā, Viļņā un Tallinā

Lelde Petrāne, 30.04.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

BPT Secura - vecākais nekustamo īpašumu fonds, kuru šobrīd pārvalda BPT, turpina sava īpašumu portfeļa izpārdošanu un ir noslēdzis vēl 4 komercīpašumu ar kopējo platību ap 50 000 m2 pārdošanas darījumu.

Pircējs ir Igaunijā bāzētais privātais investors Capital Mill. Nekustamo īpašumu konsultants Newsec piedalījies darījumā kā viens no pārdošanas aģentiem.

Līdz ar šo pārdošanas darījumu puse no BPT portfeļa jau ir izpārdota.

Īpašuma portfelis, kuru iegādājās Capital Mill, sastāv no 1 īpašuma Viļņā (Zariju loģistikas centrs ar platību 22 000 m2), 1 īpašuma Rīgā (12 000 m2 plašais Valdemāra biroju centrs) un 2 īpašumiem Tallinā (9 200 m2 Ravala biroju centrs un 6 500 m2 plašais Loģistikas centrs).

«BPT Secura īpašuma portfeļa pārdošanas process piesaista gan esošo, gan jaunu starptautisko investoru uzmanību. Esam sapratuši, ka strukturēts pārdošanas process, kā arī profesionāls pārdevējs, kāds ir BPT, piesaista daudz lielāku investoru interesi un ļauj tiem izdarīt vispiemērotāko lēmumu. BPT izlēma sadalīt īpašumu portfeli vairākās daļās un esam priecīgi, ka darījumi notiek ar dažādiem pircējiem, tādejādi apgāžot faktu, ka Baltijas nekustamo īpašumu tirgus ir nelikvīds,» skaidro Neringa Rastenite, NEWSEC Baltics darījumu nodaļas vadītāja.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Uzņēmumiem jāsamazina iepakojumam nepieciešamā materiāla daudzums

Armanda Vilciņa, 18.01.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmumiem un arī sabiedrībai kopumā ir jādomā par dažādu materiālu optimizēšanas risinājumiem, kas ļautu samazināt iepakojuma izmantošanu līdz minimumam un veicinātu tā otrreizējo izmantošanu, domā Marko Bedžiora (Marco Beggiora), Coca-Cola Europe Ilgtspējas vadītājs.

Iepakojumam ir vairākas funkcijas, tajā skaitā tas var palīdzēt uzlabot drošību, higiēnu un arī samazināt atkritumu daudzumu, teic M.Bedžiora. Šī iemesla dēļ mums ir jāapsver ieguvumi, ko sniedz iepakojums, bet tajā pašā laikā arī jācenšas samazināt tā ietekme uz vidi, norāda Coca-Cola Europe pārstāvis, piebilstot, ka arī pašiem uzņēmumiem būtu jāiemācās pareizi izstrādāt savus produktus. Uzņēmumiem būtu arī jāiesaistās piemērotas iepakojumu savākšanas infrastruktūras izveidē, kā arī jānodrošina šķirošana, pārstrāde un iegūtā materiāla vērtīga izmantošana, teic M.Bedžiora.

Ilgtspēja mūsdienās ir kļuvusi par ļoti aktuālu tematu gan sabiedrībā kopumā, gan arī biznesa vidē. Kas ir tās lietas, ko pēdējo gadu laikā šajā jomā ir paveikusi Coca-Cola?

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vienota zīmola stratēģijā turpmāk neaizrausies ar produktu «apakšpersonību» radīšanu, saka Coca-Cola ģenerāldirektore Polijā un Baltijā Anna Jakubovska.

Fragments no intervijas:

Cik svarīga loma jūsu kompānijas produktu portfelī aizvien ir jūsu ikoniskajam flagmanim?

Ir tieši tā, kā jūs sakāt – tas ir flagmanis. Šim zīmolam ir svarīga loma ne vien tāpēc, ka tas ir kompānijas nosaukums, bet arī tāpēc, ka tas ir galvenais zīmols ienākumu u.c. rādītāju ziņā. Protams, mūsu stratēģija vispārīgi ir iegūt tirgus bezalkoholisko dzērienu segmentu. Tāpēc mēs ar lielu sava portfeļa daļu konkurējam dzirkstošo dzērienu tirgū, kā arī ar ūdeni un sulām. Mērķis ir līderība bezalkoholisko dzērienu lietošanai gatavo dzērienu tirgū. Baltijas valstīs līdz šim esam bijuši veiksmīgi un tiešām esam līderi, un lielā mērā sava flagmaņa Coca-Cola dēļ.

Komentāri

Pievienot komentāru
Investors

Miljardieris pārsteidzis pasauli, atļaujot savu foto bez maksas likt uz Coca-Cola pudelēm

Lelde Petrāne, 05.04.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Miljardiera, investora Vorena Bafeta (Warren Buffett) seja Ķīnā redzama uz ķiršu Coca-Cola 500ml pudelēm un bundžām, vēsta BBC.

V. Bafets bieži redzams, publiski dzerot tieši ķiršu Coca-Colu un tiek uzskatīts par tās lielāko fanu, un viņa investīciju uzņēmums Berkshire Hathaway ir Coca-Cola lielākais akcionārs ar gandrīz 10% akciju.

Coca-Cola gan atzinusi, ka bijusi pārsteigta, kad Bafets piekritis savas fotogrāfijas izmantošanai. Turklāt viņam par to netiek maksāts.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nekustamā īpašuma fonds BPT Baltic Opportunity iegādājies tirdzniecības centru Sky Mežciemā, Rīgā, izriet no nekustamā īpašuma pārvaldīšanas kompānijas BPT Asset Management paziņojuma.

Tas ir otrais šī fonda iegūtais īpašums. Starp pusēm noslēgtais īpašuma pārdošanas darījums paredz tiesības lielveikalam Sky turpināt nomāt telpas šajā objektā (sale & lease-back). Darījuma detaļas, tostarp darījuma summa, netiek atklātas. Īpašuma iznomājamā platība ir 3240 m2; ēka ir uzbūvēta 2000. gadā, bet samērā nesen tā ir atjaunota. Lielākais ēkas nozīmīgākais nomnieks ir lielveikals Sky, taču centrā ir vēl 19 mazāki nomnieki, kas papildina lielveikala piedāvājumu, tostarp ir aptieka, kafejnīca u.c.

Pēc kompānijas sniegtās informācijas, šis ir otrais jaunākā tās fonda – BPT Baltic Opportunity – iegūtais objekts. Iepriekš fonds ir iegādājies biroju kompleksu Lincona Tallinā, par ko db.lv ziņoja 2011. gada augustā. Šogad tas plāno veikt arī citus investīciju darījumus. Tāpat db.lv ziņoja, ka 2010. gada pašā nogalē ar mērķi nākamajos trijos gados ieguldīt 200 milj. eiro Baltijas īpašumu tirgū aktīvu pārvaldīšanas BPT Asset Management izveidojis jaunu fondu Baltic Opportunity Fund. Tā darbība vērsta uz investīcijām galvenokārt gatavās biroju ēkās un tirdzniecības objektos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Newsec iegādājas Baltijas īpašumu pārvaldītāju BPT Real Estate

Db.lv, 01.02.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskā nekustamā īpašuma konsultāciju sabiedrība Newsec no privātā kapitāla fondu pārvaldnieka BaltCap iegādājusies vienu no lielākajām īpašumu pārvaldīšanas kompānijām Baltijā BPT Real Estate.

BPT Real Estate pieder tāda paša nosaukuma īpašumu apsaimniekošanas uzņēmumi Lietuvā, Latvijā un Igaunijā, kā arī kontrolpakete uzņēmumā Projector, kas sniedz tehnisko konsultāciju un TDD (tehniskās uzticamības pārbaudes) pakalpojumus Baltijas valstīs.

Pēc šī darījuma Newsec kļūs par lielāko nekustamo īpašumu pārvaldības kompāniju reģionā. Darījuma summa netiek publiskota.

Newsec vadītājs Baltijā Ugnius Meidus skaidro, ka šis ir stratēģisks solis, lai stiprinātu savu klātbūtni visos trīs Baltijas tirgos un būtiski nostiprinātu savas pozīcijas kā reģionālā nekustamo īpašumu pārvaldītāja un būvniecības vadības eksperta statusā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar Rīga Plaza vadītāju Ivetu Priedīti

Lelde Petrāne, 30.01.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild tirdzniecības centra Rīga Plaza vadītāja Iveta Priedīte.

- Kāpēc Jūs strādājat šajā uzņēmumā/nozarē?

Tirdzniecības centri ir ļoti dinamiska, mainīga vide, man ļoti patīk pieņemt izaicinājumus, ko tā sagādā.

- Kas Jūs iepriecina un kas Jūs apbēdina, kad raugāties uz Jūsu pārstāvēto nozari un Latvijas valsti kopumā?

Iepriecina tas, ka pēdējos gados Latvijai tic aizvien vairāk starptautisko investoru, tai skaitā plaši pazīstami mazumtirgotāji. Līdz ar to arī Rīga Plaza apmeklētāji spēj baudīt sev tīkamus zīmolus tādus kā Rituals, Swarovski, Intimissimi (atvērsies martā), H&M Home.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Bezalkoholisko dzērienu ražotājs Coca-Cola šovasar sāks papīra pudeles testēšanu Eiropā, informē uzņēmumā.

Jau pēc dažiem mēnešiem jaunais, inovatīvais iepakojums parādīsies Ungārijas veikalos, kur tajā tiks piedāvāts augu bāzes dzēriens AdeZ.

Darbs pie papīra pudeles prototipa tika aizsākts pagājušajā gadā Briseles inovāciju centrā. Projekts uzsāks nākamo fāzi, kuras laikā iepakojums tiks izmēģināts patērētāju tirgū, lai noskaidrotu tā sniegumu un patērētāju attieksmi.

FOTO: Prezentē pasaulē pirmās papīra alus pudeles prototipus 

Dānijas alus ražotājs «Carlsberg Group» turpina savu ceļu uz pasaulē pirmo «papīra»...

Kā daļu no uzņēmuma stratēģijas “Pasaule bez atkritumiem” (World Without Waste), Coca-Cola Company ir izvirzījusi vērienīgus mērķus attiecībā uz iepakojumu, plānojot līdz 2030.gadam atgūt 100% pārdotā iepakojuma, lai to nodotu atkārtotai pārstrādei. Šajā sakarā uzņēmums pēta inovatīvus iepakojuma risinājumus, kas veicinātu ilgtspēju un aprites ekonomiku visiem iepakojuma materiāliem.

Jaunais papīra pudeļu prototips tiek izstrādāts kā daļa no sadarbības starp Coca-Cola Briseles pētniecības un attīstības laboratoriju un papīra pudeļu ražošanas uzņēmumu Paboco, kas ir Dānijas jaunuzņēmums, kuru atbalsta iepakojuma ražotāji ALPLA un BillerudKorsnäs sadarbībā ar Carlsberg, L' Oréal un The Absolut Company.

Paboco izstrādātās tehnoloģijas mērķis ir radīt 100% pārstrādājamas pudeles, kas izgatavotas no ilgtspējīgi iegūtas koksnes ar bioloģisku materiālu barjeru, kas piemērota tādām šķidrajām precēm kā gāzēti un negāzēti dzērieni, skaistumkopšanas produkti, kā arī citām precēm. Pašreizējais prototips sastāv no papīra apvalka ar pārstrādājamu plastmasas apšuvumu un vāciņu. Galvenais projekta mērķis ir izstrādāt pudeli bez plastmasas čaulas, ko var pārstrādāt kā papīru.

“Izziņotais tirgus pētījums ir pavērsiena punkts mūsu centieniem izstrādāt papīra pudeli”, sacīja Daniela Zahariea, Coca-Cola Europe tehniskās piegādes ķēdes un inovāciju direktore. “Cilvēki sagaida, ka Coca-Cola attīstīs un ieviesīs tirgū jaunus, inovatīvus un ilgtspējīgus iepakojuma veidus. Tāpēc mēs sadarbojamies ar tādiem ekspertiem kā Paboco, atklāti eksperimentējot un veicot šo pirmo tirgus izmēģinājumu. Tā ir daļa no mūsu “Pasaule bez atkritumiem” stratēģijas.”

Papīra pudeles prototipa izmēģināšanu paredzēts uzsākt 2021. gada otrajā ceturksnī Ungārijā. 2'000 250ml pudeles ar augu bāzes dzērienu AdeZ patērētājiem piedāvās viens no Ungārijas visstraujāk augošajiem pārtikas mazumtirgotājiem – kifli.hu.

Stijns Frensens (Stijn Franssen), Coca-Cola EMEA reģiona Iepakojuma un inovāciju vadītājs, kas ir viens no projekta vadītājiem, uzsver tehnoloģijas attīstības fāzi: «Šī ir jauna tehnoloģija, un mēs pašlaik attīstāmies jaunā lauciņā, izgudrojot tehniskos risinājumus jau procesā.”

“Mēs turpināsim ieguldīt inovācijās un jaunu iepakojumu tehnoloģiju izpētē sadarbībā ar mūsu partneriem Paboco. Iepakojuma prezentēšana patērētājiem liecina, ka mēs gūstam labus panākumus, neskatoties uz to, kas mums vēl priekšā. Šis notikums arī liecina par Coca-Cola apņēmību attīstīt šāda veida iepakojuma inovācijas, pētot un strādājot kopā", sacīja Stijns Frensens.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Coca-Cola darbinieki iekustinājuši vērienīgu streiku sēriju

Gunta Kursiša, 22.01.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānijas Coca-Cola darbinieki Vācijā šīs nedēļas sākumā uzsākuši streiku, pie kura novedis darbinieku un uzņēmuma konflikts par algām un darba laiku. Streiks uzsākts vairākās Coca-Cola ražotnēs, un tas varētu pārņemt visas 50 Coca-Cola ražotnes valstī, ziņo thelocal.de.

Streiki notiek Coca-Cola ražotnēs dazādās pilsētās – Traunreutā un Memmingenā Bavārijā, kā arī Gomaringenā Vācijas dienvidrietumu daļā. Tuvāko dienu laikā gaidāmas aktivitātes vēl 50 vietās Vācijā.

Streika dalībnieki šogad vēlas algu palielināšanu par sešiem procentiem, kā arī streiko pret Coca-Cola plāniem ieviest elastīgu darba laiku, kurš dažkārt paredz arī obligātu darbu nedēļas nogalēs. Tāpat dzērienu ražotājs apsver iespēju samazināt darbavietu skaitu.

Vācijā vairāk nekā 50 ražotnēs strādā 10,6 tūkstoši darbinieku. Pašlaik visu 50 ražotņu strādājošie izteikuši streika brīdinājumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Coca-Cola tuvākajā nākotnē Latvijā iegādes darījumus neplāno

Lelde Petrāne, 21.09.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kļuvis zināms, ka Coca-cola iegādājas lietuviešu ūdens zīmolu Neptunas. Taču Latvijas Everest ūdens ražotnes iegāde nav kompānijas dienaskārtībā, uzzināja biznesa portāls db.lv.

ASV gigants The Coca-Cola Company par 10 miljoniem eiro no saistītā uzņēmuma AS Coca Cola HBC Lietuva iegādājies 50% Lietuvas dzeramā ūdens ražotnes Neptunas vandenys akciju, vēstīja vz.lt. Coca-Cola norāda, ka šāds darījums veikts, jo Neptunas vandenys ir liels zīmols un tā iegāde bijusi stratēģisks ieguldījumu lēmums. «Neptunas ūdenim ir laba reputācija vietējā tirgū, un ļoti augsts zīmola lojalitātes indekss,» piebildusi kompānijas pārstāve Nele Normaka.

Jautāta, vai Coca-Cola ir interese arī par Everest ūdens ražotnes iegādi Latvijā, N. Normaka atbildēja: «Coca-Cola tuvākajā nākotnē Latvijā šādi darījumi nav plānoti.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Coca-Cola Polijā un Baltijā jauna ģenerāldirektore

Žanete Hāka, 21.06.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 1. jūlija Coca-Cola vadību Baltijas valstīs un Polijā pārņems jaunā ģenerāldirektore – pieredzējusi vadītāja Lana Popovica, informē uzņēmuma pārstāvji.

Jaunā ģenerāldirektore pienākumus pārņems no Annas Jakubovski, kura šo pozīciju ieņēma no 2013. gada. Lana uzņēmumā strādā jau 15 gadus, Latvijas un pārējos tirgos viņa būs atbildīga par Coca-Cola stratēģiju, inovācijām, mārketingu un komunikāciju kopumā, plecu pie pleca sadarbojoties ar vietējām pārstāvniecībām un Coca-Cola HBC rūpnīcu.

Lana Popovica šo gadu laikā ir ieguvusi pieredzi nozarē, ieņemot vadošas starptautiskas pozīcijas, tostarp, strādājot mārketinga vadībā. 2006. gadā viņa kļuva par ģenerāldirektori Horvātijā un drīz pēc tam arī Bosnijā un Hercegovinā. 2011. gadā Lana pārņēma procesu vadītāja amatu Grieķijā. 2012. gadā ieņēma procesu vadītāja amatu Dienvidaustrumu Eiropā, atbildot par 7 valstīm, tostarp Grieķiju un Serbiju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Grieķijas kompānija «Coca-Cola Hellenic Bottling Company» («Coca-Cola HBC») tuvākajā laikā nav paredzējusi ieguldīt naudu rūpnīcas celtniecībā Ropažu novada Silakrogā, sacīja «Coca-Cola Baltics» sabiedrisko attiecību vadītāja Nele Normaka.

Patlaban šādi ieguldījumi nav paredzēti,» teica Normaka, piebilstot, lai arī tas nenotiks tuvākajā laikā, ideja par šādas rūpnīcas celtniecību nav zudusi pilnībā.

Jau vēstīts, ka «Coca-Cola HBC» 2010.gadā ziņoja par plāniem Latvijā veidot dzērienu pildīšanas ražotni. Uzņēmums arī iegādājās rūpnīcai nepieciešamo zemes gabalu Ropažu novadā.

«Coca-Cola HCB Latvia» 2017.gadā strādāja ar 36,063 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 4,2% vairāk nekā 2012.gadā, bet uzņēmuma peļņa samazinājās par 37,7% un bija 1,197 miljoni eiro.

«Coca-Cola HCB Latvia» nodarbojas ar gāzēto un negāzēto bezalkoholisko dzērienu tirdzniecību. Uzņēmums ir dibināts 1992.gadā un tas pieder Igaunijas kompānijai «Aktsiaselts Coca - Cola HBC Eesti».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Bezalkoholisko dzērienu ražotāja Coca-Cola Co. produkcijas izplatītājas SIA Coca-Cola HBC Latvia apgrozījums pērn bija 34,597 miljoni eiro, kas ir par 0,2% mazāk nekā 2015.gadā, bet uzņēmuma peļņa samazinājās par 9,3% līdz 1,921 miljonam eiro, liecina Firmas.lv informācija.

Uzņēmuma apgrozījums 2015.gadā bija 34,665 miljoni eiro, bet peļņa - 2,118 miljoni eiro.

Vadības ziņojumā teikts, ka pagājušā gada finanšu rezultātus ietekmēja administratīvo un pārdošanas izmaksu pieaugums.

Coca-Cola HBC Latvia vadība šogad turpinās uzņēmuma stratēģiju, izmantojot tirgus attīstības iespējas, un plāno palielināt gan gāzēto, gan negāzēto dzērienu pārdošanas apjomus, kā arī nodrošināt peļņu nesošu nākotnes izaugsmi saskaņā ar uzņēmuma ilgtermiņa mērķiem.

SIA Coca-Cola HBC Latvia dibināta 1992.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 18 537 144 eiro. Coca-Cola HBC Latvia pilnībā pieder Igaunijā reģistrētajai Coca-Cola HBC Eesti un ir iekļauta Grieķijā reģistrētās Cola-Cola Hellenic grupā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Papildināta - Par 93,4 miljoniem eiro pārdod tirdzniecības un izklaides centru Riga Plaza

LETA, 16.05.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par 93,4 miljoniem eiro tiek pārdots tirdzniecības un izklaides centrs Riga Plaza, liecina informācija uzņēmuma Plaza Centers NV mājaslapā.

Riga Plaza tiek pārdots globālam investīciju fondam, kura nosaukums netiek atklāts.

Riga Plaza līdzīpašnieka ASV investīciju grupas New Century Holding (NCH) vadītājs Kārlis Cerbulis aģentūrai LETA sacīja, ka pārdoti ir 100% tirdzniecības centra kapitāldaļu - savas 50% daļas pārdevis gan Plaza Centers NV, gan arī NCH.

Cerbulis prognozēja, ka darījums pilnībā varētu tikt pabeigts jūlijā. «Patlaban nevaru atklāt pircēju, vienīgi varu pateikt, ka tas ir ļoti solīds Rietumu investīciju fonds, kurš izvēlējies Latviju kā vietu saviem ieguldījumiem,» norādīja Cerbulis.

Viņš piebilda, ka nav pilnvarots atklāt naudas plūsmu, ko rada Riga Plaza, vienīgi norādīja, ka 2009.gadā, kad centrs tika atklāts, tajā bija aizņemti tikai 60% platību, turklāt daļa nomnieku maksāja tikai pusi nomas maksas. «Patlaban iznomātās platības ir ap 98%,» uzsvēra Cerbulis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Dzērienu patēriņam lielākais trieciens bijusi darba apstāšanās HoReCa sektorā

LETA, 04.06.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dzērienu patēriņam kopumā arī Baltijā lielākais trieciens līdz šim Covid-19 pandēmijas laikā bijis apstājies darbs HoReCa sektorā, lēsa dzērienu ražotāja uz izplatītāja "Coca-Cola HBC" Polijas un Baltijas ģenerāldirektors Jāks Mikels.

Viņš teica, ka šā gada pirmajā ceturksnī kompānija Covid-19 ietekmi nejuta, rezultāti bija labi, dzērienu segmentā Baltijas valstīs un Polijā bija izaugsme un arī uzņēmuma pārdošanas apjomi pieauga. Līdz ar to ārkārtējā situācijā "Coca-Cola HBC" iegāja no ļoti labām pozīcijām. Taču kopš aprīļa situācija ļoti mainījusies - visā dzērienu segmentā ir kritums.

"Pēdējās nedēļās samazinājums, salīdzinot ar iepriekšējā gada attiecīgo periodu, bija aptuveni 15%. Mēs esam viens no lielākajiem spēlētājiem dzērienu tirgū, un, ja tirgū ir kritums, tad, protams, tas skar arī mūs," atzina "Coca-Cola HBC" Polijas un Baltijas ģenerāldirektors.

Viņš skaidroja, ka galvenais krituma iemesls dzērienu segmentā ir teju apstājusies darbība HoReCa - viesnīcu, restorānu un ēdināšanas - sektorā, kas ir arī viens no ļoti svarīgiem "Coca-Cola HBC" produkcijas noieta kanāliem. Savukārt veikalos nav kritums, bet mainījusies patērētāju uzvedība.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV dzērienu ražotājs Coca-cola pirmo reizi kompānijas 132 gadu pastāvēšanas vēsturē paziņojis par plāniem ražot alkoholisku dzērienu, vēsta The Guardian.

Iecerēts ražot vieglu alkoholisku kokteili, kas būtu paredzēts Japānas tirgum. Šāds lēmums pieņemts, izvērtējot Japānā ražotā alkoholiskā dzēriena Chu-Hi augošo tirgu.

«Mēs neesam iepriekš eksperimentējuši ar zema alkohola satura kategorijām, bet šis ir piemērs mūsu gatavībai pētīt iespējas arī ārpus mūsu ierastajām darbības jomām,» sacījis Japānas Coca-cola prezidents Džordžs Garduno.

LASI VĒL:

Coca-cola ievieš jaunu produktu Eiropas tirgū

Coca-Cola ieviesīs iepakojumu, kura sastāvs būtu 50% pārstrādājams

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Amber Distribution Latvia», izplatot «Green Cola», izmanto veselīga dzīvesstila vilni, «Coca-Cola» no konkurences nebaidās.

Vairumtirgotājs «Amber Distribution Latvia», kurš ir daļa no «Amber Beverage Group» holdinga, pērn vēstīja, ka ieguvis tiesības Latvijā izplatīt bezalkoholisko dzērienu Green Cola. Pašlaik pārdošanas apjomi atbilstot prognozēm, noskaidroja biznesa portāls db.lv.

Cilvēki arvien pārdomātāk attiecas pret savu dzīvesveidu un izvēlas veselīgu uzturu, visbiežāk ierobežojot cukura un mākslīgo saldinātāju patēriņu. Tas ietekmē arī pārtikas ražošanas biznesu – piedāvājums seko pieprasījumam. Dzērienu (gan bezalkoholisko, gan alkoholisko) ražotāji arvien biežāk sāk piedāvāt dzērienus ar zemāku cukura, ogļhidrātu un konservantu saturu.

Kolas garša ir ļoti iecienīta – tā ir aptuveni puse no pasaules bezalkoholisko dzērienu tirgus. Taču visbiežāk sastopamajiem kolas garšas produktiem ir viens kopīgs mīnuss – liela pievienotā cukura deva. «Šis ir ļoti izdevīgs brīdis «Amber Distribution Latvia» pārstāvētajam «Green Cola» zīmolam, jo tas piedāvā patērētājiem jaunu veidu, kā iegūt kolas garšu bez satraukuma par milzīgo cukura daudzumu, mākslīgiem garšas pastiprinātājiem un saldinātājiem,» atbildot uz portāla interesi par jauno produktu, norāda Pāvels Fiļipovs, «Amber Distribution Latvia» izpilddirektors.

Komentāri

Pievienot komentāru