Februāra mēnesī tirdzniecības platību tirgū saglabājās līdzšinējā tendence - tirdzniecības platības tirdzniecības centros veiksmīgi konkurēja ar tirdzniecības platībām pilsētas centrā. Tomēr arvien populārāki kļūst tirdzniecības centri, - atzīst Latio speciālisti. Populārāko tirdzniecības centru topa augšgalā atrodas «Alfa», tai seko «Mols», aktivizēties sāk arī «Olympia». Savukārt «Domina Shopping» pagaidām nav iekļuvis pircēju iemīļotāko iepirkšanās vietu sarakstā, iespējams, ne visai ērtās piebraukšanas dēļ, - vērtē Latio. Februārī saglabājās liels pieprasījums pēc nelielām veikalu platībām 50 – 80 kv.m. uz ielām ar aktīvu gājēju plūsmu – Brīvības, Tērbatas, Kr.Barona, Marijas iela un to šķērsielām posmā no Elizabetes līdz Stabu ielai. Pieprasījums varētu būt saistīts ar dažādu ārvalstu tirdzniecības pārstāvniecību ienākšanu Latvijas tirgū. Vērojams aktīvs pieprasījums pēc kafejnīcu un restorānu telpām. Tas turpinās arī martā un liecina par savdabīgu kafejnīcu «bumu». Vislielākais pieprasījums ir pēc telpām līdz 80 kv.m. platībām Rīgas centrā vai Vecrīgā.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra