Nekustamais īpašums

Jauni dzīvojamie mikrorajoni varētu tapt Rumbulā, Buļļu salā

Ingrīda Drazdovska [email protected], 31.03.2004

Jaunākais izdevums

Gatavojot jauno Rīgas pilsētas attīstības plānu, kā potenciāli iespējamās jaunās dzīvojamo rajonu teritorijas tiek izskatītas divas: Rumbula, kur ir lieli gan pašvaldības, gan privātie zemes īpasumi, un Kleisti/Buļļu sala, kur ir iespējams veidot zaļu mazstāvu apbūves dzīvojamo teritoriju, — informēja Rīgas domes Attīstības departamenta direktors Vilnis Štrams. Nenoliedzami, atsevišķās vietās Rīgas centrā vai tam tuvumā ir iespējama zonējuma maiņa un šādu teritoriju transformēšana par dzīvojamām (Skanstes ielas rajonā vai Dzeguškalna apkaimē).

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Izmaiņas Aizkraukles virziena vilcienu sarakstos

, 25.09.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sliežu remontdarbu laikā, kas tiks veikti Šķirotavas stacijā 30.septembrī, kā arī 1., 2. un 3.oktobrī, noteiktas būtiskas izmaiņas Ogres un Aizkraukles virziena vilcienu kustības sarakstos. Lai nodrošinātu pasažieru pārvadājumus atcelto elektrovilcienu vietā, vairākiem elektrovilcieniem un dīzeļvilcieniem noteiktas papildu pieturas, kā arī mainīti daudzu vilcienu kustības saraksti, informē AS Pasažieru vilciens.

30.septembrī un 2.oktobrī nekursēs šādi elektrovilcieni:

· Nr.6250 Rīga (plkst.19:07)-Ogre (19:51);

· Nr.6256 Rīga (plkst.21:18)-Lielvārde (22:23) un Nr.6260 Rīga (plkst.23:20)-Lielvārde (0:25);

· Nr.6253 Ogre (plkst.20:13)-Rīga (20:58);

· Nr.6257 Lielvārde (plkst.21:10)-Rīga (22:10) un Nr.6261 Lielvārde (plkst.22:13)-Rīga (23:14).

1. un 3.oktobrī vilciens Nr.6204 Rīga (plkst.5:30)-Lielvārde (6:31) būs atcelts iecirknī Rīga-Salaspils un kursēs tikai no Salaspils stacijas plkst.5:54 atbilstoši sarakstam maršrutā Salaspils-Lielvārde.

30.septembrī un 2.oktobrī dīzeļvilciens Nr.622 Rīga (plkst.20:52)-Krustpils (23:15) no Rīgas aties plkst.20:41, 10 - 11 minūtes agrāk kursēs arī no citām posma Rīga-Šķirotava stacijām un papildus pieturēs Gaismā (plkst.21:03), Rumbulā (21:06), Dārziņos (21:11) un Dolē (21:15). No Salaspils līdz Krustpils stacijai vilciens kursēs atbilstoši sarakstam.

Komentāri

Pievienot komentāru
Sports

Lielākais projekts - attīstīt degradēto teritoriju Rumbulā

Linda Zalāne, 23.03.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Kurbads un Ko valdes priekšsēdētājs, hokeja kluba Kurbads vadītājs Andis Pikāns ar ledus halles būvniecību Rumbulas degradētajā teritorijā ir tikai sācis atvēzēties, viņa mērķis ir tur izveidot modernu infrastruktūru sportistiem, piektdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

A. Pikāns atzīst, ka ir perfekcionists un tiekšanās uz izcilību nav pat pašmērķis, bet organiska vēlme izdarīt lietas pēc iespējas kvalitatīvāk. Ieejot hokeja hallē, par pārsteigumu degunā neiecērtas sviedru nepatīkamais aromāts, bet gan svaigas gumijas smarža. A. Pikāns teic, ka perfekcionista gēns viņu dzen uzturēt augstu latiņu it visā, arī halles gaisa un ledus kvalitātē. Viņš ar sirdi un dvēseli ielec visās sev svarīgās dzīves disciplīnās – hokejā, moto braucienos, kino veidošanā un, protams, arī loģistikas biznesā, kas ir galvenais instruments, kas ļauj īstenot sociālos un sirds projektus.

Tuvākajos gados lielākais projekts – attīstīt degradēto teritoriju Rumbulā, kura varētu kļūt par pievilcīgu vietu ne tikai hokejistiem, bet arī daiļslidotājiem, šorttrekistiem un pat tenisistiem. Lai gan šīs sporta disciplīnas šķiet gana nesaistītas, A. Pikānam ir sava saistviela – paša azarts uz sportu, kas sliecas gan hokeja, gan tenisa virzienā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Agrāk uzņēmums Tirgus Rumbula nedēļas laikā spēja pārdot 150 automašīnas, taču tagad jau trīs pārdotas automašīnas nedēļā jau ir sasniegums. Tā laikrakstam Biznes&Baltija norāda uzņēmuma vadītājs Vladimirs Lugovskis.

Simtiem automašīnu, gaidot savus jaunos saimniekus, sāk rūsēt un strauji zaudēt savu vērtību.

Runājot par tirdzniecības apjomiem Tirgū Rumbula, V. Lugovskis norāda, ka tirdzniecība principā esot apstājusies. "Ja vēl pagājušā gada pēdējā ceturksnī vēl varēja cerēt nedēļas laikā pārdot 6 līdz 10 automašīnas, ka atradās stāvlaukumā, tad janvārī nedēļa ar trīs pārdotām automašīnām jau skaitās veiksmīga. Šāda situācija jau bija vērojama decembrī. Taču tad cilvēki naudu atlika svarīgākām lietām, dāvanu iegādei draugiem un radiem Ziemassvētkos un Jaunajā gadā. Tagad man liekas, ka daudzus pārņēmušas bailes krīzes seku priekšā. Šādā situācijā nemaz nav runa par dārgiem pirkumiem, jo cilvēkiem jau nemaz nav nekādas pārliecības par savu nākotni. Ar ilgām atceros tos laikus, kad pie mums nedēļā tika pārdotas ne mazāk kā 150 automašīnas," tā V. Lugovskis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Ceļojums: Pudeļkoku meklējumos

Iesaka: Ingūna Gulbe, Lauksaimniecības tirgus veicināšanas centra vadītāja
; Sagatavojusi Linda Zalāne
, 06.02.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par Sokotras salas eksistenci, visticamāk, dzirdējis vien retais, bet mums ar vīru tā šķita vilinoša daudzveidīgās dabas dēļ. Nelielajā, 120 km garajā un 40 km platajā, salā apskatāmi visi augi un ģeoloģiskie veidojumi, kas ir pārējos pasaules piecos kontinentos.

Turklāt tikai Sokotras salā aug pudeļkoki un pūķa asinskoki. Sala tūristu redzes lokā nonākusi vien pēdējos gados, bet vēl aizvien tā nav plaši apmeklēta. Lielākais bieds ir nemierīgās valstis – Somālija un Jemena – tās tuvumā. Mēs riskējām. Tiesa, bez satraucošiem starpgadījumiem brīdī, kad bija jālido mājās, neiztikām.

Kad turp braukt?

Piemērotākais laiks ceļojumam uz Sokotras salu ir no decembra līdz martam. Lai gan tur valda ziema, mums, eiropiešiem, laika apstākļi šķiet patīkami, ir silti. Pārējos mēnešos salā ilgstoši ir vētras, pamatīgi karstuma pariodi, kad termometra stabiņš mēdz pakāpties līdz un pat pārsniegt 40 grādu atzīmi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Čīlē trešdien stāsies spēkā jauni noteikumi, kas ierobežos tūristu uzturēšanās laiku populārajā Lieldienu salā.

Lieldienu sala ir slavena ar agrāko salas iedzīvotāju izveidotajām gigantiskām moai statujām. Lai gan sala atrodas 3500 kilometrus no Čīles krasta, tā ir plaši apmeklēta.

Lieldienu salā atrodas aptuveni 900 šādas statujas, no kurām dažas ir pat desmit metru augstas. Nacionālais parks, kurā atrodas moai akmens tēli, 1995.gadā tika iekļauts UNESCO pasaules mantojuma sarakstā.

2007.gadā Lieldienu salai tika piešķirts īpašās teritorijas statuss, bet pērnā gada martā Čīles Kongress nobalsoja par tūristu skaita un to uzturēšanās ilguma samazināšanu salā.

Trešdien stāsies spēkā jaunie noteikumi, kas samazinās uzturēšanās laiku no 90 dienām uz 30. Tas attieksies gan uz ārvalstu pilsoņiem, gan pašmāju tūristiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Ceļojuma pieredzes stāsts: Uz Maldīvu salām!

Sintija Kristapsone, 04.09.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Maldīvu salas ir viena no vietām, kur noteikti kādreiz gribēju doties. Novembrī ieraudzīju treneres Lauras Timoško galeriju sociālajā tīklā Facebook - viņa ar grupu bija devusies uz Maldīvu salām. Redzot bildes, ļoti gribējās būt daļai no šāda piedzīvojuma. Zināju, ka viņa šādu pasākumu rīkos vēlreiz un, tiklīdz Laura izsludināja nākamo braucienu, sazinājos ar viņu, lai noskaidrotu, kā pieteikties.

Lai dotos šādā braucienā, pirmais solis, kas jāveic, ir aviobiļešu iegāde un, kad tas ir izdarīts, tu tiec pievienots dalībnieku sarakstam.

Biļetes vari iegādāties pats vai ir iespēja iegādāties biļetes ar Lauras palīdzību.

Pirms biļešu iegādes bija satraukums, jo Lauru nepazinu personīgi. Vienmēr esmu ceļojusi ar kādu kopā, bet šī bija pirmā reize, kad devos ceļojumā viena pati ar pilnīgi nezināmiem cilvēkiem.

Es izvēlējos biļešu iegādi caur Lauras piedāvāto kontaktpersonu, lai būtu iespēja doties kopīgi.

Biļetes iegādājos laicīgi decembra sākumā, kad bija laba cena - 712 EUR. Tiem, kas biļetes iegādājās vēlāk, tās bija kļuvušas dārgākas, bet kādam sanāca iegādāties arī par izdevīgāku cenu. Viena padoma, kurā brīdī veikt biļešu iegādi, man nebūs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konteineri nereti ir TOI TOI Latvija klientu izvēlēta alternatīva. Tie ir pieprasīti tieši augtās funkcionalitātes un plašo izmantošanas iespēju dēļ. Kas ir šīs pārvietojamās konteineru mājas un konteineri-noliktavas, ko piedāvā TOI TOI Latvija? Un kādās situācijās tās ieteicams izvēlēties? Par to plašāk uzziniet šajā rakstā!

Kas ir dzīvojamie konteineri?

Dzīvojamie konteineri ir kā pārvietojamie, dzīvojamie vagoniņi, kuri aprīkoti ar elektrību, ventilāciju, durvīm, logiem un apkuri (pēc nepieciešamības). Četri galvenie faktori, kas raksturo šādas konteineru mājas pie TOI TOI Latvija, ir:

  • plašas izvēles iespējas. Ņemot vērā nepieciešamību, iespējams izvēlēties sev tīkamāko un, galvenokārt, piemērotāko risinājumu, kas atbildīs vēlmēm un situācijai. Pieejami ir gan biroja konteineri, gan noliktavas konteiners, konteiners kā sanitārais mezgls un daudz kas cits;
  • drošība. Konteineri izgatavoti no pārbaudītiem, drošiem materiāliem, garantējot par to izturību ilgākā laika periodā;
  • pielāgojamība. Ja nepieciešams, iespējams arī iznomāt Jums pielāgota izmēra konteineru, kas izveidots, savienojot vairākus konteinerus kopā;
  • aprīkojums. Ņemot vērā konteinera specifiku, tas var būt aprīkots ar sanitāro mezglu, elektrību un gaismu, siltumu un pat ventilācijas sistēmu – tajā būs viss nepieciešamais, lai uzturētos ik dienu vai periodiski.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Industriālā nekustamā īpašuma (NĪ) attīstības un pārvaldības sabiedrība “Sirin Development” parakstījusi līgumu ar sūtījumu piegādes uzņēmumu “Venipak Latvia SIA” par 4100 m2 lielas noliktavas nomu loģistikas parkā “Rumbula”, Rīgā.

Pēc nomnieka ievākšanās parka “Rumbula” otrā noliktava ir simtprocentīgi aizņemta.

Loģistikas parks “Rumbula” atrodas 16,2 ha lielā teritorijā Rīgā, Daugavas labajā krastā, Maskavas ielā netālu no pilsētas centra. Projekts tiek īstenots trīs kārtās, šobrīd darbojas jau divas modernas un energoefektīvas A+ klases noliktavas – 22,54 tūkst. m2 un 32,7 tūkst. m2 platībā.

Nākamgad teritorijā taps trešā noliktava, tad loģistikas parka kopējā platība pārsniegs 80 tūkst. m2.

“Jau vairāk nekā 15 gadus attīstot un pārvaldot NĪ objektus Baltijas valstīs, esam ieguvuši lielu pieredzi, tāpēc klientiem varam nodrošināt kvalitatīvus risinājumus, kas atbilst viņu biznesa vajadzībām. Priecājamies, ka mūsu parku Rīgā ir izvēlējies starptautisks sūtījumu piegādes uzņēmums, kurš novērtējis rūpīgi izvēlēto objekta atrašanās vietu. Septembrī sākām “Rumbulas” parka trešo attīstības kārtu, kura pašreizējiem klientiem nodrošinās attīstības iespējas nākotnē, bet jaunajiem klientiem ļaus piedāvāt elastīgus risinājumus,” saka sabiedrības “Sirin Development” vadītājs Laurīns Kuzavs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

250 miljonu eiro vērtais kravu pārkraušanas termināla izveides projekts Krievu salā karājas mata galā, un, ja nekas nemainīsies, valstij kopumā var tikt nodarīti simtiem miljonu zaudējumi

To intervijā DB atzīst SIA Riga Coal Terminal (stividorkompānija) valdes priekšsēdētājs Raivis Veckāgans. Viņaprāt, uzņēmums ir nonācis ķīlnieka lomā, jo Krievu salā nevar neko darīt – tur joprojām nav atbilstošas infrastruktūras, kuras izveidei piesaistīts Eiropas Savienības (ES) līdzfinansējums, turklāt no atbildīgajām Rīgas amatpersonām publiskajā telpā izskan puspatiesības un pat nepatiesības par šo projektu. Lai gan uzņēmumam ir vairāki nākotnes attīstības scenāriji, vislabākais būtu visiem ieinteresētajiem apsēsties pie galda un vienoties, bet sliktākais – gadiem ilgas tiesvedības, zaudētas akmeņogļu kravas Rīgas ostā, mazāki nodokļi valstij, ko pavada investīciju strīda pieteikšanas risks no uzņēmuma Šveices līdzīpašnieka, kā arī jautājumi (un ne tikai) no ES. Pēdējā laikā Rīgas brīvostas (RBO) vadība ir kritizējusi stividorkompāniju, ka tā it kā nevēlas pārcelties uz Krievu salu, un liek dažādus sprunguļus šī projekta sekmīgai īstenošanai. Līdz šim stividorkompānija, kurai ir veltīta kritika, – Riga Coal Terminal ir turējusies ēnā, taču piekrita DB sniegt savu skaidrojumu par sarežģīto situāciju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Relaksācija,» labākais, ko dod īpašums Liepājas Zirgu salā, nosauc liepājnieks Arvīds Kupčs. Zirgu sala ir Liepājas pašvaldības īpašums un sastāv no diviem zemes gabaliem. Puse salas tiek iznomāta laivu novietņu kooperatīvam Kaija ZS, par otra zemes gabala izmantošanu lēmums vēl jāpieņem, vēsta reģionālais portāls Rekurzeme.lv.

«Atbraucu katru dienu. Makšķerēju, kopju dārzu, atpūšos,» to, kā pavada laiku Zirgu salā, uzskaitījis A. Kupčs. Viņa ģimenei atpūtas sezona Zirgu salā sākas 1. maijā. Tad mastā tiek pacelts Latvijas karogs. Ziemas sezona sākas pēc 18. novembra svinībām, kad karogu nolaiž

Laivu novietņu kooperatīva Kaija ZS īpašnieki Zirgu salā uzcēluši vairāk nekā 200 laivu būdu. Ēku iekšpagalmi no garāmgājēju puses nav redzami. Tajos iedzīvotāji ierīkojuši sakņu dārziņus un atpūtas vietas, bet namiņu priekšpusē ir laivu piestātnes.

Pašvaldība kooperatīvam Kaija ZS ir iznomājusi aptuveni 11 hektārus zemes. Otrs zemes gabals ir 10 hektārus liels un par tā izmantošanu vēl jālemj, Rekurzeme.lv norādījis Liepājas Būvvaldes vadītāja vietnieks, galvenais teritorijas plānotājs Arvīds Vitāls.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Ameriks: Krievu salā var nepietikt vietas ap 5-7% brīvostas kravu

LETA, 27.09.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Krievu salā var nepietikt vietas aptuveni 5% līdz 7% brīvostas kravu, kas tiek pārkrautas pašreizējā Rīgas brīvostas teritorijā Rīgas vēsturiskā centra tuvumā, Rīgas Ziemeļu transporta koridora un Rīgas brīvostas infrastruktūras projektu vadības komitejas sēdē pastāstīja Rīgas vicemērs, Rīgas brīvostas valdes priekšsēdētājs Andris Ameriks (GKR).

Rīgas brīvostas stividors Rīgas centrālais terminālis jau ir vērsies atbildīgajās institūcijās ar iesniegumu par īstermiņa darbības turpināšanu Rīgas centrā, komitejas sēdē, kas norisinājās ceturtdien, informēja Satiksmes ministrijas valsts sekretāra vietniece Džineta Innusa.

Innusa norādīja, ka jautājums ir ļoti nopietns, bet nav daudz laika to analizēt, jo iespējamie risinājumi ir saistīti gan ar projekta realizācijas gala termiņu, gan iespējamo viedokli par attiecināmajām un neattiecināmajām izmaksām.

Ameriks skaidroja, ka pirms astoņiem gadiem, sākot plānot Krievu salas projektu, kas saistīts ar ostas kravu pārvešanu no pilsētas centra uz Krievu salu, kravu apgrozījums Rīgas ostā bija uz pusi mazāks nekā šobrīd. «Faktiskā situācija šodien ir tāda, ka Krievu salā operatori nevar iekļauties ar pašreizējo kravu apjomu, kas ir pieaudzis. Krievu salas aprēķini ir bijuši par daudz mazāku apjomu,» komitejas sēdē atzina brīvostas valdes priekšsēdētājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zvejnieku saimniecība Staģis1 Buļļu salā kļuvuši par teju pēdējiem mohikāņiem, kas vēl nodarbojas ar zvejniecību.

Z/s Staģis1 saimnieki Ausma un Juris Dančauskis uzsver, ka zvejniecība dod iztiku visai ģimenei – pietiekot gan maizītei, gan sviestam. Tomēr kopumā valstī zvejnieku kļūst arvien mazāk. Par to liecina fakts, ka, gatavojot publikāciju uz tradicionālajiem zvejnieku svētkiem, Dienas Biznesam tikai ar grūtībām izdevās sameklēt kādu jūras zelta smēlēju, kurš būtu gatavs runāt ar presi. Piemēram, Lapmežciemā tika norādīts, ka neviens vairs nezvejojot, bet Rojā un Engurē sarunas atteica.

Buļļu salā ierodamies ap astoņiem no rīta, kad zvejnieki jau dodas mājup ar lomiem. Saule gabalā un Buļļupes piestātnē zvejniekus sagaida ne tikai saimniece Ausma un Dančausku dēls Oskars, kas ir liels palīgs darbos, bet arī apkārtējo māju kaķi. Kā vēlāk skaidro Juris, minkāni jau pazīstot laivas motora troksni un ir kaujas gatavībā sagaidīt kārotos jūras gardumus. Laivā gozējas galvenokārt brangi brekši, tāpat nozvejoti zandarti, butes, raudas un asari, ko krastā izceļ otra ģimenes atvase – dēls Kārlis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Daudzas no investoru kļūdām ir saistītas vairāk ar psiholoģijas niansēm nekā ar finanšu pasauli, norāda eksperti.

Tas, cik vēl ilgi pasaules vadošajos akciju tirgos turpināsies šā brīža buļļu tendences paliek atklāts jautājums. Piemēram, ASV akciju tirgus S&P 500 indeksa vērtība bez izteiktām korekcijām pieaug jau kopš pagājuša gada novembra vidus. Rezultātā minētā indeksa vērtība kopš minētā termiņa ir palielinājusies jau gandrīz par 23%. Savukārt kopš 2012. gada sākuma S&P 500 indeksa vērtība ir pieaugusi jau par 32,5%. Arvien vairāk analītiķu pauž viedokli, ka pašreiz cenu korekcija akciju tirgos būtu pat veselīga, lai neveidotos cenu burbuļi. Tiesa gan, pat neskatoties uz šādām runām, «buļļu tirgus» (akciju cenām pamatā ir tendence pieaugt) turpinās pilnā sparā un būtu vērts parunāt par lielākajām investoru kļūdām, kas tiek pieļautas esot aktuālai jau pieminētajai buļļu tendencei.

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

Ceļojuma pieredzes stāsts: Uz Igaunijas salām!

Ilze Žaime, 18.09.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas salas, kas no Latvijas ir tikai pāris stundu brauciena attālumā, patiks pat visizvēlīgākajiem ceļotājiem.

Ir divi veidi kā nokļūt uz Igaunijas lielākās salas Sāremā - ar lidmašīnu no Tallinas vai ar prāmi no ostas pilsētiņas Virtsu. Lidmašīna uz salu dodas divas reizes dienā un viena lidojuma cena ir 26 eiro. Savukārt prāmis kursē vairāk nekā divdesmit reižu dienā - no agra rīta līdz vēlam vakaram. Biļetes cena vieglajam automobilim ir 8 eiro, kā arī katrai personai jāiegādājas pasažiera biļeti - 3 eiro pieaugušajiem, 1,5 eiro skolēniem.

Aktīvā dzīvesveida piekritējiem salas apceļošana būs piemērota ar velosipēdiem. Sala ir pilnībā plakana, nebūs jārēķinās ar kalniem. Kempingi jūras krastā ir katrā piekrastes ielokā. Ja līdz prāmja piestātnei vēlaties nokļūt ar sabiedriskā transporta palīdzību pa zemes ceļiem, vislabākie savienojumi ved caur Tartu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

435 ha plašās Dārziņu apkaimes iespējas nav izmantotas – faktiski nav nekādas publiskas infrastruktūras, kas apkalpotu tur esošo dzīvojamo un dārziņu māju īpašniekus

Lai gan šāda situācija ir jau gadiem, tikai tagad galvaspilsētas pašvaldība atzīst – kaut kas jāmaina. Tiek plānots izstrādāt Dārziņu apkaimes publiskās infrastruktūras attīstības tematisko plānojumu ar mērķi attīstīt teritorijas publiskās infrastruktūras – meliorācijas sistēmas, transporta, pakalpojumu objektu, veselības aprūpes un izglītības iestāžu, inženiertīklu izvietojuma un publiskās ārtelpas – nodrošinājumu, tā radot priekšnoteikumus apkaimes līdzsvarotai sociāli ekonomiskai un telpiskai attīstībai nākotnē. Izstrādātajam tematiskajam plānojumam ir jākalpo par pamatu apkaimes attīstībai ilgtermiņā, tā risinājumus iestrādājot jaunajā Rīgas teritorijas plānojumā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

No 13.marta papildu pieturas elektrovilcieniem

Db Online [email protected], 02.03.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Akciju sabiedrība “Pasažieru vilciens” informē, ka, ievērojot pasažieru lūgumu, no 13. marta vairākiem Aizkraukles virziena elektrovilcieniem noteiktas papildu pieturas Gaismā, Rumbulā, Dārziņos un Pārogrē, savukārt Tukuma virziena vilcieniem - Priedainē un Lielupē, tādēļ nedaudz tiks mainīts šo vilcienu saraksts. Vilciens Nr.6226 Rīga-Aizkraukle, kas atiet plkst.13:20, sākot ar 13. martu no Rīgas izbrauks plkst.13:17. Arī no pārējām stacijām posmā Rīga-Šķirotava tas aties 3 minūtes agrāk nekā šobrīd un papildus apstāsies Gaismas pieturā (plkst.13:34), Rumbulā (plkst.13:36) un Dārziņos (plkst.13:39). Posmā no Doles līdz Aizkrauklei vilciens kursēs saskaņā ar pašreizējo sarakstu. Vilcienam Nr.6225 Aizkraukle (plkst.12:30)-Rīga (14:03) noteikta papildu pietura Gaismā plkst.13:45. Tā saraksts, izņemot Šķirotavas staciju (plkst.13:48), netiks mainīts. Vilciens Nr.6229** Lielvārde (plkst.14:11)-Rīga (15:13) no 13. marta aties plkst.14:07 un 4 minūtes agrāk izbrauks arī no visām pārējām posma Lielvārde-Dole stacijām. Vilciens turpmāk pieturēs arī Dārziņos (plkst.14:50), Rumbulā (plkst.14:52) un Gaismā (plkst.14:54), bet no Šķirotavas līdz Rīgai kursēs pēc saraksta. Vilciens Nr.6243 Aizkraukle (plkst.18:17)-Rīga (19:47) no Aizkraukles izbrauks 2 minūtes agrāk - plkst.18:15, no pārējām pieturām posmā Aizkraukle-Ķegums - 1-2 minūtes agrāk un apstāsies arī Pārogrē (plkst.19:05). Pārējā maršrutā līdz Rīgai vilciens kursēs atbilstoši pašreizējam sarakstam. Vilcienam Nr.6519 Rīga (plkst.18:52)-Tukums-2 (20:16) noteiktas papildu pieturas Priedainē plkst.19:14 un Lielupē plkst.19:16, tādēļ, sākot ar 13.martu, tas no visām posma Bulduri-Tukums-1 stacijām aties 2 – 4 minūtes vēlāk nekā pašreiz un Tukuma 2.stacijā pienāks plkst.20:18. Vilciens Nr.6528 Tukums-2 (plkst.19:25)-Rīga (20:50) turpmāk no Tukuma 2.stacijas (plkst.19:28) un visām pārējām maršruta stacijām aties 3 minūtes vēlāk, papildus pieturot arī Priedainē (plkst.20:31), līdz ar to Rīgā pienāks plkst.20:53

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Plāno investēt 100 miljonus eiro loģistikas parkā pie lidostas

Db.lv, 22.09.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Industriālā nekustamā īpašuma attīstītājs un pārvaldītājs "Sirin Development" plāno investēt 100 miljonus eiro loģistikas parkā pie lidostas "Rīga", informē uzņēmumā.

Plānotā loģistikas parka platība būs 180 000 kvadrātmetru.

Uzņēmums aprīlī izsolē iegādājās 22 Rīgas pašvaldībai piederošus neapbūvētus zemesgabalus 39 hektāru platībā pie Starptautiskās lidostas "Rīga". Zemesgabalus par 5,679 miljoniem eiro iegādājies "Sirin Development" piederošais uzņēmums SIA "Cella investment 3".

"Sirin Development" vadītājs Laurīns Kuzavs informē, ka, attīstot šo objektu, uzņēmums apņēmies piesaistīt starptautiskus arhitektus un iekļaut vietējos uzņēmumus. Pēc šī projekta īstenošanas uzņēmumam būs loģistikas kompleksi abos Daugavas krastos.

"Sirin Development" šobrīd pabeidz loģistikas parka "Rumbula" pēdējo attīstības etapu, sākot trešā parka objekta celtniecību.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Sirin Development loģistikas centros Baltijā plāno investēt 120 miljonus eiro

LETA, 09.04.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas nekustamo īpašumu attīstītājs "Sirin Development" šogad loģistikas centros Baltijas valstīs plāno investēt 120 miljonus eiro, sacīja "Sirin Development" valdes loceklis Laurīns Kuzavs.

Viņš skaidroja, ka uzņēmums katru gadu savos objektos Baltijas valstīs investē 100-120 miljonus eiro, kas ir tradicionālais apjoms. "Šogad mēs plānojam investēt 120 miljonus eiro."

Tostarp Rīgā vai pie Rīgas šogad plānots nopirkt 200 000 kvadrātmetru zemes jeb 20 hektārus.

"Mēs katru gadu pērkam klāt zemi. Labs piemērs ir Rumbula. Mēs tur nopirkām gandrīz 20 hektārus zemes un trīs gadu laikā esam uzbūvējuši loģistikas kompleksu gandrīz 90 000 kvadrātmetru platībā. Mēs turpināsim būvēt Rumbulā, kā arī pie lidostas, vērtējam arī citas vietas," teica Kuzavs.

Šogad rudenī paredzēts pabeigt loģistikas centru pie lidostas 26 000 kvadrātmetru platībā, kur ieguldīti 15-16 miljoni eiro. Turpmāk pēc klienta pasūtījuma "Sirin Development" veidos noliktavas Dreiliņos pie IKEA un Latgales ielā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Svētās Helēnas sala ir vulkāniskas izcelsmes sala Atlantijas okeāna dienvidos, viena no visizolētākajām vietām pasaulē.

Sala ir bēdīgi slavena ar to, ka uz to 1815. gadā tika izraidīts Napoleons, kurš tur trimdā mira. Taču tagad līdz ar pirmās lidostas atvēršanu, kas notiks nākamajā gadā, tiek gaidīts tūristu pieplūdums. Vienlaikus gan pastāv bažas, ka sala nemaz nespētu uzņemt potenciālo tūristu skaitu.

Salā, kas bijusi pieejama pa ūdeni, ir tikai viena banka, tajā nav bankomātu, kā arī mobilo sakaru.

Ik pēc trim nedēļām no Keiptaunas uz Svētās Helēnas salu izbrauc kuģis, bet brauciens aizņem piecas garas dienas. Patlaban saskaņā ar aplēsēm salu apmeklē tikai 1500 tūristi gadā.

Šo situāciju jau 2016. gada februārī varētu krasi mainīt lidojumu uzsākšana. Lidojumus no Johannesburgas plānots veikt ik nedēļu, un to ilgums būs 4,5 stundas. Pastāv cerības, ka tas atdzīvinās arī salas ekonomiku.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Vienosies par pasākumiem Andrejsalas un Eksportostas teritoriju sakārtošanai pēc ogļu kravu novirzīšanas uz Krievu salu

LETA, 23.02.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas brīvostas valde uzdevusi Rīgas brīvostas pārvaldei sadarbībā ar Rīgas domi un iesaistītajām stividorkompānijām vienoties par nepieciešamo darbību un koordinētu plānu, lai esošās uzņēmumu teritorijas Andrejsalā un Eksportostas rajonā savlaicīgi tiktu atbrīvotas no oglēm un citām putošajām beramkravām, un to apstrāde 2019.gada sākumā pilnībā tiktu nodrošināta jaunizbūvētajos terminālos Krievu salā, informēja Rīgas brīvostas pārvaldes pārstāve Liene Ozola.

To Rīgas brīvostas valde uzdevusi, lai sekmētu Eiropas Savienības (ES) Kohēzijas fonda līdzfinansētā projekta «Infrastruktūras attīstība Krievu salā ostas aktivitāšu pārcelšanai no pilsētas centra» noteikto mērķu sasniegšanu.

Rīgas brīvostas valdes priekšsēdētājs Andris Ameriks norādīja, ka no 2019.gada 1.janvāra neviena ogļu tonna vairs netiks apstrādāta pilsētas centrā.

«Līdzfinansējums no Kohēzijas fonda tika apstiprināts ar konkrētu mērķi - uzlabot vides kvalitāti Rīgas centrā, vienlaikus nodrošinot iespēju izveidot jaunus termināļus citā ostas teritorijā», teica Ameriks, uzsverot, ka no nākamā gada visas ogļu kravu pārkraušanas operācijas tiks pārceltas uz mūsdienu prasībām un starptautiskajiem vides standartiem atbilstošu, jaunizbūvētu ostas infrastruktūru Krievu salā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aktīvi norit SIA Rīgas meži apsaimniekošanā esošo dabas parku, atpūtas un apskates objektu sakārtošanas un labošanas darbi, vēsta uzņēmums.

Marta mēnesī jau ir pabeigti rekreācijas objektu remonta darbi Rīgas pilsētā:

· Bumbu kalniņā pie Bolderājas atjaunots informācijas stends un izveidota 100 metru gara koka pastaigu laipa no Bumbu kalniņa piemiņas zīmes līdz jaunajam skatu tornim;

· Dabas parkā Piejūra Buļļu salā uzstādīti 4 jauni soliņi;

· Šmerļa meža masīvā atjaunota laipa un tiltiņš pār Strazdupīti.

Pašlaik notiek purva laipas remonts dabas liegumā Cenas tīrelis. Tur ieplānots nomainīt laipas dēļus apmēram 4 km kopgarumā. Darbi rit raiti, bet ņemot vērā darbu lielo apjomu un specifiskos apstākļus, agrajiem pavasara dabas baudītājiem jārēķinās ar zināmām neērtībām purva laipas apmeklējuma laikā. Darbus paredzēts pabeigt līdz 15.maijam.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Meklē tirgotājus Bolderājas un Vakarbuļļu pludmalē

, 27.01.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas Kurzemes rajona izpilddirekcija aicina pieteikties tirgotājus, kas vēlas veikt vissezonas tirdzniecību trīs tirdzniecības vietās Bolderājā.

Piedāvātās tirdzniecības vietas ir Daugavgrīvas salas (Buļļu salas) pludmale pie jūras iepretim 3.maršruta autobusa galapunktam, Daugavgrīvas salas (Buļļu salas) pludmalē Flotes ielas galā un Vakarbuļļu pludmalē Ilmeņa ielas galā. Visās trijās vietās noteiktais ielu tirdzniecības sortiments – kvass no mucām, bezalkoholiskie dzērieni, karstās uzkodas no speciālām iekārtām un saldējums.

Daugavgrīvas salā atrodas Piejūras dabas parks, kurā atrodas Daugavgrīvas dabas liegums un Vakarbuļļu dabas liegums salas dienvidrietumu malā. Daugavgrīvas salā ir atpūtas vietas ar 10 km garu jūras liedagu, kas pazīstams kā Bolderājas pludmale. Kurzemes rajona izpilddirekcija ir saņēmusi nacionālās peldvietu kvalitātes A līmeņa sertifikātu, kas apliecina Vakarbuļļu peldvietas atbilstību Zilā karoga kustības izvirzītajām prasībām, informēja Kurzemes rajona izpilddirekcijas pārstāvis Edvīns Čulkstēns. Lai veiktu tirdzniecību šjaās pludmalēs, pretendentiem jāiesniedz pieteikums Kurzemes rajona izpilddirekcijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Uzzini, kurā rajonā jāiegādājas īpašumi

, 25.01.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Hansabanka ir veikusi aptauju, kurā noskaidrota potenciālo mājokļu pircēju interese par dažādiem Rīgas rajoniem. Aptaujas rezultāti liecina, ka atsevišķu Rīgas rajonu popularitāte ir stabila un nemainīga, taču ir virkne tādu, kuriem ir liels attīstības potenciāls, bet šobrīd zema popularitāte.

Hansabankas speciālisti prognozē, ka tuvākajā laikā līdz ar pilsētas attīstību pieaugs Pārdaugavas, Ķengaraga, Bolderājas un Čiekurkalna pievilcība.

Populārākie Rīgas rajoni ir Pļavnieki, Purvciems un Mežciems (25% visu aptaujāto). Seko Teika un Jugla, par kuru atzinīgi izteikušies 17%, bet trešais populārākais ir tuvējā Pārdaugava, kurai simpātijas pauduši 15% aptaujāto. Arī centru par sev tīkamāko rajonu atzinuši 15% aptaujāto. Tam seko Imanta un Zolitūde (11%), Ziepniekkalns (6%), bet vismazāk populārie rajoni saskaņā ar aptauju ir Sarkandaugava, Vecmīlgrāvis un Ķengarags.

Skaidrojot aptaujas rezultātus, Hansabankas speciālisti atzīst, ka Purvciems un Pļavnieki ir stabili un ilglaicīgi līderi mājokļu tirgū. Popularitātei ir pamatoti iemesli - šajos rajonos jau sākotnēji bijusi labāka infrastruktūra kā citos mikrorajonos. Purvciems atrodas tuvu centram, ir ļoti ērta satiksme, tas ir arī viens no zaļākajiem rajoniem, kurā privātā apbūve mijas ar daudzstāvu apbūvi. Pļavnieku un Purvciema attīstība ar vērienu sākās 80-to gadu sākumā, tāpēc mājas vēl ir salīdzinoši jaunas un kvalitatīvas. Abi mikrorajoni veido vienu lielu dzīvojamo masīvu, kas ļauj attīstīties arī lieliem infrastruktūras objektiem – tirdzniecības centriem, ārstniecības iestādēm. Savukārt Mežciema īpašais pluss ir to ietverošais mežs ar vairākiem ezeriem. Tuvumā neatrodas lieli industriāli objekti, arī satiksme ir samērā ērta.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas brīvostas vēsturē vērienīgākajā projektā – Krievu salas terminālī – noslēgumam tuvojas papildu infrastruktūras izbūves darbi, kuru ietvaros tiek izbūvētas nepieciešamās inženierkomunikācijas, kravu laukumi, sliežu pievedceļi, vēju slāpējošs žogs vides prasību ievērošanai, administrācijas ēkas, kā arī turpinās ogļu kraušanas tehnoloģiju montāža.

«Rīgas brīvostas pārvalde rūpīgi seko līdzi noslēdzošā būvdarbu etapa laika grafikam un darbu plānam. Viss process notiek saskaņā ar plānoto un apstiprināto grafiku, un šodien varu paust pārliecību, ka nepieciešamā infrastruktūra tiks nodota stividoriem paredzētajos termiņos, apjomos un kvalitātē. Darbu progress un sadarbība ar stividoriem liek domāt, ka arī stividori spēs izpildīt apņemšanos par savas infrastruktūras un tehnoloģiju sadaļas izbūvi, līdz ar ko pārvākšanās process uz Krievu salu noritēs bez nobīdēm laika grafikā, izpildot visas Eiropas Komisijas prasības,» uzsver Rīgas brīvostas pārvaldnieks Ansis Zeltiņš.

Stividora SIA «STREK» nomas teritorijā jau pilnā apjomā ir noslēgušies kravu laukumu un inženierkomunikāciju būvdarbi. Šobrīd tiek sagatavotas iekārtu ekspluatēšanas instrukcijas, noformēta izpilddokumentācija un saņemti atzinumi no uzraugošajām institūcijām. 23 metrus augstā vēju slāpējošā žoga izbūves darbi SIA «STREK» teritorijā izpildīti 90% apmērā – ir uzstādīti visi masti un tiek montētas žoga starpmastu stieples un žoga vēja siets. Saskaņā ar plānoto darbu grafiku, vēja žoga būvdarbus SIA «STREK» teritorijā plānots pabeigt līdz 2018. gada septembra beigām. Stividora darbu sadaļā tiek veikti administrācijas un dienesta ēku izbūves iekšdarbi, bet beramkravu izkraušanas ēkā tiek montēti ārsienu paneļi. SIA «STREK» šobrīd aktīvi veic tehnoloģisko iekārtu piegādi un montāžu.

Komentāri

Pievienot komentāru