Joprojām daudzi mājokļu pirceji, kuri iepriekš cerēja uz jauno mājokļu projektiem, priekšroku dod sekundāram tirgum, jo nevar atļauties iegādāties jaunu dzīvokli tā cenas dēļ, - norāda Latio speciālisti. Dzīvokļiem jaunajos projektos, salīdzinot ar sekundāro tirgu, cenas starpība, lai gan visbiežāk slēpta, ir gandrīz divas reizes. Savukārt tā potenciālo pircēju daļa, kam cena nav būtiskākais īpašuma iegādes/neiegādes faktors, galveno uzmanību pievērš mājokļa kvalitātei – gan tehniskai, gan novietojuma. Diemžēl tikai salīdzinoši nedaudzus jaunos projektus var atzīt par veiksmīgiem, - uzskata Latio. Jūnijā iezīmējās tendence, ka jauni dzīvokļi jaunajos projektos tirgū tiek piedāvāti jau otro reizi – šoreiz jau nevis no projektu attīstītājiem, bet no tiem, kas tos iegādājušies tālākai pārdošanai.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra