Pašlaik pieprasītākā vieta industriālās zonas attīstīšanai Rīgā ir rajons pie Granīta un Krustpils ielām, kā arī Rumbula. Lielā pieprasījuma dēļ zemes cena pie, piemēram, Krustpils ielas jau sasniedz pat 20 EUR/kv.m. un vēl vairāk. Tā vērtējama kā ļoti augsta industriālo objektu cena, - norāda Latio. Pašlaik cenas ziņā piemērotāks virziens ir Daugavpils šoseja un Tallinas apvedceļš pie Salaspils (līdz Saulkalnei). Tomēr arī šajā rajonā darījumu skaits, - no kuriem lielākai daļai piemīt spekulatīvs raksturs - pieaug, un līdz ar to kāpj arī cena. Pagaidām tā vēl saglabājas salīdzinoši zemā līmenī: 2 – 10 EUR/kv.m.. Uz otru pusi no Rīgas centra industrijas attīstībai piemērots ir Jelgavas virziens. Pašlaik Olaines apkārtnē ražošanas objektu būvniecībai piemērota zeme maksā līdz 6 EUR/kv.m. Pieprasījums ir pēc zemes gabala, kurš uzreiz ir maksimāli piemērots ražošanai. Tomēr šādi zemes gabali, - kuriem vēl padomju laikā ir izbūvētas komunikācijas, - ir gandrīz tikai Krustpils ielas rajonā. Savukārt pieprasījums pēc īpašuma industriālo parku teritorijā ir salīdzinoši neliels to salīdzinoši augstās cenas dēļ. Piemēram, zeme industriālajā parkā Ulbrokas ielas rajonā jau maksā ap 40 EUR/kv.m. Rīgas domes idejas par prāmju satiksmes izveidi starp Bolderāju un Vecmīlgrāvi realizācija, iespējams, arī šajos rajonos varētu sekmēt rūpniecisko zonu attīstību. Tomēr tikai pie nosacījuma, ja dome uzņēmējiem radīs ieinteresējošus noteikumus, jo pašlaik sabiedrībā izskanējusī maksa - Ls 7 par vienu smagā autotransporta mašīnu, industrijas attīstību rajonos nesekmēs.