Jaunākais izdevums

Kopš 1947. gada, kad tirgū tika izlaists modelis Mercedes-Benz 170v, kas ir tiešais E-klases priekštecis, pasaulē ir saražoti jau vairāk nekā 10 miljoni šīs sērijas automobiļu. Šogad Mercedes-Benz E-klase piedzīvo jau savu devītās paaudzes modeli. 1995. gadā E-klase bija pirmais Mercedes-Benz modelis ar divām priekšējām lampām, kas guva lielu atzinību un joprojām tiek uztverts kā galvenais simbols, kas raksturo E-klases individualitāti.

Jaunās E-klases dizainā vēl aizvien tiek izmantotas plūstošas līnijas un stilistisks noformējums, kas pielāgojas kopējam pašpārliecinātajam un vīrišķīgajam automobiļa izskatam. Dizaineri, iedvesmojoties no kubisma, automobiļa četras „acis” ir pārveidojuši, piešķirot tām interesantas taisnstūrveida formas. Savukārt radiatora režģis ar hromēto trīsdimensiju ietvaru, dinamisko V-veida formu un stāvāku novietojumu īpaši akcentē automobiļa biznesa klases statusu.

Mercedes-Benz dizaineri lielu uzmanību ir pievērsuši jaunās E-klases interjeram, nodrošinot, ka katra detaļa šķiet pievilcīga gan vizuāli, gan funkcionāli ar savu formu, krāsu un materiālu. Rezultātā panākts harmonisks veselums – salons, kurā automobiļa vadītājs un pasažieri jūtas droši un komfortabli.

Mercedes-Benz E-klase vienmēr ir izcēlusies ar individualitāti un daudzveidību. Jaunais sedans ne tikai sniedz Mercedes-Benz klientiem iespēju izvēlēties no 10 dažādu dzinēju un 3 balstiekārtu variantiem, bet arī piedāvā 4 dizaina un aprīkojuma līnijas, 12 riteņu/riepu kombinācijas, 12 ārējā krāsojuma veidus un 6 dažādus sēdekļu polsterējuma variantus 5 krāsu kombinācijās, tādejādi pielāgojoties klientu individuālajām vēlmēm.

Automašīnas standarta aprīkojumā ietilpst 16 collu vieglmetāla diski ar deviņu-spieķu dizainu, salons ar eikalipta koka vai alumīnija apdari, četru spieķu multifunkcionāla stūre ar smalkas nappa ādas apdari un hroma ielaidumiem, kā arī Audio 20 CD informācijas un izklaides sistēma ar kompaktdisku atskaņotāju, astoņiem skaļruņiem un Bluetooth interfeisu mobilajam telefonam. Autovadītājs vai priekšā sēdošais pasažieris var regulēt krāsu displeju priekšējā paneļa centrā, lietojot vadāmierīci vidus konsolē.

Jaunajai E–klasei ir ne tikai augsts drošības un komforta līmenis, bet tā ir arī draudzīga apkārtējai videi un ekonomiska: benzīna un dīzeļa četru un sešu cilindru dzinēji ar tiešās iesmidzināšanas sistēmām patērē līdz pat 23% mazāk degvielas nekā agrāk. Jauno četru cilindru dīzeļa dzinēju kombinētais degvielas patēriņš ir tikai 5,3 litri uz 100 kilometriem, savukārt izmešu daudzums ir tikai 139g CO2 uz kilometru. Mercedes-Benz E-klase ir aprīkota ar ekonomisko un videi draudzīgo BlueEFFICIENCY paketi, kas nodrošina degvielas ietaupījumu līdz pat 0.25 litriem uz 100 kilometriem. Kā būtiskas BlueEFFICIENCY priekšrocības jāmin arī uzlabotās automobiļa riepas, kas nodrošina līdz pat 17% zemāku rites pretestību, ģeneratora, degvielas sūkņa, gaisa kondicioniera un stūres pastiprinātāja enerģijas ietaupījuma kontrole, kā arī ECO start/stop funkcija, kas brīdī, kad automobiļa ātrumkārba tiek pārslēgta neitrālajā pārnesumā, automātiski apstādina dzinēju.

Jaunās E-klases aprīkojumā ir vairākas līdz šim ekskluzīvajos S-klases automobiļos pārbaudītas un augstu novērtētas drošības aprīkojuma sistēmas - tādas kā aklās zonas kontroles sistēma (Blind Spot Assist) un nakts redzamības sistēma (Night View Assist). E-klases aprīkojumā esošās Drošības joslas (Lane Safety) pakotnē ietilpst sistēma ieņemtās joslas saglabāšanai (Lane Keeping Assist), kas pasargā transportlīdzekli no nejaušas nobraukšanas no ceļa. Pie vējstikla piestiprinātās videokameras nofilmēto materiālu izmanto papildaprīkojumā piedāvātā sistēma Speed Limit Assist, kas brīdina par ceļazīmju noteiktajiem ātruma ierobežojumiem. Papildaprīkojumā pieejamajai nakts redzamības sistēmai (Night View Assist), Mercedes-Benz ir uzlabojis ar īpašu gājēju atpazīšanas funkciju: tiklīdz nakts redzamības sistēma konstatē, ka automobiļa priekšā atrodas gājēji, tas tiek izgaismots borta displejā, lai pastiprinātu brīdinājuma efektu.

Mercedes-Benz E-klase ir pirmais automobilis pasaulē, kura priekšējie lukturi pielāgojas satiksmes situācijai un automātiski izmaina gaismas intensitāti, lai neapžilbinātu citus autovadītājus. Papildaprīkojumā piedāvātā Tālo gaismu adaptīvās vadības sistēma (Adaptive Main Beam Assist) izmanto videokameru uz vējstikla, kura atkarībā no satiksmes plūsmas noregulē priekšējos lukturus tā, lai to izstarotā gaisma nesasniegtu citus transportlīdzekļus.

No 27. marta līdz 9. aprīlim Domenikss Auto Tirdzniecības centrā, Rīgā, Krasta ielā 34, būs apskatāma iepriekšējo E-klases automobiļu modeļu izstāde. Izstādē būs redzami tādi unikāli modeļi, kā 1939. gada W 136, 1953. gada W 120 un 1973. gada W 114, kā arī 1975., 1984. un 2001. gadā izlaistās Mercedes-Benz E-klases.

Savukārt jauno Mercedes-Benz E-klases modeli, no 2009. gada 27. marta ikviens var apskatīt un izmēģināt testa braucienā pie Domenikss.

Vairāk informācijas par jauno Mercedes-Benz E-klasi www.mercedes-benz.lv

picturegallery.220ca996-a178-4c3c-b398-9315689408a0

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mercedes-Benz zīmols ir populārs visās tirgus nišās - universāļa, sedana, apvidus auto, un arī komercpasažieru pārvadājumos. Tomēr - kā labāk atrast pareizo šīs markas auto? Lietotu auto tirgotājs BRC Autocentrs sniedz ieskatu šajā jautājumā.

Mercedes-Benz automobiļus ražo kopš 1890. gada un uzņēmuma galvenā mītne atrodas Vācijas pilsētā Štutgartē. Kā vieni no pirmajiem šī auto ražotāji ieviesuši dažādas drošības un tehnoloģijas idejas, kuras šobrīd bieži sastopamos modernajos auto modeļos. Šobrīd Mercedes-Benz piedāvā pilnu auto klāstu - no maziem pilsētas auto līdz smagajiem auto, pie tam, zīmols ir pārstāvēts arī motosportā, kā, piemēram, F1, kur rūpnīcas komanda ir pēdējos gados viena no vadošajām.

Arī Latvijā Mercedes-Benz ir visnotaļ populārs auto gan jaunu šī zīmola iegādē no salona, gan lietotu auto tirdzniecībā sludinājumos, auto plačos un sertificētos lietotu auto tirgotājus. Arī BRC Autocentrā Mercedes-Benz automobiļi pieejami plašā klāstā, bet kā atrast sev piemērotāko no dažādajām klasēm?

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Patērētāju izvēles kritēriji par labu vienam vai citam degvielas tirgotājam atšķiras. Kādam tā ir cena, citam degvielas uzpildes stacijas atrašanās vieta vai citi faktori, skaidro nozares pārstāvji.

Viens no svarīgākajiem izvēles kritērijiem ir degvielas kvalitāte. Autovadītāji kļūst izglītotāki un arvien vairāk pievērš īpašu uzmanību degvielas kvalitātei, tādējādi rūpējoties par spēkrata dzinēja un detaļu ilgmūžību.

No kopējā Latvijas mazumtirdzniecības apjoma ap 75% veido dīzeļdegviela, un tas ir populārākais transporta enerģijas veids Latvijā, norāda Virši-A Pārdošanas daļas vadītājs Arnis Andrianovs. Viņš skaidro, ka Virši-A pagājušais gads bija veiksmīgs. Ir novērots realizācijas pieaugums visos degvielas veidos, ko skaidro ar sava uzpildes tīkla paplašināšanos un izdevīgiem klientu piedāvājumiem.

Pēc Valsts Ieņēmuma dienesta datiem, dīzeļdegvielas realizācija 2018. gadā uzrādīja pieaugumu, savukārt tādiem degvielas veidiem kā benzīns un autogāze – kritumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Ernsts Lībs atstādināts no Mercedes-Benz ASV vadītāja amata

Gunta Kursiša, 18.10.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ernsts Lībs (Ernst Lieb) pametis Mercedes-Benz ASV vadītāja amatu, un patlaban kompānija nav paziņojusi, kas būs viņa pēctecis, vēsta autonews.com.

E. Lībs vadīja Mercedes-Benz ASV kopš 2006. gada. Medijs vēsta, ka E. Lībs nepameta Mercedes-Benz ASV vadītāja amatu pēc paša vēlēšanās, tomēr Mercedes-Benz šo informāciju vēl nav oficiāli apstiprinājis.

Tāpat vēl nav ziņu, vai E. Lībs turpinās darboties uzņēmumā vai arī to pametīs.

Mercedes-Benz ASV (MBUSA) tika dibināts 1965. gadā, bet pirms tam Mercedes-Benz automobiļus ASV tirgoja kompānija Mercedes-Benz Sales, Studebaker-Packard Corporation meitasuzņēmums.

Patlaban MBUSA ir 348 dīleru uzņēmumi, vairāk nekā 1500 darbinieki, kā arī vairāk nekā 21 tūkstotis darbinieku dīleru uzņēmumos, liecina inormācija Mercedes-Benz oficiālajā mājas lapā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonedēļ tirdzniecībā Latvijā oficiāli nonāk jaunākās paudzes Mercedes E klases limuzīns. Pircējiem tiek solīti gan klasiskās piedziņas, gan pilnpiedziņas 4 Matic modeļi.

Mercedes jaunais meistarstiķis, šķiet, ir šī pavasara karstākais un apspriestākais notikums Eiropā. Vienā nometnē ir tie, kuri apbrīno jauno auto, bet otrajā, lielākoties revolucionārā dizaina dēļ, ir tādi, kas velta asas kritikas šaltis.

1995. gadā E-klase bija pirmais Mercedes modelis ar dubultajām priekšējām lampām joprojām tiek uztverts kā galvenais simbols, kas raksturo E-klases individualitāti. Taču jaunajā dizainā vēl aizvien tiek izmantotas plūstošas līnijas un stilistisks noformējums, kas pielāgojas kopējam pašpārliecinātajam un vīrišķīgajam salona izskatam. Dizaineri no jauna ir pārveidojuši automobiļa četras „acis” kā taisnstūrus ar tiešu norādi uz interesantajām ģeometriskajām formām, kuru pirmsākumi meklējami kubismā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konkurences padome ir apstiprinājusi darījumu, kura ietvaros Veho iegādājas SIA Domenikss – Mercedes-Benz ģenerālpārstāvi Latvijā.

Darījums ietver Mercedes-Benz pasažieru un komercauto importu, mazumtirdzniecību un apkopi. Kompānija Domenikss piederēja tās dibinātājai un prezidentei Benitai Danilenko.

Veho ir automobiļu izplatītājs Somijā, Zviedrijā, Igaunijā un Lietuvā. Uzņēmums piedāvā Daimler Grupas ražotās vieglās automašīnas un komerctransportu, kā arī plašu pakalpojumu klāstu, tostarp mobilitātes pakalpojumus.

2020. gadā Veho apgrozījums bija 1,1 mljrd. eiro, bet tā darbinieku skaits bija 2200.

Uzņēmums tika dibināts kā Mercedes-Benz galvenais izplatītājs Somijā 1939. gadā un kopš tā laika ir ģimenes īpašumā. Līdz ar šo iegādi tiks ievērojami nostiprinātas Veho pozīcijas Baltijas reģionā. Ņemot vērā nozares attīstību Latvijā un Mercedes zīmola augsto statusu un popularitāti, Veho jau ilgstoši uzskata Domenikss par spēcīgu spēlētāju tirgū ar labi pārvaldītu, uz klientu un zīmolu orientētu organizāciju. Darījums ir kā papildinājums Silberauto biznesa iegādei Igaunijā un Lietuvā, ko Veho veica 2019. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Kravas automobiļu vadītājiem mācīs braukt ekonomiski

Aldis Zelmenis, 05.07.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonedēļ, sākot no otrdienas, 6. jūlija līdz pat sestdienai, 10. jūlijam, Mercedes-Benz Driver Training Show ietvaros Rīgā SIA Domenikss organizēs speciālus testa braucienus kravas automobiļu vadītājiem.

To laikā, apgūstot gan teoriju, gan praktiskās iemaņas, vairāk nekā 50 automobiļu vadītāji tiks iepazīstināti ar jaunākajām Mercedes-Benz kravas automobiļu tehnoloģijām un iespējām, kā arī ekonomiskas, videi draudzīgas un drošas braukšanas paņēmieniem intensīvas satiksmes apstākļos. Mercedes-Benz kravas automobiļu eko braukšanas apmācību vadīs pieredzes bagāti profesionāļi no Daimler AG Global Training departamenta Štutgartē sadarbībā ar Domenikss apmācību nodaļas speciālistiem.

«Pēdējo gadu laikā, strauji pieaugot kravas automobiļu skaitam, ne tikai Latvijā, bet arī visā Eiropā ievērojami pieaugusi satiksmes intensitāte. Tai pat laikā ir mazinājusies kravas automobiļu vadītāju profesionālā kompetence, jo tirgū ienāk daudz jaunu vai darbam ar smagsvara kravas automobiļiem nepieredzējušu vadītāju. Abi šie faktori veicina šāda veida apmācību nepieciešamību, apgūstot un iepazīstot jaunākās tendences pareizā automobiļu vadīšanā, kas ir svarīgas un absolūti nepieciešamas ikvienam automobiļa vadītājam,» norāda Aivis Zapereckis, SIA Domenikss Kravas automobiļu tirdzniecības un mārketinga vadītājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šķiet, ka vēl pavisam nesen vēstījām par Mercedes E klases jaunā biznesa sedana ienākšanu Latvijā, bet nu jau ir laiks pieteikt, iespējams, skaistākā radinieka Mercedes E klases kupejas debiju pašmāju tirgū.

Jaunā divdurvju modeļa dizaina līnija akcentē tradicionālās stila iezīmes, kas padara Mercedes kupeju par īpašu. Piemēram, sānu logi bez B statnēm ar pilnībā nolaižamiem stikliem un raksturīgais sporta dekoratīvais radiatora režģis ar lielo zvaigzni vidū. Protams, ka jaunajā kupejā ir saskatāma cieša līdzība ar E-klases sedanu. To var atpazīt „četru acu sejā“ ar rombveida lukturiem, kuru profils ir kļuvis vēl sportiskāks un asāks, kas savukārt piedod automobilim dinamiskāku un agresīvāku izskatu.

Mercedes E class kupeja piedāvā veselu virkni inovāciju, kādas tikai var vēlēties sportiski orientētajā luksusa kupejā. Tās ietver situācijai atbilstošu amortizatoru vadību, noguruma atpazīšanu, pasažieru drošības sistēmu un aktīvo motora pārsegu. Kupeja ir aprīkota ar dinamiskas braukšanas aprīkojumu, kas ļauj ar pogas vadību noregulēt balstiekārtu dažādos režīmos. Adaptīvā tālo gaismu vadība, ceļa zīmju atpazīšana un automātiskā avārijas bremžu sistēma ir aprīkojums, pateicoties kuram E-klases kupeja nosaka jaunus drošības standartus šajā automobiļu segmentā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

2012. gadā Latvijā reģistrēto dārgāko premium klases automobiļu tops

Gunta Kursiša, 10.01.2013

20. vieta. Lexus LS. Cena no 67,63 tūkst. līdz 75,48 tūkst. ASV dolāru. Latvijā pērn reģistrēta viena automašīna.

Foto: AP/SCANPIX

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai arī pagājušajā gadā jaunu automašīnu reģistrāciju skaita ziņā līderpozīcijas saglabājuši tādi zīmoli kā Volkswagen, Toyota un Peugeot, Latvijā reģistrēts arī ievērojams skaits premium klases automašīnu, un vislielākos panākumus premium klasē 2012. gadā guva Bentley zīmols.

Pagājušajā gadā Latvijā kopumā reģistrētas 20 jaunas Bentley zīmola automašīnas, tostarp 18 jaunas Bentley Continental GT/GTC automašīnas. Tādējādi Bentley kupeju, kabrioletu un rodsteru premium klasē Latvijā aizņem 32,7% tirgus daļas. Otru lielāko tirgus daļu (16,4%) šajā klasē aizņem BMW Coupe/Convertible, trešo un ceturto vietu ar tirgus daļu 9,1% apmēā aizņem Mercedes-Benz E Coupe/Cabriolet un Porsche 911, savukārt piektajā vietā pēc tirgus daļas apjoma (5,5%) ierindojas BMW 1 Coupe/Convertible modeļi.

Ņemot vērā Latvijas Pilnvaroto autotirgotāju asociācijas (LPAA) datus par 2012. gadā Latvijā reģistrētiem jauniem automobiļiem, Db.lv piedāvā aplūkot pagājušajā gadā Latvijā reģistrēto dārgāko automašīnu topu. Saraksts veidots, izmantojot ražotāja ieteikto mazumtirdzniecības cenu 2012. gada auto modelim.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autobūves kompānija Daimler AG iepazīstinājusi ar Mercedes – Benz GLA apvidus automobili, kura debija iecerēta Frankfurtes autošovā septembrī.

Kopumā Mercedes - Benz GLA būs pieejams četrās versijās – divas ar 1,6 un 2,0 litru četru cilindru benzīna dzinējiem, kā arī divas ar 2,2 litru dīzeļdzinēju. Videi draudzīgākā paredzēta Mercedes - Benz GLA 200 CDI, kas apveltīta ar 136 zirgspēku dzinēju, kura oglekļa emisijas uz kilometru veido tikai 114 gramus. Jaudīgākā būs GLA 250 4MATIC ar maksimālo ātrumu 235 kilometri stundā un spēju 100 kilometrus stundā lielu ātrumu sasniegt 6,5 sekundēs.

Jaunais Mercedes - Benz GLA būs arī aptuveni piecas collas īsāks nekā Mercedes - Benz GLK krossovers. Kompānija norāda, ka automašīnas izmērs paredzēts, lai to varētu vieglāk izmantot pilsētās. Tāpat automašīna aprīkota ar speciālām sistēmām, kas atvieglo pārvietošanos pa bezceļiem, palīdz vieglāk pārraudzīt aklās zonas un nodrošina automātisku parkošanos. Automašīnā arī būs iebūvētas navigācijas sistēmas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jelgavas Autobusu parks (JAP) gatavojas realizēt 12 Mercedes Benz autobusus, līdz ar to pilsētas autobusu parkā pamatā būs Jelgavā saliktie Ambassador autobusi, vēsta reģionālais medijs Zemgales Ziņas.

Informācija uzņēmuma mājas lapā liecinot, ka paredzēts pārdot deviņus pilsētas autobusus ar zemo grīdu Mercedes Benz Citaro O 530, kas reģistrēti 2005.gadā, 2003.gadā reģistrēto un no ekspluatācijas noņemto starppilsētu pārvadājumu autobusu Mercedes Benz Integro O 550, kā arī divus mikroautobusus Mercedes Benz Sprinter 516.

JAP tehniskais direktors Gints Burks Zemgales Ziņām skaidrojis, ka daļa no minētajiem autobusiem vēl kursē pilsētā, taču uzņēmums gatavojas tos realizēt, tāpēc laikus jau publicējis informāciju, kas varētu būt saistoša potenciālajiem pircējiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Automašīnu "Mercedes-Benz" un "Daimler Truck" oficiālais pārstāvis Latvijā SIA "Domenikss" mainījis nosaukumu uz SIA "Veho", liecina "Firmas.lv" publiskotā informācija.

Nosaukuma maiņa Uzņēmumu reģistrā iegrāmatota piektdien, 30.decembrī.

Līdztekus mainīta arī uzņēmuma tīmekļvietne, kas turpmāk būs "veho.lv".

Uzņēmumā atgādina, ka 2021.gada nogalē SIA "Domenikss" kļuva par "Veho" grupas uzņēmumu. "Veho Group" ir "Mercedes-Benz" vieglo automobiļu, pasažieru un kravas mikroautobusu, un "Daimler Truck AG" komerctransporta mazumtirgotājs un izplatītājs Zviedrijā, Somijā, Igaunijā, Latvijā un Lietuvā.

Šobrīd "Veho" un "Mercedes-Benz" pārstāvniecības darbojas 15 Somijas pilsētās, 7 pilsētās Zviedrijā, Igaunijā - 4, Lietuvā - 3.

Latvijā SIA "Veho" turpina attīstīt "Mercedes-Benz" vieglo automobiļu, kā arī kravas un pasažieru mikroautobusu biznesu - Varšavas ielā 4. Darbu turpina un paplašina pakalpojumu klāstu servisa centrs, Abrenes ielā 12, kurā tiek apkalpoti "Mercedes-Benz" vieglie automobiļi, kravas un pasažieru mikroautobusi, kā arī virsbūvju servisa centrs - Kurzemes prospektā 59.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzlabotais Mercedes GL modelis ir pieslīpējis atsevišķus eksterjera un interjera elementus, kā arī liekot lietā BlueEFFICIENCY un BlueTEC tehnoloģijas patērēs līdz pat 8% mazāk degvielas.

Kā citas būtiskas izmaiņas jaunajam Mercedes-Benz GL jāmin uzlabota vadāmība gan uz ceļa, gan bezceļa apstākļos, kā arī palielināta salona ietilpība. Papildus tehniskiem jaunievedumiem un inovācijām, galvenokārt degvielas ekonomijā un apkārtējās vides piesārņojuma mazināšanā, GL 350 BlueTEC 4MATIC un GL 350 CDI 4MATIC modeļus dizaineri ir centušies padarīt uzkrītošākus.

GL virsbūve tiek akcentēta ar modernizētiem bamperiem, jauna dizaina hromētiem virsbūves apakšējās daļas aizsargiem, jaunu radiatora režģi un miglas, dienas gaitas gaismām. Jaunās paaudzes GL ir atjaunināti vieglmetāla sakausējuma diski, hromēti izpūtēja uzgaļi. Klāt nākuši divi krāsojuma toņi Tenorite Grey un Palladium Silver. Savukārt piekabes āķis ir noslēpts zem aizmugurējā bampera un var tikt uzstādīts, kad tas nepieciešams.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Uzsāk jaunās Mercedes-Benz R-klases tirdzniecību Latvijā

Aldis Zelmenis, 12.07.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Domenikss uzsācis atjaunotās Mercedes-Benz R-klases tirdzniecību. Modelis ir atsvaidzinājis ārējo izskatu un ticis pie ekonomiskākiem dīzeļdzinējiem.

Pasaules pirmizrādi jaunā Mercedes-Benz R-klase piedzīvoja Ņujorkas Starptautiskajā auto izstādē šī gada martā. Jaunajam Mercedes-Benz R-klases modelim pilnībā pārveidots automobiļa priekšējās daļas dizains, piešķirot tam jaunu izskatu. R-klases interjerā joprojām dominē daudzpusība.

Jaunās paaudzes Mercedes-Benz R-klase tagad pieejama arī ar BlueEFFICIENCY dīzeļdegvielas dzinējiem. Pateicoties AdBlue© izplūdes gāzu pēcapstrādei, R-klases 350 BLUETEC 4MATIC dzinējs patērē vidēji 8,4 litrus dīzeļdegvielas uz 100 kilometriem, kas ir par 0,3 litriem mazāk nekā iepriekš. Tādejādi jau šobrīd jaunais R-klases modelis atbilst EU6 normu standartiem, kurus plānots pieņemt tikai 2014. gadā. Visi Mercedes-Benz R-klases modeļi ir aprīkoti ar jaunākās paaudzes 7G-TRONIC automātisko pārnesumkārbu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Rallijā „Sarma 2009” uzvar Aivis Egle/Mārtiņš Jerums

, 15.02.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas autorallija čempionāta otrais posms – rallijs „Sarma 2009” noslēdzās ar Aivja Egles/Mārtiņa Jeruma uzvaru, par 7,57 sekundēm pārspējot „SEB Tieto Rallija komandas” otru ekipāžu Jāni Vorobjovu/Audrju Šošu.

Šis bija viens no saspringtākajiem pēdējā laika Latvijas čempionāta dueļiem un tas iezīmē jaunās sezonas galvenos favorītus N4 klasē. A Plus klasē uzvarēja Raimnonds Kisiels/Gatis Panavs, 2WD klasē – Zigurds Kalniņš/Ģirts Dombrovskis, 2WD Super klasē – Ivo Ķilpis/Artis Ceriņš.

Pēc pirmajā rallija dienā zaudētās līderpozīcijas ar jaunu sparu izšķirošo dienu sāka Egle/Jerums. Svētdienas sešos ātrumposmos čempionvienība guva četras uzvaras, atgūstot un vēlāk arī noturot līderpozīciju. Pārējos divos posmos uzvarēja Vorobjovs/Šošs, taču ar atgūto bija par maz, lai pārsētu konkurentus. Nav šaubu par abu „SEB Tieto Rallija komandas” ekipāžu dominanci – Egle un Vorobjovs bijuši pirmajās divās vietās visos 12 rallija ātrumposmos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunākās paaudzes Mercedes-Benz Sprinter ir uzlabojis komfortu un drošības sistēmas, kā arī ieguvis ekonomiskākākus Euro 5 dzinējus un jauna sešu ātrumu manuālo pārnesumkārbu - ECO Gear.

Galvenie uzlabojumi vērsti uz pilnīgi jaunu četru cilindru dīzeļa dzinēju un inženiertehniski uzlabotu V6 dzinēju izstrādi. Četru cilindru dīzeļa dzinējs konstruēts pilnīgi no jauna, tā darba tilpums ir 2.15 litri. Dzinējam panākts lielāks griezes moments un jauda. Sadales vārpstu darbina kombinēts zobratu un īsas ķēdes pārvads. Tāpat kā iepriekš tiek izmantota common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma. Iesmidzināšanas spiediens ir palielināts līdz 1.800 bāriem.

Visiem jaunajiem dzinējiem standarta aprīkojumā ietilpst arī sīko daļiņu filtrs. Jauno dzinēju sērija ar Euro 5 izmešu normu sākotnēji ir ieviesta visiem Sprinter modeļiem, kuru pilnā masa ir, sākot ar 3.5 tonnām. Pasažieru versijām Euro 5 atgāzu normu plānots ieviest 2010. gadā. Lai samazinātu izmaksas un CO2 emisiju, tiek piedāvāts Sprinter ar efektivitātes paketi BlueEFFICIENCY. Tajā papildus jaunajai ECO Gear pārnesumkārbai un Euro 5 dīzeļmotoram ietilpst arī ECO start-stop funkcija, kā rezultātā, braucot pa pilsētu, degvielas patēriņš tiek samazinās līdz 8%. Līdzšinējā pērnesumkārba NSG visos Sprinter variantos turpmāk tiks aizstāta ar Mercedes izstrādāto jauno ECO Gear sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu. Tai ir paaugstināta pārslēgšanas kvalitāte, turklāt jaunā pārnesumkārba nodrošina zemāku degvielas patēriņu un augstāku braukšanas komfortu. Salīdzinājumā ar iepriekšējiem modeļiem, vidējais degvielas patēriņš atkarībā no jaudas varianta ir par 0.5 līdz 1.0 litriem uz 100 km zemāks. Modelim ar V6 CDI dzinēju degvielas patēriņu iespējams samazināt līdz pat 1.5 litriem uz 100 km. Jaunās paaudzes Mercedes Sprinter cena Latvijā ir, sākot no 26 015 eiro

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas pirmizrādes ietvaros Domenikss pirmdien prezentēja ilgi gaidīto Mercedes-Benz E-Klasi, kas ir inteliģentākais biznesa klases auto un izceļas ar būtiskām inovācijām auto drošības un komforta jomā, teikts paziņojumā medijiem.

«Savulaik E-Klase bija pirmais pēckara Mercedes-Benz automobilis, vēlāk jaunu dizaina līniju pirmatklājējs un pārdošanas rekordu karalis. Arī Latvijā šis ir visu laiku populārākais Mercedes-Benz modelis,» uzsver Domenikss valdes priekšsēdētāja Benita Sadauska.

Pašlaik Latvijā iegādātas vairāk nekā 30 šādas automašīnas. Darījumi noslēgti arī ar vairākiem automašīnu nomas uzņēmumiem, kas jau drīzumā jauno E-Klasi piedāvās saviem klientiem.

Sākotnēji E-Klase tiek piedāvāta ar četrcilindru dzinējiem. E-Klases automašīnas ar 2.0L benzīna (E200) un 184 zirgspēku jaudu sākumcena ir 45 910 eiro, ieskaitot pievienotās vērtības nodokli. 2.0L dīzeļdzinēja (E220d) modelis ar 194 zirgspēkiem un 400Nm griezes momentu būs nopērkams par 47 160 eiro. Savukārt E350 modeļa cena ir 56 390 eiro. Vēlāk E-Klase būs pieejama ar 258 zirgspēku dīzeļdzinēju, 333 ZS un 245 ZS benzīna motoru. E-Klases sedanam būs arī hibrīda modifikācija, kas apvieno četrcilindru benzīna dzinēju un elektromotoru.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Mercedes-Benz iepazīstina ar «tehnoloģiski modernāko» S klases automašīnu

Jānis Rancāns, 21.05.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autobūves kompānija Mercedes-Benz nākusi klajā ar jauno S modeli. Automašīnu Mercedes sauc par tehnoloģiski modernāko, kas pārvietojas pa pasaules ceļiem, bet tās cena sāksies no 79,8 tūkstošiem eiro.

Jaunais S klases Mercedes-Benz pilnībā aprīkots ar LED apgaismojumu, tādējādi kļuvis par pirmo automašīnu, kurai nav nevienas tradicionālās spuldzes, uzsver kompānija.

Ārējās apgaismes ierīcēm Mercedes-Benz inženieri pievērsuši lielu uzmanību – piemēram, bremžu gaismu intensitāte samazinās naktī vai arī stāvot pie luksoforiem. Kopumā automašīna aprīkota ar 500 LED gaismekļiem.

Jaunais Mercedes-Benz S aprīkots ar datorizētām sistēmām - Adaptive Highbeam Assist Plus un Night View Assist Plus – kuras uzlabo redzamību. Automašīnai uzstādītas jauna tipa kameras un vairāku pakāpju sensori, kas nodrošina iespējamo apdraudējumu laicīgāku pamanīšanu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Daimler AG vērtēs Domenikss autoservisa darbības kvalitāti

Elīna Pankovska, 08.04.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mercedes-Benz ražotājs Daimler AG izskatīs SIA Domenikss autoservisa darbību Latvijā.

Tas darīts, atsaucoties uz vairāk nekā 50 Mercedes-Benz automašīnu īpašnieku lūgumu izvērtēt autoservisa darbību, kā arī tā sniegto pakalpojumu un servisa kvalitāti. Savā atbildes vēstulē Daimler AG norādījis, ka šis jautājums tiks nekavējoties risināts.

Apvienojoties Mercedes-Benz automašīnu īpašniekiem, tika izveidota domubiedru grupa www.sliktsserviss.lv, kur tika apkopoti šīs auto markas īpašnieku pieredzes stāsti un vākti paraksti.

Domubiedru grupa savā vēstulē Daimler AG norādīja, ka SIA Domenikss autoservisa pakalpojuma un servisa kvalitāte, viņuprāt, neatbilst vispārpieņemtajiem standartiem un apkalpošanas kritērijiem, skaidrojot, ka autoīpašnieki saskārušies ar neskaitāmām situācijām, kad SIA Domenikss autoservisa sniegtie pakalpojumi bijuši nekvalitatīvi un klientu apkalpošanas serviss neatbilstošs standartiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Miniveni ir praktiski, ietilpīgi un komfortabli, kas padara tos par perfektiem ģimenes auto. Pēdējos gados miniveni ir atgriezušies modē, jo tie ir ļoti utilitāri auto – minivens būs parocīgs ilgākiem ceļojumiem ar auto, praktisks kravas pārvadāšanai, kā arī ērts kuplām ģimenēm ar daudz bērniem. Turpini lasīt rakstu, kurā noskaidrosim, kādi miniveni ir vispiemērotākie Latvijas ceļiem un laikapstākļiem!

Mercedes Benz Vito

Mercedes Vito ir viens no populārākajiem minivenu modeļiem, kas tiek ražots jau kopš 1996. gada. Šis Mercedes minivens ir pieejams ar dīzeļdzinēju, benzīna dzinēju vai elektromotoru, kā arī ar manuālo vai automātisko pārnesumkārbu. 2.2 l dīzelis ir populārākais variants, kas ir pietiekami jaudīgs, taču ekonomisks, patērējot 6.6 litrus degvielas uz 100 kilometriem. Astoņvietīgais Mercedes Benz Vito ir perfekts ģimenes auto, savukārt izņemamās un pārvietojamās aizmugurējās sēdvietas padarīs šo minivenu piemērotu kempingam vai kravas pārvadājumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

OCTA cena vienā klasē var atšķirties vairāk nekā 20 reižu

Žanete Hāka, 09.10.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Obligātās civiltiesiskās transportlīdzekļu apdrošināšanas (OCTA) cena vienā klasē pie dažādiem apdrošinātājiem var atšķirties vairāk nekā 20 reižu, savukārt, pērkot apdrošināšanu pie brokera, var nākties pārmaksāt vairāk nekā simts latus, liecina laikraksta Dienas Bizness apkopotā informācija.

Patlaban OCTA polisi iespējams iegādāties dažādos veidos: pie apdrošinātāja birojā, internetā - apdrošinātāja mājaslapā, brokera interneta portālā vai pie brokera klātienē. Patlaban interneta vietņu, kur var iegādāties OCTA polisi, neskaitot apdrošinātājus, ir vismaz desmit, turklāt cenu diapazons šajās vietnēs ir ļoti atšķirīgs.

Apkopojot cenas, par pamatu tika ņemtas 1996.-1998. gada Audi A4 markas automašīnas, kas atrodas sliktākajā jeb 1. bonus malus (BM) klasē, 6. jeb vidējā klasē un labākajā jeb 17. BM klasē.

Aprēķinot cenu Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (LTAB) mājaslapā, kurā apkopota informāciju par pašu apdrošinātāju piedāvātajām cenām bez uzcenojuma, cenu diapazons pie viena apdrošinātāja atkarībā no BM klases (starp BM1 un BM17) var atšķirties par vairākiem simtiem reižu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais Mercedes A klases hečbeks ir dzīvespriecīgākais šā brīža vācu ražotāja modelis ar supermodernu pildījumu, ko vajadzības gadījumā var nopakot tikpat grezni kā Mercedes S klases limuzīnu

Savulaik par pensionāru un mājsaimnieču sapņu auto dēvētā A klase ar t.s. sendvičtipa jeb paaugstināto virsbūvi kopš iepriekšējās paaudzes kardināli mainīja savus dzīves uzskatus. Izmetot mēslainē 1997. gadā sūri grūti būvētā auto koncepciju un uzrakstot pilnīgi jaunu scenāriju, Mercedes A klase kļuva vismaz par 20 gadiem jaunāka, transformējoties par vienu no jauneklīgākajiem un stilīgākajiem premium klases hečbekiem. Tas nostrādāja par 200%! Mercedes A klase iemantoja milzu popularitāti, turklāt pircēju auditorija zibenīgi kļuva gados jaunāka. Ar svaigāko modeli Mercedes turpina iesākto, jo šis auto būs vēl jauneklīgāks un azartiskāks par iepriekšējo, turklāt apveltīts ar visa veida digitāliem gadžetiem jeb un komforta risinājumiem, tostarp tādiem, kas ir sastopami Mercedes S klases limuzīnā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Arī Mercedes GLE ir gatavs kompromisam

Aldis Zelmenis, 04.10.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mercedes GLE ir kļuvis vēl lielāks un daudzpusīgāks, tiesa, tā motoru ēdienkarte turpmāk sāksies ar četrcilindru dīzeli

Arī Mercedes GLE nav pagājusi secen downsizing ēra. Nav šaubu, ka četrcilindru dīzelis ir augstas veiktspējas tehnika. Uz papīra tas daudz neatpaliek no iepriekš izmantotā sešcilindru dīzeļa. Bāzes modeļa GLE 300 d 4 Matic 245 zirgspēki ir gana daudz tik lielam auto, kāds ir jaunais GLE, tomēr tie nav seši stobri, un tas ir jūtams. Iespējams, ka, nezinot. kā brauca un ar kādu patīkamu skaņu to darīja sešcilindru dīzelis, šādi aizspriedumi vairs nemocīs. Tomēr Mercedes klients ir konservatīvs un tajā pašā laikā ar asu prātu un labu atmiņu apveltīts indivīds, attiecīgi neliels rūgtumiņš par četrcilindru sniegumu būs. Četrcilindru motors ir ievērojami skaļāks, to gan salonā nevarēs dzirdēt, jo Mercedes GLE virsbūve ir perfekti nopakota un akustiskais komforts salonā ir teicams. Toties paātrinājuma brīžos četrcilindru dīzeļa sniegums nebūs tik spilgts un nešūsies kopā ar Mercedes lozungu The best or nothing.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Komerctransporta tirdzniecība pēc ilgstošas lejupslīdes sāk atgūties

Žanete Hāka, 28.07.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada pirmajā pusē komerctransporta ar pilnu masu virs 3,5 tonnām segmentā novērojams jaunu transportlīdzekļu reģistrācijas skaita pieaugums par 8% pret iepriekšējā gada pirmo pusgadu un sasniedz 701 jaunu reģistrētu vienību skaitu, liecina Auto asociācijas dati.

Latvijā tradicionāli būtiskākais segments ir kravas auto virs 16 tonnām, kas veido lielāko daļu visa komerctransporta virs 3,5 tonnām, un sasniedz 94% no visām pirmoreiz reģistrētajām vienībām.

2015. gadā turpinājās iepriekšējā gada otrās puses tendence ar pieticīgiem reģistrācijas datiem. Šī gada 1.ceturksnis iezīmējās ar ievērojamu reģistrāciju skaita samazināšanos pret 2014. gada pirmo ceturksni un sasniedza 32% samazinājumu.

Aprīlis iesākās ar aktīvu lielāko loģistikas kompāniju autoparka atjaunošanu, kas otrajā ceturksnī rezultējās ar vidēji 85% reģistrāciju skaita pieaugumu. Segmentā virs 16 tonnām ievērojami tirgus daļu pieaudzējis Mercedes-Benz no 13% 2014. gada pirmajā pusē līdz 29,8% 2015. gada pirmajā pusē un ierindojās topa otrajā vietā, kas skaidrojams ar piegādēm SIA Kreiss, kas šogad savu autoparku atjauno gan ar Volvo, gan Mercedes-Benz marku vilcējiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpmāk mazākā limuzīna gods Mercedes modeļu hiearhijā tiks atvēlēts Mercedes CLA sedanam, kurš izaudzis no A klases hečbeka. Svarīgi piebilst, ka tas vairs nebūs klasiskās, bet gan priekšpiedziņas limuzīns

Ar katru nākamo jauno modeli Mercedes modeļu klāsts kļūst jauneklīgāks un dzīvespriecīgāks. Ņemot piemēru no A klases hečbeka, kas no bagātu pensionāru un jauno māmiņu sapņu auto ir transformējies par azartisku un stilīgu braucamrīku, arī jaunais sedans CLA tieksies iepatikties jauniem un enerģiskiem cilvēkiem.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Jaunu kompaktklases premium hečbeku pirkšana pie mums nav cieņā. Cita lieta, ja auto ir apbružājies uz pašmāju vai Rietumeiropas ceļiem un pēc trijiem vai pieciem gadiem nonācis otrreizējā tirgū. Sākotnēji šaušalīgā cena ir sarukusi līdz saprotamiem cipariem, un tad auto kļūst vilinošs pirkums plašākai pircēju auditorijai. Ar premium kompaktklases sedaniem pagaidām ir citādi. Vispirms – to nav daudz, jo nesen dibinātajā klubiņā bez Mercedes CLA var pieskaitīt vienīgi Audi jaunizcepto A3 Limousine. Tie tāpat kā hečbeki ir tikpat sasodīti dārgi, taču sedana virsbūves koncepcija emocionāli ļauj sajusties kā maza limuzīna īpašniekam, turklāt aukstajos ziemas mēnešos tā ir arī praktiska. Nenoliedzami, ka ļoti svarīgs ir laiks, kad auto ir parādījies tirgū. Piemēram, lai kā to negribētu atzīt Audi marketologi, simpātiskā Audi A3 sedana iznāciens savos ierakumos ir pārvilcis daļu Audi A4 tīkotāju, jo šābrīža A4 modelis jau ir paspējis novecot un vairs nav svaigākais un atraktīvākais piedāvājums savā klasē, savukārt līdz jaunākās paaudzes Audi A4 sedana debijai vēl ir jāpaciešas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Mercedes-Benz plāno līdz 2030. gadam pilnībā pāriet uz elektroauto ražošanu

Db.lv, 23.07.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

“Daimler AG” un “Mercedes-Benz AG” līdz šīs desmitgades beigām tirgos, kur tas iespējams, plāno pilnībā pāriet uz elektroautomašīnu piedāvājumu.

2022. gadā ar akumulatoru darbināmi modeļi tiks piedāvāti visos koncerna pārstāvētajos segmentos. Savukārt, 2025. gadā “Mercedes-Benz AG” tirgū laidīs trīs jaunus elektriskos automobiļus, un visiem aktuālajiem modeļiem būs pieejamas arī alternatīvas ar elektromotoriem.

Laika posmā no 2019. līdz 2026. gadam investīcijas iekšdedzes dzinējos un hibrīdu tehnoloģijās būs samazinājušās par 80%, savukārt jauno mērķu sasniegšanā laikā no 2022. līdz 2030. gadam koncerns plāno investēt vairāk nekā 40 miljardus eiro.

Lai paātrinātu ražošanas reorganizāciju, uzņēmums ir iegādājies Lielbritānijā bāzēto elektromotoru ražošanas uzņēmumu “YASA”. Ar šo darījumu “Mercedes-Benz AG” iegūs piekļuvi unikālai aksiālās plūsmas motoru tehnoloģijai un zināšanām, kas ļaus ražot īpaši augstas veiktspējas elektromotorus.

Komentāri

Pievienot komentāru